Kut. Kut mensen. Ik vind ze niet aardig en heb niks met ze.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef Water123 het volgende:
Hallo
Etsu, hoe was je eerste schooldag?
Rooster is wel chill idd! Jammer van de mensen maarjaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kut. Kut mensen. Ik vind ze niet aardig en heb niks met ze.![]()
Rooster is best chill:
maandag 1115 - 1445
dinsdag 0900 - 1215
woensdag 0900 - 1800
donderdag vrij
vrijdag vrij
en nu zit ik na te denken hoe ik mijn vrije tijd kan indelen
jouwe?
nog niet zeker, maar misschien (denk het niet hoor) dat ik alsnog een klein beetje student wordquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weet je al hoe je je vrije tijd gaat indelen?
Hoe dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog niet zeker, maar misschien (denk het niet hoor) dat ik alsnog een klein beetje student word
nouja, mijn school begon gisteren er opeens over, of ik misschien niet op hbo een paar kleine vakken zou kunnen doen in mn vrije tijd (bv 'hoe schrijf ik een essay?' etc.), en dat ik dan daarvoor een vrijstelling krijg volgend jaar. volgende week even bellen of het überhaupt mogelijk is.quote:
O cool!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, mijn school begon gisteren er opeens over, of ik misschien niet op hbo een paar kleine vakken zou kunnen doen in mn vrije tijd (bv 'hoe schrijf ik een essay?' etc.), en dat ik dan daarvoor een vrijstelling krijg volgend jaar. volgende week even bellen of het überhaupt mogelijk is.
nee. daarom weet ik dus niet of het kan. maar daarom even informeren of ik vakken die zowel op hbo als op wo gelijkwaardig zijn, alvast kan doen aangezien ik m'n havo diploma wel heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Water123 het volgende:
[..]
O cool!Maar ga jij volgend jaar ook HBO doen dan?
ze zeiden dat ik gewoon even moest informerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zou best tof zijn! Zou wel fijn zijn als ze je niet blij hebben gemaakt met een dooie mus en het inderdaad ook echt mag/kan
Waarom nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:42 schreef Water123 het volgende:
Ik heb dinsdag introductiedag en volgend weekend introkamp, maar ik ga daar niet heen
Ooh okéquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:52 schreef Water123 het volgende:
He yosander!
Heb je al een kamer? Ik ga wel naar de introdag maar kamp heb ik geen tijd voor helaas
Wie is er mee bezig dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh oké, dacht dat je naar beide niet ging! Nee nog geen kamer, vandaag een mailtje ontvangen dat ze er mee bezig zijn (die kerel moet er gewoon uit
?!) en misschien een andere kamer voor me vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |