Ik zie lelijke tetten, denk dat het nog bezig is...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik was net rtl 5 aan het kijken. Over de negatieve kant van plastische chirurgie. Echt nasty
Ja, het is nog bezig inderdaad, maar ik had het verzet naar nl1.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zie lelijke tetten, denk dat het nog bezig is...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bejaarden op vakantie op Nederland 1.
Ja ik zat te zappen en ze waren iets heel smerigs aan het doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik was net rtl 5 aan het kijken. Over de negatieve kant van plastische chirurgie. Echt nasty
Groeten van Maxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef das_phantom het volgende:
Groeten van Max, Droomhuis gezocht![]()
(Max geheugentrainer)
* Maraca zet tralalala van haar 'friends' naar haar 'foe' lijstjequote:
Ik sta in het vip lijstjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca zet tralalala van haar 'friends' naar haar 'foe' lijstje
Die drogequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Groeten van Max![]()
Met die kerel die hotelkamers controleert, gadverdamme
* Maraca voert "MarkoAlmelo"inquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
[me=Maraca]voert "MarkoAlmelo"in
[/me]
...
ERROR 404.. user not found
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 13:51:48 ]
quote:Alberto Stegeman heeft nieuwe vriendin
AMSTERDAM - Alberto Stegeman is verliefd. De 40-jarige presentator wil zo snel mogelijk gaan samenwonen met zijn nieuwe vriendin Judith. Eerder dit jaar zag hij een relatie van zeven jaar op de klippen lopen.
Ik begrijp dat het allemaal snel lijkt, maar mijn vorige relatie was al enige tijd over voor ik het naar buiten bracht", legt Stegeman uit in De Telegraaf. "En het voelt gewoon goed. Judith en ik zijn zo verliefd dat we graag samen in een huis willen wonen."
De undercoverjournalist gaf eerder aan dat zijn werk hem zijn vorige relatie kostte. Hij had een drukke tijd, waarin Schiphol hem aanklaagde voor valsheid in geschrifte.
Stegeman wilde voor zijn programma Undercover in Nederland aantonen dat de luchthaven slecht is beveiligd. "Werk was natuurlijk slechts een van de oorzaken", zegt hij nu. "Er speelden nog meer dingen waardoor het tussen ons niet bleek te werken."
Stegeman is niet bang dat zijn nieuwe relatie te lijden krijgt onder zijn werk. "Natuurlijk moet de toekomst het uitwijzen, maar voor mijn gevoel zal deze relatie standhouden. Hoe druk ik het ook krijg met mijn werk."
Waarom niet? Dan gaat zijn vriendin weg omdat zij denkt dat hij vreemd is gegaan. Alberto is dan in tranen en iemand van ons stopt wat in zijn drankje zodat hij lekker slaapt en de volgende ochtend word hij wakker naast jouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:53 schreef Maraca het volgende:
Nou, dan hoef ik voor zijn 41ste verjaardag niet meer uit een taart te springen
* Maraca eet ondertussen een bak ijs leeg
briljantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan gaat zijn vriendin weg omdat zij denkt dat hij vreemd is gegaan. Alberto is dan in tranen en iemand van ons stopt wat in zijn drankje zodat hij lekker slaapt en de volgende ochtend word hij wakker naast jou
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Maraca het volgende:
Ik heb sinds ik dit nieuws gehoord heb, de hele tijd dit nummer in mijn hoofd![]()
Judith is blondquote:
Verven dan maar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Judith is blondvolgens mij was zijn ex ook blond
![]()
Waarom ben ik niet blond?
Ik ben ook niet blond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Blond staat mij nietquote:
Can't judge without picsquote:
We zouden er qua intelligentie op achteruit gaan, dat dit kan in Nederland!quote:
Alsof dat lied hierover gaatquote:
"Hans Teeuwen - Wie ben jij om te oordelen over mijn anus"quote:
Nee maar dat lied is baas, en catchy.quote:
Moet geen zinnen typen die je op meerdere manieren kan lezenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar dat lied is baas, en catchy.
Wat is je haarkleur dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ik lees hem maar op een manier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet geen zinnen typen die je op meerdere manieren kan lezen
Je kunt hem lezen zoals ik hem bedoelde: "het is net alsof dit nummer over deze situatie gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik lees hem maar op een manier.
Ik ben een brunettequote:
Ohquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt hem lezen zoals ik hem bedoelde: "het is net alsof dit nummer over deze situatie gaat" of sarcastisch "alsof dit nummer over deze situatie gaat
yeah right"
[..]
Ik ben een brunette![]()
Ik heb teveel hoofdpijn om dit te snappenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt hem lezen zoals ik hem bedoelde: "het is net alsof dit nummer over deze situatie gaat" of sarcastisch "alsof dit nummer over deze situatie gaat
yeah right"
Ook zitten janken vanwege dit nieuws?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb teveel hoofdpijn om dit te snappen![]()
Ik snap het ook niet maar ik knik gewoon braaf jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb teveel hoofdpijn om dit te snappen![]()
Nee sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook zitten janken vanwege dit nieuws?
Welk nieuws?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook zitten janken vanwege dit nieuws?
ohquote:
nouhouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar ik knik gewoon braaf ja
Alberto heeft een vriendinquote:
Hoiquote:
Alberto stegeman?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
oh
[..]
nouhou
[..]
Alberto heeft een vriendinen hij is helemaal verliefd en wil gaan samenwonen enzo..
[..]
Hoi
wtfquote:
Dr Stephen King zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wtfmaar waarom ben je daar zo door overstuur?
Kom maar even op de bank bij Dr Stephen.
Ik ben niet overstuurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wtfmaar waarom ben je daar zo door overstuur?
Kom maar even op de bank bij Dr Stephen.
Je bent toch z'n moederquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben niet overstuurAlleen is mijn kans bij Alberto van 0,000001% naar 0% gegaan
Sowieso is Alberto een paupere relnicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben niet overstuurAlleen is mijn kans bij Alberto van 0,000001% naar 0% gegaan
Rawrquote:
Oh ja, kutquote:
Pardon?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso is Alberto een paupere relnicht.
Ho ho, hij is wel een lekker dier ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso is Alberto een paupere relnicht.
Ja die kwam uit jouw kut ja.quote:
Als hij een lekker dier is, ben ik een peruviaanse halfgod.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ho ho, hij is wel een lekker dier ja!
Dat past nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die kwam uit jouw kut ja.
Omg.. een echte peruviaanse halfgod?! In dit topic?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als hij een lekker dier is, ben ik een peruviaanse halfgod.
Zo komt wel goed schatjequote:
Rekt het niet dan scheurt het wel.quote:
Hoe lang is Alberto eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Wait wut?quote:
18 cm....oh wacht.......quote:
Hey... hoe weet.. oh wacht.quote:
Ben jij langer dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hey... hoe weet.. oh wacht.
Daar hadden we het niet over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
We slowchatten en Alberto is op tv...quote:
Waar is die op teevee?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
We slowchatten en Alberto is op tv...
Zie geen probleem
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij langer dan?Tjah daar zul je nooit achterkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tjah daar zul je nooit achterkomen.![]()
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |