Ik ook, maar ik vind het mentaal wel taxerend om al die wedstrijden bij te houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind bij Slams die eerste week altijd zo cool. Zappen tussen wedstrijden, zoveel mogelijk streams aan, scorebord met tig wedsrijden erbij..heerlijk
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het mentaal wel taxerend om al die wedstrijden bij te houden.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind bij Slams die eerste week altijd zo cool. Zappen tussen wedstrijden, zoveel mogelijk streams aan, scorebord met tig wedsrijden erbij..heerlijk
Eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Hahaquote:
Vind het juist best gunstig. Zorgen dat je een beetje op tijd thuis bent, dan kun je 7 uur per dag toch wel kijken. Alleen de avondpotjes niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Haha. Heb er ook weer zin in, al vind ik de USOpen tijden altijd beetje kut dus kan maar weinig kijken.
Je hebt zomaar even een woord geïntroduceerd in de Nederlandse taal.quote:
Ik heb de tweede week vrij genomen. De eerste week vind ik toch minder boeiend.quote:Heb er ook weer zin in, al vind ik de USOpen tijden altijd beetje kut dus kan maar weinig kijken.
32% op zijn 2e service en die heeft hij 54% keer van de tijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
wtf Schoorel..4-1-->4-5 en Galvani gaat serveren voor de set
Hij heeft vast weer slecht ontbeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Zou hij geblesseerd zijn ofzo..nu ook alweer 0-30
Bertens teruggebroken
quote:
Bedankt, ik moet altijd hieraan denken als ik zijn naam hoor (vanaf 0.40):quote:
Kan nog alle kanten op.quote:
twitter:thomasschoorel twitterde op woensdag 24-08-2011 om 21:35:11Verloren met 64 62! Last van mn schouder en was daar alleen maar mee bezig in plaats van tennis! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |