Ik mag iig toch hopen dat Amoah de tweede keus achter Guidetti is ipv VoHquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Amoah is gewoon de beste en meest haalbare optie. Doen!
Wat is überhaupt de onderbouwing achter de interesse in VoH? Hij voldoet toch op geen enkele wijze aan wat dit Feyenoord nodig heeft, behalve het feit dat hij op de spitspositie opgesteld wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag iig toch hopen dat Amoah de tweede keus achter Guidetti is ipv VoH
Jij begon erover. Ik reageerde alleen op jouw dwaze opmerkingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik adviseer je niet weer hierover te beginnen. Laatste keer kostte je dat ook een week.
Hij's weer terug hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jij begon erover. Ik reageerde alleen op jouw dwaze opmerkingen.
Amoah kost all-in ook al snel een miljoen voor komend seizoen. Guidetti is drie keer beter voor hetzelfde geld. Als het Feyenoord lukt deze jongen binnen te halen, dan gaan bezitters van een seizoenskaart nog vaak "Hee!" en "Ho!" roepen dit seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag iig toch hopen dat Amoah de tweede keus achter Guidetti is ipv VoH
Dat is altijd maar afwachten en daarbij is het veels te veel geld voor iemand die dan nog niet eens je eigen bezit is. Amoah kan nog wel een jaartje of 3 mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Amoah kost all-in ook al snel een miljoen voor komend seizoen. Guidetti is drie keer beter voor hetzelfde geld. Als het Feyenoord lukt deze jongen binnen te halen, dan gaan bezitters van een seizoenskaart nog vaak "Hee!" en "Ho!" roepen dit seizoen.
Ja, dan krijg je weer zo'n opstellingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Berend010 het volgende:
Vennegoor zou soort "vader" net als de Cler bij t vorige seizoen.
Zoals Paul-89 hierboven ook al zegt: Amoah is nog goed voor zeker 2 jaar op hoog niveau en voor hetzelfde geld hebben we een 19-jarige spits die aan het eind van het seizoen weer weg is. Beide hebben in principe geen restwaarde, maar van Amoah kun je nog langer profiteren voor hetzelfde geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Amoah kost all-in ook al snel een miljoen voor komend seizoen. Guidetti is drie keer beter voor hetzelfde geld. Als het Feyenoord lukt deze jongen binnen te halen, dan gaan bezitters van een seizoenskaart nog vaak "Hee!" en "Ho!" roepen dit seizoen.
Bijna een miljoen salaris, 125k transfergeld. Deel zal dus vanuit investeerders moeten komen, en die gaan niet investeren in iets waar ze nooit winst op maken.quote:
Dus dan is Amoah ook geen optie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna een miljoen salaris, 125k transfergeld. Deel zal dus vanuit investeerders moeten komen, en die gaan niet investeren in iets waar ze nooit winst op maken.
Zullen dus wel met Vennegoor op de proppen komenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus dan is Amoah ook geen optie.
Ik zie nog liever Marino Promes in de spits dan VoH.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen dus wel met Vennegoor op de proppen komen
Het wordt wel een beetje een droevig verhaal als we nu niet snel met een beetje spits op de proppen komenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Caland het volgende:
Beter halen we dan gewoon Angelo Cijntje en zetten we die in de spits, gewoon omdat het kan.
Klinkt heel logisch. Begrijp alleen niet waarom Feijenoord alleen met kandidaten komt die juist geen restwaarde hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef Caland het volgende:
Bijna een miljoen salaris, 125k transfergeld. Deel zal dus vanuit investeerders moeten komen, en die gaan niet investeren in iets waar ze nooit winst op maken.
Vertraagt ie ook stelselmatig het spel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef Cara het volgende:
Wijnaldum is bij psv weer fijn zn kansen aan t missen en zn ballen aan t inleveren bij de tegenstander
Geen restwaarde worden door Feyenoord zelf betaald denk ik. Spelers met restwaarde doen de VvF.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt heel logisch. Begrijp alleen niet waarom Feijenoord alleen met kandidaten komt die juist geen restwaarde hebben.
Heb zelfs het idee dat hij soms wordt overgeslagenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vertraagt ie ook stelselmatig het spel?
Omdat bijna al die spelers met restwaarde onhaalbaar zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt heel logisch. Begrijp alleen niet waarom Feijenoord alleen met kandidaten komt die juist geen restwaarde hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |