Om hem aan te zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wil jij eigenlijk een GSM-blocker hebben, Godt?
Omdat het kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wil jij eigenlijk een GSM-blocker hebben, Godt?
Dit is waarschijnlijk de volgendequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet iets als je in Purmerend woont en van BMW's houdt.
Zeker als ie dat ook in Nederland wil doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef rival het volgende:
Godtje als je met die heli ook buiten wilt spelen dan zou ik voor een groter exemplaar gaan.
Deze is dan ook voor binnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef rival het volgende:
Godtje als je met die heli ook buiten wilt spelen dan zou ik voor een groter exemplaar gaan.
quote:Noodweer doet grote kraan bij Grolsch Veste kantelen
Door het noodweer dat dinsdagmiddag Twente trof zou er een gigantische kraan omgevallen zijn bij de Grolsch Veste, dit wordt door diverse ooggetuigen gemeld aan Soccernews. Of er opnieuw schade is aan het stadion van FC Twente is niet bekend.
De schrik bij het stadion zou er direct goed in hebben gezeten, nadat enkele maanden geleden het dak van het stadion naar beneden kwam. Daarbij raakten vele mensen gewond en kwamen twee bouwvakkers om het leven.
Aankomende zaterdag zullen de Tukkers voor het eerst met 30.000 supporters aantreden in het vernieuwde stadion. Tegen Benfica en AZ konden nog maar 24.000 supporters in het stadion, omdat de tweede ring nog niet was vrijgegeven.
Update 13:55: Er was inderdaad een grote kraan omgevallen door het noodweer boven Enschede. Hij zou zijn ingeklapt, maar er is geen schade aan het stadion. Ook was er op het moment van gebeuren niemand in de buurt, waardoor er geen gewonden zijn gevallen.
Boeren hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
Oh en kunnen die prutsers dan niks bouwen?
Idd sorry hoor, maar nu begint het echt lachwekkend te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is coolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de volgende
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef rival het volgende:
ja
Iemand zag hem en dacht.....
[ afbeelding ]
quote:
Die duitsers die die kranen hebben gebouwd bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die boeren daar bij het stadionquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die duitsers die die kranen hebben gebouwd bedoel je?.
In Staphorst mag dat niet. Daar moet je er dan al minimaal vijf hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Mijn god. 21 jaar en een kind van 1 hebben.
Mag ik dat jong vinden? ja dat mag ik
Ach,hier ook 2 meiden van net 22 die gaan samenwonen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Mijn god. 21 jaar en een kind van 1 hebben.
Mag ik dat jong vinden? ja dat mag ik
Samenwonen ben je zo weer vanaf. Een kind ook maar dat is toch minder vriendelijk en verbodenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,hier ook 2 meiden van net 22 die gaan samenwonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |