quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moest denken aan; wappen, wippen met een slappe
Het gaat om een toevoeging niet om een must....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef Ghostbuster het volgende:
niks kan zonder drugs meer ook, diep treurig wel.
Geen idee ik heb t niet bedacht!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dus gewoon seks met drugs op? Waarom zo'n rare term.
En de toevoeging is? je durft meer waarschijnlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:13 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Het gaat om een toevoeging niet om een must....
Ik dacht swaffelen ofzo eerstquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef LuxorBeetroots[/[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1700463/1/50#101050338]maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dus gewoon seks met drugs op? Waarom zo'n rare term.
Ik vind het diep triest dat u drugs nodig heeft om los te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Blueberry85 het volgende:
Ik wap zo af en toe met een stel andere lieve geile mensen... Ik noem het een enorme toevoeging aan mijn (sex)leven...
Zoek de betekenis van toevoeging is op,dan begrijp je misschien dat het niet NODIG is maar wel leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:29 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik vind het diep triest dat u drugs nodig heeft om los te gaan.
Het is een soort flow waar je in zit,je voelt je vrij en relaxt...Moeilijk uit te leggen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En de toevoeging is? je durft meer waarschijnlijk
Er zijn wel mensen die viagria gebruiken tijdens het wappenquote:
Zou je misschien als je wilt tips kunnen geven voor de mensen die nieuwsgierig zijn geworden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef Blueberry85 het volgende:
Gelukkig ook een paar serieuze reacties,wappen is leuk voor af en toe ...zeker geen must maar wel erg lekker
Ik niets. Ik wil best wel een keertje wappen. Maar het ontbreekt mijn momenteel aan een partner.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef mixedcouple het volgende:
Mee eens, wat gebruiken jullie dan zoal? Hier X, Sp en G favo! Inmiddels alweer 5 maanden geleden, misschien dit weekend maar weer eens.:9
Misschien is deze oproep meer geschikt voor KPDquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef mixedcouple het volgende:
Niet een idee om een feestje te zoeken om eens te wappen, met stellen/vrouwen/mannen?
Wie weet is dat wel leuk,al vind ik het wel belangrijk dat er een leuke goeie klik is,je moet elkaar wel kunnen vertrouwen tijdens het wappen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef mixedcouple het volgende:
Niet een idee om een feestje te zoeken om eens te wappen, met stellen/vrouwen/mannen?
En jij hebt daar geen foto's voor ons van gemaakt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn buren deden ook altijd wappen met andere mensen.
Gingen ze godverdomme in de tuin neuken dan de pics op cu2night plaatsen en dan zag je mijn slaapkamerraam op de achtergrond en op voorgrond een buurvrouw die op motorkap lag en gebeft werd
Dat was alles wat ik wilde delen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Rekkie het volgende:
Wappen?
Dat is toch het oude mobiel internetten?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn buren deden ook altijd wappen met andere mensen.
Gingen ze godverdomme in de tuin neuken dan de pics op cu2night plaatsen en dan zag je mijn slaapkamerraam op de achtergrond en op voorgrond een buurvrouw die op motorkap lag en gebeft werd
Dat was alles wat ik wilde delen.
indd en weet wat je wel en niet kan mixenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:00 schreef mixedcouple het volgende:
Mix niet te veel verschillende drugs door elkaar
Ik ook.. Blijkbaar..quote:
Ik heb er eerlijk gezegd niet eens iets van gemerkt, was niet specialer dan de andere keren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ik ook.. Blijkbaar..
Wist ook niet dat er een term voor was..
Dan heb je toch iets niet goed gedaan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd niet eens iets van gemerkt, was niet specialer dan de andere keren.
Same.. Min of meer dan.. Ik voelde het wel, maar het voegde tijdens de seks weinig toe voor mij..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd niet eens iets van gemerkt, was niet specialer dan de andere keren.
Hihi dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef Blueberry85 het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets niet goed gedaan...
Dan was het zeker wietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:23 schreef NanKing het volgende:
Als ik wiet rook ga ik alleen maar slapen. Liever hasj dus.
Joepie! Een discussie over alcohol, wiet, paracetamol of koffie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:37 schreef tja77 het volgende:
Sex met alcohol telt dat dan ook?
Dan ben je toch ook onder invloed, en doen sommige mensen dingen die ze anders niet doen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:58 schreef Onnozelaar het volgende:
...maar ik weet wel dat pijpen dan nog lekkerder dan normaal is...
Het is 2011 hoor. Je plaatje en uitspraak is al 10 jaar niet meer grappig en leuk.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Dat je drugs nodig hebt om in een flow te komen en je relaxt te voelen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is 2011 hoor. Je plaatje en uitspraak is al 10 jaar niet meer grappig en leuk.
[..]
Mensen die denken dat drugsgebruikers 'zich alleen relaxed kunnen voelen met drugs op'.
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef MissVanity het volgende:
OmgIk wap kennelijk alleen maar
Ik rook altijd eerst een jointje of drink een paar glaasjes voor de seks.
Maar dan om minder onzeker te zijn en meer te durven
Alcohol werkt bij mij ook beter. Maar ik heb een hekel aan die kater de volgende dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Herkenbaar javan die paar glaasjes dan he. Van blowen word ik juist onzeker
Xtc en coke werkt hier altijd wel goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef Blueberry85 het volgende:
alcohol bij het wappen wordt sterk afgeraden overigens! Wil niet de moraalridder uithangen maar het is niet echt verstandig
Verder niks verslavends aan die coke ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Xtc en coke werkt hier altijd wel goed
Samen? Wat een compleet nutteloze combinatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Xtc en coke werkt hier altijd wel goed
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
Toen ik net de TT nogmaals las zag ik een raar beeld voor me
quote:
Kan het beter opsnuivenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:54 schreef muhahaha het volgende:
Collega vertelde een sterk verhaal; hij had wat cocaine op zijn eikel gedaan en de sex was echt grandioos
Nooit op waarheid getest
Word je eikel alleen maar ongevoelig van... ooit coke op je tong gedaan? dat effect dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:54 schreef muhahaha het volgende:
Collega vertelde een sterk verhaal; hij had wat cocaine op zijn eikel gedaan en de sex was echt grandioos
Nooit op waarheid getest
ik rook zowiezo nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog nooit coke gezien zelfs
Ik ben echt braaf. Rook wel eens wiet maar harddrugs nooit gedaan.
Dus? Ik wel.quote:
Ja, dan is het toch grandioos, voor HAARquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef igottagun het volgende:
[..]
Word je eikel alleen maar ongevoelig van... ooit coke op je tong gedaan? dat effect dus
Als seks langer duurt dan een half uur ben ik wel beurs hoor, denk maar niet dat het prettig is voor een vrouw als er 2 uur achter elkaar door wordt gestamptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan is het toch grandioos, voor HAAR![]()
Ooit op dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
Met wiet zou ik het wel eens willen proberen maar echt pillen enzo nty
Nouja, 30 minuten dan ipv na 2x stoten spuitenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als seks langer duurt dan een half uur ben ik wel beurs hoor, denk maar niet dat het prettig is voor een vrouw als er 2 uur achter elkaar door wordt gestampt
Kwestie van gewenningquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als seks langer duurt dan een half uur ben ik wel beurs hoor, denk maar niet dat het prettig is voor een vrouw als er 2 uur achter elkaar door wordt gestampt
Vaak zat wiet gesmoked, maar nog nooit pillen gedaan en ga ik wss ook nooit doen ookquote:
Noujaquote:
Gewoon in het andere gat verder gaan danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NoujaOp een gegevenmoment houdt het daar op voor de vrouw gewenning of niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in het andere gat verder gaan dan
10 minuten is ook wel kort.. O.oquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef MissVanity het volgende:
2 uur batsenVreselijk.
Even snel voorspel en dan 10 minuten en dan klaar. Niet naknuffelen en gewoon gaan slapen.
Mja.. jouw keuzequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vaak zat wiet gesmoked, maar nog nooit pillen gedaan en ga ik wss ook nooit doen ook
Sommige mensen hebben daar genoeg blijkbaar. Voor een keertje is het niet erg. Maar als het altijd is dan wordt het wel saaiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
10 minuten is ook wel kort.. O.o
hebben jullie haast ofso?
Kmag hopen van wel, of je moet me proberen te drogeren op een meet. Maar alleen chicks mogen datquote:
inderdaad, een vluggertje oké. Maar als dat de routine isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar genoeg blijkbaar. Voor een keertje is het niet erg. Maar als het altijd is dan wordt het wel saai
Nu voel ik me afgewezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kmag hopen van wel, of je moet me proberen te drogeren op een meet. Maar alleen chicks mogen dat
Geen idee ik heb nooit seksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, een vluggertje oké. Maar als dat de routine is
ja same herequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nooit seksdus met zoiets zou ik al blij zijn
Ook zoietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja same heretis alweer een lange tijd geleden... 2 en halve maand
en dat zal nog wel veel langer worden
Wat een treurige seks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef MissVanity het volgende:
2 uur batsenVreselijk.
Even snel voorspel en dan 10 minuten en dan klaar. Niet naknuffelen en gewoon gaan slapen.
Zeker als je het standaard zo gaat...quote:
Ik vraag mij alleen af of het licht aan of uit is dan?quote:
Waarschijnlijk uit zodat hij haar lichaam niet kan zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af of het licht aan of uit is dan?
Waarschijnlijk uit zodat zij alvast kan gaan slapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker als je het standaard zo gaat...
daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit zodat zij alvast kan gaan slapen.
Of impotentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
daar had ik nog niet eens aan gedachtwat slecht van me.
Misschien is der vriend necrofiel?
Wappen hoeft niet altijd swingen te betekenen je kan ook heerlijk wappen met zijn 2equote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Enj0y het volgende:
Lees het boek ''Nieuwe buren'' van Saskia Noort eens. Daarin zie je ook een ander paar dat regelmatig met andere paren neukt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef heiden6 het volgende:
Count me in.![]()
Weinig lekkerders dan spaceseks.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Rekkie het volgende:
Wappen?
Dat is toch het oude mobiel internetten?
Wat had je toen op dan?quote:Op zondag 4 september 2011 03:50 schreef Phantomesse het volgende:
Nog niet echt gedaan. 1 keer ging het er wel van komen maar de terugreis duurde zo lang dat ik nuchter werd onderweg en de downkick er al flink in zat en ik dus geen zin meer had om meer drug te nemen. Heb met die meid toen wel flink liggen rommelen maar d'r vent mocht er echt niet op
fantastisch, dat meer mensen dit top vinden! het is zoooo gaaf voor erbij om af en toe te spacen en ervoor te gaan, bv. met een beetje mdma op, eerst douchen en dan de rest!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Blueberry85 het volgende:
Ik wap zo af en toe met een stel andere lieve geile mensen...het lijkt een enorm taboe...iemand ervaring hiermee?
Ik noem het een enorme toevoeging aan mijn (sex)leven...
Voor de mensen die niet weten wat het is verwijs is naar:http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php
Je zal wel de verkeerde meiden uitzoeken dan.quote:Op zondag 4 september 2011 11:00 schreef Razzmatazz het volgende:
ps. weinig dames die er ook zo over denken trouwens, waar ligt dat aan?
hehe, ik ook, is wel alweer lang geleden.quote:
Dus jij bent iemand van de friends with benefits als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Blueberry85 het volgende:
Ik wap zo af en toe met een stel andere lieve geile mensen...het lijkt een enorm taboe...iemand ervaring hiermee?
Voor de mensen die niet weten wat het is verwijs is naar:http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php
Gast, wat is volgens jou het verschil tussen mdma en xtc?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:25 schreef B-FliP het volgende:
Als je mdma of xtc op hebt is elke aanraking gewoon super lekker.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:25 schreef NanKing het volgende:
MDMA is de werkzame stof in XTC er is wel degelijk een verschil ^^
Als ik het goed heb is MDMA een kristal en XTC een pil, om van dat kristal een pil te maken moet je er (dacht ik) iets van andere troep bij gooien / kan er andere troep bij gegooid worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:13 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]![]()
MDMA = XTC. XTC is de straatnaam voor MDMA. Is gewoon hetzelfde.
Yep, MDMA heb je in poeder/kristal en XTC is een pil met MDMA als werkzaam bestanddeel, vaak zit er ook nog wat speed bij.. Verder dacht ik dat dit topic over seksen onder invloed ging..quote:Op donderdag 8 september 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik het goed heb is MDMA een kristal en XTC een pil, om van dat kristal een pil te maken moet je er (dacht ik) iets van andere troep bij gooien / kan er andere troep bij gegooid worden.
Mja weet het niet zeker verder
Hahah ik dacht dat wappen voormalig mobiel internet was hahahquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Blueberry85 het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is MDMA een kristal en XTC een pil, om van dat kristal een pil te maken moet je er (dacht ik) iets van andere troep bij gooien / kan er andere troep bij gegooid worden.
Mja weet het niet zeker verder
MDMA kristallen inderdaad, om dat in een pil te stoppen heb je bindmiddel nodig (om de kristallen bij elkaar te houden in de pil) en eventueel een kleurstofje (om een leuk kleurtje aan de pil te geven) + een leuk logo. Er wordt voor de rest bijna nooit speed of ites anders bij gedaan hoor. Alleen MDMA, dus een XTC pil.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:36 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Yep, MDMA heb je in poeder/kristal en XTC is een pil met MDMA als werkzaam bestanddeel, vaak zit er ook nog wat speed bij.. Verder dacht ik dat dit topic over seksen onder invloed ging..
Dat dus, ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moest denken aan; wappen, wippen met een slappe
Heb het ff nagelezen en tegenwoordig komt het idd nagenoeg niet meer voor dat er iets als speed wordt toegevoegd.. Wel dien je op te passen met namaakpillen die mcpp bevatten.. Hier heb ik persoonlijk erg nare ervaringen mee (3 dagen hernia-verschijnselen terwijl ik nooit hernia heb), dat seksweekendje was dus goed naar de knoppen..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:32 schreef ikjijallebei het volgende:
MDMA kristallen inderdaad, om dat in een pil te stoppen heb je bindmiddel nodig (om de kristallen bij elkaar te houden in de pil) en eventueel een kleurstofje (om een leuk kleurtje aan de pil te geven) + een leuk logo. Er wordt voor de rest bijna nooit speed of ites anders bij gedaan hoor. Alleen MDMA, dus een XTC pil.
XTC is gewoon de straatnaam voor MDMA, maar is gewoon precies hetzelfde.
Net als dat stoep / trottoir hetzelfde is.
Amen! Heerlijk zo af en toe en zeker geen must!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef happyliving het volgende:
Wappen heerlijk toch,
Heerlijk op de wapkamer trance muziekje en met zijn tweetjes of met meerdere.
Lekker nog wat ballonnetjes met lachgas en een super avond en nacht.
Dit betekend niet dat het zonder wat te gebruiken niet leuk en lekker is, maar zo af en toe is het gewoon anders en lekker.
Op zijn tijd, moet kunnen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:21 schreef happyliving het volgende:
Wappen heerlijk toch,
Heerlijk op de wapkamer trance muziekje en met zijn tweetjes of met meerdere.
Lekker nog wat ballonnetjes met lachgas en een super avond en nacht.
Dit betekend niet dat het zonder wat te gebruiken niet leuk en lekker is, maar zo af en toe is het gewoon anders en lekker.
Ik ben ook een echte swinger,kom geregeld in clubs etc. En dat doe ik altijd zonder drugs. Wappen is voor mij iets speciaals,wat ik zeker niet maandelijks doe... Ik heb altijd mijn grenzen ook als ik wap ben...Dus ik heb na een weekendje wappen nooit een idee van shit dit had ik niet gewild.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
TS, ik vraag me af. Ik lees dat je tijdens het wappen het ook met meer dan twee mensen doet. Doe je dat ook wel eens zonder drugs op? Doe je met drugs meer dingen dan dat je normaal zou doen? Bijvoorbeeld wel anaal met drugs, zonder niet.
Ik heb het niet over eens een keertje iets gedaan met drugs en nooit zonder, maar meer structureel. Ik ken namelijk mensen die er op los swingen/groepseksen met drugs, maar zoiets niet doen/durven zonder. En dat vind ik wel verkeerd.
Ook zonder wappie te zijn doen wij aan daten, wij doen dat nu alleen nog thuis.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
TS, ik vraag me af. Ik lees dat je tijdens het wappen het ook met meer dan twee mensen doet. Doe je dat ook wel eens zonder drugs op? Doe je met drugs meer dingen dan dat je normaal zou doen? Bijvoorbeeld wel anaal met drugs, zonder niet.
Ik heb het niet over eens een keertje iets gedaan met drugs en nooit zonder, maar meer structureel. Ik ken namelijk mensen die er op los swingen/groepseksen met drugs, maar zoiets niet doen/durven zonder. En dat vind ik wel verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |