Je zit nergens in want Cablequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we zitten erin maar we horen nog steeds de machine
Hé ik zou jouw lijstje er ook wel in willen hebben en nog veel meer rock/metal/alternatief maar dat valt niet onder de werkmuziek en is dus te hard volgens sommigen. (Jammer want ik hou van metal)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken je alle bands die ik heb opgenoemd dan?
Of van die mensen die denken dat je dan Satanist bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé ik zou jouw lijstje er ook wel in willen hebben en nog veel meer rock/metal/alternatief maar dat valt niet onder de werkmuziek en is dus te hard volgens sommigen. (Jammer want ik hou van metal)
Jij solliciteert ook naar een ban zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
minuutje want epic lion king nummer
Doe ik vaker omdat het zo lang duurt kan ik niet tegen de stilte.. een relog duurt 5 min . genoeg voor een epic nummer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een gefaal weer.. DJ's die zomaar inloggen enzo
Duurde langquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jij solliciteert ook naar een ban zoJij bent pas echt een radiopiraat
BLOEDIGE REVOLUTIEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een gefaal weer.. DJ's die zomaar inloggen enzo
Als we Cable gaan lynchen doe ik meequote:
Echo van hier tot tokioquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Echo van hier tot tokio. van je eigen boxen mute de boxen en dan praten.
Is ook absoluut niet mijn muziekquote:
quote:
Kwebbelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |