Nee het doel van deze missie is ook om dit te bewerkstelligen zodat er geld vrij komt om Tuvalu naar de wereldtop te brengen, maar de Fifa word onder druk gezet door de toppers om dit voorkomen, het is namelijk zo dat 20 procent van bevolking aan voetbal doet, en Brazilie en Duitsland zijn hier zo bang voor dat ze een grote lobby hebben gestart om Tuvalu te dwarsbomen!!!!quote:
Ik denk 2-0quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef tong80 het volgende:
Schitterend resultaat.
Maar de echt zware tegenstanders komen nog. Onderschat De Fiji eilanden bijvoorbeeld niet.
Gemiste kans inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef raptorix het volgende:
Waarom is er nog geen real life soapvan
Slechte kutgrap tongquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:51 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
De Tuvalu selectie op de boot onderweg naar de wedstijd.
En dit is echt serieus.
Ik ben serieus.quote:
Maar hebben ze ook een digitaal netwerk en kabel TV ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:28 schreef Karina het volgende:
Zou Foppe nog een assistent nodig hebben, shit, dat ziet er goed uit:
[ afbeelding ]
Of gewoon gas en licht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook een digitaal netwerk en kabel TV ?
Waarom is daar geen realitysoap van?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:51 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
De Tuvalu selectie op de boot onderweg naar de wedstijd.
En dit is echt serieus.
Dat er zes internationals op blote voeten op de eerste training verschenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom is daar geen realitysoap van?
Mij lijkt het juist tof om beide teams te splitsen en dan twee Tuvalu-Nederland combinaties tegen elkaar te laten spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vriendschappelijk Nederland - Tuvalu
Die gasten weten niet wat ze meemaken
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist tof om beide teams te splitsen en dan twee Tuvalu-Nederland combinaties tegen elkaar te laten spelen.
Het halve stadion met Tuvalu shirtjes aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vriendschappelijk Nederland - Tuvalu
Die gasten weten niet wat ze meemaken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |