Ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dat zou een vrij standaard verhaallijn zijn die al meermalen bij diverse series is gedaan.
quote:
Saul zou de laatste zijn waarvan ik verwacht dat ie dood gaatquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Quisho het volgende:
Wat gaat er morgen(vanavond) gebeuren? Sommige op 4chan zeggen dat Saul doodgaat, hoe ze dat weten weet ik ook nietKan niet wachten in ieder geval.
De enige keer dat het wel kan is bij season premieres, 1,5 jaar geleden stond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Weeds een paar weken voordat hij op TV was al op internet, kwam omdat de aflevering op een promo-dvd zat voor focusgroups ofzo.quote:Op zondag 4 september 2011 21:49 schreef poker4lifee het volgende:
kan ook niet echt zijn als het nog op tv uitgezonden moet worden![]()
Dat het andere kartel Hank mag afknallen (ipv Walter of Jesse), dacht ik.quote:Op maandag 5 september 2011 12:06 schreef Norrage het volgende:
Wat een afleveringwat een spanning zeg. Jezus, er gebeurde op zich "weinig" maar ik heb 50 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten. Je weet gewoon absoluut niet wat er gaat gebeuren. En je voelt ineens veel meer voor Gus, het is bij hem toch allemaal een beetje op wraak berust.
En Mike die met zijn auto zo naast Hank en Walt gaat staan
Wat een serie is dit toch ook, fantastisch
Alleen 1 vraagje: Op een gegeven moment bracht Gus Hank in verbinding met het andere drugskartel. Wat bedoelde hij daar precies? Dat hij Hank wilt gebruiken om het drugskartel op te rollen ofzo?
Dat was wat er natuurlijk eerder gebeurde. Heb het gevoel dat er nu een andere twist is...vond het niet helemaal te begrijpen maar dat is ook wel weer goed. Wat is het toch heerlijk mysterieusquote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Dat het andere kartel Hank mag afknallen (ipv Walter of Jesse), dacht ik.
Niet dusquote:Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef Quisho het volgende:
Wat gaat er morgen(vanavond) gebeuren? Sommige op 4chan zeggen dat Saul doodgaat, hoe ze dat weten weet ik ook nietKan niet wachten in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |