Ik woon best wel in een kamperwijk en tegenover een kampercafé, dus dit is veelal een slaapliedjequote:
Verdikkeme waarom hebben wij dezelfde muzieksmaak?quote:
Ik heb stiekem in je laptop gekeken omdat ik zelf eigenlijk geen smaak heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdikkeme waarom hebben wij dezelfde muzieksmaak?
Aaaaaah ik ziequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb stiekem in je laptop gekeken omdat ik zelf eigenlijk geen smaak heb.
Het gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeee Symph! Whadyadoin!?!!! Wie geht es?
Prive gaat het wel goed alleen werk gaat kut, dus ik zit volledig zonder energie en ik heb nog maar een week vakantie. Met de meiden gaat het lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
'Het gaat'? Als je wilt mag je best 'eem tegen mij aanklagen hoor!
Maar goed dat het privé ook loopt. Lekker met jezelf en je kindjes?
Fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Prive gaat het wel goed alleen werk gaat kut, dus ik zit volledig zonder energie en ik heb nog maar een week vakantie. Met de meiden gaat het lekker
Eentje alweer naar de middelbare school na de vakantie
waarvoor?quote:
Ik ben oefen examens aan het doen voor toelatingsexamen donderdag.. Dit was nederlands.. en die 6.4 is best hoog (havo niveau) aangezien in een 4.2 op m'n examen had op het vmboquote:
Oow nou dat is onwijs mooi danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben oefen examens aan het doen voor toelatingsexamen donderdag.. Dit was nederlands.. en die 6.4 is best hoog (havo niveau) aangezien in een 4.2 op m'n examen had op het vmbo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Fijn ook, dat de hond mij niet bafte
Wait wuut... hoe komt het dan hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verkeerde topic Benny
En dat staat echt in die tekst
Zeg.. dat doe je zelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wait wuut... hoe komt het dan hier?
quote:
whahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Hey c_a'tje
[..]
Ja, ik weet dus niet hoe het hier komt
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb het gehad voor vandaag, ik ga lekker slapen!
Trusten!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb het gehad voor vandaag, ik ga lekker slapen!
Morgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Je gaat bijna op vakantie toch? Wanneer ook alweer?
1 2 | Geplande tijd Bestemming Vluchtnr. Verwacht vertrek Hal Balie Gate wo 24 aug 15:05 Tenerife HV 0677 15:05 1 03-05 B27 |
oehhh zo heerlijk! Heel veel plezier!quote:
Thxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehhh zo heerlijk! Heel veel plezier!
whehe, herkenbaar, ik heb dat echt altijd als ik op vakantie gaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Ik heb ehct het gevoel dat ik wat vergeetMaar weet niet wat
Ja ik twijfel....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, herkenbaar, ik heb dat echt altijd als ik op vakantie ga
nog ff reageren voordat ik echt ga afsluiten:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik twijfel....
Spijkerbroek, topje, vest en sportschoenen
of
Linnenbroek, topje, spijkerjasje en slippers.
Ik kom daar om 19:00 / 20:00 uur aan in het appartement.
Ik ben een koukleun (brrrr koude voeten in het vliegtuig)
Op Tenerife is het rond 19:oo uur nog 28 graden
Pfffff Ik heb daar nog een hele nacht om over na te denkenMaar toch
Ow dat is wel een goeiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
nog ff reageren voordat ik echt ga afsluiten:
wat ik vorig jaar oktober heb gedaan toen ik naar Indonesië![]()
![]()
ging:
voor in het vliegtuig sneakers en in mijn handbagage slippers die ik daar direct in Jakarta op het vliegveld aan heb gedaan
De film opnieuw downloaden in kleiner formaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand enig idee, hoe ik een een gedownloade dvd op een ipad krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |