Dat hebben ze ook bij de Xenos. Vast veel goedkoper dan bij de tuincentraquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oooh die zoek ik juist klimop voor tegen de muur aan alleen die zijn zo duur bij tuincentrums
Dan ga ik daar ook maar eens kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef loecje het volgende:
xenos heeft vaak ook wel iets van klimop.
Serieus ooit eens bij iemand binnen geweest die het plafond vol had met nep klimops de stof nesten kwamen gewoon naar beneden als je te hard deed pratenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijk
Qwea gooit ook d'r tosti-ijzer weg als ie vies is....quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ff onder de kraan houden, afdeppen en klaarIdeaal die nepzooi. Al vind ik echt toch wel mooier, dus de nepperds liggen voorlopig in de kast.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef ayumu het volgende:
Serieus ooit eens bij iemand binnen geweest die het plafond vol had met nep klimops de stof nesten kwamen gewoon naar beneden als je te hard deed praten
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijk
Wat ben jij van plan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4287/-p/favoritelistid/1
quote:
Ze zullen vast voor meerdere doeleinden te gebruiken zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het nogal een typisch artikel. Al bedacht ik me later dat het eventueel ook kinderspeelgoed kan zijn (agentje).
Beetje sterk persoon heeft die handboeien zo los. Waardeloze plastic rommelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4287/-p/favoritelistid/1
er staat Metalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Beetje sterk persoon heeft die handboeien zo los. Waardeloze plastic rommel
Als je het vertelt doe het dan wel goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Qwea gooit ook d'r tosti-ijzer weg als ie vies is....
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het vertelt doe het dan wel goed
Ik gooi hem weg als ik de kaas er niet meer afkrijgquote:
Er is volkomen rust in de winkel, geen herrie of drukte, en ineens komt een halve tokkie door het gangpad, rolt haar kar door, spot op een hoekje de Sinterklaasspullen en roept "WAAAATTT??? DE SINTERKLAASSPULLEN LIGGEN ER AL!!!"quote:
Ik vond ze lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Milka vanille rijst repen gekocht, ik koop nooit chocola, dus dacht doe maar eens..
De binnenkant is zacht, net zo als een bonbon met zachte binnenkant, huuu![]()
En nog 2 repen aan elkaar gekocht ook
Kon ik ze maar emailen naar je!quote:
Lekker! Mits per hele kleine stukjesquote:
Jij gaat je huis weer in elkaar lijmen, kun je beter gewonen velpon voor kopen, dat werkt beter bij een kartonnen doos.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gaat je huis weer in elkaar lijmen, kun je beter gewonen velpon voor kopen, dat werkt beter bij een kartonnen doos.
Dat spul lijkt me zo ranzig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond het Aloë Vera drankje proberen, ik hou m'n hart vast na al die verhalen over stukjes
Neequote:
Het duurt niet lang meer of een dieet is voor mij ook wel slimquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Is dit hele topic ineens op dieet ofzo? (Qwea, trovey en ik ook al).
Zeker de schuld van de restpootjes!
Maar welke reep moet ik dan wel hebben? Ik zag iets met wafel, dat moet wel goed wezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Ik had een reep voor mijn wederhelft meegenomen (Want ik ben op dieet) maar ik nam een blokje, die rijst die erin zit lijkt wel schuurpapier
Heb wel weer 4 solar lampjes
Neh, ik moet 15 kilo afvallen vanwege ruggenwervel slijtage. F&F is in zijn geheel op dieetquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De milka koetjes repenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar welke reep moet ik dan wel hebben? Ik zag iets met wafel, dat moet wel goed wezenZolang het niet zacht van binnen is ben ik een content mens
![]()
Anders neem ik wel weer Toblerone
Oke, die 3 ga ik zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
De milka koetjes repenOf de milka alpenmelk. En die met die waffel is idd ook wel
Ik heb wel een huis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook Cre!Ation alleslijm van de Action hoor.
![]()
En pest me niet, huisvrouw.![]()
Checkquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer of een dieet is voor mij ook wel slim
Wait! Gezichtsscrub? Waar lag die?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef Purdey het volgende:
Ook vanmiddag weer even langs de Action geweestDe buit:
-Nougat, in pinda en chashewnoten
-Kinder Bueno
-2x Sanex deo
-Gezichtsscrub
-Een slot met een ketting voor aan de buitendeur, maar ik blijk er niks aan te hebben
-Een paar Ugg achtige laarzen. Bruin, met wol aan de bovenkant en 2 knopen
Schade: 25,-
Ik heb die restpootjes bij voorbaat al niet gekochtquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dikkerdje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb die restpootjes bij voorbaat al niet gekocht....in tegenstelling tot anderen hier die de hele voorraad van alle Actions in Nederland hebben opgekocht.
Valt wel mee hoorquote:
koop nou gewoon een grohe, dat zijn de enige die langer dan 2 dagen meegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action ook douchekoppen te koop!? En dan het liefst een beetje een fatsoenlijke?
Want zo'n HansGrohe douchekop waarbij je voor een simpel basisexemplaar al 25 euro ofzo betaalt, vind ik nogal prijzig...
Het is een douchekop, geen laptop. Zo moeilijk is het niet om een normaal werkend exemplaar voor minder dan 10 euro te kunnen produceren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:05 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
koop nou gewoon een grohe, dat zijn de enige die langer dan 2 dagen meegaan
op de een of andere manier toch wel lastig want het klopt precies wat ik zeg alle woningbouw gebruiken grohe om deze redenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is een douchekop, geen laptop. Zo moeilijk is het niet om een normaal werkend exemplaar voor minder dan 10 euro te kunnen produceren.
Ik heb een douchekop van 6 euro van de Lidl (merkloos), maar die doet het al 3 jaar fantastisch. Als je zo'n ding voor de eeuwigheid wil kopen, moet je misschien wat meer geld uitgeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
op de een of andere manier toch wel lastig want het klopt precies wat ik zeg alle woningbouw gebruiken grohe om deze reden
die van ons was na een week uit elkaar gevallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een douchekop van 6 euro van de Lidl (merkloos), maar die doet het al 3 jaar fantastisch. Als je zo'n ding voor de eeuwigheid wil kopen, moet je misschien wat meer geld uitgeven.
Je bent onzichtbaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen loopt bij de Action ook gewoon door me heen, nog erger dan op een willekeurig NS-station
Soms heb je van die dagen... dat zelfs de automatische deuren niet voor je opengaanquote:
Gewoon een eenvoudige bij de ijzerwarenhandel ophalen, ik heb er kortgeleden eentje gekocht voor 9 euro, heel eenvoudig, metalen aansluiting (heel belangrijk!) en ben de komende 25quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action ook douchekoppen te koop!? En dan het liefst een beetje een fatsoenlijke?
Want zo'n HansGrohe douchekop waarbij je voor een simpel basisexemplaar al 25 euro ofzo betaalt, vind ik nogal prijzig...
Die is leuk zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk nou wat ik vanmorgen bij de Action vond
[ link | afbeelding ]
h00t by De_Taartjesfee, on Flickr
69 centquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die is leuk zeg![]()
Hoeveel kostte hij?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen... dat zelfs de automatische deuren niet voor je opengaan
Whehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Lekkah!!!!
Shit...mag ik niet,ben op dieet,vakantiekilo`s eraf zien te krijgen
Die dingen vind ik maar ranzig, doe mij dan maar zo'n figuurtje zoals wat bij de meeste supermarkten ligt. Deze ballen smaken naar bitterkoekquote:
quote:
En een week geleden was het nog drama hier omdat er sint- en kerstspul lag bij de Actionquote:
Maar dit is geen kerst/sinterklaasmeuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
En een week geleden was het nog drama hier omdat er sint- en kerstspul lag bij de Action
Bij de reiningslotion, wattenschijfjes, deodorant. Oftewel, de verzorgingsspullen. Roze tubetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait! Gezichtsscrub? Waar lag die?En is het wat?
Is hij erg geparfumeerd of valt het mee? Ik zet hem alvast op de lijstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij de reiningslotion, wattenschijfjes, deodorant. Oftewel, de verzorgingsspullen. Roze tubetje
Valt wel mee! En de scrub is heel fijn, wat voor je gezicht wel goed isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij erg geparfumeerd of valt het mee? Ik zet hem alvast op de lijst
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
op de een of andere manier toch wel lastig want het klopt precies wat ik zeg alle woningbouw gebruiken grohe om deze reden
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een douchekop van 6 euro van de Lidl (merkloos), maar die doet het al 3 jaar fantastisch. Als je zo'n ding voor de eeuwigheid wil kopen, moet je misschien wat meer geld uitgeven.
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapotquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...
[..]
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtEven langs de goedkope plekjes...
Nee ze hebben geen deal ermee, ze hebben gewoon geen zin om elke week een nieuwe douchekop te moeten brengen omdat de oude lekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...
[..]
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtEven langs de goedkope plekjes...
Dat is in ieder geval beter dan toen de mijne kapot ging...ik had alleen de slang nog, en de woningbouwvereniging zou een week laterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapot![]()
Maar hij doet het nog wel!
Ik dacht het welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action houten theedozen?
Ok thanks! Nu nog bedenken hoe ik hem dan waterdicht enzo krijgquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik dacht het wel![]()
Not sure though
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action houten theedozen?
Eigenlijk heb ik alleen het kistje nodig en moeten de vakjes er juist uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook van die smalle langwerpige kastjes met 3 vakjes voor thee. Maar als het goed is ook gewoon zo'n 4-vak doosje
Al verschilt het wel weer erg per vestiging.
Je kan er toch bubbelfolie inleggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok thanks! Nu nog bedenken hoe ik hem dan waterdicht enzo krijg
Maar lijkt mij een prima behuizing toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Lips het volgende:
Heb ik nou gewoon gemist waar het bakje voor nodig is? Of staat dat nergens maar weet pgrferrari op mysterieuze wijze waar het over gaat?
In een ander topic. Ik wil er een geocachebehuizing van maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Lips het volgende:
Heb ik nou gewoon gemist waar het bakje voor nodig is? Of staat dat nergens maar weet pgrferrari op mysterieuze wijze waar het over gaat?
Lol, ik heb ff moeten googlen wat in vredesnaam geocachebehuizing isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In een ander topic. Ik wil er een geocachebehuizing van maken.
@Pgr, ja er moet sowieso een bakje in, maar verder heb ik mij een beetje laten inspireren door die met die kabouters die jij vond. Dus ene helft iets met plexiglas en iets leuks om naar te kijken, andere helft voor een bakje voor de rol etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |