quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ze King's Bounty zit te spelen kun je dr smoelwerk met MOEITE van dr scherm peuteren...
Best een grappig spel hoor.quote:
Hehehe ... het zit nog wel hoog he? Hier ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef jpjedi het volgende:
Die moderering is echt ziekelijk daar. Echt elke letter in een post moet op een zilveren blaadje worden gewogen en elke 5 posts een modbreak.
Ik beeld me dan ook altijd in dat het die mods van die puistige kutventjes zijn van 15 jaar of volwassen kerels die thuis het licht nog niet uit maken..
Met clanwars maakten ze tijdens de war eigen aanpassingen op de server zonder die te overleggen. Echt zo zielig ook al waren ze sowieso wel beter.
Juist daarom!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Genoeg over GoT. We zitten hier op FOK![/info]
Ik wou eigenlijk een heel bijdehand grapje maken van dat ik GoT hoger acht als FOK!, maar dat laat ik toch maar achterwege! Hihi XD LOLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Genoeg over GoT. We zitten hier op FOK![/info]
Hou maar meer 2 a 3 weken aan. Met 4 weken is het namelijk al septemberquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:58 schreef Sjapoela het volgende:
Was grapje.
Over de beta, somewhere in September, dus over 4 weekjes gaat het beginnen! Is te doen toch? Ondertussen nog wat gameplay filmpjes en we komen er wel
Ik denk in de 2e week van septemberquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hou maar meer 2 a 3 weken aan. Met 4 weken is het namelijk al september
Volgende week al...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hou maar meer 2 a 3 weken aan. Met 4 weken is het namelijk al september
Wat snap je niet aan de modbreak hierboven?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef samthegreat5 het volgende:
FOK! is ontstaan op GoT, dus kappen met zeiken bitches..
Zouden ze nog met een Tripoli-pack komen. Gewoon omdat het kanquote:
Ik stelde geen vraag, dankuquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de modbreak hierboven?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zouden ze nog met een Tripoli-pack komen. Gewoon omdat het kan
De modbreak ging ook niet over een vraag. Gewoon genoeg over GoT. Ander forum, andere policy, einde verhaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik stelde geen vraag, danku
Primaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
De modbreak ging ook niet over een vraag. Gewoon genoeg over GoT. Ander forum, andere policy, einde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |