Zwart vest met grijze capuchonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Hoe was jij te herkennen Luke?
Klas?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maandag beginnen met die opleidingwat cool he, dat er een celeb bij jullie op de opleiding zit
Oh deeltijdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Juicyhil het volgende:
Geen ideemaandagavond om 18 uur is de eerste les. In dat gebouw in Duivendrecht.
ik de normale informatica jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een soort Informatica doen jullie dan? of allemaal de "normale" informatica?
En wat wil je later precies gaan doen? Ik zat zelf namelijk heel veel te twijfelen tussen allesquote:
Voor mij is er geen laterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En wat wil je later precies gaan doen? Ik zat zelf namelijk heel veel te twijfelen tussen alles
Feli! Hoeveel jaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Vandaag hbo informatica afgerond op saxion Enschede
Nice, ik moet daar dinsdag juist net beginnen. Nog tips & tricks voor op het Saxion?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
Vandaag hbo informatica afgerond op saxion Enschede
Celeb? Vanwege die foto op de FP van jou?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga maandag beginnen met die opleidingwat cool he, dat er een celeb bij jullie op de opleiding zit
Vrijwel iedereen in dit topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wie zit er nog meer op dat gebouw Kroonjuweel.
Kan mij niet herinderen dat ik je heb zien lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Zwart vest met grijze capuchon
Je maakt grap toch, over dat FOK! op je voorhoofd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Kvdijk het volgende:
Ik had Fok! op me voorhoofd , iemand mij herkend? :p
Ben benieuwd naar maandag, met ze alle naar de bioscoop
Trouwens me halve klas was er vandaag niet eens.
Vreemd, wellicht zijn ze het vergeten uit te delen? Hebben jullie wel die lunch gekregen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef lTom het volgende:
Ik zit in IP115. Vond het echt een lang durende dag.
Grappig dat lighluke en andere klassen wel zo´n witte HvA Goodybag gekregen hebben en mijn klas helemaal niet?
Ook. En daarbij kom ik zo nu en dan ook wel eens op exclusieve feestjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Celeb? Vanwege die foto op de FP van jou?![]()
Ik zal je eens aanspreken als ik je rond zie lopen, moeilijk te herkennen ben je niet.
Iedereen doet hier dan ook deeltijd?quote:[..]
Vrijwel iedereen in dit topic.
Nope, volgens mij alleen jij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook. En daarbij kom ik zo nu en dan ook wel eens op exclusieve feestjesEen soort schnabbelaar dus
[..]
Iedereen doet hier dan ook deeltijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |