quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef November5th het volgende:
Ik ga TI doen aan de HvA.. zie jullie wel op de 25ste!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
Ik begin dit jaar met Informatica - Game Technology & Producing op het Saxion in Enschede.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:54 schreef JoshuaL het volgende:
Hier meld zich een 3de jaars informatica studenten van de Hogeschool Zeeland.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:59 schreef Baghdaddy het volgende:
Hey!
Ik begin dit jaar met mijn nieuwe studie aan de HvA: Informatica.
Dat ligt dan weer aan je klasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef Kvdijk het volgende:
Nou dat wordt dus met de hele klas fokken
Donderdag om 9 uur introductiedag HVA
Owhja ik word weer genaaid :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan je klasvriend van mij moet pas om 9:45
Heb nog geen enkel boek besteld..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef Kvdijk het volgende:
Hebben mensen eigenlijk al hun boeken binnen en hebben jullie alle boeken meteen besteld?
Hoef ook pas om 9:45.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat ligt dan weer aan je klasvriend van mij moet pas om 9:45
Vorig jaar had ik die boeken (andere HBO-studie) ook pas nodig na twee weken o.i.d.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Kvdijk het volgende:
Lol nog geen boeken besteld?
Het begint pas over 2 dagen he
Ik heb Java, Projectmanagement en studieloopbaan besteld zoals op de website van hva stond alleen nog niks binnen. Rest van de boeken bestel ik pas wanneer ik ze nodig heb
Hallon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Mitx het volgende:
Kijk is aan, Ik ga ook volgende week beginnen met de opleiding Informatica op de Hogeschool van Amsterdam
Nou niet speciaal aangemeld voor dit topic. Maar wel de eerste die ik echt ga volgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hallon.
Speciaal aangemeld voor dit topic?
Welke klas?
Jij bent Mitchell?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Mitx het volgende:
[..]
Nou niet speciaal aangemeld voor dit topic. Maar wel de eerste die ik echt ga volgen![]()
Ik zit in p111
Houd hier wel rekening mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wordt trouwens behoorlijk kloten donderdag, aangezien de metro's niet tot spaklerweg rijden
Jouw voornaam begint vast niet echt met de K en achternaam met van Dijk?quote:
Trein naar Amstel en vandaar lopen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Wordt trouwens behoorlijk kloten donderdag, aangezien de metro's niet tot spaklerweg rijden
enige optiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Trein naar Amstel en vandaar lopen?
Ik vind het sowieso kut om er te komen
Wie bedenkt die introductie dan ook deze weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Kvdijk het volgende:
[..]
Trein naar Amstel en vandaar lopen?
Ik vind het sowieso kut om er te komen
Hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Jouw voornaam begint vast niet echt met de K en achternaam met van Dijk?
Kon je i.i.g. niet vinden.
Dat ligt er geloof ik ook nog aan in welke klas je zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Kvdijk het volgende:
Rooster werkt niet , maar idd vanaf 29 augustus.
Maar ik geloof ( hoop ) niet dat we dan meteen volle bak moeten.
Thanks 4 the tip, maar ik dacht dat metro 51 wel naar spaklerweg gaat als eindhalte (tot en met 4 september).. O.oquote:Wordt trouwens behoorlijk kloten donderdag, aangezien de metro's niet tot spaklerweg rijden
Ik vind de communicatie via HVA echt al ronduit bagger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Kvdijk het volgende:
Rooster werkt niet , maar idd vanaf 29 augustus.
Maar ik geloof ( hoop ) niet dat we dan meteen volle bak moeten.
Ik heb geen tussenuren zowatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik word hier niet zo vrolijk van, dacht echt dat we nog een week vakantie hadden![]()
Veel tussenuren trouwens.
Ik zie dat jij zelfs dagen vrij hebt.quote:
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zie dat jij zelfs dagen vrij hebt.
Hier beginnen die tussenuren maandag al, twee uur.
Hmm.. kan ik mij nog afmelden van studeren?
Nu snap ik weer waarom ik gestopt was
Welomquote:
Is mij op dit moment ook nog niet helemaal duidelijk tot waar de metro nou precies rijdt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik ga ook informatica doen op de hogeschool van Amsterdam. Ik zit in lokaal IP115.
[..]
Thanks 4 the tip, maar ik dacht dat metro 51 wel naar spaklerweg gaat als eindhalte (tot en met 4 september).. O.o
Schijnt project te zijn wat je in groepsverband doet, je hoeft niet naar school als je dit afspreekt met je groepje Dat is wat ik gehoord hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Vraag mij wel af wat dat Project Expo is. Duurt in ieder geval vrijwel de heledag.
Is dat het project waar ze het tijdens opendag e.d. over hadden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Schijnt project te zijn wat je in groepsverband doet, je hoeft niet naar school als je dit afspreekt met je groepje Dat is wat ik gehoord heb
IP111 hier
Hoop van niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef November5th het volgende:
Heb me boeken nog niet besteld.. salaris pas binnen op de 29ste![]()
Vraag me af of ik ook nog een TI-84 moet aanschaffen.. heb de mijne misplaatst
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is dat het project waar ze het tijdens opendag e.d. over hadden.
Iets met een eigen winkel o.i.d. ontwerpen.
Tevens, jouw naam is echt Luke
Geen flauw idee, dacht wellicht is je username alleen een nickname waarbij Luke van Star Wars is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
Haha hoe dacht je dan dat ik heette?
Zo had ik hem nog niet bedachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dacht wellicht is je username alleen een nickname waarbij Luke van Star Wars is.
Al een poosjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef November5th het volgende:
Hebben jullie al je HvA collegekaart ontvangen? Ik nog niet.
Was eigenlijk van plan dat te skippen, aangezien ik verwachtte dat we de rest van de week vrij warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Kvdijk het volgende:
Trouwens ben ook benieuwd wat er maandag is in de Tuschinski
En hoe we ooit binnen 50 minuten op tijd terug kunnen zijn
Die je moet vouwen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef November5th het volgende:
Ja ik ga ff donderdag vragen wat het is, als het niks bijzonders is word het sowieso een skipquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Was eigenlijk van plan dat te skippen, aangezien ik verwachtte dat we de rest van de week vrij waren
Duivendrechtsekade invullenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Gemaskerde het volgende:
Elke keer als ik Spaklerweg intyp bij 9292ov kom het uit bij van der Madeweg en dan 4 min. lopen.
Snap er geen reet van.
Ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef November5th het volgende:
Ik maar lopen denken van, wat bedoeld ie nou weer met Frans Dugour, IP104 dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Baghdaddy het volgende:
Boeken bestel ik later wel, die zijn nog niet gelijk nodig. Ik zit bij Frans Dugour btw.
Waar is wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef November5th het volgende:
BSK Wiskunde (WC) BSK Wiskunde (PE) Whoop there it is!
True story.quote:
Gewoon op je laptop doen johquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef November5th het volgende:
[..]
Daar is mijn antwoord, dus maar wel een rekenmachine halen
Hoef niet te betekenen dat je echt een rekenmachine nodig hebt, of in iedergeval niet persee zo'n grafische.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:39 schreef November5th het volgende:
[..]
Daar is mijn antwoord, dus maar wel een rekenmachine halen
Voor Technische informatica wel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoef niet te betekenen dat je echt een rekenmachine nodig hebt, of in iedergeval niet persee zo'n grafische.
Dat ga ik gelukkig niet doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Voor Technische informatica wel!
Kan je juist mooi al je antwoorden in zetten. Deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoop van niet.
Die dingen zijn duur.
Ik, dat wordt bikkelen voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Zijn hier trouwens meerdere 'studiegenoten' die ook geen examen hebben gedaan in Wiskunde?
Nice, i.i.g. een lotgenoot betreft Wiskundequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik, dat wordt bikkelen voor mij. Is dit echt de definitieve rooster? Hoop van niet.
Ja ik heb wiskunde op vmbo-t niveau, daarna 4 jaar geen wiskunde op mbo gehad dus dat wordt nog watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Zijn hier trouwens meerdere 'studiegenoten' die ook geen examen hebben gedaan in Wiskunde?
Ik bestel ze tweedehands, vaak 1/4 v.d. nieuwprijs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:48 schreef TwenteFC het volgende:
Voor degene die de boeken hebben, vonden jullie het ook al veel te simpel?
Bedoel eerder dat ik de lesstof in die boeken nou niet echt heel uitdagend of moeilijk vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik bestel ze tweedehands, vaak 1/4 v.d. nieuwprijs.
Bij vorige studie ook gedaan, maar 1 keer probleem mee gehad dat er een keer een opdracht miste in de vorige druk van het boek,
Je hebt het ook alleen nodig bij tentamens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef November5th het volgende:
Ah net mijn collegekaart (brief) gevonden.. ziet er wel cheap uit
Heb wiskunde op vmbo TL dus moest een 21+ toelatings examen doen in wiskunde B( ben geen MBO-instromer), viel mee dus misschien zijn de lessen niet zo moeilijk.Althans dat hoop ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb al meerdere studenten gesproken die Informatica volgen, zelfs op de opendag eentje, die zei dat er echt minimum wiskunde wordt gebruikt, je hebt het vrijwel nooit nodig en anders op laag niveau. Hij begon er ook over dat die zomer wiskundecursus geldklopperij is aangezien je precies hetzelfde begin het jaar krijgt (die wiskundemodule op ons rooster dus).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:22 schreef November5th het volgende:
[..]
Heb wiskunde op vmbo TL dus moest een 21+ toelatings examen doen in wiskunde B( ben geen MBO-instromer), viel mee dus misschien zijn de lessen niet zo moeilijk.Althans dat hoop ik
En bevalt het een beetje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Even wat punten:
Lessen beginnen hoogstwaarschijnlijk 5 sept. pas. De rooster is daarentegen zo goed als vast voor dit semester.
Punt twee, wiskunde op Informatica is nihil. Bij Technische Informatica is dat meer een belangrijk vak.
Ik zit nu in mijn derdejaar
Volgens mij had je mij destijds ook geinformeerd in eerdere topics (of niet)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Even wat punten:
Lessen beginnen hoogstwaarschijnlijk 5 sept. pas. De rooster is daarentegen zo goed als vast voor dit semester.
Punt twee, wiskunde op Informatica is nihil. Bij Technische Informatica is dat meer een belangrijk vak.
Ik zit nu in mijn derdejaar
Ja kan ff duren, ik had gister gebeld naar HvA en daar zeiden ze dat het nu nog 2 weken kan duren voor dat je je collegekaart krijgtquote:
Gecondoleerdquote:
What up? Hoe heeft ie je genaaid?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Wat aan klapjostie is die kerel zegHeeft me 2 jaar geleden loeihard genaaid op een beoordeling
Beoordelen op het starten met een jostie team, ipv op het doorlopen process.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:55 schreef Gemaskerde het volgende:
What up? Hoe heeft ie je genaaid?
quote:Jah, ge bent geen teamspeler eh?, ik ga een onvoldoende geven
IP115 dus, dan zit je bij een andere FOK!ker in de klas, werd paar posts voor deze gepostquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik heb ene Zarina. Hoop dat het bij haar OK is.
Dat is dan inderdaad niet echt een mooie kennismaking met hem. Erg jammer als docenten niet verder nadenken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Beoordelen op het starten met een jostie team, ipv op het doorlopen process.
Was bij een peerassement (zit einde van ieder project). Ik had dus die lutser als beoordelaar.
Wilde hij eerst een onvoldoende geven, omdat ik 3 man uit me projectteam had gezet / geflikkert/ getrapt omdat ze niks uitvoerden (eentje zelfs 1 dag voor de oplevering eruit gekregen).
[..]
Terwijl de overgebleven teamgenoten mij allemaal een 9 gaven omdat ik overal zeer strak bovenop zat.
Uiteindelijk maakte die lul er een 6je van, waardoor ik op een eindcijfer uitkwam van 7,4 voor dat project. Oftwel, een 7 ipv een 8
Blijft natuurlijk zwaar scraal dat hij beoordeelde op het feit dat ik alle zeer zwakke schakels eruit heb gezet (al dan niet met vele gesprekken tussen begeleiders), en niet beoordeelde hoe het hoort. Dus op het process. (Goede afspraken maken, sancties zoals eruit gooien bij niet naleven van deze, meetings om de boel nog proberen te regelen, etc.)![]()
't ging trouwens om project Nemo, dus kan je je alvast voorbereiden
Hoe kan je schoonzusje het al weten als zij eveneens een eerstejaars is?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Zover ik weet moeten jullie komende week al beginnen. Mijn schoonzusje gaat ook naar de HvA en moet ook komende maandag beginnen en haar nichtje is geloof ik deze week (2ejaars) alweer begonnen.
Metro 51 & uitstappen bij spaklerweg (eindhalte tot 4 sept) en daarna lopen..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Heren, hoe gaan jullie morgen? (Route)
Ik ga gewoon een pen een een mini notitieblokje meenemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef LightLuke het volgende:
Wat is nu handig om mee te nemen morgen?aangezien we daar ook al geen info over hebben gekregen
Grr, dacht ik al. Thanks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Metro 51 & uitstappen bij spaklerweg (eindhalte tot 4 sept) en daarna lopen..
Ik ga niks meenemenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef LightLuke het volgende:
Wat is nu handig om mee te nemen morgen?aangezien we daar ook al geen info over hebben gekregen
Na 4 september is de eindhalte centraal station. Hij gaat nog wel langs spaklerweg, dus eigenlijk verandert er geen reet voor de hva mensen die van westijk naar spaklerweg gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Grr, dacht ik al. Thanks.
edit: En na 4 sept. ?
Gehoord van tweedejaars zo'n 5 a 6 uurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Pff ik heb echt geen zin in morgen. Hoelang gaat het duren denken jullie?
Lolwut? Ik dacht driekwartier o.i.d.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:39 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Gehoord van tweedejaars zo'n 5 a 6 uur
Zeker niet tot 5/6 uur. Denk (hoop) dat we 1 uur klaar zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Lolwut? Ik dacht driekwartier o.i.d.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:26 schreef Kvdijk het volgende:
Ben thuis , was rond 1 uur klaar..
Maar wat een lame dag ..
Presentatie krijgen over een receptie![]()
En die gast van de mediatheek met het zoeken op google
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeker niet tot 5/6 uur. Denk (hoop) dat we 1 uur klaar zijn.
Eindelijk thuis, drie uur klaar.quote:
Nopequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef November5th het volgende:
Gemaskerde, droeg jij vandaag veel rood ?
Ik zag wel iemand met Dre beats, maar volgens mij grijze, had je toevallig grijs Adidas vest aan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef November5th het volgende:
Gemaskerde, droeg jij vandaag veel rood ?
Ik had trouwens Zwarte Beats by Dre om me nek en veel grijs aan, misschien dat iemand me heeft herkend.
Ik dacht dat je de gemiddelde fok!user wel zou herkennenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nope
Ik wil je wel beschrijving geven hoe ik eruit zie. Grote kans dat je maandag al herkend aangezien ik er nogal anders uitzie dan de gemiddelste Informatica'er.
Deze snap ik niet helemaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de gemiddelde fok!user wel zou herkennen
Doorgaans kan je de FOK!Users zo aanwijzenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal?
Het zat trouwens helemaal vol met potentiele FOK!users
Oh op die manier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Doorgaans kan je de FOK!Users zo aanwijzen![]()
volgens mij moet je ook niet te hard FOK! roepen
Zwart vest met grijze capuchonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Hoe was jij te herkennen Luke?
Klas?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maandag beginnen met die opleidingwat cool he, dat er een celeb bij jullie op de opleiding zit
Oh deeltijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
Geen ideemaandagavond om 18 uur is de eerste les. In dat gebouw in Duivendrecht.
ik de normale informatica jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een soort Informatica doen jullie dan? of allemaal de "normale" informatica?
En wat wil je later precies gaan doen? Ik zat zelf namelijk heel veel te twijfelen tussen allesquote:
Voor mij is er geen laterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En wat wil je later precies gaan doen? Ik zat zelf namelijk heel veel te twijfelen tussen alles
Feli! Hoeveel jaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Vandaag hbo informatica afgerond op saxion Enschede
Nice, ik moet daar dinsdag juist net beginnen. Nog tips & tricks voor op het Saxion?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Vandaag hbo informatica afgerond op saxion Enschede
Celeb? Vanwege die foto op de FP van jou?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maandag beginnen met die opleidingwat cool he, dat er een celeb bij jullie op de opleiding zit
Vrijwel iedereen in dit topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wie zit er nog meer op dat gebouw Kroonjuweel.
Kan mij niet herinderen dat ik je heb zien lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Zwart vest met grijze capuchon
Je maakt grap toch, over dat FOK! op je voorhoofd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Kvdijk het volgende:
Ik had Fok! op me voorhoofd , iemand mij herkend? :p
Ben benieuwd naar maandag, met ze alle naar de bioscoop
Trouwens me halve klas was er vandaag niet eens.
Vreemd, wellicht zijn ze het vergeten uit te delen? Hebben jullie wel die lunch gekregen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef lTom het volgende:
Ik zit in IP115. Vond het echt een lang durende dag.
Grappig dat lighluke en andere klassen wel zo´n witte HvA Goodybag gekregen hebben en mijn klas helemaal niet?
Ook. En daarbij kom ik zo nu en dan ook wel eens op exclusieve feestjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Celeb? Vanwege die foto op de FP van jou?![]()
Ik zal je eens aanspreken als ik je rond zie lopen, moeilijk te herkennen ben je niet.
Iedereen doet hier dan ook deeltijd?quote:[..]
Vrijwel iedereen in dit topic.
Nope, volgens mij alleen jij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook. En daarbij kom ik zo nu en dan ook wel eens op exclusieve feestjesEen soort schnabbelaar dus
[..]
Iedereen doet hier dan ook deeltijd?
Das normaal bij Informaticaquote:
hahhahhah fijn, ik dacht het is 2011.. er zullen vast minder stereotypes in zo'n opleiding zitten, niet dat ze niet aardig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Das normaal bij Informatica
en de enkele keer dat ze er wel bij zitten...... Zou je toch bijna spontaan homo worden; mên wat een trollen zitten er altijd bij
True storyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Das normaal bij Informatica
en de enkele keer dat ze er wel bij zitten...... Zou je toch bijna spontaan homo worden; mên wat een trollen zitten er altijd bij
https://intra.informatica.hva.nl/content/index.xml -> https://intra.informatica(...)/11-131057/index.xml -> http://www.studystore.nl/webshop/?institute=116884quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zou geen idee hebben wat ik nodig hebKreeg wel 1 of ander foldertje.
Maar nog nergens gezien wat ik nodig heb. Dus ik zie het allemaal wel.
Np studiegenootquote:
Die krijg je als het goed is vanzelf, althans lijkt mij dat daar niet veel verschil bij zit tussen deel- en voltijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moet volgens mij ook nog m'n schoolpas aanvragen
Ik kreeg bij de eerste mail zo'n formulier daarvoor. Ik moest er een pasfoto opplakken. Maar dat was ik dus nog vergeten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Np studiegenoot
[..]
Die krijg je als het goed is vanzelf, althans lijkt mij dat daar niet veel verschil bij zit tussen deel- en voltijd.
Probeer in ieder geval achterstand te vermijden. Klinkt logisch, maar je bent wel snel geneigd dingen uit te stellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nice, ik moet daar dinsdag juist net beginnen. Nog tips & tricks voor op het Saxion?
Heb je het topic wel gelezen? No offence maar die eerste vraag is gewoon domquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:26 schreef Caneezy het volgende:
Nog meer mensen die hier op het HvA zitten opleiding Informatica? Eventueel in de klas IP103? Voltijd opleiding ofcourse.
voor zo ver ik weet wel, misschien dat je hem ergens achter kan parkeren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Juicyhil het volgende:
Is het eigenlijk betaald parkeren daar?
Dit zijn inderdaad de titels voor blok 1.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Java
Praktisch UML
Projectmanagement
Studieloopbaanontwikkeling
Dit klopt toch voor Informatica lj 1? Twijel nu of die laatste boek ook moest.
Mooi om te horen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
Was leuk netleuke gemotiveerde groep, leuke docenten die het hele gebeuren ook serieus nemen.
Je moet wel een ongeloofelijke jostie zijn om Basic Skills niet te halen.... Als je dat spul vanaf het begin volgt, heb je zeker 4 herkansingen tot einde van het jaar om het te halenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik vind het alleen gaar dat je eruit wordt getrapt als je Basic Skills en PP niet haalt dit jaar..
Had ik ook moeit mee, ik ging langs de balie en na een wachtwoord wijziging kon ik verbinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef Juicyhil het volgende:
Op email.hva.nl doet alles het prima.
Alleen dat Eduroam is een drama
Dat is voor jou niet nodig maar voor anderen (waaronder ik) wel, aangezien ik bij 0 begin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Net Programming Principles gehad. Begin ik serieus weer met de basis van de basisuitleg van 40 minuten over hoe je een regel commentaar neerzet.
Dank voor de comment!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je moet wel een ongeloofelijke jostie zijn om Basic Skills niet te halen.... Als je dat spul vanaf het begin volgt, heb je zeker 4 herkansingen tot einde van het jaar om het te halen+ je kan eventueel zelfs nog een verzoek bij de examencommisie neerleggen, om in augustus (dus op papier leerjaar 1) nog de boel te herkansen.
Je begint met voor elk vak een eerste toets, dan als je zakt, krijg je les, 2e keer een toets. zak je, herkansing, zak je weer, kan je vak vaak nog in een ander blok bij een andere klas meevolgen (wiskunde niet, loop hele jaar door), zak je dan weer, krijg je weer een herkansing). Is gewoon belachelijk hoe vaak je het mag verneuken
Mooi dat ze ons ook op de hoogte houden, pauperbedrijf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef Kvdijk het volgende:
Studystore is ook lekker bezig met de boeken van Java, niemand heeft een boek en ze komen pas eind September binnen volgens Studystore
Ja ik heb ook PDF gevonden van Java, maar dat is weer een 3de druk ipv 4de en schijn weer behoorlijk anders te zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb alle boeken gewoon via Google
Bevalt verder wel, al ben ik zelf niet echt iemand die graag studeert, werk liever. Het bevalt allemaal dus wel maar sommige dingen zijn wennen, meteen een project e.d.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:52 schreef Kvdijk het volgende:
Ja beetje jammer weer,
Maar hoe bevalt je studie na een week?
behalve je haat na stereotype :p
Soberso faalt HvA aan alle kanten.quote:Op maandag 5 september 2011 11:05 schreef Juicyhil het volgende:
Die administratie bij de HvA faalt ook aan alle kanten hè
Ik verveel me daar kapot johquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:45 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik snap echt geen ene kut van programming principles.
Ruilen?quote:
Jah, het is simpel. Moet ik de tafel van 10 uitrekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ruilen?
Neem aan dat je je verveelt aangezien je het al snap toch?
Dat heb ik toevallg net gedaan, was wel te doen met wat hulp van teamgenoot.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jah, het is simpel. Moet ik de tafel van 10 uitrekenIk heb in het verleden hele boekhoudingen uitgerekend, dan moet ik serieus dit doen?
4 regeltjes zijn dat maar. Als je es een keer hulp nodig hebt met programmeren moet je maar eens pm-en dan kan ik je misschien wat uitleggen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallg net gedaan, was wel te doen met wat hulp van teamgenoot.
Maar die graden snap ik echt niet
PM mij die regeltjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
4 regeltjes zijn dat maar. Als je es een keer hulp nodig hebt met programmeren moet je maar eens pm-en dan kan ik je misschien wat uitleggen.
4 regels maar? ik heb een heel boekwerkquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
4 regeltjes zijn dat maar. Als je es een keer hulp nodig hebt met programmeren moet je maar eens pm-en dan kan ik je misschien wat uitleggen.
Voor die graden Celcius om te rekenen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:47 schreef LightLuke het volgende:
[..]
4 regels maar? ik heb een heel boekwerk
Nee die had ik ook als:quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor die graden Celcius om te rekenen?Het is echt niet lastig ofzo hoor.
Iemand die had laatst ook voor die tafel van 10 gewoon 10 while-loopjes neergezet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if(welkeopdracht == true) { naarfahrenheit = celsius * 9 / 5 + 32; System.out.println(celsius + " graden Celsius is "+ naarfahrenheit +" graden Fahrenheit"); } else { naarcelsius = (fahrenheit - 32) * 5 / 9; System.out.println(fahrenheit + " graden Fahrenheit is "+ naarcelsius +" graden Celsius"); } |
Oooh dat is prima. Let wel op je naamgeving hè.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:37 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Nee die had ik ook als:
[ code verwijderd ]
Thanks, werkte echter verder niet. Beetje geprobeert aan te passen maar hielp niet echt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
Zit op het werk![]()
Zoiets:
double gradenCelcius = 25.0;
double gradenFahrenheit = ((gradenCelcius / 5) *9) - 32;
gradenCelcius = ((gradenCelcius * 5) / 9) + 32;
System.out.println("Graden celcius is ".. " graden Fahrenheit is"..);
Even goed het practicum voor de precieze berekening lezen!
Geven ze nog Java?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef Kvdijk het volgende:
Studystore is ook lekker bezig met de boeken van Java, niemand heeft een boek en ze komen pas eind September binnen volgens Studystore
Ja;quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef Santello het volgende:
Weet iemand hier hoe ik mijn hva mail binnen kan krijgen op mijn iphone? Een hotmail account heb ik wel weten toe te voegen.
Kan je bevestigen dat ik hva webmail niet kan instellen zoals ik dat bij hotmail doe?quote:Op zondag 11 september 2011 01:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja;
1. Hotmail instellen op je toestel.
2. Inloggen op je HvA mail en via Opties al je mail forwarden naar je Hotmail.
Vanaf nu zal je al je HvA mails op je hotmail ontvangen en dus ook een melding op je telefoon.
Direct naar je telefoon? Niet getest eerlijk gezegd maar het zou wel moeten lukken.quote:Op zondag 11 september 2011 02:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan je bevestigen dat ik hva webmail niet kan instellen zoals ik dat bij hotmail doe?
En die eerste..quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:55 schreef Juicyhil het volgende:
Van die punten en veelhoek?
Easy
Ik heb alle practica voor dit blok al af
Ik heb maar 1,5 uur werkcollegequote:Op vrijdag 30 september 2011 13:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En die eerste..
Ik snap er echt geen ene kut van
Constant eerst 2 uur theorie, dan 1,5 uur practicum. Na een kwartiertje ben ik de weg al kwijt bij theorie.
Je mag alle antwoorden wel stuur, dan zou ik je erg lief vinden![]()
Ik kom zelf ook echt niet uit Practicum 4quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 uur werkcollege
Ik heb nu niet de code hier. Ligt thuis
Alles in ze geheel.. aanmaken van de classes, waardes, word er gek van. Heb bij iemand gekeken in de klas, maar die wou me niet helpen, een vriend van me is ook ten einde raad en het moet woensdag af. Zou je zo lief kunnen zijn om het naar mij op te sturen zodat ik er naar kan kijken en er wat van kan leren?quote:
ooohhhh, DAT bedoelen ze dus xDquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:44 schreef Juicyhil het volgende:
De parameter p gebruik je om het object Punt mee te geven. Je wilt bijvoorbeeld een Punt met x-positie 1 en y-positie 3, dan roep je de functie setPunt zo aan: Veelhoek.setPunt(1, new Punt(1,3));
Dat volgnummer is nodig om de positie te bepalen in de array waarin je de punten opslaat.
Ja min of meer, je moet een veelhoek hebben met 3 punten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik vind de opdracht heel slecht geformuleerd. Je weet nauwelijks wat de bedoeling is en wat ze willen imo.
Is het de bedoeling dat je bij opdracht C alleen (0,0) te zien krijgt?
Mja, das meestal wel zo met programmeer opdrachten, als je eenmaal het begin weet lukt het wel maar als je moet je nog die flow zien te pakken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef Juicyhil het volgende:
Lol, deeltijd moet die opdracht morgenavond uiterlijk inleveren
Maar op zich als je het eenmaal door hebt valt het wel mee hoor.
Jep, dus dan ga ik ook niet veel meer over dat galgje leren, hooguit via internet.quote:
zeg maar een aanvulling op de les van dit blok met extra practicaquote:
ik (deeltijd) wel. Volgend jaar verhuizen we naar de Amstelcampusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Zitten jullie eigenlijk allemaal in het Kroonjuweel gebouw? Tegenover locatie Wenkebachweg dus?
Hey,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kan je daarmee ook best helpen. Kan eventueel in Leeuwenburg in de bibliotheek.
Zelf heb ik het nog niet geprobeerd maar gebruik je wel die safebrowser (opnieuw installeren) en de link uit de mail?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:49 schreef Kuikenkip het volgende:
Krijgen jullie ook een foutmelding dat jullie geen rechten hebben om die proef technotoets te maken?
Lekker is dat, en dat nog bij een ICT-opleiding ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef Juicyhil het volgende:
Godsamme. Ik heb nou al zeker 6 mails gestuurd met opdrachten voor vak databases. Daarvan heb ik op geen een mail antwoord gehad
Oh maar je hebt ze wel al af?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, het zijn opdrachten die moeten worden afgetekend. Voor volgende week vrijdag welteverstaan.
Wanneer heb je die docent gemaild?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb ze af inderdaad.
Ik denk dat ik gewoon misbruik ga maken van de situatie en dat als ze kort van tevoren zeggen dat iets niet goed is, ik geen tijd heb voor verbetering.
Die student assistent had ik meerdere mailen gemaild. Toen maandag maar een mailtje naar de docent gestuurd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wanneer heb je die docent gemaild?
Wellicht zijn ze beide op vakantie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die student assistent had ik meerdere mailen gemaild. Toen maandag maar een mailtje naar de docent gestuurd.
Dat zou je anders inderdaad eventueel kunnen doen, verder zie ik niet echt wat je anders zou kunnen doen zonder wanhopig over te komen bij de betreffende docent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
Nou ja, ik heb diegene nadat ik de mailtjes had gestuurd nog gezien.Of anders even m'n loopbaan begeleider inschakelen. Kan ook nog eventueel
Netjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:08 schreef Juicyhil het volgende:
Nou ja, maar even een formele dreigmail gestuurd naar haar.
Daar was ik al bang voor, daarom wacht ik nog even met lerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:55 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik zit nu die technotoets te leren en heb 1 proef toets gemaakt. WTF sommige dingen hebben we nooit gehad en kan je niet terug vinden in die powerpoint... Gelukkig is het wel multi choice.
Ik heb alleen maar tentamens voor DB Conceptueel en PPquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Trouwens, wij hoeven toch alleen onze laptop mee te nemen naar het tentamen EXPO (technotoets)?
Engels, Nederlands, Wiskunde en PP zijn gewoon op papier, als ik het goed het begrepen?
Neem voor de zekerheid trouwens ook woordenboek mee naar engels, je weet maar nooit.
@ Juicy, heb jij ook gewoon dezelfde tentamens en de mogelijkheid om te kiezen voor een richting?
Netjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tentamens voor DB Conceptueel en PPen moet nog een reflectieverslag voor Prof inleveren.
En hoe bedoel je om te kiezen voor een richting? Volgens mij krijg je dat toch in het tweede jaar?
Oh, daar heb ik niets van meegekregen. Dat zal dan denk k wel niet voor de deeltijd zijn. Ik moet sowieso Software Engineering hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ja keuze maken voor welke van de zes BU's je wilt volgen (HCD, SNE, SE, GD, ITM en TC).
Als voltijdstudent moet je namelijk volgende week donderdag die keuze al gemaakt hebben.
Goeie vraag. Ik zou het niet weten :S Gewoon je laptop meenemen, dan weet je het zeker iig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Trouwens, wij hoeven toch alleen onze laptop mee te nemen naar het tentamen EXPO (technotoets)?
Engels, Nederlands, Wiskunde en PP zijn gewoon op papier, als ik het goed het begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |