Sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet slecht, wel jammer. Sorry broeder.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Turken niet te vertrouwen zijn.
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudtquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom heb je op je last fm een man op je foto
hmm okay, daar komt mijn vragenlijstje M/V? Leeftijd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:37 schreef coban het volgende:
[..]
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudt
Mja mja.quote:
Vooral boeren nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Geen haat jegens Turken verder hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Weet ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOORquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerinquote:
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOOR
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.quote:
Eey of ik maar zG. ff wakker hij weet het wel volgens mijquote:
Ik ben op fok een meisje van 18, maar in het echt een man van 82. EN IK BEN EEN HERDER JA GEEN BOERINquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerin
Klopt en alle Nederlanders dragen klompen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwen
Dit doet mij goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.
Ja vastquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey of ik maar zG. ff wakker hij weet het wel volgens mij!
Jonge, broertje van zarGon en Julis ben 17 jaar en nog 21 dagen totdat ik 18 wordquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op fok een meisje van 18, maar in het echt een man van 82. EN IK BEN EEN HERDER JA GEEN BOERIN.
So what about you?
Wel leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben vandaag.quote:
Yok canim, benin babam ve annem Turk ama ben Turk degilimquote:
Bedankt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben vandaag.
Slaap ze, wanneer komt PIRANIA online btw?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga slapen zo. iig niet meer hier te vinden
Wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jonge, broertje van zarGon en Julis ben 17 jaar en nog 21 dagen totdat ik 18 word.
Neemt u nog zwarte schapen in uw kudde?
Wat heb jij voor zieke mancrush op pirania?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Slaap ze, wanneer komt PIRANIA online btw?
Nee hij is de enige hoop voor mij die mijn fobo kan openenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb jij voor zieke mancrush op pirania?
Wist ik hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Yok canim, benin babam ve annem Turk ama ben Turk degilim
Nee niet echt -.- ik ben alleen de broertje van Julis en zG. (YEWUS) ken ik gewoon goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Wat?zijn jullie zusjes en broertjes?
hahaha omg
Nee de zwarte discrimineer ik![]()
Wat wist je?quote:
Ah zooquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee niet echt -.- ik ben alleen de broertje van Julis en zG. (YEWUS) ken ik gewoon goed![]()
En zwart is btw in.
yayquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ah zooik dacht al, hele famillie hier
Ja nou vooruit dan maar.
Zeg niet tegen mij dat voldemort nog leeftquote:
Hehe, wist ik welquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Zozo ben weer thuis en achter mijn computer, pfew... Ik dacht al dat dit moment nooit meer zou komen. Voortaan eerst checken of ergens internet is als ik op vakantie ga.
Zozo ben weer thuis en achter mijn computer, pfew... Ik dacht al dat dit moment nooit meer zou komen. Voortaan eerst checken of ergens internet is als ik op vakantie ga.
Welkom terugquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |