Sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet slecht, wel jammer. Sorry broeder.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Turken niet te vertrouwen zijn.
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudtquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom heb je op je last fm een man op je foto
hmm okay, daar komt mijn vragenlijstje M/V? Leeftijd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:37 schreef coban het volgende:
[..]
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudt
Mja mja.quote:
Vooral boeren nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Geen haat jegens Turken verder hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Weet ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOORquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerinquote:
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOOR
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.quote:
Eey of ik maar zG. ff wakker hij weet het wel volgens mijquote:
Ik ben op fok een meisje van 18, maar in het echt een man van 82. EN IK BEN EEN HERDER JA GEEN BOERINquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerin
Klopt en alle Nederlanders dragen klompen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwen
Dit doet mij goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.
Ja vastquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey of ik maar zG. ff wakker hij weet het wel volgens mij!
Jonge, broertje van zarGon en Julis ben 17 jaar en nog 21 dagen totdat ik 18 wordquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op fok een meisje van 18, maar in het echt een man van 82. EN IK BEN EEN HERDER JA GEEN BOERIN.
So what about you?
Wel leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben vandaag.quote:
Yok canim, benin babam ve annem Turk ama ben Turk degilimquote:
Bedankt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben vandaag.
Slaap ze, wanneer komt PIRANIA online btw?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga slapen zo. iig niet meer hier te vinden
Wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jonge, broertje van zarGon en Julis ben 17 jaar en nog 21 dagen totdat ik 18 word.
Neemt u nog zwarte schapen in uw kudde?
Wat heb jij voor zieke mancrush op pirania?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Slaap ze, wanneer komt PIRANIA online btw?
Nee hij is de enige hoop voor mij die mijn fobo kan openenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb jij voor zieke mancrush op pirania?
Wist ik hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Yok canim, benin babam ve annem Turk ama ben Turk degilim
Nee niet echt -.- ik ben alleen de broertje van Julis en zG. (YEWUS) ken ik gewoon goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Wat?zijn jullie zusjes en broertjes?
hahaha omg
Nee de zwarte discrimineer ik![]()
Wat wist je?quote:
Ah zooquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee niet echt -.- ik ben alleen de broertje van Julis en zG. (YEWUS) ken ik gewoon goed![]()
En zwart is btw in.
yayquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ah zooik dacht al, hele famillie hier
Ja nou vooruit dan maar.
Zeg niet tegen mij dat voldemort nog leeftquote:
Hehe, wist ik welquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Zozo ben weer thuis en achter mijn computer, pfew... Ik dacht al dat dit moment nooit meer zou komen. Voortaan eerst checken of ergens internet is als ik op vakantie ga.
Zozo ben weer thuis en achter mijn computer, pfew... Ik dacht al dat dit moment nooit meer zou komen. Voortaan eerst checken of ergens internet is als ik op vakantie ga.
Welkom terugquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik zit te twijfelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
yay!
Btw. wacht je ook op Sahur of gewoon verveling?
Laat ik maar meedoen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Hehe, je weet dat jongens beter kunnen koken behalve geen inzet erin hebben?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:49 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelenhet is al 2 uur dus ik kan net zo goed wachtn zoals elke dag van ramazan
. Ik heb echt veel gegeten vandaag
heb pogaca gemaakt die niet aangefikt is, zo trots ben ik
En ja wacht maar ffquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:49 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelenhet is al 2 uur dus ik kan net zo goed wachtn zoals elke dag van ramazan
. Ik heb echt veel gegeten vandaag
heb pogaca gemaakt die niet aangefikt is, zo trots ben ik
Manti ook maar met saus natuurlijkquote:
Iedere jongen kan beter koken dan ik. Volgens al mijn vriendinnen lijk ik op een man omdat ik niet kan kokenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, je weet dat jongens beter kunnen koken behalve geen inzet erin hebben?
Internet café? of kon je geen Duits sprekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja zeg ik weet toch niet wat voor gekke dingen mijn ouders allemaal doen, bovendien was er soms wel internet maar geen computer. Mijn vader zou een laptop meenemen maar die was hij heel per ongeluk 'vergeten'
Ken ik niet maar ziet er goed uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Manti ook maar met saus natuurlijk
Hehe je hebt ook een vegetarische versie ervanquote:
Jamaar ik weet mijn FOK! wachtwoord niet uit mijn hoofd en daarnaast spreek ik geen Spaansquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Internet café? of kon je geen Duits spreken?
Geloof ik niet en anders eet ik wel een keer mee, als je vader tenminste instemtquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:51 schreef coban het volgende:
[..]
Iedere jongen kan beter koken dan ik. Volgens al mijn vriendinnen lijk ik op een man omdat ik niet kan koken.
Alles wat ik maak is net vergiff
coban en ik zijn verloofdquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geloof ik niet en anders eet ik wel een keer mee, als je vader tenminste instemt
Met Beyaz peynir vind ik veel lekkerdurquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:53 schreef coban het volgende:
Of gozleme met aardappel omg zo lekkeeer.
Hahah is goed is goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geloof ik niet en anders eet ik wel een keer mee, als je vader tenminste instemt
Iewl kaas is het niet lekkeerquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Met Beyaz peynir vind ik veel lekkerdur
Naja bekijk het zo:quote:
Oja sorry ik ben verwardquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:55 schreef coban het volgende:
[..]
Net waren we nog getrouwd wat is het nou?
Awwquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:54 schreef coban het volgende:
[..]
Iewl kaas is het niet lekkeerwat doe je man
Jij hebt smaak damequote:
Altijd spannend wanneer kan ik komen?quote:
Wat is getrouwt, ik begrijp je hele zin niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef thavinca het volgende:
[..]
neehoor, tijdje geleden waren coban & ik getrouwt
Ik herhaal het niet een nog een keerquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja bekijk het zo:
She is single, it's me against all
She got a boyfriends, it's me against him
Kusjegrr, grr
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Aww! What about bastirmali acik pide met ei in het midden?
Hell fucking yeah. Mijn moeder maakte dat vroeger wel vaak. En dan de hele dag ziek eten aan die dingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:55 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt smaak damehier eet ik er wel 100 van zo lekker met yoghurt
Helemaal niet. Wanneer dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef thavinca het volgende:
[..]
neehoor, tijdje geleden waren coban & ik getrouwt
Heb je Turkse roots dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell fucking yeah. Mijn moeder maakte dat vroeger wel vaak. En dan de hele dag ziek eten aan die dingen.
Hehe, ook lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkvolgens mij heb ik dat nog nooit gehad (slechte turk alert
), maar ik neem altijd van pide met kusbasi ofzo
Kom maar met sahurquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Altijd spannend wanneer kan ik komen?
Nee, Iraanse. Mijn moeder is een topchef. Beetje jammer wel dat ze dat nooit heeft overgedragen aan mij.quote:
zeik niet, et is 2 uurquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat is getrouwt, ik begrijp je hele zin niet.
Als ik zeg: BIZE HER YER TRABZON, dan bedoel ik dat ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, ook lekkerbtw, karadenizli of akdenizili?
Oh, nice.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, Iraanse. Mijn moeder is een topchef. Beetje jammer wel dat ze dat nooit heeft overgedragen aan mij.
Slim ziet je vader mij niet helder na het wakker wordenquote:
100% Nederlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
Maar iedereen hier is Turks of wat? En allemaal aan de Ramadan?
Ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:58 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik zeg: BIZE HER YER TRABZON, dan bedoel ik dat ookkaradenizli dus
jij?
Hahaha, ik blijf tot mijn dood een herder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Slim ziet je vader mij niet helder na het wakker worden![]()
Ik ben verliefd op een sluwe vos, maar net was je nog een herder
Ik wel tenminstequote:Op maandag 22 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
Maar iedereen hier is Turks of wat? En allemaal aan de Ramadan?
Gecondoleerd man.quote:
ja balen als een stekker nu krijg ik nooit de respects op straat die ik verdienquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha, ik blijf tot mijn dood een herder.want herders zijn bazen
Hahaha box mattie, wij diehard!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ook!
Vaders kant vanuit Rize (Trabzon) en van mijn Mama uit Samsun
Oeh karadenzli babalar zijn streng hoor
En gaat het goed?quote:
Kutleven dit dat man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja balen als een stekker nu krijg ik nooit de respects op straat die ik verdien
Gelukkig weet ik genoeg hoe ik zulke vaders kan inpalmenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:02 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha box mattie, wij diehard!
Hahah ja bereid je maar voor
Jaa! WEETJEHOE MOOOOI. en schooon en allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
btw, ooit op een yayla geweest?
Jammer.quote:
Wil je erover praten?quote:
Turkcel 4 ceker, hehe reclame vergeet ik steeds nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:03 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa! WEETJEHOE MOOOOI. en schooon en allesdaar yasamak is echt leuk, maar daar heb je geen fok he
Gelukkig ik was al ongerust.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:04 schreef Dalando het volgende:
Ik zit nu op mobiel , maar geen zorgen ik zit niet op mijn mobiele internet connectie, dus het kost me geen flikker
Whehehquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:04 schreef coban het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je een neger wassurinamer ofzo
Alsof negers niet 100% Nederlands kunnen zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:04 schreef coban het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je een neger wassurinamer ofzo
Je kon het niet laten hequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:04 schreef Dalando het volgende:
Ik zit nu op mobiel , maar geen zorgen ik zit niet op mijn mobiele internet connectie, dus het kost me geen flikker
Vertel het maar jochie, wat zit je allemaal dwars?quote:
Omg jaa met die man die zelf op een schaap lijktquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Turkcel 4 ceker, hehe reclame vergeet ik steeds niet
Allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel het maar jochie, wat zit je allemaal dwars?
Ik hou van coban.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
Turken en Marokkanen in 1 topic, als dat maar goed gaat.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:06 schreef coban het volgende:
[..]
Omg jaa met die man die zelf op een schaap lijkt
Eeeeergens zijn die wel buitenlands?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof negers niet 100% Nederlands kunnen zijn.
Wat doe jij hier zoon, verslaafd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:06 schreef Dalando het volgende:
Alleen wat meer tijd om te typen maar ik heb een qwerty toetsenbord dus het gaat wel
ik kon niet slapen , dat vind ik een redequote:
En hoe voel je je daarbij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
AllesM'n hele leven is een nachtmerrie.
Niemand geeft me respect wanneer ik hier gwn recht op heb alleen om dat ik blanke man ben een geen sicke tint heb zoals als mn broeders van andere moeders
Er was olympische spelen in trabzon, het was druk man pfffquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
, dit jaar nog naar Turkije geweest dan hamsiler hadden daar wereld toernooitje wat een drukte
nog laast hamsi gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Er was olympische spelen in trabzon, het was druk man pfff
Zomaar uitschelden voor hamsi
Nou, niks aan de hand dus.quote:
Waarom niet dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:10 schreef aight1 het volgende:
Mensen die vragen waarom ik nooit XTC zou willen gebruiken.
Omdat meerdere mensen out heb zien gaan door die shit en t me niks lijktquote:
- weinig contact met anderenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
leeftijd eerst vriendin of vriend
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat sommigen nog nooit een relatie hebben gehad. Kan iemand mij dat vertellen? Geen haat, gewoon nieuwsgierigheid.
Goedzo, je bent een goede man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat meerdere mensen out heb zien gaan door die shit en t me niks lijkt
Oké.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat meerdere mensen out heb zien gaan door die shit en t me niks lijkt
niet heel vaakquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maar dat compenseer je zeker door vaak te drinken?
Geloofsovertuiging even buiten beschouwing gelaten dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
- weinig contact met anderen
- geloofsovertuiging
- te lelijk
- geen behoefte aan
- nooit iemand tegengekomen die je leuk vindt
Yep, helaas geen mooie verhalen meer over zijn M3, zijn botticelli klederdracht, anabolen, chimeids, werken bij macdonalds en zijn piemel die niet meer werkt. Hij zal gemist worden.quote:
je bent nu nog veul bazigerderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik noemde mogelijke redenen.. Misschien zijn ze te druk met andere dingen en geen tijd voor een relatie ofzo, don't know.. Of zoals aight al zei geen zin in de 'ellende' die het met zich meebrengt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloofsovertuiging even buiten beschouwing gelaten dan.
Geen behoefte?
Te lelijk lijkt me niet, genoeg fucking lelijke mensen die wel een relatie hebben, alles is mogelijk.
Lekker voor jequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
zit pics te uploaden maar gaat zo sloom met 20mbit
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
Rauwe hamsi![]()
[ afbeelding ]Wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Visjesquote:
al klaarquote:
nu zolder en die andere klootzak die al 8 perms had weg dan ook nog dhaha terug en mijn leven is compleetquote:
Vrijdag gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sisha met fruitsmaak, ben best benieuwd hoe dat smaakt.
wie is 'die andere klootzak'quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
nu zolder en die andere klootzak die al 8 perms had weg dan ook nog dhaha terug en mijn leven is compleet
Ik ben bang dat dat nooitzal gebeurenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
nu zolder en die andere klootzak die al 8 perms had weg dan ook nog dhaha terug en mijn leven is compleet
Mij een snotaap noemen, hoezo nou? Nu ben ik verdrietig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:16 schreef coban het volgende:
[..]
Het is weer goed
Maar je blijft een snotaap
Jawel, maar 1x shisha is lang niet zo schadelijk als dagelijks rokenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is dat niet veul schadelijker dan nicotine?
Da's waar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel, maar 1x shisha is lang niet zo schadelijk als dagelijks roken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
Rauwe hamsi![]()
[ afbeelding ]Woow zij zijn best grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze fenerli.
WEL EEN SCHATTIG JONGENTJE OP DE ACHTERGROND
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Hehe, bedanktquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
Woow zij zijn best groot
Vieze fenerli.
Ik neem aan dat het een complimentje is, bedanktquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Wij hebben altijd minivisjesseninki zijn echt groot
Vis is echtquote:
dit.quote:
Maar eey zit ook samsunspor bij die dit jaar naar 1e lig gaatquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
Woow zij zijn best groot
Vieze fenerli.
Niet alle vis is smerig, zalm, kibbeling en zo vind ik nog wel lekker. Maar rauwe vis is zo smerig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:20 schreef coban het volgende:
[..]
Vis is echt, maar hamsi is anders
meer veeeeel zout en beetje vis :S
hehe die moet nog gebakken wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet alle vis is smerig, zalm, kibbeling en zo vind ik nog wel lekker. Maar rauwe vis is zo smerig!
Geen ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een complimentje is, bedankt
SUSHI NOM NOM NOMMMMMMMMMMMM NOM nomquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet alle vis is smerig, zalm, kibbeling en zo vind ik nog wel lekker. Maar rauwe vis is zo smerig!
Hij bedoelt die shit als haring enzo, goor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe die moet nog gebakken worden
Hehe hoef ik ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:22 schreef coban het volgende:
[..]
Geen ideemaar iewl ik ga echtgeen hamsi hazirlamak weetje hoe vies werk dat is
sushieeeeeeeeequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:22 schreef coban het volgende:
[..]
SUSHI NOM NOM NOMMMMMMMMMMMM NOM nom
Waarom monkyyy dan weekquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb ik laats nog gehad. Hoezo?
ik ga binnenkort weerquote:
Als je tegen de mods in gaat en je hebt al meerdere bans gehad, wordt de ban langer.quote:
Ik ook duh, dan vergeet ik alles om me heen en vreten maar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:23 schreef coban het volgende:
[..]
ik ga binnenkort weerall you can eat
ik prop me dan ook echt vol, turkengedachte
Je mis de ik neem het wel mee mentaliteitquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:23 schreef coban het volgende:
[..]
ik ga binnenkort weerall you can eat
ik prop me dan ook echt vol, turkengedachte
Dat doet ze niet, voor zover ik weetquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je tegen de mods in gaat en je hebt al meerdere bans gehad, wordt de ban langer.
Dat is een kwestie van smaak en dat is subjectief.quote:
oke niet te serieusquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak en dat is subjectief.
Wat zijn jullie toch nette dames.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook duh, dan vergeet ik alles om me heen en vreten maar.
Hahaha als jij het doet is het goed. Je moet zo bij de kop pakken en dan darmen meenemen en allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe hoef ik ook niet, we gaan wel naar een restaurant ofzo of ik doe het wel
geen idee maar hi... Nectar dat was mquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wie is 'die andere klootzak'?
Dus vrouwen mogen niet veel eten af en toe?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch nette dames. :")
oh. hij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
geen idee maar hi... Nectar dat was m
Mag nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je mis de ik neem het wel mee mentaliteit
Jij zegt dat je gaat vreten, ik zie dan voor me dat jij alles naar binnen probeert te schuiven met je handen en zo snel mogelijk probeert door te slikken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus vrouwen mogen niet veel eten af en toe?
mijn ww is geilebeer101quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
Omg! fobo werkt niet en ik kan geen gezichten zien! Iemand leen mij jouw account!
Ik denk yumurtali ekmek ( meer pide ) en wat te dirnken niet te veelquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:25 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha als jij het doet is het goed. Je moet zo bij de kop pakken en dan darmen meenemen en allesik heb respect voor mijn moeder
Wat ga je bij sahur eten?
Omdat ze trolololo deed in R&P.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat doet ze niet, voor zover ik weet
Wat denk je wel niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zegt dat je gaat vreten, ik zie dan voor me dat jij alles naar binnen probeert te schuiven met je handen en zo snel mogelijk probeert door te slikken.
Maar je best wel eten.
it's a trapquote:
Dat jij, net zoals je meeuw, geen manieren hebt!quote:
Zo doe ik het ook. Bord tegen open mond en met de andere hand erin schuivenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zegt dat je gaat vreten, ik zie dan voor me dat jij alles naar binnen probeert te schuiven met je handen en zo snel mogelijk probeert door te slikken.
Maar je best wel eten.
Mja is met tapas ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
Het lelijke bij sushi is dat als je het niet op kunt dat je per sushi zo'n 1 a 2 euro bij moet betalen
Oke.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat jij, net zoals je meeuw, geen manier hebt!
Ik 2 weken, dikke hel in die hittequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik denk yumurtali ekmek ( meer pide ) en wat te dirnken niet te veel![]()
Heb niet veel moeite met ramadan had het zelf 1e week in Turkije gehouden... dat was pas genieten
hehe, ik weet nog toen we alles in een cola flesje dauwdenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
[..]
Mag niet. Tenzij ik in zakken stop stiekum
Daar heeft het volgens mij iets mee te maken ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat was toch met die mpj ofzo?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Easy there "handsome" Mpj, je hoeft je voor niemand te bewijzen op dit internetforum hoor!
Gewoon stoer blijven doen en als mensen terug praten en gemeen doen, maakt mama wel een warme kop chocomelk voor je en komt alles weer goed.
Ik schrijf mijn naam nooit zoquote:
En die bom die ze gooien wanneer je mag etenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik 2 weken, dikke hel in die hittemaar echt leukdat ze trommelen bij sahur
Die mpj had nooit zo over d'r moeten praten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef VBlom het volgende:
[..]
Daar heeft het volgens mij iets mee te maken ja.
[..]
was dat die ene die haar beledigde en alles?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die mpj had nooit zo over d'r moeten praten.
Waaaaaat? Hahahha stelletje gekkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, ik weet nog toen we alles in een cola flesje dauwden![]()
Slechte herinneringen
Uhm, misschien een domme vraag, maar waar hebben jullie het over.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En die bom die ze gooien wanneer je mag eten!
Ja, laf achter de rug omquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
was dat die ene die haar beledigde en alles?
Ik heb een girlcrush op monky.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef VBlom het volgende:
[..]
Daar heeft het volgens mij iets mee te maken ja.
[..]
Alleen was geen succes afterwardsquote:
Ja echt hequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En die bom die ze gooien wanneer je mag eten! Schrok me eerste dag rot
ramadan in Turkijequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, misschien een domme vraag, maar waar hebben jullie het over.
Ah, oké. Daar kan ik dus niet echt over meepraten.quote:
*topquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ja echt hedie domme reclame van cola ofzo met hulya: yok ayol bomba patladi (ofzo) komt dan in mijn gedachten
oh dan kan ik m zelf gewoon niet vindenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef Dalando het volgende:
Aight jokkebrok er is wel een crtl f en ik heb hem gwvonden
Maakt niet uit, zolang je maar wel meepraat anders zo saai.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, oké. Daar kan ik dus niet echt over meepraten.
met een crowbarquote:
Laten we maar eens beginnen over de invloed van de multiculturele samenleving in Nederlandquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:33 schreef coban het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang je maar wel meepraat anders zo saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Oh, dat! En ik maar denken dat het één of ander Turkse naam voor een gebruiksvoorwerp is.quote:
Ohjaa topquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
*top![]()
En same hier met die dakikalar gratis praten enz.
kquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh dan kan ik m zelf gewoon niet vinden
quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Laten we maar eens beginnen over de invloed van de multiculturele samenleving in Nederland
Ik studeer niks ik heb vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe ik ga volgend jaar aan hbo IBL studeren, sen?
Waarom overhalen?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Jij ging toch International Business and Languages studeren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik studeer niks ik heb vakantiehehe ik ga volgend jaar aan hbo IBL studeren, sen?
Waarom overhalen?
goede vriendin van me doet dat ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik studeer niks ik heb vakantiehehe ik ga volgend jaar aan hbo IBL studeren, sen?
Waarom overhalen?
Hehe, luie ik ben 1x blijven zitten in de 2e van Havo, maar naar dit jaar ga ik naar HBO insallah en ga insallah weer bedrijfs economie of mer studerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:35 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom overhalen?
Ja IBL dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging toch International Business and Languages studeren?
Iquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ging toch International Business and Languages studeren?
Mer geen goed idee blijkt. Beter bedrijfsecoquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, luie ik ben 1x blijven zitten in de 2e van Havo, maar naar dit jaar ga ik naar HBO insallah en ga insallah weer bedrijfs economie of mer studeren
Ik dacht dat het een school was! Het is 8 over half 3 's nachts, kan je me ook maar iets verwijten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I
B
L
Gaat er al een belletje rinkelen?
Ah nice, mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
goede vriendin van me doet dat ook
prima studie
8 over half 3 alweer ja? Shit man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een school was! Het is 8 over half 3 's nachts, kan je me ook maar iets verwijten?
daar gaat ook mijn voorkeur heen als ik niet kan kiezen dan maar IBL kan ook namelijk Duitsquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:37 schreef coban het volgende:
[..]
Mer geen goed idee blijkt. Beter bedrijfseco
JA JIJ STOMMERD HOE KON JE DAT NOU NIET WETEN WIL JE BILLENKOEK OFZO HEBBEN IK HEB HIER AL MIJN SLIPPER KLAARLIGGEN HOORquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een school was! Het is 8 over half 3 's nachts, kan je me ook maar iets verwijten?
Oh shit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
8 over half 3 alweer ja? Shit man.
Slaap lekker schoonheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:38 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, moet er morgen weer om 7 uur uit en dan 12km naar school fietsen.Nou ja, welterusten.
Gelderland ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
daar gaat ook mijn voorkeur heen als ik niet kan kiezen dan maar IBL kan ook namelijk Duits
Woon bijna in Duitsland -.-
Vrouw, ga eten voor me maken!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:39 schreef coban het volgende:
[..]
JA JIJ STOMMERD HOE KON JE DAT NOU NIET WETEN WIL JE BILLENKOEK OFZO HEBBEN IK HEB HIER AL MIJN SLIPPER KLAARLIGGEN HOOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |