abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106457607
Ik vond een char pluche wel leuk voor op de hoedenplank/achterbank van de auto......maar ik vind hem zo duur en eigenlijk niet zo mooi :@
  donderdag 5 januari 2012 @ 21:41:06 #202
192683 AMDB
Visionair.
pi_106459023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik vond een char pluche wel leuk voor op de hoedenplank/achterbank van de auto......maar ik vind hem zo duur en eigenlijk niet zo mooi :@
Verschrikkelijk, zulke dingen :P Persoonlijk nooit gesnapt dat mensen zulke dingen van een game zouden willen hebben :P
pi_106459454
Het ging meer om het idee erachter....Vriend en ik hebben elkaar in GW ontmoet, dus het is dan een knipoog naar dat moment ;)

Maar, dan moet het wel een mooiere uitvoering zijn. (En knuffelbaar blijven, want ik ben dan weer geen fan van action-figures...)
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:02:23 #204
192683 AMDB
Visionair.
pi_106460056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef Candaasje het volgende:
Het ging meer om het idee erachter....Vriend en ik hebben elkaar in GW ontmoet, dus het is dan een knipoog naar dat moment ;)

Maar, dan moet het wel een mooiere uitvoering zijn. (En knuffelbaar blijven, want ik ben dan weer geen fan van action-figures...)
Haha, oké, dat is wel tof dan :)
pi_106460954
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef AMDB het volgende:

[..]

Verschrikkelijk, zulke dingen :P Persoonlijk nooit gesnapt dat mensen zulke dingen van een game zouden willen hebben :P
Ik vond het eerder verschrikkelijk dat ze die op de hoedenplank van de auto wilde leggen.
pi_106461618
Achterbank beter? Hoef jij er niet tegenaan te kijken ;)
(Maar ik heb hem dus niet gekocht hè)
  donderdag 5 januari 2012 @ 22:37:59 #207
192683 AMDB
Visionair.
pi_106461788

PvP ziet er toch wel heel erg lekker uit O+ Al helemaal zin om teams samen te stellen en tactieken te maken en gebruiken _O_
pi_106462988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:37 schreef AMDB het volgende:

PvP ziet er toch wel heel erg lekker uit O+ Al helemaal zin om teams samen te stellen en tactieken te maken en gebruiken _O_
Er zijn nog wel meer video's ook van de Gamescom met een top guild tegen de devs. Potjes zijn ook niet erg kort ofzo.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 23:03:43 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 23:21:18 #209
192683 AMDB
Visionair.
pi_106463908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Er zijn nog wel meer video's ook van de Gamescom met een top guild tegen de devs. Potjes zijn ook niet erg kort ofzo.
Vind de lengte wel meevallen. In GvG wel flink langere potjes gespeeld (zat je soms zo tegen de 20-30 minuten, zeker toen Guild Lord nog niet naar buiten kwam na x aantal minuten).

Het ziet er in ieder geval heel tof uit. Nu hopen dat er wel Guildladders en toffe tournaments komen, anders zijn er maar weinig mensen die gaan spelen.
pi_106465769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 23:21 schreef AMDB het volgende:

[..]

Vind de lengte wel meevallen. In GvG wel flink langere potjes gespeeld (zat je soms zo tegen de 20-30 minuten, zeker toen Guild Lord nog niet naar buiten kwam na x aantal minuten).

Het ziet er in ieder geval heel tof uit. Nu hopen dat er wel Guildladders en toffe tournaments komen, anders zijn er maar weinig mensen die gaan spelen.
Nee maar ik was bang dat het erg korte potjes gingen worden

Er kwam geloof ik sowieso een systeem dat je zoveel punten moest halen en dan kon je met een maandelijkse tournament meedoen en de winnaars daarvan gingen naar een jaarlijks tournament.
Maar het zou gewoon stom zijn van Arenanet als ze te weinig aandacht schenken aan de PvP, dat was toch een beetje de endgame, die veel gespeelt werd, van GW1.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 00:02:30 ]
pi_106472582
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef Candaasje het volgende:

Koop gw2 condooms. OH WAT EEN HERINNERING. :')
pi_106473490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:05 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Koop gw2 condooms. OH WAT EEN HERINNERING. :')
Eh nee dankje.... :?
pi_106473554
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 09:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Eh nee dankje.... :?
Sorry ik was flauw aan het doen :$

Anyway nu ik die Devs vs Boon gezien heb heb ik echt zin gekregen om te spelen. NOG MEER.

Y u no come with release date :(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 12:23:13 #214
192683 AMDB
Visionair.
pi_106477818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 10:00 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Anyway nu ik die Devs vs Boon gezien heb heb ik echt zin gekregen om te spelen. NOG MEER.

Y u no come with release date :(
Jammer dat deze pas op basis van Open Beta gegeven wordt. Maar nu de Closed Beta (die zich toch wel echt afgespeeld lijkt te hebben) afgelopen is zal een datum voor een Open Beta niet al te lang meer op zich laten wachten, lijkt me.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:56:52 #216
192683 AMDB
Visionair.
pi_106483700
Vraag me af wat voor voordelen het winnen in WvWvW gaat opleveren behalve het stijgen op een ranklist. Tevens maak ik me wel zorgen over enige toestroom die dit op een server gaat hebben, als de voordelen groot zijn zullen er meer spelers naar een 'goede' server komen. Vraag me af hoe guilds onderling zich gaan organiseren om een grote kans te maken op winst.
pi_106487147
Ik hoop wel dat ze genoeg power in de engine hebben gestopt om die honderden spelers in WvWvW te renderen.
Bioware(20 man :') ) en Square Enix(40 man) snappen dat nog niet helemaal.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:22:40 #218
192683 AMDB
Visionair.
pi_106487427
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Rivalo het volgende:
Ik hoop wel dat ze genoeg power in de engine hebben gestopt om die honderden spelers in WvWvW te renderen.
Bioware(20 man :') ) en Square Enix(40 man) snappen dat nog niet helemaal.
Alliance Battles liepen altijd gesmeerd met 20 tegen 20 (toch?). Dit gaat echter wel een ander verhaal worden. Ben heel erg benieuwd!

Vandaag GW1 maar weer eens gedownload, echter heb ik geen enkel idee meer wat m'n wachtwoord is. Kennelijk heb ik 'm ooit aan NCSoft database gekoppeld dus nu moet ik 'm via NCSoft terugkrijgen. Zo maar eens achteraan proberen te gaan :P
pi_106492887
Wat (uitgelekte) data over system requirements.

Op een Arenanet testmachine. 2500 dualcore en HD4770 kun je de game op Max, 1080p goed draaien. Alleen in aparte gevallen kan, zoals 40 mensen op het scherm kan de FPS onder de 30 komen.
Maar goed de meeste mensen zullen hopelijk betere specs hebben.
pi_106492977
quote:
"the unfisnished content fromt he abandoned 'next gw1 expansion' is wrapped up into a big patch along with stories that link into how things turn out at the start of gw1, humans resolving stuff with the charr, laying the ground work. Kormir is pretty much retconned , shes not a god anymore anyway but something else, she appears in gw2. alsos axes that look like scythes are in gw2 as a reference to dervishes.

maybe before gw2 comes out the there will be balance stuff but i don't know for sure, also the HoM will have stuff added to it and some new stuff that may make it easier to get points but not mae it easier to reach GWAMM.

there will be sale all the expansions in one with all the bonus items and a new costume exclusive to it. it'll be cheap apparently .."
quote:
"the beta period is marked for 3 -4 months no clue on closed vs open but most of that time will be open. also 3-4 months is a huge over estimate it will likely be shorter with a gap between end of beta and release. starting around march but no one really know for sure."
quote:
>1) can you add friends based on accounts instead of characters? For us altoholics?
yes, like GW1

>2) are the cosmetics you can buy store-exclusive or can they also be obtained by other means?

most if not all are purely from the store. the store sells only cosmetic stuff. but they sure have a lot planned.

>3) thinking of finances, is there a sort of 'roadmap' for expansions? Do you plan to do one every year or every two years?
1 per year is the plan but i doubt it after the first 2 years.
quote:
also
dungeons have 3 difficulty levels atm, story,explorer and 'hard' we don't have a real name for the 3rd yet. its for end game because when you hit max level(gear wise) the level scaling makes things a bit too easy so the third level is there to give a challenge. this stuff cannot be done alone it requires a group to stand a chance most of them are 3 people with a max of 10 but the more you bring the harder it gets.

it does scale for solo play but its too hard to solo in any reasonable time.

i never cleared one solo but some people here have. their balancing suggestions are basically only the best players stand a chance of doing this.

this is exactly why there are different difficulties , stuff in gw1 got solo'd when we couldn't do it. we underestimated the players. not this time.
that's also why there's no double classing in gw2 its a balancing nightmare

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 18:35:38 ]
pi_106493240
Speel zelf hier op een Q6600 @2.40 ghz met een Nvidia gt9800
pi_106493394
Oja, alles met een beetje zout nemen, totdat er echte proof is.
pi_106496015
Dit vind AMDB leuk:
(heb het even voor je gevraagd)

quote:
guilds are just groups you can join, you are not in 1 guild and thats it but can be in many. its up to you. we saw no reason to limit people to 1 . the idea was you can be in a super hardcore guild and a /v/ guild type thing at the same time.

you can fight in organised ranked GvG like gw1 . game modes for this have not been finalised
Kan fake zijn, maar goed gewoon ff afwachten. Het is nog niet af.

Oja, transmutation stones (Die de look van je armor veranderd naar look van andere armor, maar stats blijven hetzelfde) zijn Cash store only.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 19:45:06 ]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:45:45 #224
192683 AMDB
Visionair.
pi_106496149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef Rivalo het volgende:
Dit vind AMDB leuk:
(heb het even voor je gevraagd)

[..]

Kan fake zijn, maar goed gewoon ff afwachten. Het is nog niet af.
Ah, dat zou heel goed nieuws zijn. De info lijkt overigens wel betrouwbaar en in lijn van de informatie die we al hebben. Waar heb je het vandaan?

Als meerdere guilds geen probleem zijn dan is het voor mij ook wel mogelijk om met een FOK! guild mee te doen oid :)
pi_106496680
Een (half dronken) Arenanet Dev op 4chan /v/ maar beetje met korreltje zout nemen :')
Hij kan fake zijn, maar hij weet wel waar hij het over heeft.
Hij is er mee gekapt trouwens, lui gingen schelden over de Cash shop enzo :')

Deze is trouwens van de echte Q&A op Reddit.
quote:
Q: Hi guy my question is. going way from guild vs guild gvgs what in guild wars 2 do you think will keep the organized pvps to stay with guild wars 2 because there is no Hall Of Heros or anything like PVP from the old game ?
A: There will in fact be a much more organized structure where players form teams and earn points playing in 5v5 tournaments to qualify for larger and larger tournaments. The goal is to create much more of an e-sport feel this time around.
Ik zou je er niet zo druk om maken dat PvP geen zak meer aan is straks.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 20:14:07 ]
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:07:12 #226
192683 AMDB
Visionair.
pi_106519039
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Rivalo het volgende:
Een (half dronken) Arenanet Dev op 4chan /v/ maar beetje met korreltje zout nemen :')
Hij kan fake zijn, maar hij weet wel waar hij het over heeft.
Hij is er mee gekapt trouwens, lui gingen schelden over de Cash shop enzo :')

Deze is trouwens van de echte Q&A op Reddit.

[..]

Ik zou je er niet zo druk om maken dat PvP geen zak meer aan is straks.
Het klinkt alsof het goed gaat worden. Toch baal ik als het alleen capturepoints worden :P
  maandag 9 januari 2012 @ 21:24:05 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106618668
quote:
Sja DOTA2 krijgt ook superveel stemmen, en dat is game nr 23523234234 van die WC3 mod (bah, schijthekel aan zulke spellen, net zoals die nerds die League of Legends ofzo spelen)

Desalniettemien is dat een goed teken voor GW2 :)

-edit-
Ik zie GTA 5, Max Payne 3, Assassins Creed 3 etc. er tussen staan, en die krijgen nauwelijks een stem :')
Erg representief is het niet, volgens mij.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:29:41 #229
192683 AMDB
Visionair.
pi_106619005
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Sja DOTA2 krijgt ook superveel stemmen, en dat is game nr 23523234234 van die WC3 mod (bah, schijthekel aan zulke spellen, net zoals die nerds die League of Legends ofzo spelen)

-edit-
Ik zie GTA 5, Max Payne 3, Assassins Creed 3 etc. er tussen staan, en die krijgen nauwelijks een stem :')
Online games hebben, lijkt mij, een grotere online community. Niet erg representatief dus, ze hadden categorieën kunnen maken.

Niettemin, heel erg goed nieuws denk ik. Als ze de hype goed te pakken weten te krijgen voorspel ik wel een knaller bij launch. GW1 is toentertijd volgens mij heel erg weinig door de pers opgepakt...
pi_106619416
quote:

[..]

-edit-
Oh dus ik ben een nerd omdat ik LoL speel?
  maandag 9 januari 2012 @ 21:38:25 #231
192683 AMDB
Visionair.
pi_106619520
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Of andersom: je bent een nerd dus speel je LoL?

Beter? :P
  maandag 9 januari 2012 @ 21:39:27 #232
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106619585
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:36 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Nou, ik wilde het eigenlijk niet z- JA, JEZUS WAT BEN JIJ EEN NERD ZEG, JEMIG DE PEMIG!
pi_106619713
Damn al die vooroordelen :<

Gw2 is opeens actief op twitter : http://massively.joystiq.(...)et-talks-pve-vs-pve/
pi_106619854
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef AMDB het volgende:

[..]

Online games hebben, lijkt mij, een grotere online community. Niet erg representatief dus, ze hadden categorieën kunnen maken.

Niettemin, heel erg goed nieuws denk ik. Als ze de hype goed te pakken weten te krijgen voorspel ik wel een knaller bij launch. GW1 is toentertijd volgens mij heel erg weinig door de pers opgepakt...
Qua nederlandse media doen ze het niet geweldig. Vraag me ook af hoeveel er omgekocht wordt in de media. SWTOR recensies werden ook betaald met Razer swtor troep.
pi_106619859
quote:

[..]

-edit-
Als in, totaal niet representatief :D
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106619986
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Qua nederlandse media doen ze het niet geweldig. Vraag me ook af hoeveel er omgekocht wordt in de media. SWTOR recensies werden ook betaald met Razer swtor troep.
Ja, dat zal echt het verschil zijn tussen een 8 geven en een 9, dat je een dure muis kan krijgen.

Als je nu aankwam met recensies van games die betaald werden met luxe reisjes naar londen, new york of parijs incl hotel en alles had je misschien nog iets van een punt, maar geen journalist is pauper genoeg om zich te laten omkopen met een muis _O-
pi_106619996
Klopt maar welke PC Gamer (want daar gaat het hier geloof ik om) zit nog te wachten op de zoveelste AC rehash die toch een half jaar later voor de PC komt. GTA IV was trouwens op de PC ook totale bagger.
pi_106620016
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, dat zal echt het verschil zijn tussen een 8 geven en een 9, dat je een dure muis kan krijgen.

Als je nu aankwam met recensies van games die betaald werden met luxe reisjes naar londen, new york of parijs incl hotel en alles had je misschien nog iets van een punt, maar geen journalist is pauper genoeg om zich te laten omkopen met een muis _O-
IGN staat er om bekend. Maar goed dat natuurlijk ook. Maar er ging geloof ik wel van die Razer SWTOR gear in de omloop.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 21:47:36 ]
pi_106620175
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef Rivalo het volgende:

[..]

IGN staat er om bekend. Maar goed dat natuurlijk ook. Maar er ging geloof ik wel van die Razer SWTOR gear in de omloop.
Zal best, ik heb in de tijd dat ik voor FOK! werkte ook wel dingen gekregen. Tripjes naar Londen en Parijs, mooi speakersetje, maar ik heb nog nooit een game gereviewd en dat ook maar enigszins laten meewegen.

Het probleem is niet die goodie hier en daar, het probleem zou hooguit kunnen zijn dat de uitgevers de advertenties kopen en zo het salaris van journalisten betalen. Verder zijn die kleine extra's over het algemeen echt niet heel boeiend, merendeel gaf ik zelfs weg tenzij ik het echt goed kon gebruiken. (als ik Razr-TOR spullen had gingen die weg naar users omdat ik al een prima muis heb bijvoorbeeld)
pi_106620716
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:50 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zal best, ik heb in de tijd dat ik voor FOK! werkte ook wel dingen gekregen. Tripjes naar Londen en Parijs, mooi speakersetje, maar ik heb nog nooit een game gereviewd en dat ook maar enigszins laten meewegen.

Het probleem is niet die goodie hier en daar, het probleem zou hooguit kunnen zijn dat de uitgevers de advertenties kopen en zo het salaris van journalisten betalen. Verder zijn die kleine extra's over het algemeen echt niet heel boeiend, merendeel gaf ik zelfs weg tenzij ik het echt goed kon gebruiken. (als ik Razr-TOR spullen had gingen die weg naar users omdat ik al een prima muis heb bijvoorbeeld)
Dat ben jij, zijn zat andere mensen die het anders doen. Maar dat is erg netjes van je. Hoe groter en bekend je word hoe meer die makers je gaan benaderen en geld geven denk ik.

Edit: Ze zijn wel lame bezig zeg. Iemand op twitter vraagt:

Sorry if I'm not up to date, but is GW2 expected to be released in 2012? Thx :)

A: We have not announced a release date. ~RB
pi_106621063
Agh, wel begrijpelijk. Als je je ergens op vastligt en er gaat wat mis waardoor je in 2013 moet lanceren krijg je allemaal gezeik.
pi_106621119
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:05 schreef Morthill het volgende:
Agh, wel begrijpelijk. Als je je ergens op vastligt en er gaat wat mis waardoor je in 2013 moet lanceren krijg je allemaal gezeik.
Klopt maar zo jammer dat zo ook maar niet een beetje teasen. Zou wel leuk zijn. Maar ja dan moet je wel zeker zijn van je zaak. En als ze dat nog niet zijn word het wel moeilijk
  maandag 9 januari 2012 @ 22:06:39 #243
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106621142
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als in, totaal niet representatief :D
Ik probeerde het voorzichtig te brengen :@
pi_106621165
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik probeerde het voorzichtig te brengen :@
Er is een plaats en tijd voor understatements :Y
pi_106621828
Zie Diablo III: de hoop uitspreken dat het eind 2011 uitkomt en hoppa, nu krijg je honderd andere releasedatums (wat knap is). Laat ze de game tweaken en tunen en dan gaat het vanzelf goed lopen. WoW is nu toch langzamerhand aan het inkakken als ik het allemaal zo hoor en lees, dus tijd zat om een volgende MMO te brouwen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 9 januari 2012 @ 22:27:39 #246
192683 AMDB
Visionair.
pi_106622326
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
Zie Diablo III: de hoop uitspreken dat het eind 2011 uitkomt en hoppa, nu krijg je honderd andere releasedatums (wat knap is). Laat ze de game tweaken en tunen en dan gaat het vanzelf goed lopen. WoW is nu toch langzamerhand aan het inkakken als ik het allemaal zo hoor en lees, dus tijd zat om een volgende MMO te brouwen :P
Mee eens. Qua tijd komen ze op het perfecte moment uit denk ik. Nu de game snel afmaken om een deadline te halen zou later desastreus zijn, dan gaat iedereen weer door naar Mists of Pandaria of naar TOR.
pi_106623345
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef AMDB het volgende:

[..]

Mee eens. Qua tijd komen ze op het perfecte moment uit denk ik. Nu de game snel afmaken om een deadline te halen zou later desastreus zijn, dan gaat iedereen weer door naar Mists of Pandaria of naar TOR.
Nah, TOR zwakt al weer een beetje af. MoP wordt nooit meer zo populair, en zorgt voor een tijdelijke periode van een paar maanden waar veel accounts weer worden gereactiveerd voor een paar maanden. Het MMO genre ligt nu in een keer punt, van klassieke MMO's naar nieuwe MMO's. Tera Online gaat dit doen in de Aziatische markt. GW2 hopelijk in de westerse.
  maandag 9 januari 2012 @ 23:00:30 #248
192683 AMDB
Visionair.
pi_106623993
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Nah, TOR zwakt al weer een beetje af. MoP wordt nooit meer zo populair, en zorgt voor een tijdelijke periode van een paar maanden waar veel accounts weer worden gereactiveerd voor een paar maanden. Het MMO genre ligt nu in een keer punt, van klassieke MMO's naar nieuwe MMO's. Tera Online gaat dit doen in de Aziatische markt. GW2 hopelijk in de westerse.
Punt was dat ze beter de game goed af kunnen maken zodat mensen blijven hangen.

Toch hoop ik dat release dichtbij is. Wat volgens mij wel duidelijk is: bekendmaken releasedatum en release zelf zullen vrij dicht bij elkaar liggen.
pi_106719827
Open beta zou binnenkort er wel aan komen gok ik zo.

http://www.reddit.com/r/G(...)p_on_somethingawful/
pi_106897333
Weer een nieuwtje. De closed beta in in iedergeval geen hoax.

error level analysis: (geen photoshop dus)

De screens zijn (helaas) niet van mij.

En een walkthrough door Divinity's Reach, oftewel de Human city.

(gelekt)plaatje van graphics op Low Settings:

Gelukkig kun je de playernames uitzetten.

Edit: De closed beta is inmiddels al een tijdje afgelopen.

Weer even wat nieuws erbij, zal proberen zoveel mogelijk nieuwtjes hier te posten totdat de uiteindelijke release komt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 00:31:44 ]
pi_106898092
Dat dat shotje low res is straalt het ook wel uit :D Dat filmpje is veel mooier :Y
pi_106898229
Maar toch is het dus blijkbaar speelbaar op een slechte PC. Iets wat belangrijk is.
En het filmpje is vanaf een camera opgenomen. Er zijn geloof ik nog wel betere video's met een HD camera aan het scherm enzo..

Maar Divinity's Reach is wel echt de vetste stad van GW2. Op het eerste oog in iedergeval. Ergens best slim. Bijna niemand gaat nu bijna voor de Human. Maar ze hebben wel een hele vette stad.
Ookal die van de Asura is ook mooi met draaiende piramides etc. De charr heeft meer industrie steden met tandwielen en rook.
Maar valt in het niet met de aanblik van Divinity's Reach.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 00:51:22 ]
pi_106901791
Open beta komt eraan?

quote:
Lets look at Cavits mention of Closed Beta
We just finished up the first Closed Beta Test at the end of 2011. More will follow, depending on how those go well do a few short open betas, then assuming everything goes as planned itll launch. The lack of dates there is deliberate, FYI. First closed beta test was 12/16 12/30.
pi_106903660
Ga deze zeker halen, ben ook blij dat ie op mindere PCs te spelen zal zijn.

Zou het nu nog leuk zijn om GW1 te spelen eigenlijk ? Misschien haal ik die dan wel ff.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106903744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:10 schreef Lamabal het volgende:
Open beta komt eraan?

[..]

We hope so. http://fok.nl/503366
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:38:40 #256
192683 AMDB
Visionair.
pi_106903920
Dat hij echt in voorbereiding is is heel erg goed nieuws _O_ Nu maar hopen dat ze hem niet net in een tentamenperiode plannen.
pi_106904276
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

We hope so. http://fok.nl/503366
Jullie lucky bastards krijgen vast wel een beta key.

Maar hopen dat het komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:38 schreef AMDB het volgende:
Dat hij echt in voorbereiding is is heel erg goed nieuws _O_ Nu maar hopen dat ze hem niet net in een tentamenperiode plannen.
Fuck tentamens :') GO GW2
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:22:36 #258
192683 AMDB
Visionair.
pi_106905067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:51 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Jullie lucky bastards krijgen vast wel een beta key.

Maar hopen dat het komt.

[..]

Fuck tentamens :') GO GW2
Niet als er tentamens tussen zitten die je moet halen, anders is het :W

Dat risico ga ik dan niet nemen dus :P
  Moderator dinsdag 17 januari 2012 @ 11:26:16 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_106905186
Leuk, Diablo 3 EN GW2, ik heb weer iets te doen straks :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106905280
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 11:26 schreef Karina het volgende:
Leuk, Diablo 3 EN GW2, ik heb weer iets te doen straks :)
Same. En ik heb nog geluk ook dat mijn stage afloopt binnen 2 weken. Dus ik heb weer tijd *O*
pi_106906191
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga deze zeker halen, ben ook blij dat ie op mindere PCs te spelen zal zijn.

Zou het nu nog leuk zijn om GW1 te spelen eigenlijk ? Misschien haal ik die dan wel ff.
Kan nog wel, maar de steden zijn wel wat leeg. Niet dat je per se anderen nodig hebt om te spelen, hoor.

Ik kijk ook echt uit naar de launch. Mijn gw1 account is alweer 75 maanden oud, maar speel al een hele tijd niet meer.
pi_106912673
Zelf al even gezocht maar nog niet helemaal zekerheid over.

Las dat in PvP iedereen automatisch het hoogste lvl is en dezelfde gear heeft, dit zodat skills belangrijker zijn dan de hoeveel tijd die je hebt gespeeld.

Wat voor rewards kun je dan nog krijgen dmv PvP ?

Er lijkt helemaal geen geargrind in GW2 te zitten, wat ik aan de ene kant een verademing vind, maar aan de andere kant, wat voor rewards kun je dan verdienen ? (ook wat PvE betreft)

Of misschien begrijp ik 't wel helemaal verkeerd.. :P
pi_106913078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelf al even gezocht maar nog niet helemaal zekerheid over.

Las dat in PvP iedereen automatisch het hoogste lvl is en dezelfde gear heeft, dit zodat skills belangrijker zijn dan de hoeveel tijd die je hebt gespeeld.

Wat voor rewards kun je dan nog krijgen dmv PvP ?

Er lijkt helemaal geen geargrind in GW2 te zitten, wat ik aan de ene kant een verademing vind, maar aan de andere kant, wat voor rewards kun je dan verdienen ? (ook wat PvE betreft)

Of misschien begrijp ik 't wel helemaal verkeerd.. :P
5vs5 is iedereen zelfde level + skills dacht ik zo. Dan gaat het puur om skills en het begrijpen van je spells etc.

Je hebt ook gewoon nog WvWvW waar gear etc mee. En nog andere soorten pvps.

MAAAAR ik heb een heel leuk overzicht voor je.

http://guildwars2pc.com/the-game/pvp/
pi_106913137
Thanks! :)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:27:17 #265
192683 AMDB
Visionair.
pi_106913235
Je zult vooral rewards krijgen met ander uiterlijk. Dus vettere/uniekere items dan anderen. Denk dat dit met zowel PvP als PvE te verdienen wordt. In GW1 hadden ze op een gegeven moment capes met brons/zilver/gouden rand voor guilds die hoog eindigden in PvP. Daarnaast zijn er natuurlijk Guild Ladders e.d.
pi_106913252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:23 schreef Lamabal het volgende:

[..]

5vs5 is iedereen zelfde level + skills dacht ik zo. Dan gaat het puur om skills en het begrijpen van je spells etc.

Je hebt ook gewoon nog WvWvW waar gear etc mee. En nog andere soorten pvps.

MAAAAR ik heb een heel leuk overzicht voor je.

http://guildwars2pc.com/the-game/pvp/
Handig overzicht van wat PvP is, maar is gewoon PvP dan simpelweg voor de eer? Of begrijp ik het verkeerd?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:31:29 #267
192683 AMDB
Visionair.
pi_106913382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Handig overzicht van wat PvP is, maar is gewoon PvP dan simpelweg voor de eer? Of begrijp ik het verkeerd?
Rewards in tournaments, guild/player status. In GW1 was het vooral voor de status en lol, niet per se voor de rewards.

En daar hoort het ook om te gaan :P
pi_106913480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:31 schreef AMDB het volgende:

[..]

Rewards in tournaments, guild/player status. In GW1 was het vooral voor de status en lol, niet per se voor de rewards.

En daar hoort het ook om te gaan :P
Daar verschillen de meningen sterk over natuurlijk ;) en het is ook waarom je veel WoW/TOR/RandomstoortgelijkeMMO-spelers niet in GW2 zult gaan vinden.

Maar goed, ik heb GW1 nooit gespeeld, dus ik merk wel wat ik ervan ga vinden :) als ik het niet trek dan zie ik dat hopelijk tijdens de open beta wel.
pi_106913595
Ik vind het heel erg veelbelovend allemaal. :)

Ben het dan ook eens met AMDB, heb liever dit dan dat iedereen weer zit te spelen om dat ene stukje gear met +5 meer dmg...
pi_106913701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het heel erg veelbelovend allemaal. :)

Ben het dan ook eens met AMDB, heb liever dit dan dat iedereen weer zit te spelen om dat ene stukje gear met +5 meer dmg...
Same. Het is ook slim gedaan want ze spelen ook wel een beetje in op de mensen die niet zo "veel" tijd hebben.

Je blijft altijd mensen hebben die het spel non stop gaan spelen en dat de pvp draait om gear.

Nu met deze optie gaat het niet om gear maar om skills. Dus een ervaren gw1 speler met wat minder tijd zou bijvoorbeeld hoog in pvp komen te staan door ervaring. (Als gw1 en gw2 redelijk hetzelfde blijven)
pi_106913908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Same. Het is ook slim gedaan want ze spelen ook wel een beetje in op de mensen die niet zo "veel" tijd hebben.

Je blijft altijd mensen hebben die het spel non stop gaan spelen en dat de pvp draait om gear.

Nu met deze optie gaat het niet om gear maar om skills. Dus een ervaren gw1 speler met wat minder tijd zou bijvoorbeeld hoog in pvp komen te staan door ervaring. (Als gw1 en gw2 redelijk hetzelfde blijven)
Waarmee je dus als newbie de eerste uren continu vernederd wordt. Lijkt me ook geen leuk begin ;)

Maar goed, beide zijn makkelijk in balans te brengen natuurlijk. Zowel voor PvP om gear en PvP niet om gear.
pi_106914387
Juist het feit dat ik hier niet enorm veel tijd in hoef te steken maakt de game interessant voor mij.
Kan echt niet weer een paar avonden in de week plannen om te gaan raiden/PvPen enzo, die tijd heb ik wel gehad.

Maar gewoon zo af en toe kunnen spelen, en als ik het dan onder de knie heb ook nog eens kans maken tegen mensen die vaker spelen, top !

En dan ook nog eens geen maandelijks abonnement. _O_
pi_106914926
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Juist het feit dat ik hier niet enorm veel tijd in hoef te steken maakt de game interessant voor mij.
Kan echt niet weer een paar avonden in de week plannen om te gaan raiden/PvPen enzo, die tijd heb ik wel gehad.

Maar gewoon zo af en toe kunnen spelen, en als ik het dan onder de knie heb ook nog eens kans maken tegen mensen die vaker spelen, top !

En dan ook nog eens geen maandelijks abonnement. _O_
Ik suck toch te hard :D dus het gaat mij voornamelijk om de PvE :P
pi_106914973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik suck toch te hard :D dus het gaat mij voornamelijk om de PvE :P
Ervaring. Gewoon doen doen doen en dan suck je niet zo hard meer.
pi_106915010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ik speel nu best veel PvP in TOR, maar totdat ik de tijd neem om al mijn spells onder hotkeys te zetten en die hotkeys kan dromen blijf ik ver achter bij de echt ervaren spelers. Eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om dat uit mijn kop te gaan leren allemaal.
pi_106915076
Wat de classes betreft, die Mesmer lijkt me wel wat.
pi_106915389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik speel nu best veel PvP in TOR, maar totdat ik de tijd neem om al mijn spells onder hotkeys te zetten en die hotkeys kan dromen blijf ik ver achter bij de echt ervaren spelers. Eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om dat uit mijn kop te gaan leren allemaal.
Gewoon je main damage dicht bij zetten. Of wat jij het makkelijkst vind om in te drukken.

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat de classes betreft, die Mesmer lijkt me wel wat.
Ik ga voor necromancer denk ik.
pi_106915612
Nog even van de vorige pagina. Die open bèta was toch allang bekend? :P"

Oja, Release Date van TERA Online is 3 Mei.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:24:11 ]
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:31:34 #279
192683 AMDB
Visionair.
pi_106915955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef Rivalo het volgende:
Nog even van de vorige pagina. Die open bèta was toch allang bekend? :P"

Oja, Release Date van TERA Online is 3 Mei.
Gaat meer om het feit dat ze nu bezig zijn met het plannen van de bèta.

Ik heb qua classes het meeste interesse in de Engineer, Mesmer en Guardian. Gaan volgens mij de wat meer ingewikkelde classes worden.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 16:32:06 #280
192683 AMDB
Visionair.
pi_106915977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef Lamabal het volgende:

[..]

GW1 was de ervaring die je nodig had echt heel hoog wilde je enigszins hoog spelen. Verwacht dat het bij GW2 niet anders gaat worden.
pi_106916038
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef AMDB het volgende:

[..]

Gaat meer om het feit dat ze nu bezig zijn met het plannen van de bèta.

Ik heb qua classes het meeste interesse in de Engineer, Mesmer en Guardian. Gaan volgens mij de wat meer ingewikkelde classes worden.
Ja ik ook. Die ga ik sowieso allemaal rollen. Alleen nog geen idee welke mijn main gaat worden.
Mesmer niet als eerste denk ik.
Guardian heeft nogal een defensieve rol die veel bijdraagt aan het spel. Engineer kan turrets plaatsen en heeft natuurlijk een vlammenwerper ( :D )

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2012 16:34:00 ]
pi_106916388
Norn guardian of Charr necromancer wordt het voor mij.
pi_106922921
Ik heb hier trouwens nog zo'n grote PC-sticker van Guild Wars 2. Van dat soort materiaal waar ook die Windows en Inteldingetjes op je laptop van gemaakt zijn. Ding is iets van 22x13cm.

Ik ga hem niet op mijn laptop, noch op mijn desktop plakken en doe er dus niks mee. Als iemand interesse heeft, stuur een pm. Uiteraard mag je wel zelf de verzendkosten betalen ;)
pi_106924638
Nah, ik hou niet van stickers.
pi_107047983
quote:
quote:
a tankless (...) class system. Guild Wars 2 endeavors to(...) change what we don't
ik vind het tof om te tanken :{w
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:20:08 #288
192683 AMDB
Visionair.
pi_107048325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Morthill het volgende:

[..]

[..]

ik vind het tof om te tanken :{w
Tanken en healen waren ook altijd mijn favorieten, vraag me af hoe dit uit gaat pakken.
pi_107048442
Mwah komt helemaal goed, in gw1 kin ik ook healen en tanken met mn ranger :p
  zaterdag 21 januari 2012 @ 01:07:17 #290
192683 AMDB
Visionair.
pi_107087617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef AMDB het volgende:

[..]

Tanken en healen waren ook altijd mijn favorieten, vraag me af hoe dit uit gaat pakken.
Nog steeds mogelijk.

(Holy) Trinity bestaat nog steeds alleen in mindere mate.
Je classes zijn eigenlijk een soort hybride. En warrior kan bijvoorbeeld ook een soort ranger zijn waardoor het een AoE DPS'er wordt. Als warrior is tanken natuurlijk ook mogelijk.

Het voordeel gewoon is dat je nooit vast zit aan je rol. Bij de meeste MMO's zit je gewoon vast aan een soort build.
  zondag 22 januari 2012 @ 10:09:36 #292
192683 AMDB
Visionair.
pi_107089340
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:20 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Nog steeds mogelijk.

(Holy) Trinity bestaat nog steeds alleen in mindere mate.
Je classes zijn eigenlijk een soort hybride. En warrior kan bijvoorbeeld ook een soort ranger zijn waardoor het een AoE DPS'er wordt. Als warrior is tanken natuurlijk ook mogelijk.

Het voordeel gewoon is dat je nooit vast zit aan je rol. Bij de meeste MMO's zit je gewoon vast aan een soort build.
Hmm, ben benieuwd. In GW1 kon je in de meeste instances alles wel aan met een goede tank en een goede healer, dan maakte de rest niet heel veel meer uit zolang het maar damage deed. Ben bang dat er misschien grote problemen komen met spelers die het niet snappen en om de haverklap dood gaan.
pi_107091301
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 10:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Hmm, ben benieuwd. In GW1 kon je in de meeste instances alles wel aan met een goede tank en een goede healer, dan maakte de rest niet heel veel meer uit zolang het maar damage deed. Ben bang dat er misschien grote problemen komen met spelers die het niet snappen en om de haverklap dood gaan.
Mensen moeten zich weer bekend maken met de gameplay, dat is voor elke game zo. Zelfs als het systeem vrij standaard is moet je weer even wennen.
pi_107099794
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 10:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

De dynamic content scaled mee, dus als je met 10 pro's speelt is het natuurlijk moeilijker dan met mensen die de helft van de tijd op de grond liggen en met stenen smijten.
Het wordt dus mee gescaled aan hoe de spelers meedoen met de quest, en daar wordt dus wat je krijgt ook aan aangepast. Dus geen ninja/masterloot meer.
Het probleem kun je denk ik alleen krijgen in de moeilijkere dungeons en PvP. Daar ligt de nadruk meer op teamwork.
  maandag 23 januari 2012 @ 02:02:19 #295
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_107127246
Rogue/ mesmer als je nog steeds kan multi-en. Anders gewoon rogue
pi_107129546
quote:
In February we’ll invite select press to participate in beta testing, and in March and April we’ll aggressively ramp up the size of our beta test events so that many of you will have a chance to participate. And of course, this all leads to the release of Guild Wars 2 later this year.
  maandag 23 januari 2012 @ 09:16:02 #298
192683 AMDB
Visionair.
pi_107129599
quote:
Ik wou 'm net komen posten! Goed nieuws! Kan niet wachten:-)
pi_107130586
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik wou 'm net komen posten! Goed nieuws! Kan niet wachten:-)
Ja echt. Hopelijk krijg ik een invite. Ik denk zelf van niet ik zal wel in de laatste beta zitten. ALS ik erin kom.
pi_107130874
Pers wordt uitgenodigd, ik ga mijn baas eens even porren denk ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')