SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Hallo MadMaster...Gaat zeker hard met de drank daar op Aruba?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Gaat zeker hard met de drank daar op Aruba?
Interessant! Smaakt naar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het goed hier...
Oh, zoet, dan is het niets voor mij. Mijn vrouw zal het waarschijnlijk als water naar binnen gietenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rum en vanille.
Behoorlijk zoet, maar koud met wat ijs er in uitstekend binnen te houden...
Hier in de Carribean is qua drank bijna alles zoet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, zoet, dan is het niets voor mij. Mijn vrouw zal het waarschijnlijk als water naar binnen gieten.
Da's waar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het eerste smaakt niet als het warm is,
Dan houdt het opquote:het 2e drink ik nauwelijks...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Loopt er hier trouwens nog een handige designer rond die een leuk etiket voor een wijnfles tbv een bruidspaar kan maken?
Etcie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Loopt er hier trouwens nog een handige designer rond die een leuk etiket voor een wijnfles tbv een bruidspaar kan maken?
Nou ja zoiets, maar dan met een andere tekstquote:
Zal eens vragen zodra ze online is, tnxquote:
Hebben ze in Aruba geen pc's?quote:
Jij bent op vakantie.quote:
Daar kan jij beter over oordelen dan ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een laptopje op schoot werkt niet...
Op een etiket?quote:
Dat zou tof zijn!quote:
Etiket achterkant:quote:PH-neutrale wijn
Reserve Cuvée 2011
Speciaal gegist ter ere van het bruidspaar
QR-code voor op de achterkant (moet wel scanbaar blijven):quote:Deze wijn vergt wat doorzetting, welke beloond zal worden na het eerste glas
Variatietip: drink deze wijn naakt bij een sfeervol haardvuurtje
Ingrediënten: Alcohol (ongedefinieerd percentage), water, suiker, vlierbloesem, liefde
Waarschuwing: zorgt voor permanente Kaalheid
Afmetingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!
Tekst heb ik al wel.
Etiket voorkant:
[..]
Etiket achterkant:
[..]
QR-code voor op de achterkant (moet wel scanbaar blijven):
[ afbeelding ]
PH-neutraal slaat op de namen van het bruidspaar, Pieter en Hester. Kaalheid slaat op zijn achternaam (Kaal).
Verder hoeft het niet te ingewikkeld te worden hoor, leuk plaatje ofzo op de achtergrond, mooi lettertypje, gewoon dat het er een beetje feestelijk uitziet. Probleem is dat ik daar zelf totaal niet handig in ben.
Geen idee, wat zijn normale afmetingen voor etiketten op een wijnfles? 8x8 cm voor de voorkant en 6x6 cm voor de achterkant ofzo?quote:
Dit is de leukste die ik zo snel kan vinden:quote:En moet er nog een foto op?
Ja je wist het al, maar ik dacht dat je het bericht op de FP misschien nog niet gezien had en wilde lezen...quote:
Ik wist het al een week.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja je wist het al, maar ik dacht dat je het bericht op de FP misschien nog niet gezien had en wilde lezen...
Nee dat heb je ook al eerder gezegd, maar toch had je misschien wel interesse in dit berichtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist het al een week, maar ik vertel niet altijd alles...![]()
Zoals al eerder gezegd, ik lees nooit de FP.
Daarvoor kom ik niet op Fok!...
Neehee, want er staat absoluut niets nieuws in wat ik nog niet wist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat heb je ook al eerder gezegd, maar toch had je misschien wel interesse in dit bericht.
Ik zal het onthouden dat ik voortaan geen mogelijk voor jou persoonlijk interessante FP-linkjes hier neergooi, goed?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neehee, want er staat absoluut niets nieuws in wat ik nog niet wist.
Het nieuws op Fok wordt van elders gehaald en is zelden uniek...
Uitstekend, zeker als het Ajax en aanverwanten betreft...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden dat ik voortaan geen mogelijk voor jou persoonlijk interessante FP-linkjes hier neergooi, goed?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee, wat zijn normale afmetingen voor etiketten op een wijnfles? 8x8 cm voor de voorkant en 6x6 cm voor de achterkant ofzo?
[..]
Dit is de leukste die ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
Zonder foto ook goed?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee, wat zijn normale afmetingen voor etiketten op een wijnfles? 8x8 cm voor de voorkant en 6x6 cm voor de achterkant ofzo?
[..]
Dit is de leukste die ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
dat sowieso, ik verbaas me over dat soort dingen helemaal niet meer. Je komt op de de meest vreemde/ onverwachte lokaties bekenden tegen.quote:
Kan ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Plak dit maar op de FP van Fok!...
[ afbeelding ]
Jij maakt het, ik ben allang blijquote:
Campy? Wat is datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe campy mag/moet het zijn eigenlijk?
Irritant is dat altijd. Ik heb het op mijn werk, denk dat ik 14 directe collega's heb (waar ik dus op één kamer mee zit), en daarvan heten er 4 (vier ja) Peterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dit weekend was trouwens een weekend waarin ik een ongewoon aantal mensen met dezelfde voornaam tegengekomen ben...
Ik waag een pogingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan ik niet.
[..]
Jij maakt het, ik ben allang blij.
Ohquote:
Ik bedoel maar dat ik het liever probeer mooi aan te pakken dan zoiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, leef je uit, ik vind het allemaal best
.
'Mooi' is natuurlijk relatief he, ik weet niet wat jij mooi vindt en vice versaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat ik het liever probeer mooi aan te pakken dan zoiets.
Oeh, competitieverband, nou wordt het watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zal ook eens kijken Bart. Tis mn werk
Doe jij maar danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zal ook eens kijken Bart. Tis mn werk
Ja dat moeten jullie zelf uitvechten hoor! Maar in ieder geval echt super dat je het aanbiedt/bood!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jij maar dan
Ik ga niet voor Jan Lul aan de slag
je bent nog niet begonnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jij maar dan
Ik ga niet voor Jan Lul aan de slag
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je bent nog niet begonnen?
Ik heb wel vaker dit soort dingen gedaan hoor. Etc vroeg ook hulp bij haar visitekaartje. Waarbij ik trouwens niet gezien heb wat het nou geworden isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat moeten jullie zelf uitvechten hoor! Maar in ieder geval echt super dat je het aanbiedt/bood!
Had ik trouwens om eerlijk te zijn niet van jou verwacht Nem. Echt tof van je
.
Dat wil toch niet zeggen dat je het gelijk maar voor iedereen doet die het vraagtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dit soort dingen gedaan hoor. Etc vroeg ook hulp bij haar visitekaartje. Waarbij ik trouwens niet gezien heb wat het nou geworden is
Ik heb twee jaar op een afdeling gewerkt met 100+-mensen waarvan er niet een ander Tim heettequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Irritant is dat altijd. Ik heb het op mijn werk, denk dat ik 14 directe collega's heb (waar ik dus op één kamer mee zit), en daarvan heten er 4 (vier ja) Peter.
Welke naam kwam jij tegen?
kan me voorstellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met mijn naam ben ik meestal de enige
Het hoeft niet mannelijk te zijn, het is geen homostel dat gaat trouwen, de helft is vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je het wil doen is fine Nem. En jij bent een man, dus komt vast op met meer mannelijke dingen dan ik. We kunnen het best allebei doen
Maar jij kunt tekenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je het wil doen is fine Nem. En jij bent een man, dus komt vast op met meer mannelijke dingen dan ik. We kunnen het best allebei doen
Jouw naam hoor je inderdaad niet vaak...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met mijn naam ben ik meestal de enige
ja maar daar heb ik geen tijd voorquote:
wanneer moet het af?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Het hoeft niet mannelijk te zijn, het is geen homostel dat gaat trouwen, de helft is vrouw.
Jojo zelf welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Jouw naam hoor je inderdaad niet vaak...
Nou goed, dan slinger ik wel wat in elkaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik geen tijd voorik zou wat in elkaar zetten in InDesign...
Morgen eigenlijk... Geen idee of dat belachelijk snel is, of dat het geen probleem isquote:
26-8-2011quote:
Iets vaker dan ik denk ik jaquote:
Doe maar mooie kleuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
okee ik geef het ook even een poging hoor. Ik ben op mn werk nu. Verzoekjes voor kleuren oid?
Nee, vlierbloesemwijn is wit (net als de vlierbloesemquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik neem trouwens aan dat het rode wijn is?
Ja tof hequote:
De tekst had ik al compleet, maar als jij denkt dat het mooier staat dan vind ik het prima!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De namen van het koppel nog op het etiket?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hebben we ook namen van het bruidspaar?
Even quoten in plaats van overtypenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!
Tekst heb ik al wel.
Etiket voorkant:
[..]
Etiket achterkant:
[..]
QR-code voor op de achterkant (moet wel scanbaar blijven):
[ afbeelding ]
PH-neutraal slaat op de namen van het bruidspaar, Pieter en Hester. Kaalheid slaat op zijn achternaam (Kaal).
Verder hoeft het niet te ingewikkeld te worden hoor, leuk plaatje ofzo op de achtergrond, mooi lettertypje, gewoon dat het er een beetje feestelijk uitziet. Probleem is dat ik daar zelf totaal niet handig in ben.
Had ik hier al gezet. En nee, jij en Nem zijn de enigenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh had je dat al hier gezet of is half fok voor je aan het ontwerpen?
Etiket achterkant (6x6cm):quote:PH-neutrale wijn
Reserve Cuvée 2011
Speciaal gegist ter ere van het bruidspaar
QR-code voor op de achterkant (moet wel scanbaar blijven):quote:Deze wijn vergt wat doorzetting, welke beloond zal worden na het eerste glas
Variatietip: drink deze wijn naakt bij een sfeervol haardvuurtje
Ingrediënten: Alcohol (ongedefinieerd percentage), water, suiker, vlierbloesem, liefde
Waarschuwing: zorgt voor permanente Kaalheid
ja alleen de namen gemistquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:07 schreef Bart het volgende:
Maar je had mijn teksten voor de voor- en achterkant dus ook nog niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |