Verschrikkelijk, zulke dingenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik vond een char pluche wel leuk voor op de hoedenplank/achterbank van de auto......maar ik vind hem zo duur en eigenlijk niet zo mooi
Haha, oké, dat is wel tof danquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef Candaasje het volgende:
Het ging meer om het idee erachter....Vriend en ik hebben elkaar in GW ontmoet, dus het is dan een knipoog naar dat moment
Maar, dan moet het wel een mooiere uitvoering zijn. (En knuffelbaar blijven, want ik ben dan weer geen fan van action-figures...)
Ik vond het eerder verschrikkelijk dat ze die op de hoedenplank van de auto wilde leggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, zulke dingenPersoonlijk nooit gesnapt dat mensen zulke dingen van een game zouden willen hebben
Er zijn nog wel meer video's ook van de Gamescom met een top guild tegen de devs. Potjes zijn ook niet erg kort ofzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:37 schreef AMDB het volgende:
PvP ziet er toch wel heel erg lekker uitAl helemaal zin om teams samen te stellen en tactieken te maken en gebruiken
Vind de lengte wel meevallen. In GvG wel flink langere potjes gespeeld (zat je soms zo tegen de 20-30 minuten, zeker toen Guild Lord nog niet naar buiten kwam na x aantal minuten).quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer video's ook van de Gamescom met een top guild tegen de devs. Potjes zijn ook niet erg kort ofzo.
Nee maar ik was bang dat het erg korte potjes gingen wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vind de lengte wel meevallen. In GvG wel flink langere potjes gespeeld (zat je soms zo tegen de 20-30 minuten, zeker toen Guild Lord nog niet naar buiten kwam na x aantal minuten).
Het ziet er in ieder geval heel tof uit. Nu hopen dat er wel Guildladders en toffe tournaments komen, anders zijn er maar weinig mensen die gaan spelen.
Koop gw2 condooms. OH WAT EEN HERINNERING.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef Candaasje het volgende:
Het ging meer om het idee erachter....Vriend en ik hebben elkaar in GW ontmoet, dus het is dan een knipoog naar dat moment
Maar, dan moet het wel een mooiere uitvoering zijn. (En knuffelbaar blijven, want ik ben dan weer geen fan van action-figures...)
Eh nee dankje....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Koop gw2 condooms. OH WAT EEN HERINNERING.
Sorry ik was flauw aan het doen :$quote:
Jammer dat deze pas op basis van Open Beta gegeven wordt. Maar nu de Closed Beta (die zich toch wel echt afgespeeld lijkt te hebben) afgelopen is zal een datum voor een Open Beta niet al te lang meer op zich laten wachten, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Anyway nu ik die Devs vs Boon gezien heb heb ik echt zin gekregen om te spelen. NOG MEER.
Y u no come with release date
Alliance Battles liepen altijd gesmeerd met 20 tegen 20 (toch?). Dit gaat echter wel een ander verhaal worden. Ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Rivalo het volgende:
Ik hoop wel dat ze genoeg power in de engine hebben gestopt om die honderden spelers in WvWvW te renderen.
Bioware(20 man) en Square Enix(40 man) snappen dat nog niet helemaal.
quote:"the unfisnished content fromt he abandoned 'next gw1 expansion' is wrapped up into a big patch along with stories that link into how things turn out at the start of gw1, humans resolving stuff with the charr, laying the ground work. Kormir is pretty much retconned , shes not a god anymore anyway but something else, she appears in gw2. alsos axes that look like scythes are in gw2 as a reference to dervishes.
maybe before gw2 comes out the there will be balance stuff but i don't know for sure, also the HoM will have stuff added to it and some new stuff that may make it easier to get points but not mae it easier to reach GWAMM.
there will be sale all the expansions in one with all the bonus items and a new costume exclusive to it. it'll be cheap apparently .."
quote:"the beta period is marked for 3 -4 months no clue on closed vs open but most of that time will be open. also 3-4 months is a huge over estimate it will likely be shorter with a gap between end of beta and release. starting around march but no one really know for sure."
quote:>1) can you add friends based on accounts instead of characters? For us altoholics?
yes, like GW1
>2) are the cosmetics you can buy store-exclusive or can they also be obtained by other means?
most if not all are purely from the store. the store sells only cosmetic stuff. but they sure have a lot planned.
>3) thinking of finances, is there a sort of 'roadmap' for expansions? Do you plan to do one every year or every two years?
1 per year is the plan but i doubt it after the first 2 years.
quote:also
dungeons have 3 difficulty levels atm, story,explorer and 'hard' we don't have a real name for the 3rd yet. its for end game because when you hit max level(gear wise) the level scaling makes things a bit too easy so the third level is there to give a challenge. this stuff cannot be done alone it requires a group to stand a chance most of them are 3 people with a max of 10 but the more you bring the harder it gets.
it does scale for solo play but its too hard to solo in any reasonable time.
i never cleared one solo but some people here have. their balancing suggestions are basically only the best players stand a chance of doing this.
this is exactly why there are different difficulties , stuff in gw1 got solo'd when we couldn't do it. we underestimated the players. not this time.
that's also why there's no double classing in gw2 its a balancing nightmare
Kan fake zijn, maar goed gewoon ff afwachten. Het is nog niet af.quote:guilds are just groups you can join, you are not in 1 guild and thats it but can be in many. its up to you. we saw no reason to limit people to 1 . the idea was you can be in a super hardcore guild and a /v/ guild type thing at the same time.
you can fight in organised ranked GvG like gw1 . game modes for this have not been finalised
Ah, dat zou heel goed nieuws zijn. De info lijkt overigens wel betrouwbaar en in lijn van de informatie die we al hebben. Waar heb je het vandaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Rivalo het volgende:
Dit vind AMDB leuk:
(heb het even voor je gevraagd)
[..]
Kan fake zijn, maar goed gewoon ff afwachten. Het is nog niet af.
Ik zou je er niet zo druk om maken dat PvP geen zak meer aan is straks.quote:Q: Hi guy my question is. going way from guild vs guild gvgs what in guild wars 2 do you think will keep the organized pvps to stay with guild wars 2 because there is no Hall Of Heros or anything like PVP from the old game ?
A: There will in fact be a much more organized structure where players form teams and earn points playing in 5v5 tournaments to qualify for larger and larger tournaments. The goal is to create much more of an e-sport feel this time around.
Het klinkt alsof het goed gaat worden. Toch baal ik als het alleen capturepoints wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Rivalo het volgende:
Een (half dronken) Arenanet Dev op 4chan /v/ maar beetje met korreltje zout nemen
Hij kan fake zijn, maar hij weet wel waar hij het over heeft.
Hij is er mee gekapt trouwens, lui gingen schelden over de Cash shop enzo
Deze is trouwens van de echte Q&A op Reddit.
[..]
Ik zou je er niet zo druk om maken dat PvP geen zak meer aan is straks.
Sja DOTA2 krijgt ook superveel stemmen, en dat is game nr 23523234234 van die WC3 mod (bah, schijthekel aan zulke spellen, net zoals die nerds die League of Legends ofzo spelen)quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef Lamabal het volgende:
Guild wars gaat aan de leiding :>
http://ve3d.ign.com/poll/results/446/Most-Anticipated-2012
Online games hebben, lijkt mij, een grotere online community. Niet erg representatief dus, ze hadden categorieën kunnen maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja DOTA2 krijgt ook superveel stemmen, en dat is game nr 23523234234 van die WC3 mod (bah, schijthekel aan zulke spellen, net zoals die nerds die League of Legends ofzo spelen)
Desalniettemien is dat een goed teken voor GW2
-edit-
Ik zie GTA 5, Max Payne 3, Assassins Creed 3 etc. er tussen staan, en die krijgen nauwelijks een stem
Erg representief is het niet, volgens mij.
Oh dus ik ben een nerd omdat ik LoL speel?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja DOTA2 krijgt ook superveel stemmen, en dat is game nr 23523234234 van die WC3 mod (bah, schijthekel aan zulke spellen, net zoals die nerds die League of Legends ofzo spelen)
-edit-
Ik zie GTA 5, Max Payne 3, Assassins Creed 3 etc. er tussen staan, en die krijgen nauwelijks een stem
Of andersom: je bent een nerd dus speel je LoL?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh dus ik ben een nerd omdat ik LoL speel?
Nou, ik wilde het eigenlijk niet z- JA, JEZUS WAT BEN JIJ EEN NERD ZEG, JEMIG DE PEMIG!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh dus ik ben een nerd omdat ik LoL speel?
Qua nederlandse media doen ze het niet geweldig. Vraag me ook af hoeveel er omgekocht wordt in de media. SWTOR recensies werden ook betaald met Razer swtor troep.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Online games hebben, lijkt mij, een grotere online community. Niet erg representatief dus, ze hadden categorieën kunnen maken.
Niettemin, heel erg goed nieuws denk ik. Als ze de hype goed te pakken weten te krijgen voorspel ik wel een knaller bij launch. GW1 is toentertijd volgens mij heel erg weinig door de pers opgepakt...
Als in, totaal niet representatiefquote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
-edit-
Ja, dat zal echt het verschil zijn tussen een 8 geven en een 9, dat je een dure muis kan krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Qua nederlandse media doen ze het niet geweldig. Vraag me ook af hoeveel er omgekocht wordt in de media. SWTOR recensies werden ook betaald met Razer swtor troep.
IGN staat er om bekend. Maar goed dat natuurlijk ook. Maar er ging geloof ik wel van die Razer SWTOR gear in de omloop.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt het verschil zijn tussen een 8 geven en een 9, dat je een dure muis kan krijgen.
Als je nu aankwam met recensies van games die betaald werden met luxe reisjes naar londen, new york of parijs incl hotel en alles had je misschien nog iets van een punt, maar geen journalist is pauper genoeg om zich te laten omkopen met een muis
Zal best, ik heb in de tijd dat ik voor FOK! werkte ook wel dingen gekregen. Tripjes naar Londen en Parijs, mooi speakersetje, maar ik heb nog nooit een game gereviewd en dat ook maar enigszins laten meewegen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef Rivalo het volgende:
[..]
IGN staat er om bekend. Maar goed dat natuurlijk ook. Maar er ging geloof ik wel van die Razer SWTOR gear in de omloop.
Dat ben jij, zijn zat andere mensen die het anders doen. Maar dat is erg netjes van je. Hoe groter en bekend je word hoe meer die makers je gaan benaderen en geld geven denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zal best, ik heb in de tijd dat ik voor FOK! werkte ook wel dingen gekregen. Tripjes naar Londen en Parijs, mooi speakersetje, maar ik heb nog nooit een game gereviewd en dat ook maar enigszins laten meewegen.
Het probleem is niet die goodie hier en daar, het probleem zou hooguit kunnen zijn dat de uitgevers de advertenties kopen en zo het salaris van journalisten betalen. Verder zijn die kleine extra's over het algemeen echt niet heel boeiend, merendeel gaf ik zelfs weg tenzij ik het echt goed kon gebruiken. (als ik Razr-TOR spullen had gingen die weg naar users omdat ik al een prima muis heb bijvoorbeeld)
Klopt maar zo jammer dat zo ook maar niet een beetje teasen. Zou wel leuk zijn. Maar ja dan moet je wel zeker zijn van je zaak. En als ze dat nog niet zijn word het wel moeilijkquote:Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Morthill het volgende:
Agh, wel begrijpelijk. Als je je ergens op vastligt en er gaat wat mis waardoor je in 2013 moet lanceren krijg je allemaal gezeik.
Ik probeerde het voorzichtig te brengenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als in, totaal niet representatief
Er is een plaats en tijd voor understatementsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik probeerde het voorzichtig te brengen
Mee eens. Qua tijd komen ze op het perfecte moment uit denk ik. Nu de game snel afmaken om een deadline te halen zou later desastreus zijn, dan gaat iedereen weer door naar Mists of Pandaria of naar TOR.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
Zie Diablo III: de hoop uitspreken dat het eind 2011 uitkomt en hoppa, nu krijg je honderd andere releasedatums (wat knap is). Laat ze de game tweaken en tunen en dan gaat het vanzelf goed lopen. WoW is nu toch langzamerhand aan het inkakken als ik het allemaal zo hoor en lees, dus tijd zat om een volgende MMO te brouwen
Nah, TOR zwakt al weer een beetje af. MoP wordt nooit meer zo populair, en zorgt voor een tijdelijke periode van een paar maanden waar veel accounts weer worden gereactiveerd voor een paar maanden. Het MMO genre ligt nu in een keer punt, van klassieke MMO's naar nieuwe MMO's. Tera Online gaat dit doen in de Aziatische markt. GW2 hopelijk in de westerse.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mee eens. Qua tijd komen ze op het perfecte moment uit denk ik. Nu de game snel afmaken om een deadline te halen zou later desastreus zijn, dan gaat iedereen weer door naar Mists of Pandaria of naar TOR.
Punt was dat ze beter de game goed af kunnen maken zodat mensen blijven hangen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nah, TOR zwakt al weer een beetje af. MoP wordt nooit meer zo populair, en zorgt voor een tijdelijke periode van een paar maanden waar veel accounts weer worden gereactiveerd voor een paar maanden. Het MMO genre ligt nu in een keer punt, van klassieke MMO's naar nieuwe MMO's. Tera Online gaat dit doen in de Aziatische markt. GW2 hopelijk in de westerse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |