Ik zie lelijke tetten, denk dat het nog bezig is...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik was net rtl 5 aan het kijken. Over de negatieve kant van plastische chirurgie. Echt nasty
Ja, het is nog bezig inderdaad, maar ik had het verzet naar nl1.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zie lelijke tetten, denk dat het nog bezig is...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bejaarden op vakantie op Nederland 1.
Ja ik zat te zappen en ze waren iets heel smerigs aan het doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik was net rtl 5 aan het kijken. Over de negatieve kant van plastische chirurgie. Echt nasty
Groeten van Maxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef das_phantom het volgende:
Groeten van Max, Droomhuis gezocht![]()
(Max geheugentrainer)
* Maraca zet tralalala van haar 'friends' naar haar 'foe' lijstjequote:
Ik sta in het vip lijstjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca zet tralalala van haar 'friends' naar haar 'foe' lijstje
Die drogequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Groeten van Max![]()
Met die kerel die hotelkamers controleert, gadverdamme
* Maraca voert "MarkoAlmelo"inquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
[me=Maraca]voert "MarkoAlmelo"in
[/me]
...
ERROR 404.. user not found
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 13:51:48 ]
quote:Alberto Stegeman heeft nieuwe vriendin
AMSTERDAM - Alberto Stegeman is verliefd. De 40-jarige presentator wil zo snel mogelijk gaan samenwonen met zijn nieuwe vriendin Judith. Eerder dit jaar zag hij een relatie van zeven jaar op de klippen lopen.
Ik begrijp dat het allemaal snel lijkt, maar mijn vorige relatie was al enige tijd over voor ik het naar buiten bracht", legt Stegeman uit in De Telegraaf. "En het voelt gewoon goed. Judith en ik zijn zo verliefd dat we graag samen in een huis willen wonen."
De undercoverjournalist gaf eerder aan dat zijn werk hem zijn vorige relatie kostte. Hij had een drukke tijd, waarin Schiphol hem aanklaagde voor valsheid in geschrifte.
Stegeman wilde voor zijn programma Undercover in Nederland aantonen dat de luchthaven slecht is beveiligd. "Werk was natuurlijk slechts een van de oorzaken", zegt hij nu. "Er speelden nog meer dingen waardoor het tussen ons niet bleek te werken."
Stegeman is niet bang dat zijn nieuwe relatie te lijden krijgt onder zijn werk. "Natuurlijk moet de toekomst het uitwijzen, maar voor mijn gevoel zal deze relatie standhouden. Hoe druk ik het ook krijg met mijn werk."
Waarom niet? Dan gaat zijn vriendin weg omdat zij denkt dat hij vreemd is gegaan. Alberto is dan in tranen en iemand van ons stopt wat in zijn drankje zodat hij lekker slaapt en de volgende ochtend word hij wakker naast jouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:53 schreef Maraca het volgende:
Nou, dan hoef ik voor zijn 41ste verjaardag niet meer uit een taart te springen
* Maraca eet ondertussen een bak ijs leeg
briljantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan gaat zijn vriendin weg omdat zij denkt dat hij vreemd is gegaan. Alberto is dan in tranen en iemand van ons stopt wat in zijn drankje zodat hij lekker slaapt en de volgende ochtend word hij wakker naast jou
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Maraca het volgende:
Ik heb sinds ik dit nieuws gehoord heb, de hele tijd dit nummer in mijn hoofd![]()
Judith is blondquote:
Verven dan maar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Judith is blondvolgens mij was zijn ex ook blond
![]()
Waarom ben ik niet blond?
Ik ben ook niet blond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Blond staat mij nietquote:
Can't judge without picsquote:
We zouden er qua intelligentie op achteruit gaan, dat dit kan in Nederland!quote:
Alsof dat lied hierover gaatquote:
"Hans Teeuwen - Wie ben jij om te oordelen over mijn anus"quote:
Nee maar dat lied is baas, en catchy.quote:
Moet geen zinnen typen die je op meerdere manieren kan lezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar dat lied is baas, en catchy.
Wat is je haarkleur dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ik lees hem maar op een manier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet geen zinnen typen die je op meerdere manieren kan lezen
Je kunt hem lezen zoals ik hem bedoelde: "het is net alsof dit nummer over deze situatie gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik lees hem maar op een manier.
Ik ben een brunettequote:
Ohquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt hem lezen zoals ik hem bedoelde: "het is net alsof dit nummer over deze situatie gaat" of sarcastisch "alsof dit nummer over deze situatie gaat
yeah right"
[..]
Ik ben een brunette![]()
Ik heb teveel hoofdpijn om dit te snappenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt hem lezen zoals ik hem bedoelde: "het is net alsof dit nummer over deze situatie gaat" of sarcastisch "alsof dit nummer over deze situatie gaat
yeah right"
Ook zitten janken vanwege dit nieuws?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb teveel hoofdpijn om dit te snappen![]()
Ik snap het ook niet maar ik knik gewoon braaf jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb teveel hoofdpijn om dit te snappen![]()
Nee sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook zitten janken vanwege dit nieuws?
Welk nieuws?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook zitten janken vanwege dit nieuws?
ohquote:
nouhouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar ik knik gewoon braaf ja
Alberto heeft een vriendinquote:
Hoiquote:
Alberto stegeman?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
oh
[..]
nouhou
[..]
Alberto heeft een vriendinen hij is helemaal verliefd en wil gaan samenwonen enzo..
[..]
Hoi
wtfquote:
Dr Stephen King zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wtfmaar waarom ben je daar zo door overstuur?
Kom maar even op de bank bij Dr Stephen.
Ik ben niet overstuurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wtfmaar waarom ben je daar zo door overstuur?
Kom maar even op de bank bij Dr Stephen.
Je bent toch z'n moederquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben niet overstuurAlleen is mijn kans bij Alberto van 0,000001% naar 0% gegaan
Sowieso is Alberto een paupere relnicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben niet overstuurAlleen is mijn kans bij Alberto van 0,000001% naar 0% gegaan
Rawrquote:
Oh ja, kutquote:
Pardon?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso is Alberto een paupere relnicht.
Ho ho, hij is wel een lekker dier ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso is Alberto een paupere relnicht.
Ja die kwam uit jouw kut ja.quote:
Als hij een lekker dier is, ben ik een peruviaanse halfgod.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ho ho, hij is wel een lekker dier ja!
Dat past nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die kwam uit jouw kut ja.
Omg.. een echte peruviaanse halfgod?! In dit topic?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als hij een lekker dier is, ben ik een peruviaanse halfgod.
Zo komt wel goed schatjequote:
Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:
Hoe lang is Alberto eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Wait wut?quote:
18 cm....oh wacht.......quote:
Hey... hoe weet.. oh wacht.quote:
Ben jij langer dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hey... hoe weet.. oh wacht.
Daar hadden we het niet over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
We slowchatten en Alberto is op tv...quote:
Waar is die op teevee?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
We slowchatten en Alberto is op tv...
Zie geen probleem
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij langer dan?Tjah daar zul je nooit achterkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah daar zul je nooit achterkomen.![]()
Lekkerquote:
Wat happens in Amsterdam stays in Amsterdamquote:
Oke baas!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat happens in Amsterdam stays in Amsterdam
Op de wallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
Waarom ga je niet werken voor Alberto Maraca?
Omdat ik een hele goede baan heb?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
Waarom ga je niet werken voor Alberto Maraca?
Ik vind jou niet liefquote:
Het is maar een ideetje hoor lieverd.quote:
meh..quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is maar een ideetje hoor lieverd.
en als ik een liedje voor je speel?quote:
Ik pasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef Doler12 het volgende:
Lekker werken voor Noordkaap TV Producties BV
nah..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en als ik een liedje voor je speel?![]()
maar ik wil er wel bij headbangen
Een romantisch liedje en daarbij headbangen, I wanna see that.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en als ik een liedje voor je speel?![]()
maar ik wil er wel bij headbangen
Ik zat meer te denken aan...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een romantisch liedje en daarbij headbangen, I wanna see that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Directeuren neuken altijd hun secretaresses.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan...
Warning (Strong heavy metal content, featuring bearded headbanging males.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Oh dus dat adres is helemaal geen staatsgeheim!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Noordkaap TV producties heeft op dit moment geen vacatures. Maar het spraakmakende televisieproductiebedrijf is altijd op zoek naar talent.
Open sollicitaties zijn daarom altijd welkom. Dit kan via alberto@noordkaap.nl
Jij had toch nog geen baan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Noordkaap TV producties heeft op dit moment geen vacatures. Maar het spraakmakende televisieproductiebedrijf is altijd op zoek naar talent.
En ja die kan ik bijna helemaal spelenquote:
Waarom wil je voor zo'n kerel werken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En ja die kan ik bijna helemaal spelen![]()
Alleen mijn ex waardeerde dat niet zo![]()
Omdat ze niet van me hield denk ikquote:
Ontopic in een freaking slowchat?quote:
Ja wie welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat ze niet van me hield denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Oh ja, voor mij nu ookquote:
Er zijn nog wel wat meer vrouwen daar. Heb van zeker 3 verschillende vrouwen daar een mailtje gekregen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Doler12 het volgende:
De technici zijn allemaal mannen, dus een van deze vrouwen moet de huilende collega van Alberto zijn!![]()
Dieneke
Programmamaker
Programmamaker
Nathalie van Lennep
Programmamaker
Karen Veldman
Mark Wispels
Editor/Vormgever
Lekker logisch ook, steeds van iemand anders antwoord krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat meer vrouwen daar. Heb van zeker 3 verschillende vrouwen daar een mailtje gekregen.
Ja undercoversletjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:53 schreef Maraca het volgende:
Of het is elke keer Alberto met een vals e-mail adres
Zat ook wel een tijdje tussen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lekker logisch ook, steeds van iemand anders antwoord krijgen.
Tjah je weet het nooit hier met onvoorspelbare mods.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ontopic in een freaking slowchat?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wie wel
Ben het wel gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Dan heb je wel een toffe stageplaats als je gelijk naar zo'n buttfuck meeting mag gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Doler12 het volgende:
Zal vast een stagiaire journalistiek geweest zijn
Ah ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zat ook wel een tijdje tussen hoor
Ik denk dat de school niet zo blij isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan heb je wel een toffe stageplaats als je gelijk naar zo'n buttfuck meeting mag gaan
Uhmm what?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan heb je wel een toffe stageplaats als je gelijk naar zo'n buttfuck meeting mag gaan
Als je dan je punten niet haalt.....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, Alberto is gastdocent daar dus ze moeten juist blij met hem zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik denk dat de school niet zo blij is
Blijkbaarquote:
Laten wij ook seksfeesten gaan houden.quote:
Gedeeltelijk ik volg die alberto crap niet echt.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laten wij ook seksfeesten gaan houden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laten wij ook seksfeesten gaan houden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk ik volg die alberto crap niet echt.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel een beetje jong
Ketter!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk ik volg die alberto crap niet echt.
Wat schattigquote:
Voel je niks vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel een beetje jong
Doet je scharrel ook mee?quote:
Oh wacht zulke seksfeesten doe ik niet aan meequote:
Wat ben ik tuxx's scharrel?quote:
Zo mannelijk is Doler nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh wacht zulke seksfeesten doe ik niet aan mee
Ik dacht dat het hetero was
Als ik hem eerst bewusteloos sla dan wel.quote:
Topquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik hem eerst bewusteloos sla dan wel.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef Doler12 het volgende:
Toch een meesterlijk FUCK YOU!
[ afbeelding ]
Wil je nog dat ik meega of watquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wil je nog dat ik meega of wat
Heel de wereld vind dat jij weg moet en jij zit gewoon in een golfkarretje met paraplu, dan ben jij baas!quote:
Nouja ik ben mss bijna weggekaaptquote:
Tijnbrein zegt me wel wat, maar Jigzoz heb ik nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
![]()
Als je wil mag je wel mee met mij en Tijnbrein, Jigzoz en zijn vrouw
Maakt niks uit hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja ik ben mss bijna weggekaapt, maar dat zien we nog wel.
Okequote:
Snap ik wel hoor, of een peruviaanse halfgod en 3 oude mensen. Of een date.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik hoor vrijdagmiddag of iemand tijd voor me kan vrijmaken, sja en als ik moet kiezen.
hosselaar!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik hoor vrijdagmiddag of iemand tijd voor me kan vrijmaken, sja en als ik moet kiezen.
Nou het is geen date hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, of een peruviaanse halfgod en 3 oude mensen. Of een date.
Nog steeds begrijpelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou het is geen date hoor, gewoon een vriend die ik te weinig zie.
Ik laat me hosselen!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog steeds begrijpelijk
Maar ik denk ik gok op de date
9 uur A'dam centraal, en jigzoz had een plannetje gemaakt van welke kroegen af te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar wat zijn nou precies de plannen stefan?
Oke tof!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
9 uur A'dam centraal, en jigzoz had een plannetje gemaakt van welke kroegen af te gaan.
Een kroegentocht. Wat schattigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
9 uur A'dam centraal, en jigzoz had een plannetje gemaakt van welke kroegen af te gaan.
Hun zijn allemaal tegen de 30 aan of 30quote:
Je kan ook mee hoor.quote:
Voel je je nou zo'n babyquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hun zijn allemaal tegen de 30 aan of 30
Huishoudelijke mededeling: Ik doe niet aan poepluiers verschonen.quote:
Dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Huishoudelijke mededeling: Ik doe niet aan poepluiers verschonen.
Dan is het niet meer schattigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hun zijn allemaal tegen de 30 aan of 30
Daarvoor drink ik niet genoegquote:
Wat is niet genoeg?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is het niet meer schattig
[..]
Daarvoor drink ik niet genoeg
Eeh, ik drink misschien 6 biertjes (van die kleine twistdopjes dingen van Heineken) per jaarquote:
Ik zal je wel helpen, ik giet het er gewoon in.quote:
Heinekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh, ik drink misschien 6 biertjes (van die kleine twistdopjes dingen van Heineken) per jaarEn misschien 2 flessen wijn per jaar.
idd.. slootwater.quote:
Heinekenquote:
Ik heb een hele brouwerij met die troep in m'n achtertuin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
HeinekenBlij dat ik weg ben uit dat Grolsch gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |