quote:
no problemquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dump het morgen wel, net vergeten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef freecell het volgende:
Steer, heb je bij memo nog 4 hamsters losgelaten met de nummers 1, 2, 4 en 5 op de rug?
Ja, euh , ik koop niet meer en jij hebt jammergenoeg altjd bij je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Annex, ik heb een deal voor je: jij stopt met roken, ik stop met nagelbijten. En we zijn eerlijk naar elkaar. Wat vind je ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 05:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Tijd om eens met een dokter te gaan praten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jammer alleen dat ik die tijd ff niet hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:13 schreef Isabeau het volgende:
Een beetje koorts na een tandheelkundige behandeling is niet heel vreemd hoor. Eigenlijk zou je jezelf vandaag gewoon wat moeten ontzien en vertroetelen. Wel ok dat je geen pijn hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |