Precies een jaar te laat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ha!
I know. Ik meende wel dat ik meer posts had dan die 2. Maar volgens mij was dat nog op het oude forum, het Holland Hoogbouw Forum.quote:
Er is een Infrastructuurforum en een spoorwegen internationaal-forumquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Skyscrapercity... god, daar heb ik nog een account van tien jaar geleden meen ik. Ik krijg nog wel ieder jaar een mailtje voor mijn verjaardag, dat dan weer wel.
Is daar ook iets treinerigs te beleven dan?
De verbouw van de stations van Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Af en toe verschijnt er iets van de stationsomgeving van Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Skyscrapercity... god, daar heb ik nog een account van tien jaar geleden meen ik. Ik krijg nog wel ieder jaar een mailtje voor mijn verjaardag, dat dan weer wel.
Is daar ook iets treinerigs te beleven dan?
Oh die aflevering (seizoen 17, aflevering 4) is gaaf, vooral omdat ze er ook allerlei officials bij halen die het ook echt als een trein beoordelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef KapiteinT het volgende:
Een tip voor Top Gear liefhebbers hier. In aflevering 4 van het 17e seizoen (nieuwste seizoen) bouwen ze een auto-trein. Maar dan natuurlijk wel op z'n Top Gears. Geniaal.![]()
Verkrijgbaar in de krochten van het internet.
Trijden rijden nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waarom rijden er geen trijden rond almelo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waarom rijden er geen trijden rond almelo?
quote:Hengelo-Almelo
Woensdag 24 Augustus 09:04
Oorzaak
Tussen Almelo en Hengelo rijden minder treinen door een defecte trein.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 10:30 uur verholpen.
Reisadvies
Dat duurt nog lang ja, maar is wel helemaal volgens de oorspronkelijke planning dat het hele project in 2015 klaar moet zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Volgens http://www.utrecht.nl/ima(...)0voorjaar%202011.pdf zijn de nieuwe dive-unders bij de Waterlinieweg pas in 2014 klaar
Vet, daar zat ik ook in laatst.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug in Parijs.Een Rubberbandenmetro
Nooit eerder in gereisd. Ehm.. bijna nooit
Lees meer (AD)quote:Rusland geeft groen licht voor tunnel naar VS
© afp
De Russische overheid heeft groen licht gegeven voor een tunnel die Rusland met de Verenigde Staten moet verbinden. De 100 kilometer lange spoorlijn gaat onder de Beringstraat door lopen en kost ruim 68 miljard euro. Dit meldt de Britse krant The Times.
Dat is niet het grootste probleem. Wat denk je er van dat er een breuklijn overgestoken moet worden en de tunnel dus flexibel gebouwd moet worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef V2 het volgende:
Benieuwd hoe ze het spoorwijdteverschil gaan oplossen ...
VGA natuurlijk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Variabele_asbreedtequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef V2 het volgende:
Benieuwd hoe ze het spoorwijdteverschil gaan oplossen ...
Flexibele spoorwijdte, flexibele tunnel ... laten ze heel 't ding dan maar van rubber makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is niet het grootste probleem. Wat denk je er van dat er een breuklijn overgestoken moet worden en de tunnel dus flexibel gebouwd moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |