Marijke en ik hadden voor DaMart een kopje: "Wie de koffie niet eert, is het leven niet weert."quote:
Ik zit gewoon te trillen nu.. denk je ervan af te zijn, gaat nu blijkbaar het verhaal dat ik de fooi zou hebben gejat.quote:
Hadden jullie daar een fooienpot?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Krijg ik een mailtje van mn oude werk of ik even wil vertellen waar de fooi is..
Zat bij de kas, en volgens de laatste telling was die best aardig.quote:
Godsamme, houden ze dan nooit op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te trillen nu.. denk je ervan af te zijn, gaat nu blijkbaar het verhaal dat ik de fooi zou hebben gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te trillen nu.. denk je ervan af te zijn, gaat nu blijkbaar het verhaal dat ik de fooi zou hebben gejat.
Wat een gezeik weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sowieso het idee dat ik van mijn eigen personeel zou jatten.. en dat er dus personeel rondloopt dat daadwerkelijk denkt dat ik het misschien gedaan heb
Een boos mailtje terugsturen en verder links laten liggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sowieso het idee dat ik van mijn eigen personeel zou jatten.. en dat er dus personeel rondloopt dat daadwerkelijk denkt dat ik het misschien gedaan heb
de brutaliteitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Krijg ik een mailtje van mn oude werk of ik even wil vertellen waar de fooi is..
Looooool, een vriendin van me zat net het kabouter Ploplied te zingen voor de cam en toen stond er ineens jouw hallo plop postquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Looooool, een vriendin van me zat net het kabouter Ploplied te zingen voor de cam en toen stond er ineens jouw hallo plop post
ja natuurlijkquote:
laters solquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan![]()
[ afbeelding ]
Hey PGRquote:
Bis Later Solquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan![]()
[ afbeelding ]
Hey JJHquote:
Hey RNquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Looooool, een vriendin van me zat net het kabouter Ploplied te zingen voor de cam en toen stond er ineens jouw hallo plop post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |