Waarschijnlijk vergeet je hetzelfde als de meeste anderen. Dat een autotje met een 1.1 motortje ook geen donder weegt en je dus qua vermogen wel goed zit op het gewicht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:29 schreef .Neovo. het volgende:
Toen ik nog geen rijbewijs had, had ik nog wel mijn twijfels over die Fiat, over het gebruik, en of het motortje wel snel genoeg was (een 1.1 met 55pk is niet heel veel). Maar ik verbaasde me erover hoe vlot dat motortje reageerde. Ik rij nu nog steeds in die Fiat met veel plezier
Was ik niet vergeten. alleen omdat mijn ouders ook als bejaarden op de weg rijden, begon ik nog echt te denken dat het ding zo langzaam wasquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mijn eerste rit in een auto van mijn ouders was over een strandparkeerplaats. Daar rondjes rijden
[..]
Waarschijnlijk vergeet je hetzelfde als de meeste anderen. Dat een autotje met een 1.1 motortje ook geen donder weegt en je dus qua vermogen wel goed zit op het gewicht.
Ik zou echt niet in zo'n ding willen rijden, terug schakelen om in te halenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Was ik niet vergeten. alleen omdat mijn ouders ook als bejaarden op de weg rijden, begon ik nog echt te denken dat het ding zo langzaam wasIk ga echt geen halve minuut doen om 80 te gaan rijden, dan trap ik het gas wel in.
Als mijn motor warm is dan ben ik meestal sneller weg bij het stoplicht dan menig BMWquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Ik zou echt niet in zo'n ding willen rijden, terug schakelen om in te halenmaar zuinig en goedkoop zijn ze zeker.
Welke versie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef shifto het volgende:
Gelest in een Alfa 159 Business sport. Toen direct mijn 1e auto gekocht, een Citroen AX jonge kut!En uiteraard veeeeeeeeel te hard rijden omdat eindelijk niemand naast me liep te mauwen!
Hihi, zuinig zijn ze zeker. 1:22 gehaaldquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Ik zou echt niet in zo'n ding willen rijden, terug schakelen om in te halenmaar zuinig en goedkoop zijn ze zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |