voor zo ver ik weet wel, misschien dat je hem ergens achter kan parkeren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Juicyhil het volgende:
Is het eigenlijk betaald parkeren daar?
Dit zijn inderdaad de titels voor blok 1.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Java
Praktisch UML
Projectmanagement
Studieloopbaanontwikkeling
Dit klopt toch voor Informatica lj 1? Twijel nu of die laatste boek ook moest.
Mooi om te horen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
Was leuk netleuke gemotiveerde groep, leuke docenten die het hele gebeuren ook serieus nemen.
Je moet wel een ongeloofelijke jostie zijn om Basic Skills niet te halen.... Als je dat spul vanaf het begin volgt, heb je zeker 4 herkansingen tot einde van het jaar om het te halenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik vind het alleen gaar dat je eruit wordt getrapt als je Basic Skills en PP niet haalt dit jaar..
Had ik ook moeit mee, ik ging langs de balie en na een wachtwoord wijziging kon ik verbinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef Juicyhil het volgende:
Op email.hva.nl doet alles het prima.
Alleen dat Eduroam is een drama
Dat is voor jou niet nodig maar voor anderen (waaronder ik) wel, aangezien ik bij 0 begin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Net Programming Principles gehad. Begin ik serieus weer met de basis van de basisuitleg van 40 minuten over hoe je een regel commentaar neerzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |