Ja, ik geloof dat iedereen dat wel meegekregen heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef Peter het volgende:
De decoraties werden overigens voor de zondag al deels opgeruimd ( alles in hoge masten, zoals campingnummers, de wolkenmuur, de schoorsteenpijpen etc. ivm weeralarm en harde wind..)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Behalve de mensen die al weg waren omdat er een storm aankwam.
Nog gehoord waarom het niet gebeurde?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef GotC het volgende:
Bron is iemand die bij mojo werkt. Maar, pin me er niet op vast
Er gingen mensen naast ons weg van de camping zondagochtend. Verder weet ik het niet, het was wel vrij rustig zondag (overdag én 's nachts). Maar dat hoeft niet per se aan die 'storm' te hebben gelegen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:57 schreef ranja het volgende:
Waren dat er veel? Heb daar niet veel van meegekregen. Maar rond die tijd stond ik ook bij Kills en Warpaint dus niet echt bij de uitgang.
en geen bier gekregenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef Gridlok het volgende:
Awhh ben jullie maar één keer tegen gekomen
Ja, maar dat deed ik ook. Tent afbreken en naar de auto brengen. Daarna weer terug het terrein op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er gingen mensen naast ons weg van de camping zondagochtend.
Had ik heel graag willen zien maar die stonden tegenover The Killsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef royjn het volgende:
Le Butcherettes, echt een wtf optreden haha
en ik danquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als ik niet aan het worstelen was met mijn bagage kreeg je er één.
Ja maar zij dus niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ik ook. Tent afbreken en naar de auto brengen. Daarna weer terug het terrein op.
Ik had trouwens net de tent in de auto toen het begon te regenen. Net op tijd ingepakt dus
heppik niets aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als ik niet aan het worstelen was met mijn bagage kreeg je er één.
Klein stukje van gezien. Vond het niet echt interessant.quote:
Lekkere platen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Paar foto's alvast.
Royal Republic
Arctic Monkeys
Flogging Molly
Okquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar zij dus niet.Gingen echt naar huis.
Oeh, die is ook fijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thanks
Skunk Anansie voor Pink Floyd
De Bravo is mijn nieuwe beste vriend. <3quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Holy shit, nachtje doorgehaald u net thuis helemaal kapot.
Bravo
Blijkt maar dat ik de dagprogrammering toch niet zo interessant vond, niet veel van meegekregen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)straf-van-god%C2%B4/
Hier het omgekeerde, heb weinig van het nachtprogramma meegekregen en juist zoveel mogelijk van het dagprogramma! Wel tof dat er op zo'n festival als Lowlands voor ieder wat wils isquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Holy shit, nachtje doorgehaald u net thuis helemaal kapot.
Bravo
Blijkt maar dat ik de dagprogrammering toch niet zo interessant vond, niet veel van meegekregen.
Oh dus zo moest het eigenlijk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:48 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
Hier het omgekeerde, heb weinig van het nachtprogramma meegekregen en juist zoveel mogelijk van het dagprogramma! Wel tof dat er op zo'n festival als Lowlands voor ieder wat wils is
Zo moet het niet natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Oh dus zo moest het eigenlijk?
Ik ben een liefhebber van veel soorten muziek. Bijvoorbeeld zaterdag om 13.00 het festivalterrein op. Gezongen, bandjes gezien en door tot 5 uur 'smorgens bij Speedy J en Chris liebing. Was me het dagje wel weer
Smerige Christenhonden, ik kots op dat volk, echt waar.. Bahquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)straf-van-god%C2%B4/
http://www.missethoreca.n(...)ekenVanPukkelpop.htmquote:De prijs van een muntje is nog steeds ¤2,50, gaan jullie nog door die psychologische grens heen?
‘We vonden het niet passen om de muntprijs dit jaar te verhogen. Dat kost ons wel marge, ja. Waarschijnlijk gaat de prijs volgend jaar wel iets omhoog. Onder meer omdat de bierprijs blijft stijgen en cateraars kampen met verhoogde inkoopprijzen.’
Die was inderdaad lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je kan trouwens veel zeggen over de hamburgers, maar die waren weer goed dit jaar
En die miljoenen die ze dit jaar overhielden aan budget voor bands dan...stop die maar in de muntjes dan :Squote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam Rudy van 3FM nog tegen trouwens.En Coen van de Coen & Sander Show, die had het wel naar z'n zin in de India vrijdagnacht.
Trouwens:
[..]
http://www.missethoreca.n(...)ekenVanPukkelpop.htm
Nog duurdere muntjes jeuj
HEMA PARTY WAS VET!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha de HEMA hype niet meegekregen? Feestje daar was prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |