quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Vanochtend erachter gekomen dat er iets lekkerders is als een lowlandspannekoek: een koude lowlandspannekoekquote:
Stond je er wel tussen? Djeez, nog nooit zo bezweet geweest. Ik stond vooraanquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:06 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
viel beetje tegenhad meer party verwacht
Aan de zijkant was het echt heel saai. Maar dat had ik al gezegd. Daarom: Goose.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stond je er wel tussen? Djeez, nog nooit zo bezweet geweest. Ik stond vooraan
Was wel grappig om dat van buiten de tent te zien. Al die handjes omhoogquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
. Daarom: Goose.Hele Bravo los.
Om bij te komen.quote:
Ik was zeer benieuwd maar die klote x-ray is echt veel te klein. Ik stond op rij 15 buiten ofzo :squote:Op maandag 22 augustus 2011 15:29 schreef Gitaarmat het volgende:
oke veel herinner ik me pas weer als ik de line-up terug zie maar OMFG wat is beardyman een held zeg.
Ik vond dat zo vet bij Lowlands Zingt. En dan is het afgelopen en is binnen 3 minuten de Alpha leeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Was wel grappig om dat van buiten de tent te zien. Al die handjes omhoog
Dan heb je echt iets gemistquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja Agnes Obel ook gemist want verslapen. Kutleven.
Ja daarom kwam ik erop. Wrijf je het nog even extra na.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan heb je echt iets gemistZie post boven je
dEUSquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond dat zo vet bij Lowlands Zingt. En dan is het afgelopen en is binnen 3 minuten de Alpha leeg.
Wat ik wel slecht vond is dat bij de JVT de Alpha uitpuilde en bij dEUS (wat waren die goed zeg, kende alleen The Architect maar ik vond het geweldig) die tent halfleeg was.
Ahw sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daarom kwam ik erop. Wrijf je het nog even extra na.
Ik stond eerste half uur ofzo buiten, was veel te druk binnen, paste er niet meer bij. laatste kwartiertje stond ik wel ergens achteraan, maar daar stond ik als enige los te gaan tussen wat stijve harken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stond je er wel tussen? Djeez, nog nooit zo bezweet geweest. Ik stond vooraan
Goose was gaaf zeg, een vol uur beuken! Was door en door bezweet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Aan de zijkant was het echt heel saai. Maar dat had ik al gezegd. Daarom: Goose.Hele Bravo los.
Haha, sowieso. Dat er dan net zoveel mooie namen mogen komen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef Fuszy het volgende:
Aftellen dan maar?
Lowlands 2012
17-18-19 Augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |