een goede pakkende slogan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh, waarom toch ook?
Sorry, maar hier heb ik echt een hekel aan. Het is alsof er gelijk die "slachtofferrol" opgepakt zou moeten worden. Er komt een goede, pakkende, slogan en dan mag die niet omdat ie alleen betrekking zou hebben op een hetero stel? Ik denk dat de boodschap voor een homo stel net zo duidelijk is hoor.
Dat heeft niks te maken met de slogan maar met het feit dat er twee koppels getoond worden en die zijn allebei hetero.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry, maar hier heb ik echt een hekel aan. Het is alsof er gelijk die "slachtofferrol" opgepakt zou moeten worden. Er komt een goede, pakkende, slogan en dan mag die niet omdat ie alleen betrekking zou hebben op een hetero stel? Ik denk dat de boodschap voor een homo stel net zo duidelijk is hoor.
Er zijn meerdere reclames sowieso rondom hetzelfde thema.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de slogan maar met het feit dat er twee koppels getoond worden en die zijn allebei hetero.
Voor jou misschien niet, voor mij ook niet. Maar het spreekt de doelgroep wel aan denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik snap Bartjebart's punt wel, maar ben het niet eens met goede pakkende slogan
Zonder hoesje in je poesje is een goede pakkende slogan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh, meerdere reclames wist ik niet. Zit daar wel een homokoppel tussen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn meerdere reclames sowieso rondom hetzelfde thema.
En feit blijft dat er meer hetero stellen dan homo stellen zijn.
Ach, voor de huidige generatie pubers vind ik het wel okee. Bekt lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder hoesje in je poesje is een goede pakkende slogan?
Het lijkt eerder op de nieuwe hit van Rinus, zo debiel.
Pakkend? Wellicht. Goed? Alles behalve.
Eh... Jij bent ook al een tijdje niet echt meer de doelgroep hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonder hoesje in je poesje is een goede pakkende slogan?
Het lijkt eerder op de nieuwe hit van Rinus, zo debiel.
Pakkend? Wellicht. Goed? Alles behalve.
blub ik ben een vis!quote:
Honden miauwen anders ook nietquote:
Dat dacht ik ook, maar ik weet wel beter nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Honden miauwen anders ook niet
Katten blaffen welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Honden miauwen anders ook niet
Ik vind het een respectloze slogan. En dus niet goed om "de jeugd" te laten roepen. Of ik nu doelgroep ben of niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, voor de huidige generatie pubers vind ik het wel okee. Bekt lekker.
Ik ben nooit de doelgroep geweest schatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Jij bent ook al een tijdje niet echt meer de doelgroep he
Hoezo dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een respectloze slogan. En dus niet goed om "de jeugd" te laten roepen. Of ik nu doelgroep ben of niet.
Ik vind het echt een BNN uitspraak (ik háát BNN, nog steeds m'n lidmaatschap opzeggen... stomme popi-jopi omroep), hartstikke hip voor de jeugd hoor, maar niet bepaald netjes. Ff lekker met een hoesje in je poesje. Vind het niet echt respectvol naar een meisje toe. Zie het echt van die white trash dombodebielen roepen "Euuuuy, met een hoessie in je poessiiiiieee!". Vreselijk.quote:
En misschien ben ik dan wel helemaal out of touch met de jeugd en totaal niet de doelgroep... maar een beetje stijl en respect bijbrengen is nooit mis. (Getverdemme, lijk wel een opaquote:
En daar ben ik het zeker wel mee eens (met dat laatstequote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En misschien ben ik dan wel helemaal out of touch met de jeugd en totaal niet de doelgroep... maar een beetje stijl en respect bijbrengen is nooit mis. (Getverdemme, lijk wel een opa)
Boo-fucking-hoo. Lekker boeiend, de achterliggende boodschap blijft toch hetzelfde? Waarom toch elke keer dat onderscheid tussen hetero's en homo's makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de slogan maar met het feit dat er twee koppels getoond worden en die zijn allebei hetero.
Op het moment dat iemand een nummer uitbrengt waarbij de vocabulaire niet veel verder komt dan "Dag in, dag uit, facking vet", en dat wordt een hit, ben ik van mening dat deze reclame een hoogstaand poëtisch pareltje is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En misschien ben ik dan wel helemaal out of touch met de jeugd en totaal niet de doelgroep... maar een beetje stijl en respect bijbrengen is nooit mis. (Getverdemme, lijk wel een opa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |