twee keer gefouilleerd, werd een keer door een stille meegenomenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Zijn jullie trouwens ook een aantal keer na het checken van je polsbandje uit de menigte gepikt om gefouilleerd te worden? Het gebeurde me 2x zondag en ik ben maar 4 keer heen en weer gelopen.
Zondag ochtend vroeg, toen ik mijn ontbijt ging halenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Zijn jullie trouwens ook een aantal keer na het checken van je polsbandje uit de menigte gepikt om gefouilleerd te worden? Het gebeurde me 2x zondag en ik ben maar 4 keer heen en weer gelopen.
RTquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Godverdomme wat een geniaal weekend.
Een enkele keer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Nope.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef Fuszy het volgende:
Eer gaat naar pirania voor het strarten van datquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goose was gaaf zeg, een vol uur beuken! Was door en door bezweet.Muzikaal gezien wel een beetje simpel allemaal maar af en toe is dat niet zo erg. Sit-down was wel leuk, vooral omdat die spontaan vanuit het publiek begon (of ik heb het teken gemist). Iemand daar een filmpje van?
Waar is deeltje #46 trouwens gebleven?
Idd. En X-Ray was te goed geplaatst, te druk de hele tijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef julian6 het volgende:
vond het wel erg minder dat de bravo was gedraaid (en ook een stuk kleiner was naar mijn idee?). Kon bijna nooit een goed plekje vinden wat vorig jaar wel kon
Dat was vorig jaar ook. Ze moeten daar gewoon iets anders van maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Idd. En X-Ray was te goed geplaatst, te druk de hele tijd.
Wij konden in een keer doorlopen, niet heel boeiend... we zijn er echt 10 min binnengeweest, dit zijn geen dingen waar je voor naar lowlands gaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stond steeds een beetje achteraan in het midden in de Bravo. En bij Paul Kalkbrenner tussen de twee voorste palen.![]()
![]()
Maar idd, hij was kleiner. Beetje jammer.
[..]
Dat was vorig jaar ook. Ze moeten daar gewoon iets anders van maken.
Is iemand de Titty Twister nog binnengekomen trouwens? Ik had geen zin om uren te wachten.
Haha, dat was ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Goose was gaaf zeg, een vol uur beuken! Was door en door bezweet.Muzikaal gezien wel een beetje simpel allemaal maar af en toe is dat niet zo erg. Sit-down was wel leuk, vooral omdat die spontaan vanuit het publiek begon (of ik heb het teken gemist). Iemand daar een filmpje van?
quote:
Klopt, maar het was gewoon heerljik meespringen en zingen. Hele leuke mensen ontmoet (geen idee hoe ze heten) die iedereen die een beetje leuk danste opnamen in hun groep enzo. Leukleuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar is deeltje #46 trouwens gebleven?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:44 schreef julian6 het volgende:
wat een debiele mail krijg ik trouwens weer van lowlandswe moeten alle pvv kamerleden gaan spammen met een YT filmpje in de mail. Het begint echt treurig te worden nu.
Helemaal mee eens. Elke dag was compleet anders voor mij, elke nacht ook. En als ik bedenk wat ik allemaal heb gezien was het echt geweldig, terwijl ik het van te voren totaal niet zag zitten door alle afhakers en ik de line-up niet zo heel fantastisch vond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Geniaalbest lowlands tot nu toe voor mij. De Bravo
alleen zo druk altijd net als de x-ray, ouwe opstelling is gewoon beter. Alle 4 de dagen op een andere manier beleefd maar wel van alle 4 hard genoten.
Ik had geil oogcontact met George Twin Shadow geile neger. Ik had oogcontact met Fur.quote:
idd, te beginnen met de beveiliging. Had ook het gevoel dat er veel minder drankpunten waren, ik heb echt veels te veel tijd verspild met het wachten bij de bar. Volgens mij is de organisatie op allerlei dingen gaan bezuinigen.. terwijl ze al zoveel meer geld overhadden dit jaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ze eerst zelf maar eens een aantal dingen op orde krijgen daar bij Lowlands voordat ze bij anderen gaan zeiken.
Ik ga mailen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:44 schreef julian6 het volgende:
wat een debiele mail krijg ik trouwens weer van lowlandswe moeten alle pvv kamerleden gaan spammen met een YT filmpje in de mail. Het begint echt treurig te worden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |