Ik wil alleen weten, desnoods in een spoiler, of het echt zo spannend wordt als voorspeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:17 schreef RobbieBoy het volgende:
Dit gaat een sterk gtst seizoen worden.
zal later over wat er VOOR en NA de uitzending gebeurde
Een verslagje maken, zonder spoillers.
Ob, en kom maar even niet op de fansites of youtube.ee is veel
Gefilmd van de eerste vijf minuten
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef Frey het volgende:
Weblog is aan het verhuizen, dus daar staat voorlopig nog niks.
[quote]Wordt vooral veel drama, van eenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten, desnoods in een spoiler, of het echt zo spannend wordt als voorspeld.
Erik en Carolinequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke spoilervrije compilatie van GTST Live van vanmorgen:
Tip van mij: Kijk maar gewoon in de FOK! youtubeviewer, en niet op de Youtube pagina zelf. Soms willen daar nog wel eens reacties staan die wel spoilers bevatten.
En kijk Bartho lekker losgaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
JaDie gooiden er gewoon nog een tango tegenaan
Nope, kun je rustig kijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Zitten er echt geen spoilers in dat filmpje?
Want nu ben ik wel benieuwd.
Froukje deed het erg leuk. Jette had haar mooiste jurk aan, en Ruud kwam in sweater, hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Bartho nou weer voor broek aan?
Marjolein in haar mooie LBD.![]()
Froukje de Both.
Nog een quitclaim moeten tekenen over het niet mogen uitlekken van de inhoud van de aflevering? Het valt me namelijk op dat er eigenlijk nog niks is uitgelektquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Froukje deed het erg leuk. Jette had haar mooiste jurk aan, en Ruud kwam in sweater, haha
nee, helemaal niets. Froukje vroeg alleen of we wilden doen alsof we van niets wistenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nog een quitclaim moeten tekenen over het niet mogen uitlekken van de inhoud van de aflevering? Het valt me namelijk op dat er eigenlijk nog niks is uitgelekt
Dan is het een wonder dat er nog niks is uitgelektquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:31 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, helemaal niets. Froukje vroeg alleen of we wilden doen alsof we van niets wisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de aflevering neemt Jette het woord, en vertelt namend de cast, dat iedereen zeer onder de indruk is, dat er zoveel fans voor hun naar Utrecht zijn gekomen, en we krijgen een groot applaus van de cast, daarna mogen er vragen worden gesteld. Froukjes rechterhand Rob staat in het publiek, en via hem komen de vragen bij de cast terecht, zo was er een vrouw die door "Bing"gezoend wilde worden. Everon rent de tribune op, en zoent deze vrouw echt vol op haar mond, er volgt een grote lachsalvo vanaf de tribune, en ook de cast ligt in een deuk. Een fan van Mark wil hem graag aanraken, en ook hij vliegt de tribune op om de vrouw te omhelzen. We zien op het scherm dat de vrouw bijna stond te wankellen op haar benen, van verbazing. we krijgen babyfoto's te zien, en moeten dan raden wie die persoon in kwestie is, deze persoon verteld dan een aantal leuke andekdotes over de kindertijd. Froukje vraagt aan Raynor of hij de reactie op de homokus verwacht had, en Raynor zegt dat dit hem nogal overviel, maar dat hij blij was dat Ferry (doedens) hem zo goed hielp. Hij zecht dat hij het wel eng vond dat hij de eerste keer zijn shirt uit moest trekken, waarop Ferry riep "Daar word ik eigenlijk best wel geil van", gevolg, heel de zaal, de hele cast, en Froukje liggen in een deuk van het lachten.
Na nog wat vragen te hebben beantwoord, word er afgesloten met een uptemporemix van Jij, gezongen door Ferry en Guido. de cast danst vrolijk mee, we zien ineens "Ludo, even intiem met Edwin" dansen, Jette laat zich helemaal gaan, en vervolgens trakteren "Ludo en Janine" ons door een stukje van hun lievelings wals (De scene op de dode zee) te dansen. Daarna volgt de afkondiging, en verlaten we de zaal. (het laatste stukje, met de nieuwe versie van JIJ heb ik gefilmd met mobiel, maar krijg het niet geuploaded op YT)
[ Bericht 3% gewijzigd door RobbieBoy op 27-08-2011 20:25:01 ]
4 figuren dus.quote:Plots kwamen er 3 figuren op het podium staan, een meisje, 3 jongens, twee met gitaar.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
4 figuren dus.
Everon.![]()
Mark.
Heeft Erik de Vogel met Raynor Arkenbout gedanst?
ja, even. En de wals (uit die scene) met zijn vrouw, tijdens het slot nummer. He, probeer ik een sfeervol verslag te maken, val JIJ weer net over dat ene foutjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
4 figuren dus.
Everon.![]()
Mark.
Heeft Erik de Vogel met Raynor Arkenbout gedanst?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je zien dat Jack een telefoontj/mailtje/brief van hem krijgt, waarbij we de korpschef niet te zien zullen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, er werken schijnbaar toch andere mensen bij de politie van Meerdijk
Geloof er niks van dat iedereen een quit-claim heeft moeten tekenen. Mocht er iets uitlekken, wens ik ze succes met uitzoeken bij wie het vandaan komt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nog een quitclaim moeten tekenen over het niet mogen uitlekken van de inhoud van de aflevering? Het valt me namelijk op dat er eigenlijk nog niks is uitgelekt
Dan hebben we deze nog, you know:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Frey het volgende:
Ik vind het jammer dat ze die Maxime tune maar zo kort gebruikt hebben.
Ik vond de dood van Dorothea sowieso slecht. Daar had veel meer uitgehaald kunnen worden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij de dood van Dorothea vond ik het echt zo vreselijk slecht. En dat terwijl er eerder in de aflevering wel gewoon mooie muziek zat. Die heb ik er vervolgens onder geplakt:
Doen het allemaal niet ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:06 schreef RobbieBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt ze in een fotobewerkingsprogramma, zoals Photoshop, verkleinen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:28 schreef RobbieBoy het volgende:
Krijg de foto's niet kleiner dan dit. modje die dit kan aanpassen?
waar kan ik dat downloaden? Dacht net op de site een gratis versie te downloaden, maar dat blijkt een videobewerkingsprogramma te zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt ze in een fotobewerkingsprogramma, zoals Photoshop, verkleinen.
Een trialversie kun je o.a. hier downloaden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:11 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
waar kan ik dat downloaden? Dacht net op de site een gratis versie te downloaden, maar dat blijkt een videobewerkingsprogramma te zijn
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:16 schreef Frey het volgende:
Ik heb het jaren gewoon met paint gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |