Brong: http://www.soccernews.nl/(...)_historie_met_Tuvaluquote:Bondscoach Foppe de Haan heeft meteen historie geschreven in zijn eerste wedstrijd met Tuvalu. De Friese trainer speelde zijn eerste oefenduel en won met liefst 3-0 van Samoa.
De wedstrijd geldt als voorbereiding op de Pacific Games. De Haan is nu tien dagen in dienst bij Tuvalu. Zaterdag begint de 68-jarige voormalig trainer van Jong Oranje, sc Heerenveen en Ajax Cape Town aan de Pacific Games. De 3-0 winst op Samoa is een goed begin. "In de eerste helft werden de taken goed uitgevoerd en maakten we een mooie uitgespeelde goal", zei De Haan. "In de tweede helft was de organisatie vaak niet op orde, mede door de vermoeidheid van de spelers. De bootreis heeft zijn tol geëist."
Tuvalu is met De Haan, plus assistenten Etienne Stomp en Peter Maas, begonnen aan de eerste fase van een project. Het laatste project wordt over een aantal jaren ingezet en moet uiteindelijk het lidmaatschap bij de FIFA opleveren.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)Tuvalu#ixzz1VktDgKDL
Ik kan er toch om gieren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef raptorix het volgende:
"In de tweede helft was de organisatie vaak niet op orde, mede door de vermoeidheid van de spelers. De bootreis heeft zijn tol geëist."
Goed, vorig seizoen ongeslagen kampioen geworden: http://www.aprfc.com/english/home.shtmlquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:14 schreef Nober het volgende:
Hoe is het met die Nederlandse trainer in Rwanda?
Hiddink bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:14 schreef Nober het volgende:
Hoe is het met die Nederlandse trainer in Rwanda?
Ze konden de vliegreis niet betalen, toen maar de met de boot gegaan (2½ dag heen en 2½ dag terug).quote:
Wacht maar tot ze naar Guadalcanal moeten, daar graven ze zich pas inquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef tong80 het volgende:
Schitterend resultaat.
Maar de echt zware tegenstanders komen nog. Onderschat De Fiji eilanden bijvoorbeeld niet.
http://www.vriendenvantuvalu.nl/webshop.phpquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand waar ik het tenue van Tuvalu kan bestellen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
http://www.vriendenvantuvalu.nl/webshop.php
60 euro voor een shirt. Kan het hele elftal 2 weken van eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
http://www.vriendenvantuvalu.nl/webshop.php
Het staat ook op de site "je steunt hiermee Tuvalu".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
60 euro voor een shirt. Kan het hele elftal 2 weken van eten.
Hun BNP groeit met 10% per verkocht shirtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het staat ook op de site "je steunt hiermee Tuvalu".
Nee het doel van deze missie is ook om dit te bewerkstelligen zodat er geld vrij komt om Tuvalu naar de wereldtop te brengen, maar de Fifa word onder druk gezet door de toppers om dit voorkomen, het is namelijk zo dat 20 procent van bevolking aan voetbal doet, en Brazilie en Duitsland zijn hier zo bang voor dat ze een grote lobby hebben gestart om Tuvalu te dwarsbomen!!!!quote:
Ik denk 2-0quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef tong80 het volgende:
Schitterend resultaat.
Maar de echt zware tegenstanders komen nog. Onderschat De Fiji eilanden bijvoorbeeld niet.
Gemiste kans inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef raptorix het volgende:
Waarom is er nog geen real life soapvan
Slechte kutgrap tongquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:51 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
De Tuvalu selectie op de boot onderweg naar de wedstijd.
En dit is echt serieus.
Ik ben serieus.quote:
Maar hebben ze ook een digitaal netwerk en kabel TV ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:28 schreef Karina het volgende:
Zou Foppe nog een assistent nodig hebben, shit, dat ziet er goed uit:
[ afbeelding ]
Of gewoon gas en licht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook een digitaal netwerk en kabel TV ?
Waarom is daar geen realitysoap van?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:51 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
De Tuvalu selectie op de boot onderweg naar de wedstijd.
En dit is echt serieus.
Dat er zes internationals op blote voeten op de eerste training verschenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom is daar geen realitysoap van?
Mij lijkt het juist tof om beide teams te splitsen en dan twee Tuvalu-Nederland combinaties tegen elkaar te laten spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vriendschappelijk Nederland - Tuvalu
Die gasten weten niet wat ze meemaken
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist tof om beide teams te splitsen en dan twee Tuvalu-Nederland combinaties tegen elkaar te laten spelen.
Het halve stadion met Tuvalu shirtjes aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vriendschappelijk Nederland - Tuvalu
Die gasten weten niet wat ze meemaken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze naar Guadalcanal moeten, daar graven ze zich pas in
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook een digitaal netwerk en kabel TV ?
Vast welquote:
Leuk lekker voor je uit kijken heel de dag lezend in de Telegraaf die een week later per boot werd bezorgd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Vast welIk zie me daar wel zitten op het strand.
Telegraafquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk lekker voor je uit kijken heel de dag lezend in de Telegraaf die een week later per boot werd bezorgd.
En dan ben je bruin door de zon en ga je een leuke Tuvaluaan versieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
TelegraafEn ik ben de assistent he? Dus tussen het zonnen door moet er wel gewerkt worden.
Nah ik val niet op kleine mannenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan ben je bruin door de zon en ga je een leuke Tuvaluaan versieren.
Dat schijnt nooit bewezen te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En die Tuvaluezen (of hoe je ze noemt) zijn ook te jong trouwens.
In ieder geval te jong voor mij gok ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat schijnt nooit bewezen te zijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval te jong voor mij gok ik.
Maar we gaan echt totaal off topic. OT: ALS ze hier komen spelen, dan ga ik zeker kijken, 30-0 of zo?
quote:
Dit is een wereldrecord. Ook voor de topscorer. Maakte er dacht ik 13.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver vanaf, krijg je wel waar voor je geld met zoveel doelpunten.
Leuk voor de topscorer, zielig voor de keeper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een wereldrecord. Ook voor de topscorer. Maakte er dacht ik 13.
Dat was denk ik nog de minst slechte, had paar mooie reddingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk voor de topscorer, zielig voor de keeper.
Wat zal die keeper moe geweest zijn, maar hij bleef wel dapper doorgaan met proberen de ballen tegen te houden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat was denk ik nog de minst slechte, had paar mooie reddingen.
Hij heeft meer ballen in zijn hand gehad dan hun spits aan zijn voeten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zal die keeper moe geweest zijn, maar hij bleef wel dapper doorgaan met proberen de ballen tegen te houden.
Man of the match dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft meer ballen in zijn hand gehad dan hun spits aan zijn voeten.
Die gast heet idd Tuvalu, maar komt uit voor Amerikaans Samoaquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:22 schreef raptorix het volgende:
Had ik al gemeld dat Tuvalu niet alleen uitblinkt in Voetbal, maar ook zijn stempel zette op het WK athletiek?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:42 schreef AllesWatWas het volgende:
En hij heeft het 3-0 record gisteren meteen verbeterd door op de 2011 Pacific Games met 4-0 van Amerikaans-Samoa te winnen![]()
Op 30 augustus moeten ze tegen Vanuatu. Zie programma hier.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:42 schreef AllesWatWas het volgende:
En hij heeft het 3-0 record gisteren meteen verbeterd door op de 2011 Pacific Games met 4-0 van Amerikaans-Samoa te winnen![]()
Volgens mij heet die gast niet Tuvalu hoor, maar de gozer van Tuvalu komt in het filmpje als laatste binnen, op 5 seconden van de winnaar. Hij lag na de eerste seconde al een seconde achter ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Die gast heet idd Tuvalu, maar komt uit voor Amerikaans Samoa.
Foppe, eindbaas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:42 schreef AllesWatWas het volgende:
Die gast die 5 seconde binnen kwam heet Tuvalu en komt uit Americaanse Samoa. Was nog een persoonlijk record ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:49 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Volgens mij heet die gast niet Tuvalu hoor, maar de gozer van Tuvalu komt in het filmpje als laatste binnen, op 5 seconden van de winnaar. Hij lag na de eerste seconde al een seconde achter ofzo(En op 5 seconden van de winnaar is behoorlijk veel, als de winnaar er 10 seconden over deed
)
Ik kwam er achteraf pas te laat, maar mooie verhalen moet je niet debunkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Die gast heet idd Tuvalu, maar komt uit voor Amerikaans Samoa.
Sorry, maar iemand uit Tuvalu had vast niet sneller gelopen gok ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kwam er achteraf pas te laat, maar mooie verhalen moet je niet debunken
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand uit Tuvalu had vast niet sneller gelopen gok ik.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die gast die 5 seconde binnen kwam heet Tuvalu en komt uit Americaanse Samoa. Was nog een persoonlijk record ook
In een andere heat deed een gast uit Tuvalu(nee die heette geen Americaanse Samoa) mee, die slechts op 1 seconde van de winnaar eindigde..
You can't win them allquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Thermo16 het volgende:
Een pijnlijke 5-1 nederlaag tegen Vanuatu!
Ik denk dat het gewoon tactiek is.. Een wedstrijd laten lopen, zodat de tegenstander je gaat overschatten en dan het volgende duel weer overduidelijk winnen...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Thermo16 het volgende:
Ah, dat is jammer, maar wel een waardige tegenstander om van te verliezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Thermo16 het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer, maar wel een waardige tegenstander om van te verliezen
Wow Tuvalu wordt nog eens een groot sportland zo!quote:
Vandaag bedoel je, 8-0 verloren! (Vandaag is relatief, met al die tijdzoneshizzlequote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben ze gisteren gedaan ? Ik lees elders met 2-0 gewonnen en ergens anders met 8-0 verloren.
Spelers omgekochtquote:Op donderdag 1 september 2011 13:39 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Vandaag bedoel je, 8-0 verloren! (Vandaag is relatief, met al die tijdzoneshizzle)
Dat zei ik ook al en met mij als assistent hadden ze vast niet met 8-0 verlorenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou Foppe best willen assisteren. Ziet er helemaal niet verkeerd uit daar.
Nee, dan hadden ze met 20-0 verlorenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al en met mij als assistent hadden ze vast niet met 8-0 verloren
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze met 20-0 verloren![]()
Positief blijven! Ze deden het altijd nog beter dan Guam! Die verloren met 9-0 van Nieuw-Caledoniëquote:Op donderdag 1 september 2011 13:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Spelers omgekocht? Dat ken helemaal niet met Foppe
Waar zijn de witte zakdoekjes?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |