Sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet slecht, wel jammer. Sorry broeder.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Turken niet te vertrouwen zijn.
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudtquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom heb je op je last fm een man op je foto
hmm okay, daar komt mijn vragenlijstje M/V? Leeftijd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:37 schreef coban het volgende:
[..]
Geeeeen idee wat dat is, ik moet ooit maar verwijderen. Ik weet nieteens wat dat inhoudt
Mja mja.quote:
Vooral boeren nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Geen haat jegens Turken verder hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Hahaha turken zijn niet te vertrouwen somsik moest echt lachen man
Weet ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen haat jegens Turken verder hoor.
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOORquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon een grap, heeft niks met vertrouwen te maken.
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerinquote:
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OH ECHT?!?! NOU FIEUW GELUKKIG HOOR
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.quote:
Eey of ik maar zG. ff wakker hij weet het wel volgens mijquote:
Ik ben op fok een meisje van 18, maar in het echt een man van 82. EN IK BEN EEN HERDER JA GEEN BOERINquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar weet nog steeds niet of je een M of V bent en je leeftijd boerin
Klopt en alle Nederlanders dragen klompen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meeste Turken zijn ook niet te vertrouwen
Dit doet mij goed.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Ludo dat ook vergeven, dus jou kan ik dat ook vergeven.
Ja vastquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey of ik maar zG. ff wakker hij weet het wel volgens mij!
Jonge, broertje van zarGon en Julis ben 17 jaar en nog 21 dagen totdat ik 18 wordquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op fok een meisje van 18, maar in het echt een man van 82. EN IK BEN EEN HERDER JA GEEN BOERIN.
So what about you?
Wel leuk voor jullie dat ze gewonnen hebben vandaag.quote:
Yok canim, benin babam ve annem Turk ama ben Turk degilimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |