quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef greavy het volgende:
JOEPIE. Een forumban op Rolandrail. Omdat ik een aantal berichten niet "tip-top in orde" had gepost.
Aha, Me gusta!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef greavy het volgende:
www.actuelevertrektijden.nl is van DenS
Alleen jammer dat dit niet meer werkt:
[..]
Inderdaad.quote:
Ja, eigenlijk wel ja. Je mag daar totaal geen foutjes maken... Dat maakt het bepaalt niet leuk..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik zou er serieus trots op zijn gewoon
Nog even zo doorgaan en dan blijven alleen de toffe fora over: wij, HGBTF, en Skyscrapercityquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:04 schreef greavy het volgende:
Ja, eigenlijk wel ja. Je mag daar totaal geen foutjes maken... Dat maakt het bepaalt niet leuk..
En OVNLquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en dan blijven alleen de toffe fora over: wij, HGBTF, en Skyscrapercity
Daar kom ik eigenlijk nooit... ik vergeet het gewoon steedsquote:
Same voor Somda.quote:Maar laat dat rolandrail lekker in de stront zakken man, psychopaat dat het is.
Nee, wist niet dat het zo dichtbij was eigenlijk. Nou ja vorige keer was ik wel op Nord en niet op Est, slaat ook nergens op eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef greavy het volgende:
Leuke uitbreiding!
Was je nog op Gare de Lyon, ben je niet eens de brug overgelopen naar Gare de Austerlitz?
Klopt. Binnenkort verhuizen naar een nieuwe server, aantal dingen staan dus al uit. Website wordt ook helemaal anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef greavy het volgende:
www.actuelevertrektijden.nl is van DenS
Alleen jammer dat dit niet meer werkt:
[..]
Oké, niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, wist niet dat het zo dichtbij was eigenlijk. Nou ja vorige keer was ik wel op Nord en niet op Est, slaat ook nergens op eigenlijkMagoe, komt wel weer een keer
HGBTF is tegenwoordig ook niet veel soeps meer, vooral roepen hoe goed de NMBS is en vooral geen negatief commentaar posten "omdat de NMBS ook mee leest". Paupersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en dan blijven alleen de toffe fora over: wij, HGBTF, en Skyscrapercity
Oh is dat zo ja? Ik kom er eigenlijk weinig meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
HGBTF is tegenwoordig ook niet veel soeps meer, vooral roepen hoe goed de NMBS is en vooral geen negatief commentaar posten "omdat de NMBS ook mee leest". Paupers
Er zitten inderdaad een hoop mensen die niet tegen verandering kunnen en alles prima vinden hoe het gaat, en bij wie het geld kennelijk tegen de plinten opklotst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
HGBTF is tegenwoordig ook niet veel soeps meer, vooral roepen hoe goed de NMBS is
NMBS-medewerkers zijn inderdaad wat voorzichtiger, maar eveneens kritisch. Wel begrijpbaar dat die wat voorzichtiger zijn.quote:en vooral geen negatief commentaar posten "omdat de NMBS ook mee leest".
Valt mee. Andere fora zijn erger. Toch, greavy?quote:Paupers
Had 't bericht gemist. Heb zelf geen zin om een website te runnen. De kennis om het op te zetten heb ik wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Yreal het volgende:
Jij deed toch iets ICT nogwattes greavy? Zelf een chille spoorwebsite gaan runnen dan![]()
Nu jij het over OHIH hebt.. Daar heb ik ook al een ban. Daar was de reden dat ik niet in discussie mag gaan met een NSR-medewerker. Maar ook negatief over NSR mag daar veelal ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef James1988 het volgende:
[...]
Valt mee. Andere fora zijn erger. Toch, greavy?
Heldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef greavy het volgende:
De teller staat dus op 3, OHIH als eerste, toen volgde Somda, en vandaag Rolandrail.
Klopt ja. Toen een tijdje terug ineens "op verzoek van Hispeed" het HSL-topic verplaatst werd was dat natuurlijk helemaal een kluchtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Nu jij het over OHIH hebt.. Daar heb ik ook al een ban. Daar was de reden dat ik niet in discussie mag gaan met een NSR-medewerker. Maar ook negatief over NSR mag daar veelal ook niet.
Applaus!quote:De teller staat dus op 3, OHIH als eerste, toen volgde Somda, en vandaag Rolandrail.
Hm, dat is niet het idee wat ik heb bij HGBTF, ik vind het een vrij toegankelijk forum waar ook genoeg insiders informatie delen (zoals Stefanovic die bij de NMBS iets met planning doet, en nighttrain die wat bij Eurotunnel doet).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef Sandrvich het volgende:
@ James: Dat NMBS werknemers voorzichtiger zijn is begrijpelijk inderdaad. Maar als ik ergens mijn vraagtekens bij plaats naar aanleiding van de gang van zaken wordt het bericht per direct verwijderd "omdat de NMBS mee leest". (Ik heb totaal NIETS met de NMBS te maken) Mij lijkt het doel van een forum dat je juist met elkaar over dingen openlijk kan discussiëren.
Vreemd wel. De volgorde had precies andersom moeten zijn qua relaxtheidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Nu jij het over OHIH hebt.. Daar heb ik ook al een ban. Daar was de reden dat ik niet in discussie mag gaan met een NSR-medewerker. Maar ook negatief over NSR mag daar veelal ook niet.
De teller staat dus op 3, OHIH als eerste, toen volgde Somda, en vandaag Rolandrail.
Welke de volgende is.. Dat weet ik nog niet. Heb nog geen kandidaat op het oog.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Held
Welke treinensite is de volgende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |