Word je eikel alleen maar ongevoelig van... ooit coke op je tong gedaan? dat effect dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:54 schreef muhahaha het volgende:
Collega vertelde een sterk verhaal; hij had wat cocaine op zijn eikel gedaan en de sex was echt grandioos
Nooit op waarheid getest
ik rook zowiezo nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog nooit coke gezien zelfs
Ik ben echt braaf. Rook wel eens wiet maar harddrugs nooit gedaan.
Dus? Ik wel.quote:
Ja, dan is het toch grandioos, voor HAARquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef igottagun het volgende:
[..]
Word je eikel alleen maar ongevoelig van... ooit coke op je tong gedaan? dat effect dus
Als seks langer duurt dan een half uur ben ik wel beurs hoor, denk maar niet dat het prettig is voor een vrouw als er 2 uur achter elkaar door wordt gestamptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan is het toch grandioos, voor HAAR![]()
Ooit op dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
Met wiet zou ik het wel eens willen proberen maar echt pillen enzo nty
Nouja, 30 minuten dan ipv na 2x stoten spuitenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als seks langer duurt dan een half uur ben ik wel beurs hoor, denk maar niet dat het prettig is voor een vrouw als er 2 uur achter elkaar door wordt gestampt
Kwestie van gewenningquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als seks langer duurt dan een half uur ben ik wel beurs hoor, denk maar niet dat het prettig is voor een vrouw als er 2 uur achter elkaar door wordt gestampt
Vaak zat wiet gesmoked, maar nog nooit pillen gedaan en ga ik wss ook nooit doen ookquote:
Noujaquote:
Gewoon in het andere gat verder gaan danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NoujaOp een gegevenmoment houdt het daar op voor de vrouw gewenning of niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in het andere gat verder gaan dan
10 minuten is ook wel kort.. O.oquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef MissVanity het volgende:
2 uur batsenVreselijk.
Even snel voorspel en dan 10 minuten en dan klaar. Niet naknuffelen en gewoon gaan slapen.
Mja.. jouw keuzequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vaak zat wiet gesmoked, maar nog nooit pillen gedaan en ga ik wss ook nooit doen ook
Sommige mensen hebben daar genoeg blijkbaar. Voor een keertje is het niet erg. Maar als het altijd is dan wordt het wel saaiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
10 minuten is ook wel kort.. O.o
hebben jullie haast ofso?
Kmag hopen van wel, of je moet me proberen te drogeren op een meet. Maar alleen chicks mogen datquote:
inderdaad, een vluggertje oké. Maar als dat de routine isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar genoeg blijkbaar. Voor een keertje is het niet erg. Maar als het altijd is dan wordt het wel saai
Nu voel ik me afgewezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kmag hopen van wel, of je moet me proberen te drogeren op een meet. Maar alleen chicks mogen dat
Geen idee ik heb nooit seksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, een vluggertje oké. Maar als dat de routine is
ja same herequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nooit seksdus met zoiets zou ik al blij zijn
Ook zoietsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja same heretis alweer een lange tijd geleden... 2 en halve maand
en dat zal nog wel veel langer worden
Wat een treurige seks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef MissVanity het volgende:
2 uur batsenVreselijk.
Even snel voorspel en dan 10 minuten en dan klaar. Niet naknuffelen en gewoon gaan slapen.
Zeker als je het standaard zo gaat...quote:
Ik vraag mij alleen af of het licht aan of uit is dan?quote:
Waarschijnlijk uit zodat hij haar lichaam niet kan zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af of het licht aan of uit is dan?
Waarschijnlijk uit zodat zij alvast kan gaan slapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker als je het standaard zo gaat...
daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit zodat zij alvast kan gaan slapen.
Of impotentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
daar had ik nog niet eens aan gedachtwat slecht van me.
Misschien is der vriend necrofiel?
Wappen hoeft niet altijd swingen te betekenen je kan ook heerlijk wappen met zijn 2equote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef Enj0y het volgende:
Lees het boek ''Nieuwe buren'' van Saskia Noort eens. Daarin zie je ook een ander paar dat regelmatig met andere paren neukt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:48 schreef heiden6 het volgende:
Count me in.![]()
Weinig lekkerders dan spaceseks.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Rekkie het volgende:
Wappen?
Dat is toch het oude mobiel internetten?
Wat had je toen op dan?quote:Op zondag 4 september 2011 03:50 schreef Phantomesse het volgende:
Nog niet echt gedaan. 1 keer ging het er wel van komen maar de terugreis duurde zo lang dat ik nuchter werd onderweg en de downkick er al flink in zat en ik dus geen zin meer had om meer drug te nemen. Heb met die meid toen wel flink liggen rommelen maar d'r vent mocht er echt niet op
fantastisch, dat meer mensen dit top vinden! het is zoooo gaaf voor erbij om af en toe te spacen en ervoor te gaan, bv. met een beetje mdma op, eerst douchen en dan de rest!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Blueberry85 het volgende:
Ik wap zo af en toe met een stel andere lieve geile mensen...het lijkt een enorm taboe...iemand ervaring hiermee?
Ik noem het een enorme toevoeging aan mijn (sex)leven...
Voor de mensen die niet weten wat het is verwijs is naar:http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php
Je zal wel de verkeerde meiden uitzoeken dan.quote:Op zondag 4 september 2011 11:00 schreef Razzmatazz het volgende:
ps. weinig dames die er ook zo over denken trouwens, waar ligt dat aan?
hehe, ik ook, is wel alweer lang geleden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |