Hansie was goed gisteren. Durft stelling te nemen, gaat discussies aan en reageert nu vrij luchtig op onzin van Derksen en Genee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk hoe Hansie Hansie niet op de flauwe grappen van Wilfred inging en Wilfred bleef het maar proberen.
Met alle respect, maar je gaat het afgelopen weekeinde toch niet met Emile besprekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrijdag weer Schelvis (zouden ze hem alleen op vrijdag uitnodigen ofzo?).
"Als die slap is, kunnen er vijf duiven op."quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
14 VOETBAL INTERNATIONAL 764.000
Bij het EK komt VI Oranje op RTL 4... dan gaan ze wel richting de 1,5 miljoen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]Bij een andere zender was het minstens 1,5 miljoen geweest.
Wat? Op een vrouwenzender?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij het EK komt VI Oranje op RTL 4...
Waarom zou het uitmaken op welke zender het zich afspeelt? Iedereen heeft toch RTL7?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]Bij een andere zender was het minstens 1,5 miljoen geweest.
DWHN heeft juist totaal geen concessies gedaan en zijn even hard als bij de TROS.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor mij hoeft het ook niet naar RTL4. Dan wordt het net als DWHN een vlak en politiek correct programma met cliché brakende soapsterretjes. Ze moeten niet te veel de mainstream volgen; het moet cult blijven.
DWHN is nu een babbelprogramma geworden, waar ze leuke grapjes over onderwerpjes maken. Gevoelige en politieke onderwerpen worden nu gemeden om Henk en Ingrid niet te laten zappen. Ik vind dus dat ze heel veel van hun scherpte hebben verloren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
DWHN heeft juist totaal geen concessies gedaan en zijn even hard als bij de TROS.
Er is wel iets meer borrelpraat, maar wat je verder zegt is echt onzinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
DWHN is nu een babbelprogramma geworden, waar ze leuke grapjes over onderwerpjes maken. Gevoelige en politieke onderwerpen worden nu gemeden om Henk en Ingrid niet te laten zappen. Ik vind dus dat ze heel veel van hun scherpte hebben verloren.
Google eens op o.a. "kijkcijfers lead-in".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef pvc het volgende:
[..]
Waarom zou het uitmaken op welke zender het zich afspeelt? Iedereen heeft toch RTL7?
EK/WK hebben een veel breder publiek dan regulier voetbal. Kan prima op RTL 4 dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me niks eigenlijk, VI hoort niet tussen Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge, het hoort tussen truckers op het ijs en vechtende dwergen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:52 schreef Evertjan het volgende:
http://eversstaatop.radio(...)-bij-evers-staat-op/
Gijpie voortaan bij ESO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt meer omdat Derksen een verslaafde workaholic is. Hij kan niet met pensioen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef Veerboot het volgende:
Hadden jullie overigens RTL overweegt nog steeds latenightshow met Derksen en Genee en 'Johan Derksen niet op 65e al met pensioen' al gelezen?
Wel grappig dat Johan eerst altijd riep "op m'n 65e ben ik weg en dan zien ze me nooit meer", maar blijkbaar toch moeilijk afscheid kan nemen (lees: zijn zakken nog een paar jaar langer wil blijven vullen). Geef hem eens ongelijk overigens
EK is toch in het begin van de zomer, dan stoppen veel RTL-programma's al met het tv-seizoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef Evertjan het volgende:
zou een rare move wezen, bij RTL 7 konden ze gemakkelijk het schema aanpassen aan VI oranje kan dat bij RTL 4 wel?
Inderdaad, als ie gaat luieren, wordt ie alleen maar meer geïrriteerd. Hij heeft over vrij veel zaken een mening en wil die ook erg graag overal verkondigen. Kan me niet voorstellen dat ie dat na zijn 65ste niet meer gaat doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Komt meer omdat Derksen een verslaafde workaholic is. Hij kan niet met pensioen.
Dat zakken vullen is zeker niet de belangrijkste reden, johan heeft de schaapjes wel op het droge inmiddelsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef Veerboot het volgende:
Hadden jullie overigens RTL overweegt nog steeds latenightshow met Derksen en Genee en 'Johan Derksen niet op 65e al met pensioen' al gelezen?
Wel grappig dat Johan eerst altijd riep "op m'n 65e ben ik weg en dan zien ze me nooit meer", maar blijkbaar toch moeilijk afscheid kan nemen (lees: zijn zakken nog een paar jaar langer wil blijven vullen). Geef hem eens ongelijk overigens
Ik dacht dat hij op zijn 65e met pensioen moest net zoals Smeets bij de NOS??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Komt meer omdat Derksen een verslaafde workaholic is. Hij kan niet met pensioen.
Maar dan is het nog niet verboden om te werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij op zijn 65e met pensioen moest net zoals Smeets bij de NOS??
In theorie zou Derksen het misschien wel gratis doen na z'n 65ste.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat zakken vullen is zeker niet de belangrijkste reden, johan heeft de schaapjes wel op het droge inmiddels
Hij wil gewoon niet thuis hangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Die koele humor is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:48 schreef Specularium het volgende:
Zou Emile weer om zichzelf gaan lachen?
Maar het klinkt altijd zo minderwaardig. Alsof hij zichzelf inslikt.quote:
Om Gertje werd wel degelijk gelachen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het klinkt altijd zo minderwaardig. Alsof hij zichzelf inslikt.
Gert Jakobs had tenminste nog het fatsoen om vragend naar het publiek te gaan zitten staren.
In afwachting van dat ene glorieuze moment dat er nooit kwam.
Wel ordinaire campquote:
Hebben ze al gedaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:01 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat ze nog wel even aandacht aan Foppe besteden met zijn bazenoverwinning.
Gert legt op een begrijpelijke manier de term "met het hol open rijden" uit. Ik zie niet in wat daar ordinair aan is.quote:
Niet helemaal, tijdens de reclames gaat het broekje gewoon achter de schermen uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:04 schreef DrDentz het volgende:
Ze zitten wel recht tegenover de supercup. Gijpie mist gewoon Xavi en Iniesta.
Die homo van een Schelvis heeft ooit bijna een van de mooiste VI momenten aller tijden verpestquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij gaat i.i.g. niet Gijpie onderbreken wanneer die op het punt staat een bazenanekdote te vertellen.
"Dag Louis" bedoel je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die homo van een Schelvis heeft ooit bijna een van de mooiste VI momenten aller tijden verpest
Iedereen lag altijd dubbel om Gert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het klinkt altijd zo minderwaardig. Alsof hij zichzelf inslikt.
Gert Jakobs had tenminste nog het fatsoen om vragend naar het publiek te gaan zitten staren.
In afwachting van dat ene glorieuze moment dat er nooit kwam.
Maakt niet uit joh, dan verteld Gijp maandag gewoon weer zijn standaard Barcelona riedeltje en als ze verliezen waren ze uitvorm of namen ze de wedstrijd niet serieus genoegquote:DrDentz
Ze zitten wel recht tegenover de supercup. Gijpie mist gewoon Xavi en Iniesta.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iedereen lag altijd dubbel om Gert.
quote:
Het kán niet anders dan dat Johan dit met ontzettend veel frisse tegenzin gedaan heeftquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef Elusive het volgende:
geen gijpe![]()
![]()
en dat terwijl Lens de sterren van de hemel speelde gisteren
Hehe. Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Gijpie ligt 'ziek' op de bank tijdens Barça Porto. Sterkte.
Of Gert Jakobs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Had dan Heertje gevraagd...die verving Gijpie tijdens de televizierring-uitzending prima.
Ja, ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had een paar prachtige anekdotes verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |