Inderdaad, het begon al bij aflevering 1.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Eigenlijk was Walt met haar toch al badass ook dat pestjoch neerhalen.
Mooie zin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Eigenlijk was Walt met haar toch al badass ook dat pestjoch neerhalen.
Waren twee momenten. Eerst pikte hij een parkeerplaats in van Walt, en daarna stond hij vervelend te doen in de rij bij de bank. Gebeurde allemaal in dezelfde aflevering.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat die man hem ergerde eerder in de aflevering of die aflevering daarvoor. Volgens mij drong hij voor in de rij, was hij luid aan het praten via zijn headset en dat soort dingen.
Die theorie heb ik inderdaad ook eerder gelezen van dat Hank z'n baas een mogelijke insider zou kunnen zijn. Dat zou best interessant wezen.. Hij zou misschien ook de stem zijn geweest die Hank waarschuwde bij One Minute..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Inderdaad, het begon al bij aflevering 1.
Ik denk dat het Hank nog niet zo makkelijk af zal gaan. Iemand zo slim als Gus zal vast wel een insider hebben bij de DEA (Hanks baas met de snor? Die hem naar El Paso stuurde toen hij net goed bezig was met zijn onderzoek naar de blue sky?)
In dat geval zou Gus achteraf meteen een telefoontje krijgen dat Hank hem op het spoor is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Die theorie heb ik inderdaad ook eerder gelezen van dat Hank z'n baas een mogelijke insider zou kunnen zijn. Dat zou best interessant wezen.. Hij zou misschien ook de stem zijn geweest die Hank waarschuwde bij One Minute..
Ik denk dat Hank die stem wel zou herkennen? Sowieso lijkt me die theorie vergezocht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Die theorie heb ik inderdaad ook eerder gelezen van dat Hank z'n baas een mogelijke insider zou kunnen zijn. Dat zou best interessant wezen.. Hij zou misschien ook de stem zijn geweest die Hank waarschuwde bij One Minute..
Die stem was vervormd tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik denk dat Hank die stem wel zou herkennen? Sowieso lijkt me die theorie vergezocht.
Was 't ook ja, maar zoals ik zei: de theorie gaat ronde. Zo waren er nog een paar voorbeelden die ik ergens eens had gelezen, weet even niet meer zo gauw waar. Zelf geloof ik er ook niet in maar het zou wel interessant kunnen wezen. Gus zou dan wel echt een enorme monopoly-status hebben voor mocht het zo wezen, wat hij eigenlijk al heeft door Walt.quote:
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. Dan moet die baas wel heel erg precies weten wanneer hij moest bellen naar Hank. En waarom zou iemand die zo hoog in de hierarchie staat dit soort telefoontjes plegen? Daarnaast lijkt BB mij geen serie waar dit soort out of the blue twists in voor komt. Er is geen enkele suggestie in de serie gedaan dat de baas voor Gus zou werken. Het zou nergens op slaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Was 't ook ja, maar zoals ik zei: de theorie gaat ronde. Zo waren er nog een paar voorbeelden die ik ergens eens had gelezen, weet even niet meer zo gauw waar. Zelf geloof ik er ook niet in maar het zou wel interessant kunnen wezen. Gus zou dan wel echt een enorme monopoly-status hebben voor mocht het zo wezen, wat hij eigenlijk al heeft door Walt.
Die baas heeft Hank naar El Paso gestuurd toen hij net een doorbraak had in de Heisenberg case. Later heeft hij hem opnieuw daarheen willen sturen toen Hank die RV aan het onderzoeken was. Ik heb er zelf ook mijn twijfels over, maar het zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. Dan moet die baas wel heel erg precies weten wanneer hij moest bellen naar Hank. En waarom zou iemand die zo hoog in de hierarchie staat dit soort telefoontjes plegen? Daarnaast lijkt BB mij geen serie waar dit soort out of the blue twists in voor komt. Er is geen enkele suggestie in de serie gedaan dat de baas voor Gus zou werken. Het zou nergens op slaan.
Kwam inderdaad door de komma.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Zeuren omdat iemand een komma vergeet
Maar toen werkte Walt nog niet voor Gus toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Die baas heeft Hank naar El Paso gestuurd toen hij net een doorbraak had in de Heisenberg case. Later heeft hij hem opnieuw daarheen willen sturen toen Hank die RV aan het onderzoeken was. Ik heb er zelf ook mijn twijfels over, maar het zou kunnen.
Goed punt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Maar toen werkte Walt nog niet voor Gus toch?
Indeed. Daar heb je me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij wou niet eens zaken doen met Walt en op dat moment was Walt ook een concurrent, of in ieder geval een concurrent aan het helpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Grimmson het volgende:
Maar toch, ik houd het in me achterhoofd..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Maar of Walt al voor Gus werkte of neit hoeft toch niet uit te maken, hij wilde gewoon geen DEA agent die in de juiste richting giing snuffelen ?quote:
Ik hoop het niet. Dat zou een vrij standaard verhaallijn zijn die al meermalen bij diverse series is gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dat zou een vrij standaard verhaallijn zijn die al meermalen bij diverse series is gedaan.
quote:
Saul zou de laatste zijn waarvan ik verwacht dat ie dood gaatquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Quisho het volgende:
Wat gaat er morgen(vanavond) gebeuren? Sommige op 4chan zeggen dat Saul doodgaat, hoe ze dat weten weet ik ook nietKan niet wachten in ieder geval.
De enige keer dat het wel kan is bij season premieres, 1,5 jaar geleden stond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Weeds een paar weken voordat hij op TV was al op internet, kwam omdat de aflevering op een promo-dvd zat voor focusgroups ofzo.quote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef poker4lifee het volgende:
kan ook niet echt zijn als het nog op tv uitgezonden moet worden![]()
Dat het andere kartel Hank mag afknallen (ipv Walter of Jesse), dacht ik.quote:Op maandag 5 september 2011 12:06 schreef Norrage het volgende:
Wat een afleveringwat een spanning zeg. Jezus, er gebeurde op zich "weinig" maar ik heb 50 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten. Je weet gewoon absoluut niet wat er gaat gebeuren. En je voelt ineens veel meer voor Gus, het is bij hem toch allemaal een beetje op wraak berust.
En Mike die met zijn auto zo naast Hank en Walt gaat staan
Wat een serie is dit toch ook, fantastisch
Alleen 1 vraagje: Op een gegeven moment bracht Gus Hank in verbinding met het andere drugskartel. Wat bedoelde hij daar precies? Dat hij Hank wilt gebruiken om het drugskartel op te rollen ofzo?
Dat was wat er natuurlijk eerder gebeurde. Heb het gevoel dat er nu een andere twist is...vond het niet helemaal te begrijpen maar dat is ook wel weer goed. Wat is het toch heerlijk mysterieusquote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Dat het andere kartel Hank mag afknallen (ipv Walter of Jesse), dacht ik.
Niet dusquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Quisho het volgende:
Wat gaat er morgen(vanavond) gebeuren? Sommige op 4chan zeggen dat Saul doodgaat, hoe ze dat weten weet ik ook nietKan niet wachten in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |