80's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat deden jullie gister dan?
moet je het lichtknopje even omzettenquote:
tuuk floepie, zal ik je even instoppenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk floepie, zal ik je even instoppen
Tuurlijk, als jij dat wilquote:
hee ik zit speciaal voor jou een selectie van mijn sneaks te posten, ga ze eens bekijken en rapquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef Yuki het volgende:
MeMo: ik was niet bij zer00s heroesHet was zo verschrikkelijk vol, er stonden echt 300 mensen voor de ingang van de Grolsch, niet normaal.
Zer00s is suf. 90squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef Yuki het volgende:
MeMo: ik was niet bij zer00s heroesHet was zo verschrikkelijk vol, er stonden echt 300 mensen voor de ingang van de Grolsch, niet normaal.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
Deze is wel tof
http://www.zoekmijnbaan.nl/iframe/iframe.html?vacancyid=6615280
Hoewel piketdienst misschien niet heel ideaal isquote:
qft, wij zijn helemaal los gegaan op de 90's meuk, cottoneye joequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zer00s is suf. 90sen zo druk was het binnen helemaal niet, mensen gaan vaak gewoon onpraktisch staan, rechtsom zijkant kon je zo doorlopen
Misschien is dat ook maar een keer in de twee maanden een weekend, en dan valt het toch wel weer mee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoewel piketdienst misschien niet heel ideaal is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bewaren voor lowlands of andere festival sof als klusschoenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen all stars
En ik moet zo een paar wegdoen
Ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zer00s is suf. 90sen zo druk was het binnen helemaal niet, mensen gaan vaak gewoon onpraktisch staan, rechtsom zijkant kon je zo doorlopen
je hebt een date?quote:
Ze zijn te groot. En extra hoog. En zwart-wit soort van panterprint.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
bewaren voor lowlands of andere festival sof als klusschoenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |