Ohne Kondome von der Tina, nicht in meinen Mangina!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik met mijn hoesje in je mannenpoesje werkt ook niet he?
Gewoon ham-kaas en curryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tosti vijgen en geirtenkaas zoals op Lowlands?
Mja, het komt ook omdat ik soms door lijsten blader en dan allemaal nieuwe muziek tegenkom en ga luisteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik heb dat heel snel met mensne omdat ik echt erg uiteenlopende dingen luister... lijkt wel of ie SUPER geeft als je bv 50 nummers gemeen hebt, of 10 artiesten of zo... en dat heb ik met bijna iedereen wel
Of ik heb gewoon alleen vrienden met dezelfde muzieksmaak, dat kan ook
Beter van de jouwe dan van de mijnequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Ang3l het volgende:
En toen was er ineens ruim 7cm van m'n krullen af
Ingestuurd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat daarstraks bij een wel hele mooie jongen in de trein
Je zou er bijna een site voor oprichten om zijn fotootje te plaatsen
Nee ik ben niet dermate stalkerig aangelegdquote:
Post dan maar hier ter beoordelingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dermate stalkerig aangelegd
Hij staat op mijn netvlies... niet op cameraquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Post dan maar hier ter beoordeling
*USB-stickje inplug*quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij staat op mijn netvlies... niet op camera
Get a room.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoesje om mijn lul voordat ik een kontje vul
Die is nog niet eens zo slechtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoesje om mijn lul voordat ik een kontje vul
Wie gaat boven en wie onder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
En dan het liedje "Are you in" van Incubus eronder gemonteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die is nog niet eens zo slecht
Hoe verloopt je Hetero-loze periode Ang3l, is het een beetje te doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Net vriendin uitgezwaaid voor 3,5 maandmet mijn backpack naar Indonesië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |