Het is een ballenbak.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef KaoloJoeka het volgende:
Zijn er nog een beetje chicks of is het huilen met de pet op?
Je hebt geluk! Je favoriete user Juicyhil is een HvA'er. Ik zou zeggen, kom mee met mij!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:22 schreef Poumelie het volgende:
Volgens mij is het dood hier, maar toch...
Vrouwelijk schoon dat zich meldt voor een studie informatica aan de HvA, present!
Heb een diepgewortelde hekel aan de HvA, heb een hekel aan de UvA (ervaring, studeerde engels aan de uva maar ben gestopt) maar ik denk dat de Hogeschool van Utreg nog erger is dus dan maar naar de HvA.
Informatica op universitair niveau kan ik niet doen omdat ik op de middelbare school te lui was een hogere wiskunde te doen en nu heb ik geen tijd meer om mijn VWO B te halen.
Ik wil een dagje met iemand meelopen en dat moet redelijk snel gebeuren aangezien ik over een paar weekjes vertrek naar het buitenland om daar 4 maanden te gaan werken. Iemand interesse?
Bedoel dus gewoon de studie Informatica, niet Technische Informatica
Kouwenhoven reageert over het algemeen niet/heel traag op mails. Je kan eventueel ook gewoon "onofficieel" een dag meelopen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:13 schreef Poumelie het volgende:
Zo, late reactie van mijn kant
Heb een officieel 'meeloop-verzoek' gedaan via de website, zou binnen 2 weken antwoord krijgen maar inmiddels al 4 weken geleden. Kouwenhoven reageert ook niet op mijn e-mails. Enniewee dinsdag heb ik een open avond (deeltijd, al ga ik voltijd doen) waar ik misschien wel-niet heenga want deeltijd en 23 april de open avond voor de voltijd en dan bestook ik de aanwezigen wel met mijn vragen. Hoop in de week na de 23 april en voor 4 mei even te kunnen meelopen.. liefst met voltijd natuurlijk! Al maakt het volgens mij niet veel uit? Zal nog wel even kijken of ik reactie krijg van Kouwenhoven anders weet ik bij wie ik moet zijn! Bedankt voor het aanbod!
Veel verslagenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:07 schreef Thierry92 het volgende:
Ga het na de zomer doen!
Wordt mijn 3e studie, en ga de nu de richting SNE volgen.
Weet iemand wat ik een beetje kan verwachten hiervan?
In mijn eerste jaar: veel wiskunde en documentatie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:07 schreef Thierry92 het volgende:
Ga het na de zomer doen!
Ja, laatstejaars.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Raene het volgende:
Zijn er nog mensen die informatica @HVA studeren? Beetje stil hiero
..
Nou, welkom zou ik zeggen. Als het goed is volg je de studie op dit moment, hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:07 schreef Thierry92 het volgende:
Ga het na de zomer doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |