Hoezo dat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:13 schreef JR-Style het volgende:
haha ja probleem is dat de ortho daar niet aan wil met mij
Onzin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef JR-Style het volgende:
nou omdat ze vinden dat ik niet goed poets ofzo en dat ik niet goede mentaliteit heb om om te gaan met een beugel
Dit idd.quote:
Kunstgebitquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef JR-Style het volgende:
oohja ik moet ook nog 4 kiezen dan laten trekken gaat me te ver eigenlijk. zijn best andere mogelijkheden toch?
Zo erg is het niet maarja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef JR-Style het volgende:
oohja ik moet ook nog 4 kiezen dan laten trekken gaat me te ver eigenlijk. zijn best andere mogelijkheden toch?
Ja dan is dat denk ik erger dan je uiterlijk, alhoewel een verzorgd uiterlijk zeker bijdraagt aan je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef JR-Style het volgende:
nee ik ben ook best wel sociaal-gestoord weinig vrienden en geen goed contact met dames. meestal eindigt het dat die dames mij haten. ja ik vat het niet meer
Da's makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:23 schreef Navida het volgende:
Gewoon je zelf blijven, en niet verlegen zijn. dames vinden het leuk als je een praatje maakt met ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |