SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Wat??quote:
Staan er op youtube genoeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat??
Ik heb nou eenmaal een zwak voor muzikale vrouwen
I know.. Maar da's toch net iets minder dan eentje voor je neusquote:
Truequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
I know.. Maar da's toch net iets minder dan eentje voor je neus
Niet voor mijquote:
Muziek luisteren?? Muziek maken!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Solique het volgende:
[..]
True
Al hoeft ze voor mij niet speciaal muzikaal te zijn.
Luister al muziek genoeg / te veel
Instrumenten bespelen kan ik niet.quote:
Ik ben ook alleen maar handig met ritmes etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Instrumenten bespelen kan ik niet.
Ik ben als een kneus gebouwd dus kan weinig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar handig met ritmes etc.
Zin om te drummen
Daarom moet je ook oefenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben als een kneus gebouwd dus kan weinig.
Maakt niet uit als de aansturing al niet klopt.quote:
Afstandsbedieningen plunderen...quote:
KOEI!quote:
Ja, op de E3. In Keulen was de game er niet helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Poit het volgende:
[..]
KOEI!
Had jij nou al met Rocksmith gespeeld??
Heb me er vanmiddag wat op ingelezen en het concept klinkt inderdaad goed...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, op de E3. In Keulen was de game er niet helaas.
Maar ik vond 'm tof! En veel geschikter om in te stappen als niet-gitaar spelen dan de pro-mode van Rock Band 3.
Ik ben vooral benieuwd of ze met een goede Europese release komen. Ik ben helemaal vergeten daarnaar te vragen woensdag. Dat de game niet aanwezig was op de GamesCom maar wel uitgebreid op de E3 is geen goed teken namelijk...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb me er vanmiddag wat op ingelezen en het concept klinkt inderdaad goed...
Ben heel erg benieuwd..
Ze hoeven natuurlijk geen instrumenten te leveren. Enkel het kabeltje en dat is logistiek technisch gezien minder lastig dan grote dure pakketten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of ze met een goede Europese release komen. Ik ben helemaal vergeten daarnaar te vragen woensdag. Dat de game niet aanwezig was op de GamesCom maar wel uitgebreid op de E3 is geen goed teken namelijk...
Ik zou het ook wel relaxed vinden, lekker beetje gamen en écht gitaar spelen! Prima!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze hoeven natuurlijk geen instrumenten te leveren. Enkel het kabeltje en dat is logistiek technisch gezien minder lastig dan grote dure pakketten.
Ben dus niet zo bang voor een RB debacle. En Ubisoft geeft de game uit.. Eerder een nadeel dan een voordeel, het blijven Fransen..
Ik heb thuis al heel lang een mooie Fender Squire staan waar ik weinig mee doe.. Zal relaxed zijn als ik hem met die game uit het stof kan halen
ik kreeg net al een sms dat ze bij jou in bed slaaptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Nick goed dat je tegen Gwen gezegd hebt dat ze in dr slaap praat dan weet ik tenminste dat ik haar in het kattenmandje moet laten slapen
oh yezquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik kreeg net al een sms dat ze bij jou in bed slaapt
quote:
quote:
hoezo dat dan? waar is die baasch eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:11 schreef GameBabe het volgende:
O en ik werd ook nog gedist door Drankii
Ik zei: ik doe alleen make up op als ik er zin in heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef Mday het volgende:
[..]
hoezo dat dan? waar is die baasch eigenlijk
Teringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Het gaat hier zo:
[ afbeelding ]
Letterlijk.
Eigenlijk moet je wel een waterfiets photoshoppen op dat verkeersbordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Het gaat hier zo:
[ afbeelding ]
Letterlijk.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
gelukkig was er hier alleen beetje regen en maar 3 klappen ofzo en daar hield het mee op
watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zei: ik doe alleen make up op als ik er zin in heb.
Frankii: ze doet alleen make up op als ze er zin in heeft
Aan het werk vandaag was ie
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
kom maar hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Onze oven is stuk (ik kan echt niet zonder oven!!!!!)
Daar moet als het goed is nog een fiets van mij staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Het gaat hier zo:
[ afbeelding ]
Letterlijk.
Pizza.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruitje schoppenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:
Ik ben thuis en kan straks best killzonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:04 schreef koei het volgende:
Is iedereen vanavond thuis? Dan kunnen we gezellig samen kilzonen! Skip ik de sneak wel
Vanaf hoe laat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:04 schreef koei het volgende:
Is iedereen vanavond thuis? Dan kunnen we gezellig samen kilzonen! Skip ik de sneak wel
OKquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:15 schreef koei het volgende:
Oke, dat wordt een avondje killzone vanavond danik stel voor om om 21:00 uur of 21:30 te starten. Ik moet eerst nog even boodschappen doen en zorgen dat mn headset werkt enzo!
Als iedereen wel wil zorgen dat hij om 21:30 de nieuwste update heeft gedownload en een werkende headset heeft kunnen we daarna starten!
3 denk ikquote:
3! (of 2, ook goed wat mij betreft... maar ik neem aan 3).quote:
Ondanks dat ik absoluut niet van hack 'n slash games hou is hij volgens mij wel erg tof voor de liefhebbersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens de spacemarine demo proberen.
Ik vind hem tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ondanks dat ik absoluut niet van hack 'n slash games hou is hij volgens mij wel erg tof voor de liefhebbers
Op de pc speelt het echt heerlijk. Op de x360 ook best wel ok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ondanks dat ik absoluut niet van hack 'n slash games hou is hij volgens mij wel erg tof voor de liefhebbers
Gaarquote:
Fix eerst je headset maar eens.quote:
Ik ben 20 minuten later... was even hardlopen en drijf nu in het zweet...quote:
Mijn headset werkt prima! Ik hoor jullie goed en ik hoor mezelf ook goed!quote:
Wij jou niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn headset werkt prima! Ik hoor jullie goed en ik hoor mezelf ook goed!
Jawel, man.quote:
Mhh oke dacht dat die het nooit goed heeft gedaanquote:
Ja, zo blijkt wel weer. Volgens mij werkt het alleen bij mij wel goed, bij jullie dan wel dan niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef koei het volgende:
Microsoft heeft het qua headsets toch wel een flink stuk beter geregeld
Ik heb geen Killzone 3quote:
Ja, ik heb daar met Fallen ook ooit een hele tijd mee zitten klooien, tot het uiteindelijk redelijk goed werkte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zo blijkt wel weer. Volgens mij werkt het alleen bij mij wel goed, bij jullie dan wel dan niet.
Klinkt als een win-winsituatiequote:
Duidelijkquote:
Goh.. Daarom moet je bij een PS3 een headset kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef koei het volgende:
Microsoft heeft het qua headsets toch wel een flink stuk beter geregeld
Ja, die heb ik ook, maar dan nog werkt het brak, terwijl ik bij de 360 nooit problemen heb gehad daarmee...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh.. Daarom moet je bij een PS3 een headset kopen
watsdapaisswoidquote:
Trusten Lotquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
Waren wel leuke potjes, jammer van het geluid van voice dat was echt niet te doen.![]()
Minder ook dat wij tegen mensen van de hoogste rangen speelden.
[..]
Trusten Lot![]()
Ja, ik was er echt even helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
Waren wel leuke potjes, jammer van het geluid van voice dat was echt niet te doen.![]()
Minder ook dat wij tegen mensen van de hoogste rangen speelden.
[..]
Trusten Lot![]()
Ik vond het wel weer tof hoor, jammer dat we maar 1 van de potje gewonnen hebben maar het was er toch 1! Haha.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, ik was er echt even helemaal klaar mee.
Volgende keer maar gewoon met tegen bots spelen ofzo...
Na die laatste ronde was ik er ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, ik was er echt even helemaal klaar mee.
Volgende keer maar gewoon met tegen bots spelen ofzo...
Dat zeker, wij hebben 1x gewonnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer tof hoor, jammer dat we maar 1 van de potje gewonnen hebben maar het was er toch 1! Haha.
Alleen maar omdat koei en ik beter waren dan jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Na die laatste ronde was ik er ook wel klaar mee.
Lol, dat kan mij weinig schelen. Heb al fun genoeg met het neersteken van mensen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen maar omdat koei en ik beter waren dan jij
Ja, ging wel rap ja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Lol, dat kan mij weinig schelen. Heb al fun genoeg met het neersteken van mensen.
Maar die laatste ronde was niet te doen. Je kwam tot leven, 1 stap en je was dood.
Ik had zelfs nog een trophy gehaald geloof ik, even kijken wat dat nu was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ging wel rap ja..
Ach, ik heb er weer wat trophies bij, ben 3 keer ge"DING"ed dus ben tevreden
En? En?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik had zelfs nog een trophy gehaald geloof ik, even kijken wat dat nu was.
Jack of All Trades - Kill all careersquote:
kickquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Jack of All Trades - Kill all careers
Kill one enemy of each career type in a single match
Oftewel dood in 1 rondje elk van de beschikbare classen.
Ik hoorde de rest wel, jou bijna niet en jullie mij in elk geval niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef koei het volgende:
Was leuk zo'n avondje! Alleen volgende keer met goed werkende headsets
Fallen, werkte jouw headset niet? Je was er, toen was je weer weg, was je er weer en daarna was je weer weg
Dit idd!quote:
++quote:
Veel succes in ieder gevalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:12 schreef SuperFruitig het volgende:
11 uur belangrijke presentatie voor potentieel enorme klant
totaal niet zenuwachtig
LIKE A BAWWS
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:12 schreef SuperFruitig het volgende:
11 uur belangrijke presentatie voor potentieel enorme klant
totaal niet zenuwachtig
LIKE A BAWWS
Ik had er ook 1 gehaald, maar wat is dat voor achterlijke zooi "spawnen midden tussen de vijand"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik had zelfs nog een trophy gehaald geloof ik, even kijken wat dat nu was.
Ja, ook paar keer gehad. Dat komt dan omdat de server nog niet klaar is met het laden van het volgende deel van de missie, dus dan spawn je nog net op een oude spawn wat dus de nieuwe spawn van de tegenstanders is gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 gehaald, maar wat is dat voor achterlijke zooi "spawnen midden tussen de vijand"
Klinkt erg handig...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, ook paar keer gehad. Dat komt dan omdat de server nog niet klaar is met het laden van het volgende deel van de missie, dus dan spawn je nog net op een oude spawn wat dus de nieuwe spawn van de tegenstanders is geworden
Er zijn genoeg punten die beter gekund hadden.quote:
Wel een goed werkende?quote:
wel gekocht, nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel een goed werkende?
Gisteren was soms echt niet te doen
Tijd om eens te testen dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel gekocht, nog nooit gebruikt
Zou moeten testen of mijn PC headset gaat werken met de PS3. De kat vindt het alleen heel interessant als er een kabel over de grond loopt, dus het lijkt me niet zo fijn voor het snoer...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:13 schreef Solique het volgende:
Ik gebruik mijn headset van mijn pc. Blijkbaar werkt dat best.
[..]
Tijd om eens te testen dus.
Daar heb ik er ook nog 1 of 2 van liggen.quote:
Alleen voor Diablo?quote:
Linux is echt dik inkomen idd, zolang het werkt ben ik er heel blij mee maar ik begrijp er echt geen tiet van zodra er iets fout gaat...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben gisteren een hele dag bezig geweest om Serviio op mijn Synology NAS te installeren, maar ik heb de ballen verstand van linux en alle gerelateerde programma's dus dat was echt kansloos
Ik heb alles wel geinstalleerd maar ergers zit een foutje waardoor het toch allemaal niet werkt
Linuxquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik volg gewoon handleidingen die op internet staan, maar als er dan iets net wat anders moet dan wat er letterlijk staat dan wordt het al snel kut
Zeker omdat ik via putty moet werken en ik de meeste commando's niet ken. Gelukkig werken een aantal DOS-command wel hetzelfde zoals cd .. en dir
Inderdaad, gewoon helemaal geen linux meer draaien, nergens niet!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Linux![]()
Stiekem wil ik nog steeds een keer helemaal over..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
wel dus? toen met GT5 was er ook al niemand aan het pratenquote:
Als gamen nu een keer normaal zou werken ipv dat je met WINE moet kloten en moet hopen dat je een beetje aardige performance hebt dan was ik al overgestapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Linux![]()
Stiekem wil ik nog steeds een keer helemaal over..
Neuh, niet voor games/werk. Ik wil een laptoptje hebben die Ubuntu ofzo draait en die voor casual usage gebruiken ofzo. Gewoon wat aan wennen. Heb ooit met dualboot gewerkt maar dan is het te verleidelijk om toch weer terug te stappen naar Windows.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Als gamen nu een keer normaal zou werken ipv dat je met WINE moet kloten en moet hopen dat je een beetje aardige performance hebt dan was ik al overgestapt.
Gebruik je command client van OSX, heb je ook Unix...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, niet voor games/werk. Ik wil een laptoptje hebben die Ubuntu ofzo draait en die voor casual usage gebruiken ofzo. Gewoon wat aan wennen. Heb ooit met dualboot gewerkt maar dan is het te verleidelijk om toch weer terug te stappen naar Windows.
Beste BH die ze aan heeftquote:
Die gebruik ik ook genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gebruik je command client van OSX, heb je ook Unix...
Dual boot werkt bij mij ook niet idd. Ik wil niet rebooten om dan hetzelfde te kunnen maar dan onder een ander OS.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, niet voor games/werk. Ik wil een laptoptje hebben die Ubuntu ofzo draait en die voor casual usage gebruiken ofzo. Gewoon wat aan wennen. Heb ooit met dualboot gewerkt maar dan is het te verleidelijk om toch weer terug te stappen naar Windows.
Intel heeft nu iets moois, dat is een extensie op Sandy Bridge die in een VM direct je hardware aan kan spreken -> geen performanceverlies meer in games vanwege VM gedoe en gezeik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Als gamen nu een keer normaal zou werken ipv dat je met WINE moet kloten en moet hopen dat je een beetje aardige performance hebt dan was ik al overgestapt.
Mijn diamondback doet het al meer dan 4 jaar zonder problemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
lol @ razer. gaan ze nu eens muizen maken die wat langer mee gaan dan een paar jaar ?
Gaat wel lekker bij UPC daarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef badboynova het volgende:
WOEHOE nu is ook digitale televisie uitgevallen
dan heb je best mazzel denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn diamondback doet het al meer dan 4 jaar zonder problemen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef badboynova het volgende:
WOEHOE nu is ook digitale televisie uitgevallen
Vage sjit, HD mediabox werkt niet maar de gewone mediabox boven werkt wel (en nog steeds geen i-net)quote:
Mijn Lachesis heb ik nu twee jaar en doet het nog prima. De Logitechs die ik heb gehad die gingen bijna allemaal na een jaar of anderhalf jaar stuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb je best mazzel denk ik.
ik heb 2 diamondbacks , 1 lachesis , boomslang versleten in 5 jaar tijd. heb nu een logitech g500 sinds maand of 3, en hoop dat die wat langer mee gaat. was altijd best razor fan, maja soms moet je relativeren
nou leuk vooruitzicht heb ik dan dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn Lachesis heb ik nu twee jaar en doet het nog prima. De Logitechs die ik heb gehad die gingen bijna allemaal na een jaar of anderhalf jaar stuk.
Wat de fuck doen jullie met die dingen? Ik heb al 5 jaar een MX518 en hij doet het nog steeds perfect!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn Lachesis heb ik nu twee jaar en doet het nog prima. De Logitechs die ik heb gehad die gingen bijna allemaal na een jaar of anderhalf jaar stuk.
Hiervoor draadloze Logitechs gehad met zo'n oplaadstation en op een gegeven moment wou die niet meer opladen via het oplaadstation. Op zich niet zo'n probleem bij de muis met oplaadbare batterijen maar bij de andere was de accu niet te verwisselen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat de fuck doen jullie met die dingen? Ik heb al 5 jaar een MX518 en hij doet het nog steeds perfect!
"Says the man with glasses fuck off dickhead we arnt keyboard warriors"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef Mday het volgende:
razer is 14-jarigenspul. koop wat degelijks
oh en uw woensdagmiddag wattefok: http://www.facebook.com/p(...)fbid=237444616297789
(vanaf de eerste reacties kijken)
quote:Mel Ablett Call it what you like, the fact you are talking to me like a human being, not a piece of dirt on your shoe, I appreciate that. You are managing to have an adult conversation with me rather than abusing me, I give you kudos for that.
quote:SideWays Automotive You are a piece of dirt on a shoe
quote:
quote:
sjees.... wat een eikels die gasten zeg!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef Mday het volgende:
razer is 14-jarigenspul. koop wat degelijks
oh en uw woensdagmiddag wattefok: http://www.facebook.com/p(...)fbid=237444616297789
(vanaf de eerste reacties kijken)
Niet voor die GoGo's, maar ik wou dat ik nog een C1000 in de buurt had. Alleen nog maar AH's....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:54 schreef badboynova het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NIET WEER GOGO'S BIJ DE C1000
toen had ik mijn mic nog niet!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel dus? toen met GT5 was er ook al niemand aan het praten
Je moet een digros in de buurt willen, scheelt dikke flappen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet voor die GoGo's, maar ik wou dat ik nog een C1000 in de buurt had. Alleen nog maar AH's....
Ik wilde nog iets in sturen, maar tot nu toe was er weinig goed genoeg gelukt dat het inzenden waard was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Rossdale het volgende:
Fuck die animated gifjes van mrmonkeyman voor de deus ex prijsvraag
Zal ik voor de zekerheid toch vrijdag maar gewoon langs de MM rijden om de game op te pikken ipv te wachten op de officiele uitslag?
Ja man, die Job Cohen is echt briljantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:21 schreef Rossdale het volgende:
Fuck die animated gifjes van mrmonkeyman voor de deus ex prijsvraag
Zal ik voor de zekerheid toch vrijdag maar gewoon langs de MM rijden om de game op te pikken ipv te wachten op de officiele uitslag?
CPU: op dit moment een nieuwe I5 of I7, ligt eraan hoeveel je uit wil gevenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
Welke cpu en videokaart moet ik nemen?
Dat vind ik ook horen, vrijdag is de game te halen, dus dan moeten mensen rap weten waar ze aan toe zijn. Vorige week ging FOK!Ubi mis omdat Nebo aan het slapen wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja man, die Job Cohen is echt briljant
En Pheno, zou tof zijn als de uitslag snel bekend is! Erg netjes ook!
Dat zou wel heel erg nice zijn Phenoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga anders gewoon zorgen dat morgen die uitslag bekend is hoor
Ah, ben jij die skulldude,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:27 schreef Mday het volgende:
[Game PC] Discussie hardware topic
deze reeks heb ik niet voor niks geopend herr spank!
i5 2500k
8gb DDR3 ram (45 euro)
GTX570
win!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg nice zijn Pheno
Ik vind zelf die van Job Cohen van MrM en Willie Wartaal van Spanky het leukste
En die van jou hoort ook bij de toppers..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga het hopelijk morgen horen van de gasten die gaan stemmen. Ik ga niet nog eens de hele fok!crew erbij halen, anders duurt het inderdaad een weekend. Beetje zonde van de tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
gheh dat wist ik ook niet! En ik vond hem al zo'n prima kerel! Vooral die Aliens fascinatiequote:
Vooral de onbedoelde typfout in de spellingscorrectorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Ik vind mezelf ook het leukste!
Haha ja vossss is toch een aap, met z'n jarenlange Valve gebitch omdat de Orange Box teveel waar voor z'n geld biedtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
Nu nog zien te achterhalen wie de kloon vosss en Yi-Long heeft.
Ach als je dat aan Snakey vraagt weet je het directquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
Nu nog zien te achterhalen wie de kloon vosss en Yi-Long heeft.
Het blijft zo grappig. Ik wacht op de dag dat HL 3 wordt aangekondigd. Ik ga zo screengrabben als zijn keyboard-rage loskomtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja vossss is toch een aap, met z'n jarenlange Valve gebitch omdat de Orange Box teveel waar voor z'n geld biedt
Beetje onnodig, dat mens schreeuwt nu al zo hardquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, ik vond die Patty Brard met die toeter in d'r mond ook geweldig
Ik wacht ook op die dagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft zo grappig. Ik wacht op de dag dat HL 3 wordt aangekondigd. Ik ga zo screengrabben als zijn keyboard-rage loskomt
Nee, dit is het tweede topic. naar aanleiding van alle OMGKANMIJNPCBF3-DRAAIEN vragen in het spel-discussietopic heb ik een PCGAME hardware topic aangemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BB
je moet UPC tweeten! ik heb er 50% korting door gekregen door ze via twitter te bedreigen![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Mday het volgende:
[..]
Nee, dit is het tweede topic. naar aanleiding van alle OMGKANMIJNPCBF3-DRAAIEN vragen in het spel-discussietopic heb ik een PCGAME hardware topic aangemaakt.
en nee, ik heb geen klonen.Mooi om te zien hoe belangrijk twitter is voor sommige bedrijven. Een kantoorgenoot heeft een printer staan van Veenman, blijkbaar een grote printerboer waar je die shit kunt huren enzo. Nu heeft hij er al tijden problemen mee en uit frustratie twitterde hij een niet zo vriendelijke tweet richting Veenman en Xerox. Binnen een uur had hij beide partijen aan de lijn is werd zonder problemen geholpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BB
je moet UPC tweeten! ik heb er 50% korting door gekregen door ze via twitter te bedreigen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ik zou persoonlijk voor 2133mhz geheugen gaan , aagezien de controller dat ondersteund. weer wat gflops erbijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:27 schreef Mday het volgende:
[Game PC] Discussie hardware topic
deze reeks heb ik niet voor niks geopend herr spank!
i5 2500k
8gb DDR3 ram (45 euro)
GTX570
win!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Mday het volgende:
[..]
Nee, dit is het tweede topic. naar aanleiding van alle OMGKANMIJNPCBF3-DRAAIEN vragen in het spel-discussietopic heb ik een PCGAME hardware topic aangemaakt.
en nee, ik heb geen klonen.Ik sta daar volgens mij op een soort blacklist, want ze reageren al een hele tijd niet meer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BB
je moet UPC tweeten! ik heb er 50% korting door gekregen door ze via twitter te bedreigen
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Belachelijk eigenlijk dat je niks voor elkaar krijgt als je belt, maar zodra je hetzelfde op een publieke lokatie neerzet dan is het binnen 5 minuten opgelostquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe belangrijk twitter is voor sommige bedrijven. Een kantoorgenoot heeft een printer staan van Veenman, blijkbaar een grote printerboer waar je die shit kunt huren enzo. Nu heeft hij er al tijden problemen mee en uit frustratie twitterde hij een niet zo vriendelijke tweet richting Veenman en Xerox. Binnen een uur had hij beide partijen aan de lijn is werd zonder problemen geholpen
Het verschil tussen 1333/1600/2133 ga je bijna niet merkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou persoonlijk voor 2133mhz geheugen gaan , aagezien de controller dat ondersteund. weer wat gflops erbij
het kan een paar fps schelen met games. maar het is maar net wat je ervoor over hebt natuurlijk. de leessnelheid gaat van +- 17000 naar 26000 MB/s 1333 > 2133quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Het verschil tussen 1333/1600/2133 ga je bijna niet merken
Binnen dezelfde fabrikant is het in principe vrij makkelijk: hogere cijfertjes = meer performance. Wat lastiger is, is om te kijken of die extra performance het geld waard is en als fabrikanten zelf met overgeklokte edities komen. Maar daar zijn reviews voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig zit er al een paar gig aan geheugen op videokaarten
Waar is de tijd dat ik superblij was met mijn gepimpte Tridentkaart met 512kb geheugen?
Ik zie ook echt tig verschillende videokaarten en als het nu nuttig genummerd was, blijkbaar nietGeen idee dus wat er nu sneller is en wat niet
pc
Vrij veel verouderde spellen ertussen, niet echt heel handig dus...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je dit maar eens leze pheno http://www.guru3d.com/article/vga-charts-spring-2011/ , zie je wat je ongeveer kan verwachten.
Dat gaat idd omhoog, maar een i5 clocked je geheugen standaard op 1333quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het kan een paar fps schelen met games. maar het is maar net wat je ervoor over hebt natuurlijk. de leessnelheid gaat van +- 17000 naar 26000 MB/s 1333 > 2133
de nieuwste spellen zijn niet automatisch veeleisend. kijk crysis 1 en metro2033 maar bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vrij veel verouderde spellen ertussen, niet echt heel handig dus...
klopt. maar wil niet zeggen dat hij niet hoger ondersteund. ik moet buiten de snelheid ook nog altijd zelf de timings invullen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat gaat idd omhoog, maar een i5 clocked je geheugen standaard op 1333
Timings hebben afgezien van synthetische benchmarks al helemaal geen invloed op je prestaties.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klopt. maar wil niet zeggen dat hij niet hoger ondersteund. ik moet buiten de snelheid ook nog altijd zelf de timings invullen bijvoorbeeld.
Geen monteur, niets werktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
3maal raden waarom.
upc had de afspraak éénzijdig afgezegd zonder te bellenquote:
Waarom ga je niet weg bij UPC?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
upc had de afspraak éénzijdig afgezegd zonder te bellen(nu een nieuwe afspraak voor zaterdag en er word 25 euro vergoed).
I-net doet het opeens nu wel (maar dat is het probleem, dan werkt het en dan weer niet), digitale televisie word gereset want ze weten niet waarom die opeens afgesloten was.
Ik zit in een upc gebied.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet weg bij UPC?
Wat een prutsersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
upc had de afspraak éénzijdig afgezegd zonder te bellen(nu een nieuwe afspraak voor zaterdag en er word 25 euro vergoed).
I-net doet het opeens nu wel (maar dat is het probleem, dan werkt het en dan weer niet), digitale televisie word gereset want ze weten niet waarom die opeens afgesloten was.
Hmm dat is wel fockedquote:
Zeg dat wel, want ze geloven nog steeds niet dat het een probleem in hun netwerk is ( we krijgen regelmatig geen ip van hun netwerk).quote:
Hoe zit het met buren die ook UPC hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zeg dat wel, want ze geloven nog steeds niet dat het een probleem in hun netwerk is ( we krijgen regelmatig geen ip van hun netwerk).
Zal de monteur alle print screens laten zien van de modem die ik heb gemaakt als die weer geen ip krijgt, wie weet snapt hij het wel.
Tele2, Online, Xs4all, Telfort enzo allemaal geen optie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet weg bij UPC?
Gesprek goed verlopen dus?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
We gaan een offerte maken
Nu ga ik lunchen aju.
Gratz ouwe!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Nu ga ik lunchen aju.
Nice dude!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Nu ga ik lunchen aju.
tele2: slechte ervaringen mee, en wil niet de snelheid delen met de tv (nog meer kabels door het huisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Tele2, Online, Xs4all, Telfort enzo allemaal geen optie?
Qua internetsnelheid wel iets inleveren, maar het werkt tenminste.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
Telfort heb ik nog nooit iets goeds over gehoord
Zit er al iets van 5 jaar zonder problemen (klopt af)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
Telfort heb ik nog nooit iets goeds over gehoord
heb jij ook bellen erbij ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit er al iets van 5 jaar zonder problemen (klopt af)
Mja, ik heb jarenlang prima gewerkt met Wanadoo/Orange/Online. Prima verbinding, alleen wilde ik ook EredivisieLive en eigenlijk geen schotel. Dus ben ik sinds mei overgestapt naar Tele2. Vooralsnog werkt ook dat allemaal prima. TV heeft wel een beetje impact op de downloads, maar niet heel veel. Ga van 1.5 MB/s naar 900 kb/s, maar tv is prima aan te gluren en de internetverbinding is stabiel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
tele2: slechte ervaringen mee, en wil niet de snelheid delen met de tv (nog meer kabels door het huis)
Online: zijn een stel bloedhonden. Ooit een keer alles bij hun aangevraagd, en na 6 keer steeds de verkeerde spullen te krijgen om daarna als 1 of andere koelie behandeld te worden is een no go voor mij.
Xs4all: prima, maar denk dat het koper hier te oud is om een goeie stabiele snelheid te krijgen en dan is het zonde om maandelijks een flink smak geld uit te geven als ik er niet eens volledig gebruik van kan maken(en wat ik van andere begrepen en gelezen heb, hebben ze nog wat problemen met het tv pakket) .
Telfort: geen ervaring mee , maar zal eens kijken waar hun pakketten uit bestaan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij ook bellen erbij ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik heb jarenlang prima gewerkt met Wanadoo/Orange/Online. Prima verbinding, alleen wilde ik ook EredivisieLive en eigenlijk geen schotel. Dus ben ik sinds mei overgestapt naar Tele2. Vooralsnog werkt ook dat allemaal prima. TV heeft wel een beetje impact op de downloads, maar niet heel veel. Ga van 1.5 MB/s naar 900 kb/s, maar tv is prima aan te gluren en de internetverbinding is stabiel.
ah, bij mij vervormt het geluid als ik vol gas aan het downloaden ben bijvoorbeeld. bovendien wordt 3mbit rereserveert voor de telefoon, kweet niet of dit normaal is, maar bij speedtests kom ik nooit hoger dan 17mbitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]Ook nooit iets mis.
Wel een tijdje met beiden problemen gehad maar lag aan het netwerk in het dorp.
Kan ook glas krijgen van telfort maar sta in queue als test, moet nog even wachten dus.
Dat zie je overal terug.. Nieuwe klanten krijgen alles GRATIESCH EN FOR NIEKS maar als je een trouwe klant bent mag je 45 cent per minuut betalen voor wat 'service'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik heb hier toch nooit problemen met de intersnelheid als de tv aanstaat. Wel gaat misschien ziggo eruit, als ik zie dat nieuwe klanten een HD receiver krijgen en klanten die al 10 jaar lid zijn het met afdankertjes moeten doen, ben ik er wel een keer klaar mee
Heb jij alles-in-een pakket van tele2 met tot 20 MBit internet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik heb jarenlang prima gewerkt met Wanadoo/Orange/Online. Prima verbinding, alleen wilde ik ook EredivisieLive en eigenlijk geen schotel. Dus ben ik sinds mei overgestapt naar Tele2. Vooralsnog werkt ook dat allemaal prima. TV heeft wel een beetje impact op de downloads, maar niet heel veel. Ga van 1.5 MB/s naar 900 kb/s, maar tv is prima aan te gluren en de internetverbinding is stabiel.
17 mbit met DSL?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, bij mij vervormt het geluid als ik vol gas aan het downloaden ben bijvoorbeeld. bovendien wordt 3mbit rereserveert voor de telefoon, kweet niet of dit normaal is, maar bij speedtests kom ik nooit hoger dan 17mbit![]()
ik ben juist naar upc aan het overstappen op dit moment, kabel is goedkoper voor mij, +- voor hetzelfde geld en krijg dan 60mbit met 6mbit upload ipv 20/1
Die HD recorder kost 50 of 100 euro afhankelijk van welke versie je neemt bij een nieuw abonnement en ze hebben bestaande klanten hetzelfde pakket aangeboden. Althans wij hebben de optie gekregen om ook een hd recorder te nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik heb hier toch nooit problemen met de intersnelheid als de tv aanstaat. Wel gaat misschien ziggo eruit, als ik zie dat nieuwe klanten een HD receiver krijgen en klanten die al 10 jaar lid zijn het met afdankertjes moeten doen, ben ik er wel een keer klaar mee
Ik heb wel netjes de papieren binnen gekregen dat ze alles omzetten naar HD, maar nergens stond een aanbieding om zo'n HD receiver voor 50euro te kopen (dat kost ie nu)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Die HD recorder kost 50 of 100 euro afhankelijk van welke versie je neemt bij een nieuw abonnement en ze hebben bestaande klanten hetzelfde pakket aangeboden. Althans wij hebben de optie gekregen om ook een hd recorder te nemen.
Ik heb ook tot 20, hal zelf de 11quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij alles-in-een pakket van tele2 met tot 20 MBit internet?
Ik haal met geluk 7 Mbit
Si het ging erg goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Gesprek goed verlopen dus?
Eet smakelijk
Tnxquote:
Tnx Tnxquote:
thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef Poit het volgende:
[..]
17 mbit met DSL?
Da's best netjes. 20 mbit met DSL blijft een theoretische snelheid..
Maaruuh, Witte Bliksem.. U klinkt als een wijs mensch.. Die zijn zeldzaam in de SC
Yup, en haal dus redelijke snelheden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij alles-in-een pakket van tele2 met tot 20 MBit internet?
Ik haal met geluk 7 Mbit
HAHAHAHHA, UMBRELLALALALALALALALALALALOLOLOLOLLOLTROLOLOLOLOLOLOLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Mday het volgende:
WAT EEN KUTNUMMER VAN RIHANNA niet te geloven zeg wat een gejammer
ja achteraf gezien was dat ook wel ronduit irritant. vooral dat er ZOVEEL gebeurd in je scherm dat er echt gewoon niks te zien is. soms wil er nog wel eens een ork op afstand je kapotschieten TERWIJL je iemand finisht. Nee, niet een systeem om naar huis te schrijven en zou nogal frustrerend kunnen werken (en niet op 'goede' Ninja Gaiden-frustrerend)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, Mday, vind de Space Marine demo niet briljant. Heb hem nu gespeeld op 360, maar vind het een beetje chaotisch en kut dat je alleen health kan krijgen door vijanden te stunnen en dan te finishen, leuk maar werkt niet echt midden in een gevecht.... Vind het nog niet 100%, al ziet het er wel erg strak uit!
naah, dat RUMPOPPOPPOMOROMOPIUMFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAHAHAHHA, UMBRELLALALALALALALALALALALOLOLOLOLLOLTROLOLOLOLOLOLOL
kickuh.. Al te lang niet meer gedaan..quote:
Zie dat er 3 zijn die ze aanbieden :quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Die HD recorder kost 50 of 100 euro afhankelijk van welke versie je neemt bij een nieuw abonnement en ze hebben bestaande klanten hetzelfde pakket aangeboden. Althans wij hebben de optie gekregen om ook een hd recorder te nemen.
Nooit geklaag gehoord over kwaliteit gedoe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, bij mij vervormt het geluid als ik vol gas aan het downloaden ben bijvoorbeeld. bovendien wordt 3mbit rereserveert voor de telefoon, kweet niet of dit normaal is, maar bij speedtests kom ik nooit hoger dan 17mbit![]()
ik ben juist naar upc aan het overstappen op dit moment, kabel is goedkoper voor mij, +- voor hetzelfde geld en krijg dan 60mbit met 6mbit upload ipv 20/1
MAN DOWN.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef Mday het volgende:
[..]
ja achteraf gezien was dat ook wel ronduit irritant. vooral dat er ZOVEEL gebeurd in je scherm dat er echt gewoon niks te zien is. soms wil er nog wel eens een ork op afstand je kapotschieten TERWIJL je iemand finisht. Nee, niet een systeem om naar huis te schrijven en zou nogal frustrerend kunnen werken (en niet op 'goede' Ninja Gaiden-frustrerend)
[..]
naah, dat RUMPOPPOPPOMOROMOPIUMFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ninja Gaiden is niet goed frustrerend!! Ben het nog steeds met Roy eens: http://games.fok.nl/speci(...)iden-voor-n00bs.htmlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef Mday het volgende:
[..]
ja achteraf gezien was dat ook wel ronduit irritant. vooral dat er ZOVEEL gebeurd in je scherm dat er echt gewoon niks te zien is. soms wil er nog wel eens een ork op afstand je kapotschieten TERWIJL je iemand finisht. Nee, niet een systeem om naar huis te schrijven en zou nogal frustrerend kunnen werken (en niet op 'goede' Ninja Gaiden-frustrerend)
Het is inderdaad wel een vol scherm, maar toch wel enorm vet als je ze in stukken aan het zagen bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef Mday het volgende:
op de site staat alleen voor nieuwe abboneesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
so truequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is niet goed frustrerend!! Ben het nog steeds met Roy eens: http://games.fok.nl/speci(...)iden-voor-n00bs.html
ja, inderdaad. Ik vind het wel ge-wel-dig om een keer third person als SM rond te lopen in plaats van altijd RTS. want ik is fan en ik doe tekeningetjes maken met space marinesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een vol scherm, maar toch wel enorm vet als je ze in stukken aan het zagen bent.
Al vond ik het bij de pc overzichtelijker overkomen dan op de x360 terwijl ik hetzelfde scherm gebruik.
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ninja Gaiden is niet goed frustrerend!! Ben het nog steeds met Roy eens: http://games.fok.nl/speci(...)iden-voor-n00bs.html
Worst.quote:
Geen idee, heb je ergens zin in?quote:
Zo'n enorme fan ben ik nu ook weer niet. (scheelt weinigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef Mday het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Ik vind het wel ge-wel-dig om een keer third person als SM rond te lopen in plaats van altijd RTS. want ik is fan en ik doe tekeningetjes maken met space marines
[ afbeelding ]
ik ook niet. lees alleen de Ciaphas Cain WH40k boeken want de rest is zo friggin somber.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, heb je ergens zin in?
[..]
Zo'n enorme fan ben ik nu ook weer niet. (scheelt weinig)
wok to walk maar geen zin om daar heen te gaan want ver weg en ze bezorgen nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, heb je ergens zin in?
[..]
Zo'n enorme fan ben ik nu ook weer niet. (scheelt weinig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |