Kut. Kut mensen. Ik vind ze niet aardig en heb niks met ze.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef Water123 het volgende:
Hallo
Etsu, hoe was je eerste schooldag?
Rooster is wel chill idd! Jammer van de mensen maarjaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kut. Kut mensen. Ik vind ze niet aardig en heb niks met ze.![]()
Rooster is best chill:
maandag 1115 - 1445
dinsdag 0900 - 1215
woensdag 0900 - 1800
donderdag vrij
vrijdag vrij
en nu zit ik na te denken hoe ik mijn vrije tijd kan indelen
jouwe?
nog niet zeker, maar misschien (denk het niet hoor) dat ik alsnog een klein beetje student wordquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weet je al hoe je je vrije tijd gaat indelen?
Hoe dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog niet zeker, maar misschien (denk het niet hoor) dat ik alsnog een klein beetje student word
nouja, mijn school begon gisteren er opeens over, of ik misschien niet op hbo een paar kleine vakken zou kunnen doen in mn vrije tijd (bv 'hoe schrijf ik een essay?' etc.), en dat ik dan daarvoor een vrijstelling krijg volgend jaar. volgende week even bellen of het überhaupt mogelijk is.quote:
O cool!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, mijn school begon gisteren er opeens over, of ik misschien niet op hbo een paar kleine vakken zou kunnen doen in mn vrije tijd (bv 'hoe schrijf ik een essay?' etc.), en dat ik dan daarvoor een vrijstelling krijg volgend jaar. volgende week even bellen of het überhaupt mogelijk is.
nee. daarom weet ik dus niet of het kan. maar daarom even informeren of ik vakken die zowel op hbo als op wo gelijkwaardig zijn, alvast kan doen aangezien ik m'n havo diploma wel heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
O cool!Maar ga jij volgend jaar ook HBO doen dan?
ze zeiden dat ik gewoon even moest informerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zou best tof zijn! Zou wel fijn zijn als ze je niet blij hebben gemaakt met een dooie mus en het inderdaad ook echt mag/kan
Waarom nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:42 schreef Water123 het volgende:
Ik heb dinsdag introductiedag en volgend weekend introkamp, maar ik ga daar niet heen
Ooh okéquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:52 schreef Water123 het volgende:
He yosander!
Heb je al een kamer? Ik ga wel naar de introdag maar kamp heb ik geen tijd voor helaas
Wie is er mee bezig dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh oké, dacht dat je naar beide niet ging! Nee nog geen kamer, vandaag een mailtje ontvangen dat ze er mee bezig zijn (die kerel moet er gewoon uit
?!) en misschien een andere kamer voor me vinden.
Particulieren die een aantal huizen in Groningen bezittenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wie is er mee bezig dan?
Hopelijk vind je nog op tijd een kamer!
Hm... volgens mij niet, want je moet ingeschreven staan bij een universiteit om vakken te mogen volgen die je ook daadwerkelijk 'af kunt ronden', dus met bewijs dat je 't kan. En zonder de juiste papieren kun je je niet inschrijven... je kunt wel bij hoorcolleges gaan zitten, uiteraard, maargoed, da's ook weer zoiets?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:52 schreef Etsu het volgende:
maar moblo, weet jij toevallig niet of dat überhaupt kan?
Ah zo okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Particulieren die een aantal huizen in Groningen bezitten
Ja, heb toevallig ook de brief hier naast me liggen: 'Deze leermiddelen (boeken: zie EIK-boekje voor meer informatie en labjas) zijn verkrijgbaar via de studievereniging op 5 september vanaf 10.00 uur etc.'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ah zo okeBegrijp jij hoe dat met de boeken gaat? Heb jij toevallig een formulier opgestuurd waarop je moest invullen (vinkje zetten) welke boeken je wilde hebben?
Ahquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, heb toevallig ook de brief hier naast me liggen: 'Deze leermiddelen (boeken: zie EIK-boekje voor meer informatie en labjas) zijn verkrijgbaar via de studievereniging op 5 september vanaf 10.00 uur etc.'
Echter heb ik vanmiddag alle boeken voor het eerste jaar aangeboden gekregen voor 2/3e van de aanschafprijs van een van m'n KEI-leiders die nu tweedejaars is.
Bij ons deden enkele personen dat wel voor de Vavo. Maar die gingen dan naar het HBO. Of het op de Uni mogelijk is weet ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:52 schreef Etsu het volgende:
maar moblo, weet jij toevallig niet of dat überhaupt kan?
ja, daar ben ik bekend mee, en kan ik niet doen aangezien ik 3 vakken heb en je mag er maximaal 2 hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij ons deden enkele personen dat wel voor de Vavo. Maar die gingen dan naar het HBO. Of het op de Uni mogelijk is weet ik niet.
Het heette volgens mij: "Alvast studeren"
Triest zegt... Zijn er gemotiveerde studenten die dat alvast willen doen mag je niet meer dan 2 vakken hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, daar ben ik bekend mee, en kan ik niet doen aangezien ik 3 vakken heb en je mag er maximaal 2 hebben!
Ja heb ik ook gedaan, deze brief hoort daar ook bijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
AhMaar ik had dus meer dan een maand geleden brief gekregen van de studievereniging met of ik me wilde aanmelden voor kamp enzo.. en dan moest ik invullen en terugsturen en er was ook een brief bij met 2 boeken waar je vinkje naast kon zetten en terug op sturen, dat heb ik dus gedaan. Dus die boeken (en labjas?) moeten we dus ophalen bij zo'n boekenhok of iets..
Hoe duur is de labjas?
ik ernaastquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een puist op m'n kin, wat is dezen.
Suusiequote:
KEIgaafquote:
Nice, ga je er stappen? Ik ben er s'avonds weer te vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Suusie
[..]
KEIgaaf. Morgen weer naar Groningen!
Vast wel, introductie van Dizkartesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nice, ga je er stappen? Ik ben er s'avonds weer te vinden.
Tof, lekker cheap enzulksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Sanderrrrr, ik heb mijn schoenen gekocht.Bij el cheapo.
Picsssss.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Trouwens Oscar, ik heb gewinkeld vandaag.
Tsjillquote:
Niet heel veel. Wij vorig jaar met introweekend van werktuigbouw 2800 liter in 2 dagen met 250 man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef yosander het volgende:
Stom dat ik niet mee kon op kamp, nu is het record van vorig jaar niet verbroken: 1500 liter bier in twee dagen![]()
.
Alsof vrouwen niet kunnen zuipen, wat is dezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
Krijg je met alleen maar mannen op de vereniging.
Mwah ken genoeg vrouwen die je onder de tafel zuipen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Kutstudent het volgende:
Hij heeft wel een punt, al valt het tijdens de OWEE erg mee met hoe weinig vrouwen er zijn.
Die staat. Wanneer? En kunnen ze anderhalve liter bier adten in 7 seconden? Vast niet of wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ken genoeg vrouwen die je onder de tafel zuipen.
Ze drinken geen bier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die staat. Wanneer? En kunnen ze anderhalve liter bier adten in 7 seconden? Vast niet of wel?
Ging toch over bierquote:
Schouderklopje van mij als je dat lukt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die staat. Wanneer? En kunnen ze anderhalve liter bier adten in 7 seconden? Vast niet of wel?
Dat is me al gelukt. We hebben af en toe wel eens nogal "speciale" borrels, zal ik het maar noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
Maar nu ga ik, doei doei
[..]
Schouderklopje van mij als je dat lukt.
Het ging om bier. Meer mannen = meer bierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit gast, het gaat om alcohol.
Dude, dat is een hele pitcher/kan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is me al gelukt. We hebben af en toe wel eens nogal "speciale" borrels, zal ik het maar noemen.
Ik ga gelukkig niet om met manwijven, dus ik ken ook geen vrouwen die bier drinken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Het ging om bier. Meer mannen = meer bier
Ik ken genoeg niet-manwijven die wel bier drinkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig niet om met manwijven, dus ik ken ook geen vrouwen die bier drinken.
Bier drinken is mannelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ken genoeg niet-manwijven die wel bier drinken. Maar nu zeg ik echt doei
Gewoon een bovengemiddeld grote sfeermeter. Er zijn lui die zijn nog 2 of 3 seconden sneller dan ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Het ging om bier. Meer mannen = meer bier
[..]
Dude, dat is een hele pitcher/kan.
Skrillexquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Linkdump I know, maar dit was zo vet.
quote:
Kutstudent!quote:
Etsu heeft gevoelens en toont medeleven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet, hij voelde mijn pijn gwn.
sowiesoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Etsu heeft gevoelens en toont medeleven.
Wutwut heb ik gemistquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
wat is liefdesverdriet gewoon facking hatelijk
ik ga slapen. dagallemaal.
Ik ging ook maar 2 dagen. aangezien we een chille klas hebben en met enkele personen gewoon gegevens uitgewisseld en afgesproken dat we maandag elkaar wel weer zien. Verplicht nutteloze activiteiten is niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:41 schreef Etsu het volgende:
morgen, zaterdag en zondag ook uitslapen
en heb maar 2 introductiedagen gehad en al meteen een soort van vakantieen de rest van mn school zit nu op de schoolbanken
life's good
Het enige excuus om uit te slapen is als je gezopen hebt, en zelfs dan eigenlijk nog niet. De ochtend is het heerlijkste moment van de dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef Joosterd het volgende:
Inderdaad als er geen reden is om vroeg op te staan waarom niet uitslapen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het enige excuus om uit te slapen is als je gezopen hebt, en zelfs dan eigenlijk nog niet. De ochtend is het heerlijkste moment van de dag.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het enige excuus om uit te slapen is als je gezopen hebt, en zelfs dan eigenlijk nog niet. De ochtend is het heerlijkste moment van de dag.
Slapen is gezond.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
slapen kan na je pensioen ook nog
quote:
Ja, het is natuurlijk "stoer" om me daarom uit te lachen, maar vroeg of laat bedenk je je ineens dat ik toch wel gelijk heb, let maar op.quote:
Je gaat bij het USC?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
Ik zit wel te denken he. Volgende week introductieweek, ik slaap in zo'n sporthal (USC voor de geïnteresseerden). Kan ik zeker niet de wekker gaan zetten, want dat leidt natuurlijk tot ruzies en misschien wel een handgemeen!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
allemachtig jezus christus aan het kruis
Voor jou altijd mijn schone dame reiziger van dit jaar '11-redder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG EENVAN DASTAN OMGOMGOGM
mn harttt
hehe tof wel jmr van geen hoofdletters en punten en andere dingen enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Etsu het volgende:
ik heb kb's kwoot in mijn ondersgrift wtaan whaha xd
ja mrja heb je zelf veroorzaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehe tof wel jmr van geen hoofdletters en punten en andere dingen enzo
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor jou altijd mijn schone dame reiziger van dit jaar '11-redder.
Sry. Hvjwjnmkl.quote:
Golddigger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geile shit. Trakteer me op een smoothie tan.
Topic killer!quote:
Ik eigenlijk ook wel. Maar als het mooi weer is heb ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Etsu het volgende:
nooit verwacht dat ik dat zou zeggen jeetjemina
Nee, een beetje gescheurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Was het pakje naar wens afgeleverd?
Ik doe niet mee aan deze vulgaire praatjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was het pakje te groot voor je anus?
Toen je me quote-e deed je mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan deze vulgaire praatjes.
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen je me quote-e deed je mee.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee.
Quootte.
Lieden die het verbum quoten onnodig moeilijk conjugeren
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor studenten is correcte spelling een vanzelfsprekendheid.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bah, ik heb echt een hekel aan zulke onverschillige mensen.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn oom gaat Uggs meenemen uit Amerika jeej.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
Ik wil alle seizoenen van CSI in huis hebben
quote:
Net nu de euro laag staat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn oom gaat Uggs meenemen uit Amerika jeej.
Valt me tegen jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
Ik wil alle seizoenen van CSI in huis hebben
Ja, maar een maand geleden waren ze veel goedkoper natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zijn daar 83 euro en hier 150.Ik prefereer 83.
Ja, maar mijn oom gaat pas in september.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar een maand geleden waren ze veel goedkoper natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
je verwoordt niet goed zoals het hoort
Alsof de situatie dan beter is. Eerder slechter.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar mijn oom gaat pas in september.
Maakt niet uit, waarschijnlijk zijn ze dan nog steeds goedkoper.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof de situatie dan beter is. Eerder slechter.
Ja, maar niet goedkoper dan een maand geleden. Zelfs niet even duur.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, waarschijnlijk zijn ze dan nog steeds goedkoper.
Ja, wat zou mij dat boeien? Hoe moet ik ze dan uit de VS halen? Toveren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar niet goedkoper dan een maand geleden. Zelfs niet even duur.
Objectief gezien zit csi niet goed in elkander.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
meestal begint het met iets van ik vind...
Nee, maar het is wel zonde.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, wat zou mij dat boeien? Hoe moet ik ze dan uit de VS halen? Toveren?
Nee, het is zonde om ze te importeren vanuit de VS en er dan zoveel verzendkosten over te betalen zodat je net zo goed in Nederland kan kopen.quote:
Nee, dat is niet zonde, dat is dom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het is zonde om ze te importeren vanuit de VS en er dan zoveel verzendkosten over te betalen zodat je net zo goed in Nederland kan kopen.
het is en het blijft amerikaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Objectief gezien zit csi niet goed in elkander.
Daarom heeft het geen nut om ze NU in de VS te bestellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zonde, dat is dom.
Nee, dat heeft het sowieso niet, want de financiële situatie is nu al ongunstig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom heeft het geen nut om ze NU in de VS te bestellen.
ja maarjaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Praat het niet goed. Er komen ook goede series uit Amerika.
Jawel, als ze daar goedkoper zijn dan hier, heeft het nut om ze iemand mee te laten nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat heeft het sowieso niet, want de financiële situatie is nu al ongunstig.
Dat klopt, maar het is wel zonde dat hij ze nu meeneemt, gezien de economische val.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, als ze daar goedkoper zijn dan hier, heeft het nut om ze iemand mee te laten nemen.
Ken niemand anders die binnenkort naar de VS gaat, dus ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is wel zonde dat hij ze nu meeneemt, gezien de economische val.
Dat zou ook geen zin hebben, want je bent sowieso al te laat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ken niemand anders die binnenkort naar de VS gaat, dus ja.:+
Oke jammer dan. Ik maak me er niet druk om.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zou ook geen zin hebben, want je bent sowieso al te laat.
Oké.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke jammer dan. Ik maak me er niet druk om.
*frons*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:38 schreef FedExpress het volgende:
kb, fronsen is niet goed voor je! Krijg je rimpels van
*frons* EXA SC ging altijd keihard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
Zo ging het vorige keer ook met EXA sc, op een gegeven moment bloedt het gewoon dood.
Niet altijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
*frons*
[..]
*frons* EXA SC ging altijd keihard.
neeeeee, niet dooooeeeeeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
*frons*
[..]
*frons* EXA SC ging altijd keihard.
Punten waarvan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar wel vaak.
En fml.29 vd 30 punten. Hoezee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |