SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Hallo MadMaster...Gaat zeker hard met de drank daar op Aruba?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Gaat zeker hard met de drank daar op Aruba?
Interessant! Smaakt naar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het goed hier...
Oh, zoet, dan is het niets voor mij. Mijn vrouw zal het waarschijnlijk als water naar binnen gietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rum en vanille.
Behoorlijk zoet, maar koud met wat ijs er in uitstekend binnen te houden...
Hier in de Carribean is qua drank bijna alles zoet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, zoet, dan is het niets voor mij. Mijn vrouw zal het waarschijnlijk als water naar binnen gieten.
Da's waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het eerste smaakt niet als het warm is,
Dan houdt het opquote:het 2e drink ik nauwelijks...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Loopt er hier trouwens nog een handige designer rond die een leuk etiket voor een wijnfles tbv een bruidspaar kan maken?
Etcie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Loopt er hier trouwens nog een handige designer rond die een leuk etiket voor een wijnfles tbv een bruidspaar kan maken?
Nou ja zoiets, maar dan met een andere tekstquote:
Zal eens vragen zodra ze online is, tnxquote:
Hebben ze in Aruba geen pc's?quote:
Jij bent op vakantie.quote:
Daar kan jij beter over oordelen dan ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een laptopje op schoot werkt niet...
Op een etiket?quote:
Dat zou tof zijn!quote:
Etiket achterkant:quote:PH-neutrale wijn
Reserve Cuvée 2011
Speciaal gegist ter ere van het bruidspaar
QR-code voor op de achterkant (moet wel scanbaar blijven):quote:Deze wijn vergt wat doorzetting, welke beloond zal worden na het eerste glas
Variatietip: drink deze wijn naakt bij een sfeervol haardvuurtje
Ingrediėnten: Alcohol (ongedefinieerd percentage), water, suiker, vlierbloesem, liefde
Waarschuwing: zorgt voor permanente Kaalheid
Afmetingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!
Tekst heb ik al wel.
Etiket voorkant:
[..]
Etiket achterkant:
[..]
QR-code voor op de achterkant (moet wel scanbaar blijven):
[ afbeelding ]
PH-neutraal slaat op de namen van het bruidspaar, Pieter en Hester. Kaalheid slaat op zijn achternaam (Kaal).
Verder hoeft het niet te ingewikkeld te worden hoor, leuk plaatje ofzo op de achtergrond, mooi lettertypje, gewoon dat het er een beetje feestelijk uitziet. Probleem is dat ik daar zelf totaal niet handig in ben.
Geen idee, wat zijn normale afmetingen voor etiketten op een wijnfles? 8x8 cm voor de voorkant en 6x6 cm voor de achterkant ofzo?quote:
Dit is de leukste die ik zo snel kan vinden:quote:En moet er nog een foto op?
Ja je wist het al, maar ik dacht dat je het bericht op de FP misschien nog niet gezien had en wilde lezen...quote:
Ik wist het al een week.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja je wist het al, maar ik dacht dat je het bericht op de FP misschien nog niet gezien had en wilde lezen...
Nee dat heb je ook al eerder gezegd, maar toch had je misschien wel interesse in dit berichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist het al een week, maar ik vertel niet altijd alles...![]()
Zoals al eerder gezegd, ik lees nooit de FP.
Daarvoor kom ik niet op Fok!...
Neehee, want er staat absoluut niets nieuws in wat ik nog niet wist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat heb je ook al eerder gezegd, maar toch had je misschien wel interesse in dit bericht.
Ik zal het onthouden dat ik voortaan geen mogelijk voor jou persoonlijk interessante FP-linkjes hier neergooi, goed?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neehee, want er staat absoluut niets nieuws in wat ik nog niet wist.
Het nieuws op Fok wordt van elders gehaald en is zelden uniek...
Uitstekend, zeker als het Ajax en aanverwanten betreft...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden dat ik voortaan geen mogelijk voor jou persoonlijk interessante FP-linkjes hier neergooi, goed?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee, wat zijn normale afmetingen voor etiketten op een wijnfles? 8x8 cm voor de voorkant en 6x6 cm voor de achterkant ofzo?
[..]
Dit is de leukste die ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
Zonder foto ook goed?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee, wat zijn normale afmetingen voor etiketten op een wijnfles? 8x8 cm voor de voorkant en 6x6 cm voor de achterkant ofzo?
[..]
Dit is de leukste die ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
dat sowieso, ik verbaas me over dat soort dingen helemaal niet meer. Je komt op de de meest vreemde/ onverwachte lokaties bekenden tegen.quote:
Kan ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Plak dit maar op de FP van Fok!...
[ afbeelding ]
Jij maakt het, ik ben allang blijquote:
Campy? Wat is datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe campy mag/moet het zijn eigenlijk?
Irritant is dat altijd. Ik heb het op mijn werk, denk dat ik 14 directe collega's heb (waar ik dus op één kamer mee zit), en daarvan heten er 4 (vier ja) Peterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dit weekend was trouwens een weekend waarin ik een ongewoon aantal mensen met dezelfde voornaam tegengekomen ben...
Ik waag een pogingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ik niet.
[..]
Jij maakt het, ik ben allang blij.
Ohquote:
Ik bedoel maar dat ik het liever probeer mooi aan te pakken dan zoiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, leef je uit, ik vind het allemaal best
.
'Mooi' is natuurlijk relatief he, ik weet niet wat jij mooi vindt en vice versaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat ik het liever probeer mooi aan te pakken dan zoiets.
Oeh, competitieverband, nou wordt het watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zal ook eens kijken Bart. Tis mn werk
Doe jij maar danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zal ook eens kijken Bart. Tis mn werk
Ja dat moeten jullie zelf uitvechten hoor! Maar in ieder geval echt super dat je het aanbiedt/bood!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jij maar dan
Ik ga niet voor Jan Lul aan de slag
je bent nog niet begonnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jij maar dan
Ik ga niet voor Jan Lul aan de slag
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je bent nog niet begonnen?
Ik heb wel vaker dit soort dingen gedaan hoor. Etc vroeg ook hulp bij haar visitekaartje. Waarbij ik trouwens niet gezien heb wat het nou geworden isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat moeten jullie zelf uitvechten hoor! Maar in ieder geval echt super dat je het aanbiedt/bood!
Had ik trouwens om eerlijk te zijn niet van jou verwacht Nem. Echt tof van je
.
Dat wil toch niet zeggen dat je het gelijk maar voor iedereen doet die het vraagtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dit soort dingen gedaan hoor. Etc vroeg ook hulp bij haar visitekaartje. Waarbij ik trouwens niet gezien heb wat het nou geworden is
Ik heb twee jaar op een afdeling gewerkt met 100+-mensen waarvan er niet een ander Tim heettequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Irritant is dat altijd. Ik heb het op mijn werk, denk dat ik 14 directe collega's heb (waar ik dus op één kamer mee zit), en daarvan heten er 4 (vier ja) Peter.
Welke naam kwam jij tegen?
kan me voorstellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met mijn naam ben ik meestal de enige
Het hoeft niet mannelijk te zijn, het is geen homostel dat gaat trouwen, de helft is vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je het wil doen is fine Nem. En jij bent een man, dus komt vast op met meer mannelijke dingen dan ik. We kunnen het best allebei doen
Maar jij kunt tekenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je het wil doen is fine Nem. En jij bent een man, dus komt vast op met meer mannelijke dingen dan ik. We kunnen het best allebei doen
Jouw naam hoor je inderdaad niet vaak...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar daar heb ik geen tijd voorquote:
wanneer moet het af?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Het hoeft niet mannelijk te zijn, het is geen homostel dat gaat trouwen, de helft is vrouw.
Jojo zelf welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Jouw naam hoor je inderdaad niet vaak...
Nou goed, dan slinger ik wel wat in elkaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik geen tijd voorik zou wat in elkaar zetten in InDesign...
Morgen eigenlijk... Geen idee of dat belachelijk snel is, of dat het geen probleem isquote:
26-8-2011quote:
Iets vaker dan ik denk ik jaquote:
Doe maar mooie kleuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
okee ik geef het ook even een poging hoor. Ik ben op mn werk nu. Verzoekjes voor kleuren oid?
Nee, vlierbloesemwijn is wit (net als de vlierbloesemquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik neem trouwens aan dat het rode wijn is?
Ja tof hequote:
De tekst had ik al compleet, maar als jij denkt dat het mooier staat dan vind ik het prima!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De namen van het koppel nog op het etiket?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hebben we ook namen van het bruidspaar?
Even quoten in plaats van overtypenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!
Tekst heb ik al wel.
Etiket voorkant:
[..]
Etiket achterkant:
[..]
[ afbeelding ]
PH-neutraal slaat op de namen van het bruidspaar, Pieter en Hester. Kaalheid slaat op zijn achternaam (Kaal).
Verder hoeft het niet te ingewikkeld te worden hoor, leuk plaatje ofzo op de achtergrond, mooi lettertypje, gewoon dat het er een beetje feestelijk uitziet. Probleem is dat ik daar zelf totaal niet handig in ben.
Had ik hier al gezet. En nee, jij en Nem zijn de enigenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh had je dat al hier gezet of is half fok voor je aan het ontwerpen?
Etiket achterkant (6x6cm):quote:PH-neutrale wijn
Reserve Cuvée 2011
Speciaal gegist ter ere van het bruidspaar
QR-code voor op de achterkant (moet wel scanbaar blijven):quote:Deze wijn vergt wat doorzetting, welke beloond zal worden na het eerste glas
Variatietip: drink deze wijn naakt bij een sfeervol haardvuurtje
Ingrediėnten: Alcohol (ongedefinieerd percentage), water, suiker, vlierbloesem, liefde
Waarschuwing: zorgt voor permanente Kaalheid
ja alleen de namen gemistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Bart het volgende:
Maar je had mijn teksten voor de voor- en achterkant dus ook nog niet gezien?
Okequote:
Ik heb de code even gescand dus weet nu wat er staat, maar waarom moet die boodschap in QR?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:09 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat op elk product altijd een barcode staat. Dus ik vond dat dat hierop ook moest. Nou ja, waarom dan niet gelijk een leuke boodschap erin verwerkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de code even gescand dus weet nu wat er staat, maar waarom moet die boodschap in QR?
Thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tof design nem... nu durf ik mijne niet meer te doen. Totaaal anders
Speciaal zodat jij hierna wel durft heb ik ook wat broddelwerk gemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speciaal zodat jij hierna wel durft heb ik ook wat broddelwerk gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let vooral op het matige uitlijnen en dubieus kleurgebruik en laat zien dat jij dat beter kan PS!
quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn snelle poging. Ik doe niet aan "feestelijk"
[ afbeelding ]
Ook mooi, maar die van Nem is net iets beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speciaal zodat jij hierna wel durft heb ik ook wat broddelwerk gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let vooral op het matige uitlijnen en dubieus kleurgebruik en laat zien dat jij dat beter kan PS!
Jawel laat zien!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah jawel, laat eens wat moois zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook mooi, maar die van Nem is net iets beter.
Treffende vergelijking.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
KloptEen verbeterde versie van de mijne kan nog wel voor supermarkthuiswijn, maar niet veel meer dan dat
Hoe ziet die er uit met een iets zachtere kleur roze?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
die kleur was dus een stuk beter op de mac
beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe ziet die er uit met een iets zachtere kleur roze?
Dat stelt niet zo veel voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik nu vlees in de pan liggen van varkens die tijdens hun leven speelmateriaal ter beschikking heb gehad
Ik had het niet op die sterren uitgezocht, maar nu ik het heb wil ik ook weten waar ze dan mee spelen. Gelijk een mail gestuurd aan de dierenbescherming dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat stelt niet zo veel voor.
http://www.keuringsdienst.nl/page/16949/nl
Ik probeer zo veel mogelijk 3* vlees te kopen, maar dat is vooral omdat ze daar geen kunstmatige rommel als antibiotica mogen gebruiken.
Bij de super de boer is overigens 3* rundvlees zo rond de EUR 12 per kilo, terwijl 3* kipfilet 26 euro per kilo doet. Die sla ik dan ook maar overDan maar geen kip.
In die aflevering van KVW was het een stuk touw geloof ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had het niet op die sterren uitgezocht, maar nu ik het heb wil ik ook weten waar ze dan mee spelen. Gelijk een mail gestuurd aan de dierenbescherming dus
26 euro voor een kilo kip vind ik wel erg duurVoor dat geld eet ik liever lamsvlees
Als ik die roze download is ie wel veel zachterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
die kleur was dus een stuk beter op de mac
[ afbeelding ]
En ik doe wel aan feestelijk en klassiek
En wij vinden je vrouw prachtig, dus dan is de cirkel weer rondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
Mijn vrouw vindt het trouwens ook allemaal prachtig wat jullie gemaakt hebben.
Ik zal het doorgeven!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En wij vinden je vrouw prachtig, dus dan is de cirkel weer rond
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik die roze download is ie wel veel zachter.
Ja vaag he!quote:
evenals de uitbetaling?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Pff.. avondje online pokeren is weer als vanouds.
10% euforie, 90% frustratie
Hoeveel procent verlies?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Pff.. avondje online pokeren is weer als vanouds.
10% euforie, 90% frustratie
ja dat was mijn kleurtjequote:
∞ winst.quote:
Wat doen piloten in deze lijst, en nog zo hoog ook !quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Top 10: Gevaarlijkste beroepen
1. Glazenwasser
2. Militairen
3. Brandweerlieden
4. Zeevissers
5. Piloten
6. Politiemannen
7. Dakwerkers
8. Boomchirurgen
9. Circusartiesten
10. Wegwerkers
Die is nog wel te begrijpen... als je leest hoeveel van die lui een omgezaagde boom of een dikke tak op hun ei krijgen..quote:
Dat is het 'm nou, ik lees het nooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
Die is nog wel te begrijpen... als je leest hoeveel van die lui een omgezaagde boom of een dikke tak op hun ei krijgen..
http://www.hartvannederla(...)man-komt-onder-boom/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het 'm nou, ik lees het nooit.
Tja, een schoonmaakster heet tegenwoordig ook interieurverzorgster / interieurmanager. Waarom dan ook niet een houthakker een boomchirurg noemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef wyccie het volgende:
Die eerste is gewoon een fietspadaanlegger, die laatste was een bejaarde hobbysnoeier.
Alleen die tweede zou eventueel een boomchirurg kunnen zijn.
Maar bij een boomchirurg zie ik een man hangend in een klimharnas met stethoscoop aan de boom voor me, niet iemand met een elektrische zaag.
Het staat er los van, maar maak jij je zorgen om 11 september aanstaande?quote:
ja ik had het er gister nog met iemand over. Ik denk wel dat er wat gaat gebeuren. En wat dat betreft ben ik blij dat ik hier ben, ookal staan we in de top tien (ik geloof op nummer zes) van de meest waarschijnlijke doelwitten (ja echt, de dirty 'Burg).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het staat er los van, maar maak jij je zorgen om 11 september aanstaande?
't Is immers 10 jaar geleden. En heel stiekem wil ik dan liever niet ergens in een centraal gebied zijn.
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zou nu niet graag voor Homeland Security werken
Wat zijn nog meer bacon producerende landen?quote:
Doen die terroristen aan een jubileumreünie dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het staat er los van, maar maak jij je zorgen om 11 september aanstaande?
't Is immers 10 jaar geleden. En heel stiekem wil ik dan liever niet ergens in een centraal gebied zijn.
Ik hoop het niet, maar je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doen die terroristen aan een jubileumreünie dan?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.vkbanen.nl/ban(...)beroepen/606688.html
quote:Opvallend is dat arbeiders, mijnwerkers en chemicus niet worden genoemd in het bovenstaande rijtje.
top 10 in US. centrum van goederentrein verkeerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:
Uh, waarom zou Galesburg op zes staan, en waar komt die top tien vandaan?![]()
Een universiteit, twee ziekenhuizen en een vliegveld. Of hebben jullie daar nog iets geheims?
Ik zou gokken op de hoofdsteden van de westerse lande: Londen, Amsterdam. NYC natuurlijk. Denemarken wellicht.
Daar is het me nog iets te vroeg voorquote:
Huh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
will smith en zijn vrouw gaan uit elkaar
quote:Een woordvoerder van Pinkett Smith gaat niet in op de geruchten. "Wat? Ik weet van niks. Mijn god, ik ga weer slapen", was de enige reactie die entertainmentwebsite TMZ los wist te peuteren.
twitter:headlinesshow twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 17:37:00Will Smith en Jada Pinkett Smith uit elkaar: Will Smith en Jada Pinkett Smith zijn na dertien jaar huwelijk uit ... http://t.co/Hf4CoYc reageer retweet
Twitter tweet er op losquote:
Die duurt lang danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Etcetera het volgende:
Weer een lan gepland
Nu 1 in oktober, november én december
Ik heb zelfs een anonieme chipkaart, kan een ander 'm ook nog eens gebruiken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik ook niet, handmatig bij de NS automaat
Heb de mijne gekregen tijdens m'n studiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een anonieme chipkaart, kan een ander 'm ook nog eens gebruiken...
Dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb de mijne gekregen tijdens m'n studie
Dan ga ik niet nog eens geld uitgeven aan een anoniemquote:
¤ 6,50 slechts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga ik niet nog eens geld uitgeven aan een anoniem
De crux van het verhaal:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Etcetera het volgende:
En ik ga dus nķet automatisch mijn OV chipkaart opladen
Tsja, als je het normaal gebruikt is er niks aan de hand.quote:Gelukkig vergeten veel mensen uit te checken waardoor er nauwelijks geld ongebruikt op de OV-kaart blijft staan. Waar ik vroeger elk kwartaal een strippenkaart van ¤ 7,40 moest kopen om mijn kinderen van enige luxe te kunnen voorzien, ben ik nu in zes maanden tijd ¤ 240,- kwijt aan het openbaar vervoer.
Ik vertrouw dat hele kut bedrijf niet, dus automatisch opladen kunnen ze vergeten. Misschien dat ik ook nog maar zo'n anonieme pas ga nemen zoals MM.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef Etcetera het volgende:
En ik ga dus nķet automatisch mijn OV chipkaart opladen
E. zou me uitlachen en in de auto stappenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
¤ 6,50 slechts.
Kan E. ook nog eens een ritje maken...
En in datzelfde land mag je wapens kopen maar is een tepel op de televisie SCHANDALIGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier mag je gewoon voor 25 cent nog met de bus
Als je mazzel hebt kom je epic beard man en Amber Lamps nog tegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier is de bus soms zelfs gratis:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef Soempie het volgende:
Etcie=> Daar is een app voor! in ondertitel => slaat dan op de telefoon opname.
quote:
Ik geef het je maar te doen, 2,7 miljard aan briefjes van 100 meenemen.quote:Update: Ontvoerders vader Mikel eisten losgeld van 2,7 miljard euro
Dinsdag, 23 augustus 2011 om 20:55
De vader van John Obi Mikel is weer terecht. BBC Sport meldt dat Michael Obi aangetroffen is in de Nigeriaanse stad Kano en dat hij het naar omstandigheden goed maakt. Mikels vader werd rond 12 augustus ontvoerd, waarna de kidnappers losgeld eisten.
De man heeft in Nigeria een eigen transportbedrijf, maar kwam tien dagen geleden niet thuis van zijn werk. De politie werd ingeschakeld en al snel werd duidelijk dat de vader van de Chelsea-middenvelder was ontvoerd. De auto van Mikel senior werd gevonden, maar daar zat Michael niet meer in.
Ondanks dit nieuws kwam zoon John Obi enkele dagen daarop nog wel in actie tegen Stoke City. De middenvelder werd buiten bereik van de media gehouden, maar deed later wel zelf een oproep. “Mijn vader is een oude man, die niemand kwaad heeft gedaan. Ik weet niet waarom hij ontvoerd is en ik vraag de kidnappers om hem vrij te laten”, zei Mikel.
Volgens de Engelse pers werd vader Mikel gekidnapt in de stad Jos en van daaruit verplaatst naar Kano, zo'n driehonderd kilometer noordelijker gelegen. De ontvoerders zouden inmiddels vastzitten op een politiebureau. Het is nog niet duidelijk of het betalen van het losgeld verkeerd is gegaan, of dat er een andere oorzaak kan worden aangewezen voor het einde van de ontvoeringszaak.
Update 23 augustus 20:55 uur - Ontvoerders vader Mikel eisten losgeld van 2,7 miljard euro
De ontvoerders van de vader van John Obi Mikel, duidelijk niet thuis in de wereld van het grote geld, eisten een losgeld van omgerekend 2,7 miljard euro. Dat onthulde politiecommissaris Emmanuel Dipe Ayeni in de Nigeriaanse stad Jos, nadat Michael Obi maandag zijn vrijheid had herkregen. "Dat noemden ze een fooi voor Mikel en Chelsea", aldus de politieman.
quote:Xbox user sues Microsoft for $500 billion
Tried to change his contract and was ignored
An Arkansas man is suing Microsoft for $500 billion after he tried to amend his Xbox Live contract with the company and was ignored when he asked for legal arbitration.
David Stebbins, who is representing himself in a federal court in Seattle, spends most of his filing explaining why the court is not allowed to nullify the $500 billion payment. Stebbins was a user of Xbox Live, and since such a contract is binding on both Microsoft and an Xbox Live user, Stebbins thought he would try something.
In May he submitted a notice to Microsoft that he was unilaterally amending the terms of service, and if Microsoft did not terminate his Xbox Live membership, such changes would take effect in 10 days. Redmond did not terminate his membership and therefore accepted the new contract through inaction, Stebbins said.
Stebbins say that companies often employ the same strategy with consumers. In May 18 he invited the company to arbitrate a legal dispute in which he claimed $500 billion in damages. He says that he included in his notice a forfeit victory clause, which stated that if Microsoft didnt respond within 24 hours, Stebbins would automatically win.Microsoft did not answer and Stebbins claims that is game set and match.
Stebbins has filed more than a dozen legal claims within the past year including similar stunts related to contract arbitration.
Ik was echt als een soort waanzinnige aan het zoeken, maar ik ben er echt zo slecht in.quote:
Ik ook, vooral in het begin. Ik heb dan totaal geen overzichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was echt als een soort waanzinnige aan het zoeken, maar ik ben er echt zo slecht in.
Idemquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja dat kan ik me wel voorstellenquote:
JUIST, JA!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En in datzelfde land mag je wapens kopen maar is een tepel op de televisie SCHANDALIG
Just saying
quote:
Ah. Dank.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.nu.nl/muziek/2(...)uwe-cd-internet.html
Echt wel. Straks als ik thuis ben maar eens luisteren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, daar kan ik geen (passend) plaatje van vinden.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:35 schreef Cobra4 het volgende:
Hoera voor Etcie!! Ze heeft 55.555 posts.![]()
Wat een kansloze heikneuter zegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Voor één trein wel, voor meerdere treinen niet. Maar ik ben op m'n werk nu.
Leuk gesprek nu op 3FM..
dat deden ze dan zeker ook niet op de wereldjongerendagen bij die kindervriendenclub in Madrid, daar was toch ook een lichtmast omgedonderd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Een of andere josti die min of meer zei dat het drama op pukkelpop door de bezoekers over zich afgeroepen is, want ze luisterden niet naar God, dat was ongeveer de samevatting
jazeker. Het zou allemaal verboden moeten worden. Terug in de tijd met z'n allenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jazeker. Het zou allemaal verboden moeten worden. Terug in de tijd met z'n allen
Ja, en lol hebben met z'n allen, hoe durven wequote:
mee eens, dat is mens eigen. Bij ons zijn ze ook wel eens aan het schrappen geweest en dat werkt meestal niet sfeerverhogend. Maar aan de andere kant weet je dat het tijdelijk is en dat je naar verloop van tijd weet waar je aan toe bent. Zit je een beetje in hetzelfde schuitje als Cobra? Het wordt een jaar van tevoren aangekondigd en dan is het maar afwachten wat de directie beslist of is het een relatief kort traject?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
Ik weet liever waar ik aan toe ben.
En nog liever hoe er met bepaalde collega's omgegaan wordt.
goed punt, dat moet ook verboden worden. Plezier is des duivelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en lol hebben met z'n allen, hoe durven we![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goed punt, dat moet ook verboden worden. Plezier is des duivels
Volgens mij is dat ook een beetje overheideigen. Bij mij is het ook al sinds 2004 onrustig vwb functie. Maar het komt nu ook wel dichtbij. Volgens planning zouden mijn werkzaamheden per 1 juli 2012 naar Arnhem gaan... wat hier nog (voor mij) blijft, weten we nog niet. Na de vakantie zullen er wel allerlei werkgroepjes e.d. worden ingesteld. Ik probeer daarbij aan te sluiten. Ik zit er al in eentje...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mee eens, dat is mens eigen. Bij ons zijn ze ook wel eens aan het schrappen geweest en dat werkt meestal niet sfeerverhogend. Maar aan de andere kant weet je dat het tijdelijk is en dat je naar verloop van tijd weet waar je aan toe bent. Zit je een beetje in hetzelfde schuitje als Cobra? Het wordt een jaar van tevoren aangekondigd en dan is het maar afwachten wat de directie beslist of is het een relatief kort traject?
Moeten ze de volgende keer in een spoiler?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hou helemįįl niet van die grove stripsik zie ze hier wel vaker
neuh ik klik toch welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moeten ze de volgende keer in een spoiler?
Ah, die zenuwtrek heb ik ook. Als ik een spoiler zie, MOET ie gewoon openquote:
Ik ook maarja, dat is blijkbaar voor iedereen anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het meer droge humor dan grof.
Wat Jojo zegt. Alhoewel je eigenlijk 2 vragen steltquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef wyccie het volgende:
Alsof het over eten gaat.
Btw, Nem, hoe smaakt bier vóór het nagisten, dus nog voor er alcohol en koolzuur bijzit?
Valt tegenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:50 schreef wyccie het volgende:
Dat lijkt me wel erg lekker eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Hoe staat het met dat Hobbelpaard eigenlijk?
Heb daar aardig over lopen snoeven, dus moet dat ook een keer waar gaan maken...
Als ik ergens enthousiast over ben, dan laat ik dat wel merken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gevaarlijk vriend! Want zoals je weet hadden we het toen maar 1x gemaakt.
De tweede batch staat nu op fles en dat is even afwachten. Bij de laatste test was 'ie een stuk minder bitter dan verwacht en ik weet ook wel hoe dat komt.
Nog een paar weken wachten en dan weten we meer.
Zelf denk ik dat we nog een 3e batch moeten maken voordat we weer op de originele smaak zitten
Ik ken hetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik ergens enthousiast over ben, dan laat ik dat wel merken.
En als ik enthousiast van bier word, dan laat ik dat zeker merken.
Vooralnog niet maar de eerste test was na een week dus eigenlijk veels te vroeg als je bedankt dat je 6-8 weken moet wachten.quote:Zeg je hiermee nu dat de 2e batch niet is wat je er van verwacht/gehoopt had?
Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik ga de wachtkamer dan maar weer in...![]()
?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wél m'n rijbewijs zojuist opgehaald.![]()
Kan alleen vanavond niet rijden, ivm tentamen morgen.![]()
Milieu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Wilde je voor de lol gaan rijden dan? dat is slecht voor het milieu gek
Wiebel kan je tijdens het rijden toch overhoren?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wél m'n rijbewijs zojuist opgehaald.![]()
Kan alleen vanavond niet rijden, ivm tentamen morgen.![]()
Soms ben je wel een rare.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, de quote is weggevallen,blij dat je hem er weer omheen gezet hebt
nah, ik moet gewoon heel hard stampen. Overhoren heeft nog niet echt zin, helaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wiebel kan je tijdens het rijden toch overhoren?
pedal to the metal?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
nah, ik moet gewoon heel hard stampen. Overhoren heeft nog niet echt zin, helaas.
Wat doe je op MSN dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
nah, ik moet gewoon heel hard stampen. Overhoren heeft nog niet echt zin, helaas.
zo heequote:
Koop eens een blikje Jupiler Force in de supermarkt en je hebt een beetje een ideequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef wyccie het volgende:
Alsof het over eten gaat.
Btw, Nem, hoe smaakt bier vóór het nagisten, dus nog voor er alcohol en koolzuur bijzit?
Hoe komt dat dan?quote:
geen idee. waarschijnlijk de overheersende verveeldheid. Ik hoop dat het over gaat als er weer mensen zijnquote:
Ik ben erquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen idee. waarschijnlijk de overheersende verveeldheid. Ik hoop dat het over gaat als er weer mensen zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
zo hee
pffffff!
maar goed punt wel![]()
Ik bedoel hier. Als ik weer sociaal contact heb, zeg maar. en echt eten.quote:
Ah, wij zijn je asociale contactenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik bedoel hier. Als ik weer sociaal contact heb, zeg maar. en echt eten.
Leef je al maanden op McDonald's, Pizza Hut, Taco Bell en Wendy's dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik bedoel hier. Als ik weer sociaal contact heb, zeg maar. en echt eten.
nee maar ik praat meer met jullie dan echtemensen hierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, wij zijn je asociale contacten
nee, maar sinds ik verhuisd ben leef ik op.. niks. Ik eet gewoon nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leef je al maanden op McDonald's, Pizza Hut, Taco Bell en Wendy's dan?
Dat is natuurlijk wat je er voor jezelf van maaktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar ik praat meer met jullie dan echtemensen hierEn hoewel ik dol op jullie ben.... kan dat toch niet echt beneficial for my being zijn
Dat is wel heel slecht. Hup hup, haal een Baconator!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, maar sinds ik verhuisd ben leef ik op.. niks. Ik eet gewoon niet
Ik kan wel een stuk van mijn ovenschotel opsturen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, maar sinds ik verhuisd ben leef ik op.. niks. Ik eet gewoon niet
zaterdag komtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat je er voor jezelf van maakt.
om nom aardappel andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan wel een stuk van mijn ovenschotel opsturen...
Niet zo happenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar ik praat meer met jullie dan echtemensen hierEn hoewel ik dol op jullie ben.... kan dat toch niet echt beneficial for my being zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |