Om hem aan te zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wil jij eigenlijk een GSM-blocker hebben, Godt?
Omdat het kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wil jij eigenlijk een GSM-blocker hebben, Godt?
Dit is waarschijnlijk de volgendequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet iets als je in Purmerend woont en van BMW's houdt.
Zeker als ie dat ook in Nederland wil doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef rival het volgende:
Godtje als je met die heli ook buiten wilt spelen dan zou ik voor een groter exemplaar gaan.
Deze is dan ook voor binnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef rival het volgende:
Godtje als je met die heli ook buiten wilt spelen dan zou ik voor een groter exemplaar gaan.
quote:Noodweer doet grote kraan bij Grolsch Veste kantelen
Door het noodweer dat dinsdagmiddag Twente trof zou er een gigantische kraan omgevallen zijn bij de Grolsch Veste, dit wordt door diverse ooggetuigen gemeld aan Soccernews. Of er opnieuw schade is aan het stadion van FC Twente is niet bekend.
De schrik bij het stadion zou er direct goed in hebben gezeten, nadat enkele maanden geleden het dak van het stadion naar beneden kwam. Daarbij raakten vele mensen gewond en kwamen twee bouwvakkers om het leven.
Aankomende zaterdag zullen de Tukkers voor het eerst met 30.000 supporters aantreden in het vernieuwde stadion. Tegen Benfica en AZ konden nog maar 24.000 supporters in het stadion, omdat de tweede ring nog niet was vrijgegeven.
Update 13:55: Er was inderdaad een grote kraan omgevallen door het noodweer boven Enschede. Hij zou zijn ingeklapt, maar er is geen schade aan het stadion. Ook was er op het moment van gebeuren niemand in de buurt, waardoor er geen gewonden zijn gevallen.
Boeren hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
Oh en kunnen die prutsers dan niks bouwen?
Idd sorry hoor, maar nu begint het echt lachwekkend te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is coolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de volgende
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef rival het volgende:
ja
Iemand zag hem en dacht.....
[ afbeelding ]
quote:
Die duitsers die die kranen hebben gebouwd bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die boeren daar bij het stadionquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die duitsers die die kranen hebben gebouwd bedoel je?.
In Staphorst mag dat niet. Daar moet je er dan al minimaal vijf hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Mijn god. 21 jaar en een kind van 1 hebben.
Mag ik dat jong vinden? ja dat mag ik
Ach,hier ook 2 meiden van net 22 die gaan samenwonen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Samenwonen ben je zo weer vanaf. Een kind ook maar dat is toch minder vriendelijk en verbodenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,hier ook 2 meiden van net 22 die gaan samenwonen...
Ik vind het gewoon erg vroeg, maar goed, ze zoeken het lekker uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samenwonen ben je zo weer vanaf. Een kind ook maar dat is toch minder vriendelijk en verboden
Voor HW´s milswanca lijstjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg vroeg, maar goed, ze zoeken het lekker uit.
Die komen met een jaar of 2 gewoon weer op de markt natuurlijk.
Toen ik ging studeren was er een meisje van 18 in het eerste jaar dat met jong geschopt wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Met elkaar? Pics!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,hier ook 2 meiden van net 22 die gaan samenwonen...
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren was er een meisje van 18 in het eerste jaar dat met jong geschopt was
Maar ze zitten ook op FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren was er een meisje van 18 in het eerste jaar dat met jong geschopt was
Waar? Hier? Oke. Doei.quote:
zoals het hoort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was nog eerder afgestudeerd dan ik ook
Wanneer ga jij met kind geschopt worden dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hahaha, shame on you!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie het verband nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met kind geschopt worden dan?
Hmmmzzzz, helaas nietquote:
quote:
het is ook jong om te beginnen met kinderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
haha.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met kinderen of aan kinderen beginnen? Dat is voor de Kerk heel wat anders.
Op het vrijgezel gebied? Al van de markt af.quote:
op alle gebied. En met mij is het sowieso goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op het vrijgezel gebied? Al van de markt af.
Jij?
Maar je komt hier nog wel eens kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op alle gebied. En met mij is het sowieso goed
ja, soms, maar zit sowieso veel minder op fok, met mn baan nu heb ik geen tijd meer. En ook weinig zin eigenlijk meestalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar je komt hier nog wel eens kijken?
Ik ook hoor! Even kijken of ze wat vaste users kwijt zijn!
Voor ons maak je maar gewoon tijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, soms, maar zit sowieso veel minder op fok, met mn baan nu heb ik geen tijd meer. En ook weinig zin eigenlijk meestal
Maar mijn werk moet aandacht, mn vriend, en het huishouden en de kinderen (waarvan er 1 een jaar was op mn 21equote:
Een nieuwe Single?quote:
Oh jawelquote:
Hey Tallyquote:
Jij hebt rode bladeren gegeten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het overleefd.
Haha, nee, dan was het niet zo'n feest geweest. Ben er wel door een mug gestoken (vinger en lip of all places). Stralende lippenquote:
stoere urbex plaatjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
https://picasaweb.google.(...)1sRgCKGvh6bxqNqe0gE#
Ja he? Was wel eerie man. Het mos was hoog radioactief.quote:
Dag mijsjequote:
Buenas tardesquote:
Super vet daar wil ik nog wel een keer heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he? Was wel eerie man. Het mos was hoog radioactief.
Met mij goed.quote:
Danku ik ben ook een groentje op dit forum dussss ik zou zeg vraag maar wat je wilt vragen en over mijn ava....niets is wat het lijkt hahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een nieuwe Single?
Welkom, stel je voor!
Mooiquote:
Oh ik dacht dat is een foto van jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Danku ik ben ook een groentje op dit forum dussss ik zou zeg vraag maar wat je wilt vragen en over mijn ava....niets is wat het lijkt haha
gekkie!quote:
wil ik geloven ja.. ik ben zo eens in een oude mijn geweest. veel constructies van twijfelachtige kwaliteit waar je op en af klimt. kei mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja he? Was wel eerie man. Het mos was hoog radioactief.
- eet je wel es vla?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Danku ik ben ook een groentje op dit forum dussss ik zou zeg vraag maar wat je wilt vragen en over mijn ava....niets is wat het lijkt haha
En hoe is het in Breda?quote:
Yup. Tegen alle verwachtingen in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Barbusse het volgende:
Hey eigenmeisje![]()
@Mata, jij hebt een dagtripje gemaakt naar Tsjernobyl?
Cool!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup. Tegen alle verwachtingen in.
Die leken zich vrij snel te openbaren ja. Je wordt bloedgeil van die radioactiviteitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cool!Begin je al superkrachten te ontwikkelen?
Hier wil je ook eigenlijk niet gevonden worden.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef Oerbeer het volgende:
Zo dom van mij.![]()
Al 5 maanden single, en zie ik nu pas voor het eerst dat er een Singles reeks is.
Heul goedquote:
Hey Barb!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- eet je wel es vla?
- hoeveel groene zebra's heb jij in je leven gezien?
- de 2e letter van je achternaam
- op welke plek in de wereld voelde jij je het best, ooit?
als je eenmaal hier bent dan is het single zijn een permanente aandoeningquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef Oerbeer het volgende:
Zo dom van mij.![]()
Al 5 maanden single, en zie ik nu pas voor het eerst dat er een Singles reeks is.
Een lekkere lik over je ballen, wat dacht jij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee.
Drie.
A.
In de kut van je moeder.
Wat win ik?
Geloel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef clevy het volgende:
[..]
als je eenmaal hier bent dan is het single zijn een permanente aandoening
Ik eet weleens vla ja en het liefst met inhoud ik hou niet van vla zonder stukjes ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- eet je wel es vla?
Ik dacht een spons in mijn zeester.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een lekkere lik over je ballen, wat dacht jij?
Tja. Zit niks anders op volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef clevy het volgende:
[..]
Kijk, dat is info waar we iets aan hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Ik eet weleens vla ja en het liefst met inhoud ik hou niet van vla zonder stukjes ...
Groene zebra's nog nooit heb wel elke avond roze kikkers in mijn bed
Tweede letter van mijn achternaam is een dikke vette o
En het beste voelde ik me op het strand van curacao met een cocktail en de zon brandend op mijn huid....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- eet je wel es vla?
Echt nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef clevy het volgende:
[..]
Harige homo!quote:
Neuh geen neukertje.quote:
Cocktails en zon. Ik mag jou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Ik eet weleens vla ja en het liefst met inhoud ik hou niet van vla zonder stukjes ...
Groene zebra's nog nooit heb wel elke avond roze kikkers in mijn bed
Tweede letter van mijn achternaam is een dikke vette o
En het beste voelde ik me op het strand van curacao met een cocktail en de zon brandend op mijn huid....
Die kikkers zijn best leuk hoor maar kom je anders helpen vangen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, dat is info waar we iets aan hebben.
Curacao, dat moest er ook maar es van komen
Die roze kikkers zou ik me zorgen over maken. Of ietsje minder blowen.
Jij eerst jonge damequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Die kikkers zijn best leuk hoor maar kom je anders helpen vangen?
maar nu ben ik ook nieuwsgierig:
Grootste leugen ooit?
Bang voor groene zebra's?
Smerigste gewoonte?
Zoenen of kussen?
Waarom niet?quote:
Echt, sommigen krijgen het ook gewoon in de schoot geworpen.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Moet je wel hiernaartoe komen. Krijg je er de cocktails en zon bij.
Je hebt t of hebt t niet he maar btw waar ga je op dit tijdstip zon vandaan halenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, sommigen krijgen het ook gewoon in de schoot geworpen.....
Of nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, sommigen krijgen het ook gewoon in de schoot geworpen.....
Mja, ik heb geen zon en cocktails.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of nietjij zit hier en hij op Malta dus buit dat uit
tja dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of nietjij zit hier en hij op Malta dus buit dat uit
Tegen de tijd dat jij een keer bij hem bent, schijnt de zon wel weer hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Je hebt t of hebt t niet he maar btw waar ga je op dit tijdstip zon vandaan halen
barbusse?
Cocktails kan jezelf ook maken en na regen komt zonnenschijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen zon en cocktails.....
Oke, de zon is inmiddels onder. De cocktailbar is 24/7 open. 2 out of 3, 3 out of 3 binnen 12 uur. Ik zie geen nadeel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Je hebt t of hebt t niet he maar btw waar ga je op dit tijdstip zon vandaan halen
barbusse?
Mja, chloroform..... werkt ook.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cocktails kan jezelf ook maken en na regen komt zonnenschijn
Dat is een mogelijkheid, maar een erg brutale vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:02 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Die kikkers zijn best leuk hoor maar kom je anders helpen vangen?
maar nu ben ik ook nieuwsgierig:
Grootste leugen ooit?
Bang voor groene zebra's?
Smerigste gewoonte?
Zoenen of kussen?
Nu welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
tja dat wist ik dan weer niet
Heerlijk! Dromen van zonnige cocktails en het heden is nog immer leuk. En Kiev was geniaal.quote:
niet nodig ik ga uit mezelf welliggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, chloroform..... werkt ook.....
Je bent jaloers, Tijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu welniet stiekem hem een pm/dm sturen dat je langs wil komen he
Geef je adres dan maar.... oh, stuur eerst wel even een foto via PM.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
niet nodig ik ga uit mezelf welliggen
Dat toch pas echt als ik het zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
niet nodig ik ga uit mezelf welliggen
Jij bedoelt: hij HEEFT ervaring met de Playboy.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent jaloers, Tijn?
Ga jij ervoor dan! Ervaren playboy
Vuige player jij!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geef je adres dan maar.... oh, stuur eerst wel even een foto via PM.....
Tijn neukt rond, je hebt geen idee man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij bedoelt: hij HEEFT ervaring met de Playboy.....
De grootste slet op Fok! is een non vergeleken met hem!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn neukt rond, je hebt geen idee man.
Ik vond het meer de opdracht van een ambtenaar op dinsdagmorgen. Als ons braampje daar geil van wordt, dan is het maar goed dat ik die foto niet gezien heb.quote:
Oh ja? Ik ben hier al een week of 3 niet intensief geweest, dus heb blijkbaar wat gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn neukt rond, je hebt geen idee man.
Ach, bespaart je weer wat choloform, niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Valt weinig te playen als ze uit zichzelf al gaan liggen
En wie heeft die non getraind?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De grootste slet op Fok! is een non vergeleken met hem!
Ik heb geen zonovergoten eilandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent jaloers, Tijn?
Ga jij ervoor dan! Ervaren playboy
65 volgespritste anusjes en 12 zwangerschappen loop je achter, gast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ben hier al een week of 3 niet intensief geweest, dus heb blijkbaar wat gemist.
Ach, zoveel heb ik over het algemeen niet nodig....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, bespaart je weer wat choloform, niet?
Geen idee, ik ben niet zo van het instituut religie. Alhoewel ik de gebouwen vaak wel mooi vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wie heeft die non getraind?
En ook al een kleine pik, maar jij hebt je intellectualiteit toch nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen zonovergoten eilanddus ben kansloos tegenover barbus
Hehe, baas. Wat heb je allemaal voor moois beleefd daar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk! Dromen van zonnige cocktails en het heden is nog immer leuk. En Kiev was geniaal.
Ach, dat zijn precies 2 onderwerpen waar ik toch niks van wil wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
65 volgespritste anusjes en 12 zwangerschappen loop je achter, gast.
Kiev doet dingen met je he? Met je hoofd enzo he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
65 volgespritste anusjes en 12 zwangerschappen loop je achter, gast.
Straling he? It melts the brain....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kiev doet dingen met je he? Met je hoofd enzo he?
In de rij wachten....kom nou..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Blueberry85 het volgende:
Ik voel me hier al helemaal thuis trek maar een nummertje
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Blueberry85 het volgende:
Ik voel me hier al helemaal thuis trek maar een nummertje
Tzal wel een kloon zijn van iemand.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij niet helemaal begrepen hoe het werkt.
En geen foto toont ook niet echt die extraverte "knettergekke" persoonlijkheid die je voorstelt he? Komt dat nog of staat iedereen hier virtueel tegen een leeg profiel aan te schurken?
Oekraïne Deel 6quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, baas. Wat heb je allemaal voor moois beleefd daar?
Ik dacht al, dat ik kloon (waar is die trouwens, ben haar nummer kwijt) aan het inwijden was....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tzal wel een kloon zijn van iemand.....
Niet moeilijk doen.... gewoon linkje dumpen zonder verdere poespasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:21 schreef Blueberry85 het volgende:
[youtube][/yout<iframe width="560" height="345" data-src="http://www.youtube.com/embed/ZghKEJaBG4s" style="visibility:hidden;" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>ube]
Was er dan nog iets over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Straling he? It melts the brain....
Nou hup! Posten die foto dus!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Blueberry85 het volgende:
luister eens even dan,ik ben wel degelijk echt waarom goddesnaam zou ik daarover liegen ?
Er is volgens jou meer dan een god?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Blueberry85 het volgende:
luister eens even dan,ik ben wel degelijk echt waarom goddesnaam zou ik daarover liegen ?
Ben jij dat?quote:
Qua libido en intelligentie moet ik jou nu eenmaal ver voor laten gaan, tijn.quote:
Ik neem je er mee naar toe bij het EK. Verder, helaas.quote:
Mja, dan snap ik wel dat je op commando gaat liggen.....quote:
Joo...als jij de kaartjes fixed, ben ik erbij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem je er mee naar toe bij het EK. Verder, helaas.
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qua libido en intelligentie moet ik jou nu eenmaal ver voor laten gaan, tijn.
Platte tieten, da's jammer. Verder wel te doen zo met een groepje Antilliaanse maten van me.quote:
Das nou ook weer niet aardig zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dan snap ik wel dat je op commando gaat liggen.....
Weinig inhoud..... zelfs mijn chloroform zou ik er niet aan verspillen....
Voor die tent, prima. Vliegticket kost niks en het EK is het leukste in de kroeg. Oranje in de finale, dan breekt er revolutie los.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Joo...als jij de kaartjes fixed, ben ik erbij.
Maar Oekraine is een aanrader dus? Oostblok is bij velen in trek, kan niet achter blijven dan..
Vorig jaar was het anders meer een superrelaxed feestje hier hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor die tent, prima. Vliegticket kost niks en het EK is het leukste in de kroeg. Oranje in de finale, dan breekt er revolutie los.
Barbiequote:
Mataquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Het aandeel blond-dikke borsten wordt groter.
Hoest Samzzie? Lekker weer daar, hier wel.
Was het WK op Malta?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vorig jaar was het anders meer een superrelaxed feestje hier hoor
Hier ook, daarom zit ik ook halfnaakt op mijn balkon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
Mata.
Gaat wel, het is echt stikbenauwd hier.
Ze is er weg van......quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nou ook weer niet aardig zeg
Ik bijna naakt op m'n kamer, maar echt helpen doet 't nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier ook, daarom zit ik ook halfnaakt op mijn balkon.
Ramen dicht en een vochtvreter kopen.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bijna naakt op m'n kamer, maar echt helpen doet 't niet.
Hier is het perfect koel en wacht ik op opwarming...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bijna naakt op m'n kamer, maar echt helpen doet 't niet.
Dat is ook een antwoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ramen dicht en een vochtvreter kopen.....
Dat is zeker waar. Bij een kampioenschap blijf ik liever wel in NL, da's altijd genieten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor die tent, prima. Vliegticket kost niks en het EK is het leukste in de kroeg. Oranje in de finale, dan breekt er revolutie los.
Weet je hoe warm het wordt als ik het raam dicht houd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ramen dicht en een vochtvreter kopen.....
Opwarming? Je bier is nog niet bezorgd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is het perfect koel en wacht ik op opwarming...
Nee, het werd hier uitgezonden op Manoël island, met bar en muziek. Tig verschillende nationaliteiten aan de zuip en aan het feesten. Was erg tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was het WK op Malta?
Maastricht was alles behalve relaxed. Wel goed.
Ah jammer man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Bij een kampioenschap blijf ik liever wel in NL, da's altijd genieten.
By the way, zaterdag helaas niet bij. Vrijdag in de ArenA en zaterdag Volt, dus wordt weekendje daar zijn. Maar wanneer ga je precies dan pleite?
Jeetjequote:
Ben ik blij dat ik dat maffe wijf niet ben,heb het niet zo op omhooggevallen types...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Platte tieten, da's jammer. Verder wel te doen zo met een groepje Antilliaanse maten van me.
Ik hoopte meer op een meid die langzaam on top komt zitten op mij en mijn Fatboy...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opwarming? Je bier is nog niet bezorgd?.
Hier 35 graden buiten. Na werk een terrasje pakken dus, of een nachtelijke zwemquote:
Dan moet je de verwarming uit zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe warm het wordt als ik het raam dicht houd?. Dan is 't net een sauna.
Je bent zelf omlaaggevallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat maffe wijf niet ben,heb het niet zo op omhooggevallen types...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent zelf omlaaggevallen?
Een soort crackhoer met internet? Of hoe moet ik het zien?
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een meid die langzaam on top komt zitten op mij en mijn Fatboy...
En de frisse lucht buiten. Lekker dompig hokje dat huis van je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je de verwarming uit zetten
Waarom denken mensen altijd dat het afkoelt als ze met warm weer het raam open zetten?
Met de ramen open haal je de warmte en benauwdheid juist binnen.....
Vrouwen houden niet van dikke mannen.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een meid die langzaam on top komt zitten op mij en mijn Fatboy...
De verwarming staat niet aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je de verwarming uit zetten
Waarom denken mensen altijd dat het afkoelt als ze met warm weer het raam open zetten?
Met de ramen open haal je de warmte en benauwdheid juist binnen.....
Als ze mij haar gang laat gaan.quote:
Zie hoe je het wil zien.....denk vooral wat je wil denken....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent zelf omlaaggevallen?
Een soort crackhoer met internet? Of hoe moet ik het zien?
Kleine huiskamer airco ook aanschaffen dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De verwarming staat niet aan. En ik zit op zolder met de zon van 12 tot ondergang op mijn ramen, reken maar dat 't een sauna wordt, of ik dat raam nu open heb of niet.
Jij kent mij niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van dikke mannen.....
Op je deur kloppen, bedoel ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze mij haar gang laat gaan.
Nee hoor, gewoon op het juiste moment ventilerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En de frisse lucht buiten. Lekker dompig hokje dat huis van je?
En jij snapte de grap nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kent mij niet.
En mijn Fatboyook niet.
Ik doe gewoon het raam open, frisse lucht naar binnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kleine huiskamer airco ook aanschaffen dus
Ik probeer me een beeld bij je te vormen, maar vooralsnog kom ik nogal bedrogen uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Zie hoe je het wil zien.....denk vooral wat je wil denken....
Is het bij jou dan zo smerig dat je raam altijd open moet staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe gewoon het raam open, frisse lucht naar binnen.
Nee, ik vind frisse lucht fijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het bij jou dan zo smerig dat je raam altijd open moet staan?
Zoals ik al zei, gewoon slimmer ventileren....
Of je post gewoon even een foto.... hebben we die discussie gehad, kunnen we daarna discussiëren op je neukbaar bent of niet enzo....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Zie hoe je het wil zien.....denk vooral wat je wil denken....
Dat bedoelde ik nou ook!quote:
Ja ik ook, maar daar hoeft niet de hele dag mijn raam voor open te staan hoorquote:
Ik heb mijn raam dan ook niet de hele dag open.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar daar hoeft niet de hele dag mijn raam voor open te staan hoor
Dit is een forum op the interwebzz, Mata. Je hoeft het niet te benaderen met het militaire credo "Hope for the best, prepare for the worst".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik probeer me een beeld bij je te vormen, maar vooralsnog kom ik nogal bedrogen uit.
85 is zowel je borstomvang als je geboortejaar, en waar die bramen (of zijn het bessen?) vandaankomen, weet ik nog niet zo goed.
Een vet mokkel dat bang is voor de camera? Dat zou niet erg impulsief, gedreven en knettergek zijn, eerlijk gezegd.
Ja:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of je post gewoon even een foto.... hebben we die discussie gehad, kunnen we daarna discussiëren op je neukbaar bent of niet enzo....
Die onderste is toch die leeuw uit de Tovenaar van Oz?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
Nee (nou misschien voor Tijn dan):
[ afbeelding ]
Allright..mooi! Waar ga je ook alweer heen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah jammer man.
Mid september. Visa proces is in gang gezet en ik heb mijn voorkeuren voor een huis doorgegeven. Zonbalkon en uitzicht zijn een must.In de veilige wijk met de meeste nightlife.
My only hope is you, you know it man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is een forum op the interwebzz, Mata. Je hoeft het niet te benaderen met het militaire credo "Hope for the best, prepare for the worst".
Gast!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Allright..mooi! Waar ga je ook alweer heen?
Boubie!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Allright..mooi! Waar ga je ook alweer heen?
Ach, met militaire precisie mikken.... dat dan weer wel toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
My only hope is you, you know it man.
En militarisme is me nogal vreemd.
Prepare for the worst is dan wel weer bijzonder goed gevonden.
De laatste trein is nog niet wegquote:
Me?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
My only hope is you, you know it man.
En militarisme is me nogal vreemd.
Prepare for the worst is dan wel weer bijzonder goed gevonden.
Over wat voor soort "komen" hebben we het nu?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De laatste trein is nog niet weg
Ahaaa...Bogota! Klinkt als mooie shit. En je gaat daar weer goud..ehh olie boren (of iets in die trant)?quote:
Ik ga mannetjes en vrouwtjes aansturen die onze software moeten gaan verkopen in Latijns Amerika.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa...Bogota! Klinkt als mooie shit. En je gaat daar weer goud..ehh olie boren (of iets in die trant)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
3 maal daags innemen, heeft de dokter mij verzekerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over wat voor soort "komen" hebben we het nu?
Helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Poekie!
Je negeerde bij binnenkomst mijn "" net wel...
Alles kids met je tits?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga mannetjes en vrouwtjes aansturen die onze software moeten gaan verkopen in Latijns Amerika.Ahaa..ja..dat deed je! En voor hoe lang ga je dat doen voordat je naar het volgende exotische plekje kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, dat zien we wel he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..ja..dat deed je! En voor hoe lang ga je dat doen voordat je naar het volgende exotische plekje kan?
Geeft nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien.
Gaat goed met de tits.
Goed voor mekaar, lul, goed voor mekaar..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee, dat zien we wel he?
Oh, dan zit ik goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 maal daags innemen, heeft de dokter mij verzekerd.
Ze heeft het warm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geeft niet
Mooi..houden zo...voor de volgende keer
Wat voert onze knuffelTukkertje zoal uit?
Dat zal je aan knuffelmeisje zelf moeten vragen, ze is er af en toe ook nog. Pinda's? Mja, bij de film misschien, liever Katjang Pedisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed voor mekaar, lul, goed voor mekaar..
En hoest met...pindameisje/sexymeisje...? Geen flauw idee hoe ze ook alweer heet..
Katjangquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal je aan knuffelmeisje zelf moeten vragen, ze is er af en toe ook nog. Pinda's? Mja, bij de film misschien, liever Katjang Pedis![]()
![]()
Haha..zal ik doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal je aan knuffelmeisje zelf moeten vragen, ze is er af en toe ook nog. Pinda's? Mja, bij de film misschien, liever Katjang Pedis![]()
![]()
hey, k heb je net gesmstquote:
Ik wilde je bellen, maar heb je nummer niet, mijn oude foon is dood.quote:
heb je wel mn smsje gehad dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde je bellen, maar heb je nummer niet, mijn oude foon is dood.
Nee, heb dus alleen mijn zakelijke nummer nog.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je wel mn smsje gehad dan?
dmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, heb dus alleen mijn zakelijke nummer nog.
Hey -Engel-quote:
Das lang geleequote:
Nee, niet echt. Ben je te druk of zo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Delan het volgende:
[..]
ja he? tja druk druk druk druk druk, had ik al gezegd druk?
pff niet te zuinig!! zit er op het moment heel eventjes een beetje doorheen! huisje gekregen (heel blij mee) waar een heleboel aan te doen was, heleboel ideetjes die ik nu even niet uit mezelf krijg, gewoon even moe van alles maar ach komt goed!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ben je te druk of zo?![]()
Ik ben bijna klaar, terrasjestijd
Dan moet je even onderuit hangen, wat tijd voor jezelf nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Delan het volgende:
[..]
pff niet te zuinig!! zit er op het moment heel eventjes een beetje doorheen! huisje gekregen (heel blij mee) waar een heleboel aan te doen was, heleboel ideetjes die ik nu even niet uit mezelf krijg, gewoon even moe van alles maar ach komt goed!!
oooooh terrasje!!!
Komt goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geeft niet
Mooi..houden zo...voor de volgende keer
Wat voert onze knuffelTukkertje zoal uit?
jawel dat is hij zeker! maar ik heb dit huis net voor mijn vakantie (dus de vakantie samen met mijn kindjes) gekregen, daarvoor waren ze 3 weken bij hem geweest. Ze hebben ook meegeholpen in het huis maar ze zijn 7 en 5, op een gegeven moment is er voor hun ook niet zoveel meer te doen in een huis vol rotzooi. dus gingen ze zich vervelen. daar hebben we ook oplossingen voor gezocht hoor, ze zijn nu na 3 weken ook weer naar hun vader en begint het co-ouderschap weer zoals het was, 1 week bij mij en 1 week bij hem. maar het is niet leuk niet voor hen, niet voor mij om in de vakantie continu met het huis bezig te zijn omdat er gewoon ontzettend veel aan moest gebeuren., en dan soms geen tijd te hebben voor je kids terwijl het toch vakantie is.ach het komt dalijk wel goed maar nu ben ik gewoon even heel erg moe. maar mn huisje word mooi! en daar doe ik het voor, om vanaf zondag lekker met mn kids te gaan genieten in een huisje waar ik lang op gewacht heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Ripley het volgende:
Is je ex dan niet in beeld delan, als vader zijnde?
Ik klik maar even niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:18 schreef Godtje het volgende:
Waarom klik ik dit aan met mijn slaapdronken hoofd?![]()
http://forum.fok.nl/topic/1690661/5/52
Gadverdamme.
Je hebt haar gister toch pas bereikt? of was dat maandag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:20 schreef Godtje het volgende:
Ze heeft nog niet terug gebeld. Ga wel om een ander vragen denk ik.
Vorige week gebeld en voicemail ingesproken of ze terug kon bellen of dat ik nog later zou proberen. Ze had in elk geval niet het initiatief om te bellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt haar gister toch pas bereikt? of was dat maandag.
Je kan idd wel even kijken of ze voor je verder kijken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:18 schreef Godtje het volgende:
Waarom klik ik dit aan met mijn slaapdronken hoofd?![]()
http://forum.fok.nl/topic/1690661/5/52
Gadverdamme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Tijn zit in bijna elk KPD topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hoezo is dat privacy?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zet het even in een spoiler voor z'n privacy ofzo
Net of het niet algemeen bekend is dat Tijn wanhopig isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht, ik zet het even in een spoiler voor z'n privacy ofzo
Tijn? Nee, echt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net of het niet algemeen bekend is dat Tijn wanhopig is
Hij loopt uhm.. hij probeert iedereen te hosselenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Loopt ie dan mollige chicks te hosselen?
Tijn probeert alles te hosselen. Serieus, GEEN uitzonderingenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Loopt ie dan mollige chicks te hosselen?
Dat jij zo te horen 1 van de mollige slachtoffers bent is wel erg gemeen om te zeggen he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij loopt uhm.. hij probeert iedereen te hosselen
Nee hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
Dat jij zo te horen 1 van de mollige slachtoffers bent is wel erg gemeen om te zeggen he?
Ik voel me nu erg eenzaam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijn probeert alles te hosselen. Serieus, GEEN uitzonderingen
Mijn liefheid heeft grenzen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je te lief zou zijn dan had je hem wel de nodige hand en spandiensten verleend.
Mij ook niet hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik voel me nu erg eenzaam.Mij heeft hij nooit proberen te hosselen. Zelfs Tijn heeft een grens.
Even lullig, maar sja, hij moet toch wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tijn probeert alles te hosselen. Serieus, GEEN uitzonderingen
Zijn gedrag aanpassen lijkt me een goed beginquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even lullig, maar sja, hij moet toch wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |