quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja Fleet foxes zijn best bekend hadden jullie er nog nooit van gehoord?
Yupquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef TAV74 het volgende: [..] Fleet Foxes ken je ook al denk ik?
Ik heb het alleen met bakpoeder gevondenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef MissHobje het volgende:
Anthraxx was het nog gelukt met dat poedertje, ik dook net in mijn kastje en volgens mij moet je dat pure natriumdinges hebben ofwel zuiveringszout! dat is zonder bakpoeder.
Had jij trouwens een roze-achtig rugzakje op het festival terrein mee??quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok, ik was gewoon lichtelijk verbaasd dan. bedoelde het niet lullig ofzo
Ach ja, er zijn zoveel bekende bands. Soms ken ik de meest illustere dingen en soms gaan bekende namen volledig langs me heen. Ik loop altijd meer tegen dingen aan dan dat ik op zoek benquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja Fleet foxes zijn best bekend hadden jullie er nog nooit van gehoord?
Dus naar Hobje toe voortaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met bakpoeder gevonden. 4 winkels afgelopen, inclusief natuurwinkels.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had jij trouwens een roze-achtig rugzakje op het festival terrein mee??
ja ik heb ook een potje wijnsteenzuur, ofwel dat is met bakpoeder zag ik net ( was weer eens cupcakes bakken en moest het hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met bakpoeder gevonden. 4 winkels afgelopen, inclusief natuurwinkels.
Totaal geen pijn. Wel licht in hoofd en af en toe iets dat op een pijnsteek lijkt in mijn hoofd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Alleen licht in het hoofd Pee? Niet al teveel pijn
dat kanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan heb ik je voorbij zien schuifelen ergens rond de Lima in de verte...
een klodder mayo in de vorm van een vetkuifquote:
leuk:jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
tosti's van de heetbrood camperveel leuker/lekkerder
ik vind de tosti's van laplace dan ook niet lekker, warme kruidenkaasquote:
quote:
no problemquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dump het morgen wel, net vergeten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef freecell het volgende:
Steer, heb je bij memo nog 4 hamsters losgelaten met de nummers 1, 2, 4 en 5 op de rug?
Ja, euh , ik koop niet meer en jij hebt jammergenoeg altjd bij je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Annex, ik heb een deal voor je: jij stopt met roken, ik stop met nagelbijten. En we zijn eerlijk naar elkaar. Wat vind je ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Tijd om eens met een dokter te gaan praten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jammer alleen dat ik die tijd ff niet hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:13 schreef Isabeau het volgende:
Een beetje koorts na een tandheelkundige behandeling is niet heel vreemd hoor. Eigenlijk zou je jezelf vandaag gewoon wat moeten ontzien en vertroetelen. Wel ok dat je geen pijn hebt
Da's wel heel vroeg ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:30 schreef freecell het volgende:
Hier begonnen ze vanmorgen met grasmaaien in de speeltuin om 7:15. Meteen kinderen wakker. Ligt het aan mij of is dat not done?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Misschien wel, maar we zitten bj een woningbouwvereniging die roept dat je van 22:00 tot 8:00 wat rustiger aan moet doen voor de buren en zij huren ook de tuinmensen in
Bouwvakkers houden zich ook nooit aan die tijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Misschien wel, maar we zitten bj een woningbouwvereniging die roept dat je van 22:00 tot 8:00 wat rustiger aan moet doen voor de buren en zij huren ook de tuinmensen in
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bouwvakkers houden zich ook nooit aan die tijden
Is het een eng telefoontje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zit tegen een telefoontje aan te hikken.
Eigenlijk niet, afspraak maken met de oncologieverpleegkundige. 3 x woordwaarde!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het een eng telefoontje?
* Isabeau schopt FC ook maar even
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
he bah, dat was niet een leuke manier om wakker te worden denk ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, euh , ik koop niet meer en jij hebt jammergenoeg altjd bij je.
En als je er blanke nagellak opsmeert ?
OK ! nú nú nú stoppen.![]()
Afgelopen november taalde ik er niet meer naar - dankzij homeopathische korreltjes ? sorry Isa -
en nu met cold turkey blijf ik ernaar snakken en "moest" het proeven.
Anders over 2 weken toch weer ernaar vragen.
Zojuist wakkergeworden van een boel regen in mijn gezicht en een wijdopen dakraam boven mij.
Zeg Steer, je hebt toch nog de laatste keer salsa in M. te gaan?![]()
Je bent nog niet weg.
Ik ben 3 jaar geleden na 12 jaar cold turkey gestopt omdat ik op 'date' ging met stipjes en ik vond dat het er lelijk uit zag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he bah, dat was niet een leuke manier om wakker te worden denk ik.
Ja, maar het is beiden een verslaving. Ik vind het echt heel moeilijk om te stoppen, maar ik moet echt van mezelf.
Dus jij raad ons aan te daten met stipjes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar geleden na 12 jaar cold turkey gestopt omdat ik op 'date' ging met stipjes en ik vond dat het er lelijk uit zag.
Sindsdien ben ik ervan af. Bijt nog wel op de velletjes van m'n vingers.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus jij raad ons aan te daten met stipjes?
oh ja, dat biteX, daar heb ik ook altijd doorheen gebeten. En mijn nagels zijn zoooo lelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb hetzelfde Jagärtrut. Ik bijt al jaren nagels en ik kom er niet vanaf.Het gaat soms een kleine periode goed maar daarna begint het weer.
Vroeger smeerde mijn ouders dat spul er op wat zo goor smaakt. Daar bijt je op een gegeven moment ook wel doorheen
in 3 weken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Heel hard denken dat je op je trouwdag mooie nagels kunt hebben
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
in 3 weken?. Jij weet niet hoe erg ze afgekloven zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ongeveer!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ongeveer!![]()
![]()
Hoe bevalt het?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:53 schreef TAV74 het volgende:
Het is me wel een realitycheck, ineens terug op het werk zijn...
Bijzonder matig mag ik wel zeggen.quote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:43 schreef krakkemieke het volgende:
3 Weken maakt toch iig verschil. De mijne zagen er vroeger ook zo uit.![]()
Gebeld!
ik vind het zo moeiljik, want mijn hoofd is zo met die nagels bezig. Steeds voelen, en dan voel ik steeds randjes, etc. etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijne ook
Met 3 weken kun je al een mooi wit randje krijgen, zonder al te lange nagels, maar zoals krak zegt maakt het enorm verschil.
Ik beet ook vanaf de andere kant, vanaf de nagelriem. Mijn nagels waren dan ook heel dun. Ik heb ze alleen maar gevijld en ik had altijd een vijltje op zak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het zo moeiljik, want mijn hoofd is zo met die nagels bezig. Steeds voelen, en dan voel ik steeds randjes, etc. etc.
Bijt je ook op vakanties?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het zo moeiljik, want mijn hoofd is zo met die nagels bezig. Steeds voelen, en dan voel ik steeds randjes, etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |