Klopt maar zo jammer dat zo ook maar niet een beetje teasen. Zou wel leuk zijn. Maar ja dan moet je wel zeker zijn van je zaak. En als ze dat nog niet zijn word het wel moeilijkquote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Morthill het volgende:
Agh, wel begrijpelijk. Als je je ergens op vastligt en er gaat wat mis waardoor je in 2013 moet lanceren krijg je allemaal gezeik.
Ik probeerde het voorzichtig te brengenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als in, totaal niet representatief
Er is een plaats en tijd voor understatementsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik probeerde het voorzichtig te brengen
Mee eens. Qua tijd komen ze op het perfecte moment uit denk ik. Nu de game snel afmaken om een deadline te halen zou later desastreus zijn, dan gaat iedereen weer door naar Mists of Pandaria of naar TOR.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
Zie Diablo III: de hoop uitspreken dat het eind 2011 uitkomt en hoppa, nu krijg je honderd andere releasedatums (wat knap is). Laat ze de game tweaken en tunen en dan gaat het vanzelf goed lopen. WoW is nu toch langzamerhand aan het inkakken als ik het allemaal zo hoor en lees, dus tijd zat om een volgende MMO te brouwen
Nah, TOR zwakt al weer een beetje af. MoP wordt nooit meer zo populair, en zorgt voor een tijdelijke periode van een paar maanden waar veel accounts weer worden gereactiveerd voor een paar maanden. Het MMO genre ligt nu in een keer punt, van klassieke MMO's naar nieuwe MMO's. Tera Online gaat dit doen in de Aziatische markt. GW2 hopelijk in de westerse.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mee eens. Qua tijd komen ze op het perfecte moment uit denk ik. Nu de game snel afmaken om een deadline te halen zou later desastreus zijn, dan gaat iedereen weer door naar Mists of Pandaria of naar TOR.
Punt was dat ze beter de game goed af kunnen maken zodat mensen blijven hangen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nah, TOR zwakt al weer een beetje af. MoP wordt nooit meer zo populair, en zorgt voor een tijdelijke periode van een paar maanden waar veel accounts weer worden gereactiveerd voor een paar maanden. Het MMO genre ligt nu in een keer punt, van klassieke MMO's naar nieuwe MMO's. Tera Online gaat dit doen in de Aziatische markt. GW2 hopelijk in de westerse.
quote:Lets look at Cavits mention of Closed Beta
We just finished up the first Closed Beta Test at the end of 2011. More will follow, depending on how those go well do a few short open betas, then assuming everything goes as planned itll launch. The lack of dates there is deliberate, FYI. First closed beta test was 12/16 12/30.
We hope so. http://fok.nl/503366quote:
Jullie lucky bastards krijgen vast wel een beta key.quote:
Fuck tentamensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef AMDB het volgende:
Dat hij echt in voorbereiding is is heel erg goed nieuwsNu maar hopen dat ze hem niet net in een tentamenperiode plannen.
Niet als er tentamens tussen zitten die je moet halen, anders is hetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jullie lucky bastards krijgen vast wel een beta key.
Maar hopen dat het komt.
[..]
Fuck tentamensGO GW2
Same. En ik heb nog geluk ook dat mijn stage afloopt binnen 2 weken. Dus ik heb weer tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:26 schreef Karina het volgende:
Leuk, Diablo 3 EN GW2, ik heb weer iets te doen straks
Kan nog wel, maar de steden zijn wel wat leeg. Niet dat je per se anderen nodig hebt om te spelen, hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga deze zeker halen, ben ook blij dat ie op mindere PCs te spelen zal zijn.
Zou het nu nog leuk zijn om GW1 te spelen eigenlijk ? Misschien haal ik die dan wel ff.
5vs5 is iedereen zelfde level + skills dacht ik zo. Dan gaat het puur om skills en het begrijpen van je spells etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf al even gezocht maar nog niet helemaal zekerheid over.
Las dat in PvP iedereen automatisch het hoogste lvl is en dezelfde gear heeft, dit zodat skills belangrijker zijn dan de hoeveel tijd die je hebt gespeeld.
Wat voor rewards kun je dan nog krijgen dmv PvP ?
Er lijkt helemaal geen geargrind in GW2 te zitten, wat ik aan de ene kant een verademing vind, maar aan de andere kant, wat voor rewards kun je dan verdienen ? (ook wat PvE betreft)
Of misschien begrijp ik 't wel helemaal verkeerd..
Handig overzicht van wat PvP is, maar is gewoon PvP dan simpelweg voor de eer? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
5vs5 is iedereen zelfde level + skills dacht ik zo. Dan gaat het puur om skills en het begrijpen van je spells etc.
Je hebt ook gewoon nog WvWvW waar gear etc mee. En nog andere soorten pvps.
MAAAAR ik heb een heel leuk overzicht voor je.
http://guildwars2pc.com/the-game/pvp/
Rewards in tournaments, guild/player status. In GW1 was het vooral voor de status en lol, niet per se voor de rewards.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Handig overzicht van wat PvP is, maar is gewoon PvP dan simpelweg voor de eer? Of begrijp ik het verkeerd?
Daar verschillen de meningen sterk over natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Rewards in tournaments, guild/player status. In GW1 was het vooral voor de status en lol, niet per se voor de rewards.
En daar hoort het ook om te gaan
Same. Het is ook slim gedaan want ze spelen ook wel een beetje in op de mensen die niet zo "veel" tijd hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het heel erg veelbelovend allemaal.
Ben het dan ook eens met AMDB, heb liever dit dan dat iedereen weer zit te spelen om dat ene stukje gear met +5 meer dmg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |