Dat heeft niks te maken met de slogan maar met het feit dat er twee koppels getoond worden en die zijn allebei hetero.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh, waarom toch ook?
Sorry, maar hier heb ik echt een hekel aan. Het is alsof er gelijk die "slachtofferrol" opgepakt zou moeten worden. Er komt een goede, pakkende, slogan en dan mag die niet omdat ie alleen betrekking zou hebben op een hetero stel? Ik denk dat de boodschap voor een homo stel net zo duidelijk is hoor.
Er zijn meerdere reclames sowieso rondom hetzelfde thema.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de slogan maar met het feit dat er twee koppels getoond worden en die zijn allebei hetero.
Voor jou misschien niet, voor mij ook niet. Maar het spreekt de doelgroep wel aan denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik snap Bartjebart's punt wel, maar ben het niet eens met goede pakkende slogan
Zonder hoesje in je poesje is een goede pakkende slogan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh, waarom toch ook?
Sorry, maar hier heb ik echt een hekel aan. Het is alsof er gelijk die "slachtofferrol" opgepakt zou moeten worden. Er komt een goede, pakkende, slogan en dan mag die niet omdat ie alleen betrekking zou hebben op een hetero stel? Ik denk dat de boodschap voor een homo stel net zo duidelijk is hoor.
Oh, meerdere reclames wist ik niet. Zit daar wel een homokoppel tussen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn meerdere reclames sowieso rondom hetzelfde thema.
En feit blijft dat er meer hetero stellen dan homo stellen zijn.
Ach, voor de huidige generatie pubers vind ik het wel okee. Bekt lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder hoesje in je poesje is een goede pakkende slogan?
Het lijkt eerder op de nieuwe hit van Rinus, zo debiel.
Pakkend? Wellicht. Goed? Alles behalve.
Eh... Jij bent ook al een tijdje niet echt meer de doelgroep hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder hoesje in je poesje is een goede pakkende slogan?
Het lijkt eerder op de nieuwe hit van Rinus, zo debiel.
Pakkend? Wellicht. Goed? Alles behalve.
blub ik ben een vis!quote:
Honden miauwen anders ook nietquote:
Dat dacht ik ook, maar ik weet wel beter nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Honden miauwen anders ook niet
Katten blaffen welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Honden miauwen anders ook niet
Ik vind het een respectloze slogan. En dus niet goed om "de jeugd" te laten roepen. Of ik nu doelgroep ben of niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, voor de huidige generatie pubers vind ik het wel okee. Bekt lekker.
Ik ben nooit de doelgroep geweest schatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Jij bent ook al een tijdje niet echt meer de doelgroep he
Hoezo dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een respectloze slogan. En dus niet goed om "de jeugd" te laten roepen. Of ik nu doelgroep ben of niet.
Ik vind het echt een BNN uitspraak (ik háát BNN, nog steeds m'n lidmaatschap opzeggen... stomme popi-jopi omroep), hartstikke hip voor de jeugd hoor, maar niet bepaald netjes. Ff lekker met een hoesje in je poesje. Vind het niet echt respectvol naar een meisje toe. Zie het echt van die white trash dombodebielen roepen "Euuuuy, met een hoessie in je poessiiiiieee!". Vreselijk.quote:
En misschien ben ik dan wel helemaal out of touch met de jeugd en totaal niet de doelgroep... maar een beetje stijl en respect bijbrengen is nooit mis. (Getverdemme, lijk wel een opaquote:
En daar ben ik het zeker wel mee eens (met dat laatstequote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En misschien ben ik dan wel helemaal out of touch met de jeugd en totaal niet de doelgroep... maar een beetje stijl en respect bijbrengen is nooit mis. (Getverdemme, lijk wel een opa)
Boo-fucking-hoo. Lekker boeiend, de achterliggende boodschap blijft toch hetzelfde? Waarom toch elke keer dat onderscheid tussen hetero's en homo's makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de slogan maar met het feit dat er twee koppels getoond worden en die zijn allebei hetero.
Op het moment dat iemand een nummer uitbrengt waarbij de vocabulaire niet veel verder komt dan "Dag in, dag uit, facking vet", en dat wordt een hit, ben ik van mening dat deze reclame een hoogstaand poëtisch pareltje is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En misschien ben ik dan wel helemaal out of touch met de jeugd en totaal niet de doelgroep... maar een beetje stijl en respect bijbrengen is nooit mis. (Getverdemme, lijk wel een opa)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik meng me gewoon niet in de discussie, want ik vind 'm nutteloos.
6% van de mensen is maar homo, lesbisch etc. Dat betekent dat grofweg 94% hetero is. Niet zo raar dat ze dan daar op focussen. We zijn als homo's de laatste jaren gewoon lekker verwend met al die reclame's met homo's erin.
<punt>
Volgens mij wel. Zoenende mannenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, meerdere reclames wist ik niet. Zit daar wel een homokoppel tussen?
De ene bagger sluit de andere bagger nog niet uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand een nummer uitbrengt waarbij de vocabulaire niet veel verder komt dan "Dag in, dag uit, facking vet", en dat wordt een hit, ben ik van mening dat deze reclame een hoogstaand poëtisch pareltje is.
Laatste keer dat ik checkte waren beide idd gewoon deel van 1 ding: de mens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Boo-fucking-hoo. Lekker boeiend, de achterliggende boodschap blijft toch hetzelfde? Waarom toch elke keer dat onderscheid tussen hetero's en homo's maken?
Ik moest keihard lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zonder condoom kom je er niet in met je boom
quote:
waar baseer jij 6% op?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik meng me gewoon niet in de discussie, want ik vind 'm nutteloos.
6% van de mensen is maar homo, lesbisch etc. Dat betekent dat grofweg 94% hetero is. Niet zo raar dat ze dan daar op focussen. We zijn als homo's de laatste jaren gewoon lekker verwend met al die reclame's met homo's erin.
<punt>
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zonder condoom kom je er niet in met je boom
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:02 schreef Ang3l het volgende:
"Niet zonder rubberen kleed in je reet"
Tips genoeg! Wie mailt ze door?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
"niet zonder onbeschermd lontje in je kontje"
There are no straight men. Only men who haven't met me.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar baseer jij 6% op?
en voor het gemak worden biseksuelen overgeslagen?
sterker nog volgens het Kinsey rapport, het enige grootschalige onderzoek op dit gebied is 10 % van de mensheid 100% homoseksueel, maar ook maar 10% 100% heteroseksueel, de overige 80 % zit daar in een geleidende schaal tussen en is dus een vorm van biseksueel
Oehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de God van Frankrijk moet je op je knieën.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoesje om mijn lul voordat ik een kontje vul
What did I doquote:
Tosti vijgen en geirtenkaas zoals op Lowlands?quote:
Ohne Kondome von der Tina, nicht in meinen Mangina!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik met mijn hoesje in je mannenpoesje werkt ook niet he?
Gewoon ham-kaas en curryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tosti vijgen en geirtenkaas zoals op Lowlands?
Mja, het komt ook omdat ik soms door lijsten blader en dan allemaal nieuwe muziek tegenkom en ga luisteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik heb dat heel snel met mensne omdat ik echt erg uiteenlopende dingen luister... lijkt wel of ie SUPER geeft als je bv 50 nummers gemeen hebt, of 10 artiesten of zo... en dat heb ik met bijna iedereen wel
Of ik heb gewoon alleen vrienden met dezelfde muzieksmaak, dat kan ook
Beter van de jouwe dan van de mijnequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
En toen was er ineens ruim 7cm van m'n krullen af
Ingestuurd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat daarstraks bij een wel hele mooie jongen in de trein
Je zou er bijna een site voor oprichten om zijn fotootje te plaatsen
Nee ik ben niet dermate stalkerig aangelegdquote:
Post dan maar hier ter beoordelingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dermate stalkerig aangelegd
Hij staat op mijn netvlies... niet op cameraquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Post dan maar hier ter beoordeling
*USB-stickje inplug*quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij staat op mijn netvlies... niet op camera
Get a room.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Die is nog niet eens zo slechtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wie gaat boven en wie onder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
En dan het liedje "Are you in" van Incubus eronder gemonteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is nog niet eens zo slecht
Hoe verloopt je Hetero-loze periode Ang3l, is het een beetje te doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Net vriendin uitgezwaaid voor 3,5 maandmet mijn backpack naar Indonesië
Dat is al weer 10 jaar geleden, 10 jaar...quote:
Dat ie nog maar ff geniet.... zal niet zo heel lang meer kunnen.quote:
Nou misschien is een vakantie waarbij je toch min of meer op elkaar bent aangewezen niet helemaal het juiste momentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Hetero gaat vandaag weer de stad in met z'n beste vriend, vrouwen versieren.
"Kijk dat kontje! Oeh, die tieten... die is doable! Die mag er bij mij wel op komen zitten!"
ZEG HET NOU GEWOON, DODO!
Nee maar kan ie een beetje inschatten hoe hij zou reageren... anders zou je het met wat drank teveel op eens aan kunnen kaarten... zo heb ik het ook ooit gedaan met een vriend van me... dan durf je toch net wat meer te zeggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
Nee misschien niet nee
Van de andere kant is ie nu wel bijna 24-7 aan het liegen tegen z'n beste vriend. OOK niet relaxed.
It takes two to tango hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:07 schreef Ang3l het volgende:
En met teveel drank op... zeg, het is een mooie surfhunk van 29! Gespierd en wel!
HELL TO THE NO!
quote:
Die vind ik ook het leukst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die rechter vind ik echt ontzettend cute.
Torremolinos?quote:
Stramproy? Hebben ze daar nou ook al een vliegveld?quote:
Mij wordt altijd gevraagd bij nieuwe mannelijke collega's of ik kan zien of ze homo zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Komt er net een magazijnmedewerker naar me toe, met de medling dat hun baas tegenwoordig een tasje had. Wat ik daar nou van vond
Gotta love 'em!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Ja hier ookLaatst twijfelden ze bij iemand van logistiek en toen werd ik ook ingeschakeld. Maar ik zei al: Schatjes, dat zegt niks... ook hetero's gaan voor me!
Heb ik jou ooit bedankt voor het aanraden van Hurts, geniet daar vaak van, ik vond ze het grote gemis op Lowlandsquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit bedankt voor het aanraden van Hurts, geniet daar vaak van, ik vond ze het grote gemis op Lowlands
Stond er op vriendin.nl toen een foto bij het artikel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:47 schreef Steve het volgende:
Z'n broer, die homo is, is ook niet bepaald lelijk.
Jah, pics!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:47 schreef Steve het volgende:
Z'n broer, die homo is, is ook niet bepaald lelijk.
Dan zal ik toch eerst langs de supermarkt moeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoi Tomasso wanneer gaan wij eens een beschuitje eten[ afbeelding ]
Ik heb er graag gestampte muisjes opquote:
Zou er toch maar wat van zeggen voor ze moeilijk gaan doen... maar ergens is het wel lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
Ik krijg gewoon de helft van mijn invaldagen twee keer uitbetaald... wtf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kriebel kriebel kriebel!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |