kleintjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het al verstoord is, denk ik
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
Leuk hoor, online inschrijven...
Bel je het uitzendbureau op, zeg je dat je net hebt ingeschreven en of het is aangekomen.
'Ja hoor, maar u moet dan nog wel even langskomen met een CV.'
Nuttige feature, wel
2. 01quote:
Ik denk dat ze bij dat eerste uitzendbureau moeten bezuinigen op de printerinkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Uitzendbureau nummer twee: ja, je staat nog ingeschreven hoor, nu ook actief en mail me je CV even, dan zet ik die erbij
verder ook een sollicitatie en wat mailtjes over vacatures gedaanquote:
Het staat gewoon in de petoeter, johquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij dat eerste uitzendbureau moeten bezuinigen op de printerinkt.
Dan moeten ze bezuinigen op de manuren denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de petoeter, joh![]()
Maar daar moesten ze dan wel vanaf 2008 bijwerken
miniquote:
Op de manieren blijkbaar ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moeten ze bezuinigen op de manuren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |