quote:WatcherZero schreef op Skyscrapercity:
Just heard another 18 CSR trains (dont know the model) have been pulled from service, and a magazines (Caixin Century Magazine ) alleging that it wasnt the safety systems failures publically said to be the culprit that caused the BL trains to be recalled, the workers found a 7.1mm long, 2.4mm high crack on an axle and Ministry safety rules state that if a crack longer than 2mm is found they must be withdrawn from service.
En een uur later thuis, dat is ook knap volgens mij!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog even een bewijsje van....Wie deze ook binnenhaalt... Succesik heb hier erg veel moeite voor moeten doen
[ afbeelding ]
Zeikerd daar. Heb je een gloednieuw station, mag de trein niet tot 't eind door. Puntje perron moeten ze blijven staanquote:Treinen Veendam stoppen eerder na één klacht
VEENDAM - De treinen op het nieuwe station van Veendam rijden voorlopig niet meer tot het eind van het perron. Ze stoppen ongeveer 150 meter daarvoor.
De gemeente Veendam en Arriva hebben hiervoor gekozen na klachten van één omwonende. Deze heeft last van de trillingen, die de draaiende motor van de trein veroorzaakt. Reizigers moeten nu een stuk verder lopen om de trein te bereiken. Vooral voor ouderen is dit lastig.
De gemeente hoopt snel met een definitieve oplossing te komen, in overleg met Arriva en perronbeheerder ProRail. Deze laatste twee wilden maandag niet reageren.
Ze hoeven iig minder ver te lopen dan op Roodeschool. Daar woont ook een zeurpietquote:
mja, dan hou je geen klant voor het ov of de weg meer over ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Nimby's moeten gewoon dood. Allemaal. Algemeen / Landsbelang zou altijd voor persoonlijk belang moeten gaan.
Hoiquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu op mijn veel boeiendere post reageren of jullie gaan er allemaal aan
Dat is trouwens de bovenverdieping. Het is echt massavervoerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mooi tochtje Fles!![]()
Die ene trein met 3-2 opstelling doet me terugdenken aan de eerste stelletjes SM-90 (Railhopper) die hier rondgereden hebben... Helaas allemaal al weer gesloopt
Whaa!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens de bovenverdieping. Het is echt massavervoer
O ja, die hebben dat ook... Daar kom ik eigenlijk nooit...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Die 3-2 opstelling doet mij vooral denken aan de indeling van de GTW'tjes bij Veolia op de Maaslijn.
Tuurlijk joh, klinkt goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:29 schreef Flycoo het volgende:
Zijn er nog mensen die foto's willen zien van en reisje per stoom en v200 naar Dampflokwerk Meiningen? Dan kan ik die wel eens neerzetten na t weekend
Duplex SLT ja daar is het goed mee te vergelijken. EN dat is dan een lange lijn he. Het gewone RER D mat is meer like duplex GVB zilvermeeuwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef Yreal het volgende:
Leuke foto's ja. 3-2 is wel janken ja. Dat is alsof je een SLT met een DD-AR kruist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |