Ik wil hem ophangen, maar ook dan is waterdicht gewenstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Lol, ik heb ff moeten googlen wat in vredesnaam geocachebehuizing isMaar als je het wilt gaan begraven is waterdicht op zich wel makkelijk ja
LIDL, altijd topkwaliteitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapot![]()
Maar hij doet het nog wel!
Yeah, maar 25 euro voor een normale douchekop vind ik erg overdreven. Dan haal ik er liever 1 voor 5 euro die 3 jaar meegaat ofzo, en dan haal ik wel weer een nieuwequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee ze hebben geen deal ermee, ze hebben gewoon geen zin om elke week een nieuwe douchekop te moeten brengen omdat de oude lekt.
Neemt neit weg dat het bij jullie wel goed kan werken hoor, ik zeg alleen dat de kwaliteit van grohe bekend en goed is, itt die chineze kut meuk
Gliss Kur is gewoon de echte Gliss Kur, net als Palmolive, Nivea of andere merkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Memoria het volgende:
Ik heb vandaag shampoo gekocht bij de action. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vraag me af of dit eigenlijk wel echt is? Zo niet, waarom verkopen ze het dan onder een merknaam, zoals Gliss kur? Ik heb dit jaar pas action "echt" ontdekt en koop nu regelmatig bij de action.
Ze hebben er geen neppe merken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Memoria het volgende:
Ik heb vandaag shampoo gekocht bij de action. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vraag me af of dit eigenlijk wel echt is? Zo niet, waarom verkopen ze het dan onder een merknaam, zoals Gliss kur? Ik heb dit jaar pas action "echt" ontdekt en koop nu regelmatig bij de action.
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gliss Kur is gewoon de echte Gliss Kur, net als Palmolive, Nivea of andere merken
Misschien gekocht bij een winkel die failliet is gegaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Memoria het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?
En de smarties ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen de Milka repen zijn deze week van de Oostblok koeien
Oh die had ik moeten kopenquote:
das een goeie reden waarom alles zo goedkoop is..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Misschien gekocht bij een winkel die failliet is gegaan.
Lentilkyquote:
Oa opkoop wat al gezegd werd en daarnaast komt het ook veelal uit het buitenland, richting het Oostblok en dergelijke. Je zult lang niet altijd een fles vinden met een Nederlands tekstje er op en soms niet eens in het Engels/Frans/Duits, maar in allerlei kriebels die ik in ieder geval niet kan lezen. Zeker ook niet bekend met de Op=Op winkels? Zelfde principe, veelal opkoop en buitenland. Op=op verkoopt voornamelijk shampoo, douchegel, stylingproducten, wasmiddelen enzovoorts. Who cares dat er geen Nederlandse tekst op staat bijvoorbeeld? Ik weet prima hoe ik mijn haar moet wassen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Memoria het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?
al is niet alles even goed hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oa opkoop wat al gezegd werd en daarnaast komt het ook veelal uit het buitenland, richting het Oostblok en dergelijke. Je zult lang niet altijd een fles vinden met een Nederlands tekstje er op en soms niet eens in het Engels/Frans/Duits, maar in allerlei kriebels die ik in ieder geval niet kan lezen. Zeker ook niet bekend met de Op=Op winkels? Zelfde principe, veelal opkoop en buitenland. Op=op verkoopt voornamelijk shampoo, douchegel, stylingproducten, wasmiddelen enzovoorts. Who cares dat er geen Nederlandse tekst op staat bijvoorbeeld? Ik weet prima hoe ik mijn haar moet wassen.
Ik heb ook wel eens gewone Rexona gekocht bij de Action, die is net zo prima als de Rexona van de Etos..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al is niet alles even goed hoor.
ik vind de deo van de action, zonder uitzondering, heel slecht.
was mijn ervaring niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gewone Rexona gekocht bij de Action, die is net zo prima als de Rexona van de Etos..
En beide waren Rexona, vreemd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was mijn ervaring niet.
ik heb een tijd rexona van de action gebruikt, en ik me maar afvragen waarom ik zo naar zweet stonk
en zo'n zweterd ben ik niet
sinds ik overstapte naar dezelfde rexona van etos'/kruidvat, ruik ik niks meer, dus deo van de actiopn laat ik mooi staan
Die hebben ze wel ooit gehad, maar of ze ze nu nog hebben?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet iemand of ze bij de action van die lichtgevende kiezels hebben? Iemand heeft me dat ooit gezegd, maar weet niet meer zeker of dat nou bij de action was.
Een reepje zonnescherm bestaat niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik ging erheen voor een reepje zonnescherm voor in de auto, hadden ze dat niet!
Wat ze wel hadden: pennen, memoblock, stimorol, marsepein balletjes, het apl geurtje, de nep burberry voor lief, haarspeld en die kekke uiljesring![]()
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtquote:Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een reepje zonnescherm bestaat niet.
oke dan ga ik gewoon eens kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die hebben ze wel ooit gehad, maar of ze ze nu nog hebben?
Maar wat is een "reepje"?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtbij een andere action, dat wel. Zal hem eens vragen om een extra mee te nemen
ferrari, het is de stripes and squares.
Kun je een pic maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtbij een andere action, dat wel. Zal hem eens vragen om een extra mee te nemen
ferrari, het is de stripes and squares.
Ja, van de week nog gezien. Ligt bij de decoratie spullen. Ik dacht nog, waar kun je die voor gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oke dan ga ik gewoon eens kijken
Je kent vast wel zo'n in de voorruit gebouwde blauwe streep tegen de zon?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kun je een pic maken?
En hoeveel kost hij?
Ze zijn mij toen opgevallen omdat ik het idee had om een speurtocht in het donker te doen met die stenen als leidraadquote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ja, van de week nog gezien. Ligt bij de decoratie spullen. Ik dacht nog, waar kun je die voor gebruiken.
Volgens mij wel, anders moet je ff naar de Blokker ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef das_phantom het volgende:
Verkopen ze eigenlijk droogrekken (voor kleding)?
Ja hebben ze, ook van die dingen voor aan de deur, maar die vouw je dubbel als er wat zwaars aan hangt, zoals een stuk of 5 spijkerbroeken *ervaring*quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef das_phantom het volgende:
Verkopen ze eigenlijk droogrekken (voor kleding)?
Dat is te verwachten met zulke dingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hebben ze, ook van die dingen voor aan de deur, maar die vouw je dubbel als er wat zwaars aan hangt, zoals een stuk of 5 spijkerbroeken *ervaring*
Maar die gaan langer mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef das_phantom het volgende:
Hmm ok, ik twijfel idd of ik misschien voor een wat duurder droogrek moet gaan. Bij Blokker kan je er nu een kopen van 30 euro dmv dukaten die kwalitatief goed zou moeten zijn, maar vind dat best veel geld.
You're shitting me, right?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
maar het is al 2!!! september, de maand is alweer bijna voorbij joh!
Snuiven ze...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?quote:
Ruikt je tas wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Donderdag APL geurtje gekocht...
En nu alweer bijna op, want het verstuivertje zat veel te los en hij is leeggelopen in mn tas
Leren en suede schoenen inspuiten zodat ze mooi blijven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Printplaten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Dragonberry het volgende:
ik heb net het appel luchtje gekocht
Waarom eet jij sloffen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! haha
Ow, ze hebben ook vierkante wax/gel van Osis (van het Merk Swarzkopf) Aanrader, kost bij action 3,50. Kost bij de kapper 10-15¤.
Ow en die ballerina slofjes ook gekocht! Voor de 2e keer. Die dingen zijn echt heerlijk!
quote:
JAAAAA!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een nieuwe kleur noorse sloffen?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor 80 cent kun je het risico toch wel lopen?quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand ervaring met de oordopjes van de action?
Kosten maar 80 cent ofzo voor 12 maar goed als ze shit zijn is dat weer verspilt geld.. wat wel vaker gebeurt bij de action.
welke bedoel je? die oranje?quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Kosten maar 80 cent ofzo voor 12 maar goed als ze shit zijn is dat weer verspilt geld.. wat wel vaker gebeurt bij de action.
Laat die oranje maar liggen. Hoor van niemand in mn kennis en vriendenkring iets positiefs.quote:
hoezen welquote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef NicoleM het volgende:
Weet iemand of de Action lamineerhoezen en/of lamineerapparaat verkoopt?
Ze houden niet goed geluid tegen. Echt rete irritant, ik hoor het buurjonk nog bonken tegen de muur en het rondstampen van de andere buuv.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Oke had ik al verwacht, heb nu wasbolletjes van ohropax, zijn wel heel goed maar stukje duurderquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze houden niet goed geluid tegen. Echt rete irritant, ik hoor het buurjonk nog bonken tegen de muur en het rondstampen van de andere buuv.
Heb nu van die gele van mijn vader z'n werk, stuk beter. Doe ik die wel in dat doosje dat erbij zat.
die oranje zijn kutterdekut.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben een tovergieter. Als je 2 keer turbo zegt vlieg in in brand.quote:
Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Printplaten?Schakelingen maken etc?
Toevallig had ik er vorige week 1 gekocht. Ik heb normaal van bovenkant maat S a M en qua cupmaat 75C en ik heb maat M gekocht (ik had geen zin meer in verder zoeken in die bak, zag voorderest alleen L en XL) opzich kan het wel, en ik weet nog niet wat het gaat doen in de was dat wil ik morgen testen maar ik zou nu een S erbij halen.. Ze zaten wel erg lekker trouwens, ik voelde me een spicegirl met dat ding aan en mn joggingbroek :pquote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.Het enige wat ik ook gesoldeerd heb (op de Middelbare School) viel na de beoordeling (een 8
) op weg naar het fietsenhok uit elkaar tot ik bij de fiets de originele onderdelen weer had.
![]()
Weet iemand al hoe dit nep Ah-bra's die deze week in de aanbieding zijn zitten, vallen ze groot of klein? Hier lopen die dingen blijkbaar als een trein want aan het einde van de middag was de bak op een paar minimaatjes leeg.
Mmmm, interessant! Ik doe de mijne nu af en toe wassen en dan weer gebruikenquote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die oranje zijn kutterdekut.
ik heb mijn oordopjes bij conrad gekocht, een hele doos, en gratid bezorgen voor dat geld.
kostte me 30 euro ofzo, maar daar heb ik wel honderdmiljoenmiljard keigoeie oordopjes voor
Ik had hier ook de laatste uit de bak gegraaid, dus helaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb niet gekeken naar ahhh-bra's, dat is echt niks voor mij
wel snoep en snaai mee, haarverf en afdekzeiltjes en nog wat meuk.
maar ik zocht eigenlijk die uiltjesring, maar die hebben ze niet
wie kan dr een voor me regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |